Hotel Lordos Beach ****

Lordos Beach
7,5

4 reviews over Hotel Lordos Beach in het Nederlands

MD, 6-5-2017

Goed netjes ...ver van centrum is wel stadsbus voor de deur
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Goed hotel als je er met een groep bent zoals ik.

Rani, 5-6-2015

Het hotel is prima, maar ligt niet heel dicht bij de stad. Langs het strand kun je wandelen, maar langs de weg niet veel. Ik was er met een groepsreis en dan ga je iedere dag op excursie. Voor ons een goed hotel.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Supervakantie met het beste hotel ooit :)

Randy, 29-1-2012

Prima hotel met aardige mensen in de bediening.

De omgeving aan het strandgedeelte is prachtig, mooi prive strand maar omdat er meerdere stranden aan elkaar liggen is het toch gezellig druk.

De omgeving rond het hotel is wat rustiger maar de bushalte staat voor het hotel en een taxi brengt je ook voor €10 naar Larnaca.

De prijs/kwaliteitverhouding is super, we zijn nog nooit voor zo weinig geld zo luxe op vakantie geweest.

Als je op het strand ligt en de parasol staat niet meer zo dat je in de schaduw ligt hoef je alleen maar te zwaaien en ze komen hem al verzetten voor je :)

Het ontbijt is heerlijk en heel uitgebreid, de restaurants schijnen ook goed te zijn maar wij hebben elke avond lekker in Larnaca centrum gegegeten bij diverse restaurants.

De kamers worden elke dag schoongemaakt en je krijgt ook elke dag nieuwe handdoeken, zeep, shampoo, etc.

Voor de kinderen was er geloof ik ook genoeg te doen, ik heb pooltafels gezien een soort speelhal en volgens mij was er ook animatie.

Gereisd met partner in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lordos Beach bij:

Goed hotel met een geweldig ontbijtbuffet.

Yvonne, 29-3-2009

Het Lordos Beach hotel is een goed 4 sterren hotel een stukje buiten het centrum van Larnaca. Het ligt aan een straat waar diverse restaurants en supermarktjes liggen. Het heeft een mooi zwembad en ligt meteen aan zee (helaas, geen witte stranden hier). De kamers zijn schoon en groot genoeg. Alle kamers hebben uitzicht op zee.
Gereisd met partner in maart 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lordos Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lordos Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lordos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lordos Beach scoort een 7.47 uit 10 op basis van 5 reviews.