Hotel SENTIDO Sandy Beach ****

Hotel SENTIDO Sandy Beach
SENTIDO Sandy Beach
8,3

17 reviews over Hotel SENTIDO Sandy Beach in het Nederlands

Leuk genoeg voor een keer

Loes Brandsma, 8-6-2017

Geen vier sterren waard. Best veel achterstallig onderhoud. Eten was wel goed, maar vrij eentonig. Het All inclusive principe omvatte niet alles, voor sommige dingen moest je gewoon betalen. Bij uitchecken werden we verast met een rekening van € 30 voor een aantal flesjes water! Ook lang niet alle drankjes waren inclusief. Entertainment is niet om over naar huis te schrijven, overdag is er sowieso niet veel te doen. Ze doen hun best maar soms kon men de drukte niet aan in de eetzaal. Het personeel is wel heel vriendelijk. Voor de rest veel Russen en Duitsers. In de naaste omgeving is niet veel te doen, beetje armoedig, veel leegstaande gebouwen, niet afgemaakte hotels bv. Vanaf het strand Aan de linkerkant uitzicht op een rokende fabriek, rechts op een olieraffinaderij.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek om de kou in NL te ontlopen

Monique, 9-11-2016

Sandy beach hotel ligt circa 8km buiten het centrum v larnaca; de bus stopt voor de deur en kost 1,50 euro enkele reis en taxi circa 12 euro. Het hotel heeft een eigen strand en zwembad; de mensen zijn vriendelijk. Heerlijke bedden en ruime kamers. Ontbijt is prima en uitgebreid! Voldoende activiteiten worden door t hotel georganiseerd om de gasten te vermaken. Een aanrader om het NLse weer in nov te ontlopen!
Gereisd alleenreizend in november 2016

Echte gastvrijheid!

Simon, 14-9-2016

Super aardig personeel en er word echt op je geled en voor je gezorgd, bijv mijn man had last van een zonnesteek waardoor hij op bed bleef liggen en ik alleen bij de lunch verscheen.

Dat werd gelijk op gemerkt en gevraagd waarom ik alleen was, dus ik legde het verhaal uit.

Zij (manager hotel) gaf gelijk tips en stond er op om kippensoep met rijst te laten maken en op de kamer te laten bezorgen en dat gebeurde ook.

Er zat zelfs een bord soep voor mij bij en twee flessen water, want met een zonnesteek moet je goed drinken.

Bij de manager kan je met alles terecht en legt alles goed uit.

Het hotel is verder redelijk nieuw en mooi aangekleed, echt een aanrader!

Kamers mooi opgeknapt!

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig hotel

N, 21-8-2016

Geweldig hotel, prima service goed eten en mooie kamers. Tevens is het hotel begaan met de katten. Ze verzorgen ze heel goed.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldige plek om even lekker bij te tanken.

Marthe Albers-Kerste, 18-6-2016

Er is alles aanwezig om een vakantie te laten slagen!

Alleen de vele Russen,die al vroeg met drinken beginnen zijn een doorn in het oog!

Gereisd met vrienden in juni 2016

geweldig hotel!ruime kamers! schoon! .

K. Frankvoort, 7-6-2016

Prachtige "resort" uitstraling! Enige minpunt: heel veel Russen!
Gereisd met vrienden in juni 2016

goed

marinet, 1-11-2015

Het is een mooi hotel. prima bedden. We vonden dat het hotel buitenkant wel wat onderhoud nodig had Eten was prima maar niet zoveel keus, en ook niet zo gevarieerd. En we vonden het minder prettig dat ze van het hotel al veel spullen gingen opruimen i.v.m laat seizoen.Er is weinig te doen in de buurt en ook in het hotel zelf qua animatie. Personeel is vriendelijk. en nog een minpunt is dat er s,morgens bij het ontbijt vrij harde muziek werd gedraaid.
Gereisd met partner in oktober 2015

prima hotel

carolinekoene, 21-8-2012

Hotel Sandy beach is rustig gelegen, je kan voor €12,00 met een taxi naar Larnaca toe, daar heb je en lange boulevard met veel restaurants.

Het hotel heeft mooie kamers met heerlijke boxspring bedden die niet hard zijn. Het ontbijt is niet heel uitgebreid maar voor ieder wat wils. Het diner is lekker, iedere avond wat anders. De kamers worden iedere dag schoongemaakt.Het hotel is erg schoon en het personeel heel vriendelijk. Alles gaat er gemoedelijk. Wij hebben een lekkere vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Prima hotel, zeker voor gezinnen!

Sjoerd, 31-8-2011

Heerlijk hotel, bedden zijn echt geweldig, kamers 'basic' maar met een prima service. 2 mooie zwembaden en een klein maar fijn strand. Vooral voor kinderen uitstekend want je kunt een heel stuk de zee in lopen voordat het diep wordt. Het hotel ligt wel een stukje buiten Larnaca stad (10 km) en de bussen rijden wanneer ze zin hebben. Een huurauto is echt een aanrader als je wat wilt zien van het eiland. Het ontbijt is prima, wel steeds hetzelfde maar genoeg keuze en zeker vers! De Taverna-diners (niet inbegrepen bij all-in) is heerlijk! Verder is het hotel netjes met vriendelijk personeel al zijn de russische bardames wel wat ongeinterreerd. Als je jong bent en je wilt stappen kan je beter een hotel zoeken waar wat meer 'reuring' in de buurt is (Larnaca-stad of Aya Napa), want in de directe omgeving is niets te doen op wat engelse kroegjes na. Voor een weekje met huurauto is het echter goed te doen. Tip: Mojito's bij de buitenbar zijn heerlijk!
Gereisd met partner in augustus 2011

Heerlijke relax vakantie.

sandy, 30-8-2011

Heerlijk hotel, vriendelijke staff, schoon, netjes, mooi interieur en in de periode dat wij er waren, niet te druk. Wij verbleven op all inclusive basis en, hoewel de keuze beperkt is vergeleken met andere all incl. vakanties die we hebben gedaan, is die voldoende en ziet het er altijd goed uit.

Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam.

Voor kinderen is er de kidsclub, waar wij geen gebruik van hebben gemaakt, een groot zwembad, dat eigenlijk meerdere baden is, maar in elkaar overloopt, met verschillende diepte niveaus en een afgekaderd stuk zee wat nooit echt diep wordt. Tussen 10 en 6 was er een lifeguard, die ook serieus werk maakte van 'druktemakers'.

Op een kwartiertje rijden ligt het grootste water(glijbanen)park van Europa. Wel prijzig, maar als je er van houdt leuk om een dag te doen met de kinderen.

Een autoverhuurbedrijfje, taxi standplaats en bushaltes direct buiten het hotel zorgen voor mobiliteit. In de buurt zijn ook genoeg restaurantjes en kroegjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel SENTIDO Sandy Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Sandy Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Sandy Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Sandy Beach scoort een 8.32 uit 10 op basis van 17 reviews.