4,7

Onvoldoende

10 reviews over Hotel Lenios Beach in het Nederlands

perfect hotel

ikke, 9-8-2009

Lenios beach is een mooi hotel direct aan het strand
Gereisd met partner in september 2005

zeer tevreden, 22-8-2006

Na enige slechte ervaringen te hebben gelezen moet ik toch ook mijn mening geven. Wij zijn er een aantal jaren geleden geweest en hebben nog nooit zo vriendelijk personeel meegemaakt. Het was toen nog van een ouder echtpaar die zelf van alles in het hotel deden, van tuin sproeien tot bediening. Wij kwamen tegen de nacht aan en de baas vroeg ons of we nog iets wilden eten, gratis ! Hij maakte speciaal voor ons eten klaar en de hele week lang deed ie alles voor ons, hij gaf ons zelfs zijn aftersun toen iemand van ons verbrand was !!! Wij hadden een geweldige vakantie bij Lenios Beach
Gereisd anders in augustus 2006

Pris, 21-7-2006

Hier ben ik geweest in aug. 2002. Het is mij toch wel bevallen, maar misschien is het aantal russen wat er zit toegenomen ofzo. Toen zat er 1 gezin en verder niets. En een paar nederlanders, wat wel gezellig was.

De ligging vond ik aan de ene kant heerlijk, zo aan het strand, aan de andere kant was ons beloofd dat we dichtbij de palmenboulevard zouden zitten, wat dus niet zo was! Maar in de omgeving waren nog een paar terrasjes, toen zijn we daar maar geweest.

Het ontbijt was inderdaad niets, maar het avondeten daarentegen vond ik lekker en ook genoeg keus.

De airco op de kamer deed het trouwens ook prima!

Maar inderdaad, de prijs is veel te hoog in vergelijking met de kwaliteit.

Gereisd anders in juli 2006

Janine, 23-4-2006

Tja, wij zijn hier per toeval terecht gekomen. Als je houdt van rust, is dit een fijn hotel. Je zit wat afgelegen, wij vonden dat prettig. Uitgaansgelegenheden zijn in het centrum, je kunt daar met de bus naartoe, dan is het 15 min. Ook veel oudheden in het centrum, het bekijken waard. Er is ondertussen wel een lift en het ontbijt is niet veel (een soort ei, brood en kaas of ham, dat was het) het avondeten daarentegen was lekker. Je zit letterlijk op het strand, vanuit de schuifdeuren van het restaurant loop je het strand op. Al met al hebben wij ons best vermaakt. Als je je niet te druk maakt over de airco die een keer uitvalt, is dit een prima budget oplossing, zeker gezien de hotels daar in de buurt. Bij het zwembad waren ook altijd voldoende gratis ligbedden en parasollen beschikbaar. Het is een 2* hotel, dat is dan ook wat je kunt verwachten. Geen luxe, wel netjes. Leuke restaurantjes in de buurt. Wij zijn altijd netjes behandelt en geholpen hier.
Gereisd met partner in juli 2005

allisse, 22-8-2005

Wij zijn er in augustus geweest uitzicht perfect (zee) maar ligging heeeeeel afgelegen(auto huren een must)ontbijt om triest van te worden,je zou aan je schoenzolen beginnen te kluiven.Heel veel onrustige russen.Terwijl het personeel alles heeeel rustig aan deed,was de schoonmaak van je kamer miepmiep weg!weinig schoon bad/linnengoed. Ik denk prijs/kwaliteit niet helemaal in verhouding.

Gereisd anders in augustus 2005

Rianne Besems, 30-7-2005

Onhygiënisch hotel, slechte service, niet werkende airco's, super slecht ontbijt, geen warm water.

Gereisd anders in juli 2005

M.v. Straten, 26-1-2005

Vreselijk slecht horel. Hotel ligt niet in Larnaca maar Larnaca bay. In de middel of nowhere. Echt heel slecht.

Wil je meer info mail dan even dan stuur ik 4 a4tjes van onze klachtbrief.

Vies ontbijd, beddenlakens als tafellakens, vieze geur, dronken jonge russen in de lobby. Nooit van je leven naar toe gaan.

Gereisd anders in januari 2005

M.v. Straten, 23-1-2005

Zeer, zeer slecht hotel. Wij hebben nog nooit in ons leven zo'n slecht vies hotel gehad. In de lobby liggen alleen maar dronken oostblokkers. Receptie is bemand met een slecht sprekende russin. Het restaurant gedeelte is gedekt met beddenlakens (incl vlekken). De ligging is niet in Larnaca maar Larnaca bay (middle of no-where). Omgeving niks te doen niks te vinden. De reis was geboekt via sudtoers die de zaak zeer slecht heeft afgehandeld na onze klachtbrief.Ik kan 3 a4tjes vol schrijven met gebreken van het hotel maar dat is iets teveel werk; Dus 1 advies NIET naar toe gaan. ps. De prijs kwaliteit verhouding is nooit zo absurd gezien.
Gereisd anders in januari 2005

marja en annemarieke, 3-7-2004

wij zijn eind mei een week in lenios beach geweest, we hadden prachtig uitzicht op zee, alleen er was totaal niets te beleven, we zaten in het voorseizoen en de dame die de kamers schoon maakte daar kregen we sávonds ook ons eten van. Beetje vreemd. Het was erg stil in het hotel. geen Nederlanders, een paar engelsen en russen. Hing een vreemd sfeertje, Het totaalbeeld was er een van vergane glorie. Beslist geen aanrader!!!!
Gereisd anders in juli 2004

Claire, 28-4-2004

het is een verschrikkelijk hotel, er was geen lift, eten was elke dag hetzelfde, heel klein zwembed!
Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lenios Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lenios Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lenios Beach scoort een 4.67 uit 10 op basis van 12 reviews.