Beoordelingen Larnaca

22 oktober 2014

Larnaca
70 beoordelingen
Beoordelingen Larnaca

Ben je benieuwd wat anderen vonden van hun vakantie in Larnaca. Check op deze pagina dan de beoordelingen van andere reizigers over Larnaca. Ben je zelf op vakantie geweest naar Larnaca? Vul dan direct ook jouw beoordeling in.
Larnaca scoort een 7,5 uit 10, op basis van 70 beoordelingen
Je kunt hier beoordelingen vinden van 16 Appartementen, 28 Hotels, 10 Aparthotels en 1 Bungalow in Larnaca. Op Zoover vind je bovendien 60 vakantiefoto's van Larnaca. Je kunt 2 video's van Larnaca bekijken. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Larnaca. Bekijk ook andere accommodaties in Cyprus. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Larnaca.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,6
Zorg voor natuur
6,0
Toon score en beoordelingen van:
alleenreizend, 2013
"Nooit meer..."vertalen
lia lorelei
7,0

25-01-2013 Een vrouw alleen heeft daar echt niets te zoeken, zij wordt continu lastig gevallen door brutale mannelijke locals. Ik ging daarheen voor rust, die had ik hard nodig. Die kreeg ik helaas niet. Veel herrie, niet beschaafde mannelijke locals, bleah. Nooit meer dus. Ik dus zeker niet.

met partner, Nov. 2012
"Mooie lokatie direct aan zee"vertalen
heer Smits
7,0

13-12-2012 Uitstekend hotel, direct aan zee, goed en afwisselend ontbijt en iedere avond een ander themabuffet

alleenreizend, Okt. 2012
"Gezellige, ongedwongen plaats redelijke prijzen"vertalen
mevrouw Gardner
10,0

20-10-2012 heerlijk klimaat, vriendelijke behulpzame mensen, goede busdiensten

met partner, Sept. 2012
"Drukke stoffige stad met kleine boulevard."vertalen
heer Ketelaars
6,0

19-09-2012 Er zijn enkele bezienswaardigheden in Larnaca die aardig zijn om te bekijken waarvan de omgeving rond de boulevard aan zee het meest interessant is om te bezoeken.

met partner, 2012
"Mooie stad"vertalen
heer van Hoof
8,0

01-09-2012 De stad larnaca zelf is niet bijzonder, maar de rest van Cyprus is dat wel. Een auto huren is dan ook een noodzakelijkheid voor een goede vakantie. Het is zeker de moeite waard om het eiland rond te rijden.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"..."vertalen
carolinekoene
7,0

21-08-2012 Larnaca heeft een lange boulevard met veel restaurants, wij zijn daar 1 keer 's-avonds geweest, verder hebben wij niks gedaan omdat het daar te warm voor was.

met partner, Aug. 2012
"Larnaca is de perfecte strandvakantie bestemming!"vertalen
Suzanne
8,0

18-09-2012 De stranden zijn prachtig, het zeewater was bijna 30 graden. Aan het strand zitten veel leuke eettentjes en 's avonds zijn de strandtentjes hippe uitgaansgelegenheden.
Het centrum van Larnaca is vooral erg toeristisch.

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Geen 2e keer..."vertalen
Zara
4,0
4,0

02-09-2012 Wij zijn afgelopen aug 2 weken in Larnaca geweest, waarvan 1 week in Oroklini. De stranden zijn niet geweldig (lijkt kunstmatig aangelegd) het voordeel voor kleine kinderen is dat de zee een eind ondiep is (kniehoogte).De mensen vonden wij over het algemeen niet vriendelijk en het is overal extreem duur. Oroklini lijkt op zuid turkije maar dan 30 jaar geleden. Voor ons geen 2e keer!

met partner, 2012
"Prachtig"vertalen
heer Keijsers
7,0

02-08-2012 Prachtige maar rustige stad, ook in de omgeving van de stad zijn heel veel mooie dingen te zien

met partner, Juli 2012
"Leuke stad."vertalen
heer Bekkers
9,0

31-07-2012 Aangenaam om te wandelen en het strand is fijn. Vriendelijke mensen en zeer lekker eten.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?