8,4

25 reviews over Hotel Palm Beach in het Nederlands

Aanrader

heer Smits, 13-12-2012

Goede service en contact, goed en gevarieerd ontbijt en diner,
Gereisd met partner in november 2012

Fantastisch hotel op de verkeerde plaats

Merel, 18-10-2012

Heel fijn hotel met fantastische service en heerlijk eten. Wel wat gedateerde kamer, maar goed. Ligging aan het strand is perfect. Alleen de omgeving... die viel erg tegen.

Gebied rond hotel is erg verouderd en staat leeg, geen leuke directe omgeving. Wel wat restaurantjes tegenover hotel, eerst de drukke weg oversteken, maar dat is na een week ook niet zo leuk meer. Weinig pittoresk te bekennen in de directe omgeving.

Strand elders op eiland is ook veel mooier, in Ayia Napa, maar dat is dan wel weer 40 minuten in de auto zitten. Veel Russen, en het hotel is hier ook erg op ingesteld, maar verder geen last van gehad, viel ons erg mee.

Gereisd met partner in oktober 2012

Fantastische plek,direct aan zee.

Jos Rutten, 21-11-2011

Prachtig uitzicht op tuin en zee (wel boeken,kost extra).Prima ontbijt met goede service met mogelijkheid binnen of buiten.Buiten rokers- en niet rokersgedeelte.

Gratis ligbedden.

Gereisd met partner in augustus 2011

Prachtige hotel !

sokha_ros, 8-8-2011

Wij hebben deze hotel geboekt want de ligging ( aan de zee + strand was maar 50meter vandaan) om naar stad te gaan had je om de 15min een bus ( 2euro ) voor de ganse ritje) wij hebben een huurauto genomen en veel bezocht ! elke dag was de strand volzet met toeristen dus je moet op tijd een plaats vinden op het strand ! Ontbijtbuffet is zo groot dat je niet kan kiezen en vriendelijke mensen ! wij komen zeker terug
Gereisd met partner in juli 2010

Goed hotel alleen gedateerd

M. , 3-3-2011

Het is hotel is best goed. Het personeel is inderdaad erg vriendelijk!

De kamers vond ik erg gehorig, als de buren de tv aandoen dan hoor je dat meteen. In maart is de temperatuur erg laag 's avonds dus een winterjas is geen overbodige luxe. In de hotel kamers vond ik het warm, het was niet mogelijk om de airco aan te zetten want de lokale bevolking heeft het zelf koud dus het wordt centraal geregeld.

Van het eiland zelf heb ik niet zoveel gezien. Larnaca vond ik niet erg boeiend. Je hebt er een mcdonalds, starbucks etc. Tegenover het hotel heb je wat restaurantjes wat best lekker is. Misschien dat het in het hoogseizoen (mei-okt) wat meer leeft.

Gereisd zakelijk in februari 2011

goede ligging

Klaas en Henny, 17-9-2010

De ligging van dit hotel is goed.Het strand is erg smal en staat bij hoog water bijna onder water.Het beach personeel is in een woord geweldig,kan van de obers niet gezegd worden een reservering wordt niet nagekomen en gegeven aan een gast die twee keer per jaar komt een VIP? Nederlands/Vlaamse (BVN TV )kost 6.80 euro per 120 minuten.Vrije nieuwsgaring? Het eten is redelijk maar altijd hetzelfde echt geen 4 en halfe ster waard.

Gereisd met partner in augustus 2010

super vakantie gehad!! wij gaan terug

Kees Theeuwes, 30-8-2010

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Alles kan voor je geregeld worden. De beach-boys zijn fantastisch. Hoe druk ook ze regelen altijd een mooie plek voor je. In de buurt is wat weinig te beleven. Het zo vaak hier geroemde Italiaanse restaurant was er niet meer. Wij gaan zeker terug. Ook onze kinderen (17 en 12) vonden het geweldig.
Gereisd familie in augustus 2010

prachtig

Mieke, 14-4-2010

dik in orde. Kamers proper, vriendelijke personeel en lekker eten.
Gereisd met vrienden in januari 1996

Een mooi hotel met een mooi uitzicht over zee.

Marita de Kok, 12-4-2010

Het is een mooi hotel.

Ik vind het meer een hotel voor mensen zonder kinderen.

Ik was hier op studiereis en heb mij goed vermaakt maar ik zou grote kinderen hier niet mee naar toe nemen. te weinig te doen.

Strand niet echt mooi, zee loopt heel langzaam af, je kan bijna tot aan de golfbrekers toe in het water staan.

Dus voor kleine kinderen geschikt.

Goed ontbijt!

Vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in november 2008

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, aanrader

Monique, 14-10-2009

Dit is een prima hotel. Het personeel is erg vriendelijk zonder dat het "knipmessen" worden. Het ontbijt is uitstekend verzorgd en wordt snel aangevuld. Het hotel wordt erg schoon gehouden en je kunt elke dag schone handdoeken vragen. Bedden zijn prima. Strand is heerlijk dichtbij (bedjes gratis voor hotelgasten). Genoeg leuke eettentjes in de omgeving. Tip: ga eens eten bij "Alexis" tegenover het hotel!
Gereisd met vrienden in oktober 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Palm Beach**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Beach scoort een 8.41 uit 10 op basis van 26 reviews.