5,5

Matig

2 reviews over Hotel Beau Rivage Beach in het Nederlands

Cor en Anja, 27-2-2005

Volledig met onze voorganger eens. Ze waren meer met de Grieken bezig dan de andere gasten. Ook gasten van buiten waren welkom om aan het zwembad te liggen, daardoor voor de dikbetalende gast van het hotel zelf geen plaats. Ligbedden zijn vies en oud. Pluspunten zijn het aardige zwembad en leuke bediening in het cafeetje. Wij hadden last van kakkerlakken, maar daar wilden ze eerst weinig aan doen. Pas na zeer boos worden kwam er enige actie. Dag daarna kwamen mannen het chemisch reinigen allemaal, en daar wildde ze ons eerst nog en nacht in laten slapen. Er was ook geknoeit met de rekening, moesten we zelf achterkomen. Al met al zwaar onder de maat. Oh ja, het ligt echt in de middle of nowwhere. Alleen de slechte restaurantjes. Larnaca zelf stelt ook niet cht veel voor. Geen aanrader deze bestemming.
Gereisd anders in februari 2005

Bette, 21-7-2004

wij hebben helaas een zeer slechte ervaring met dit hotel. Het ligt behoorlijk afgelegen en op een paar kwaliteitsloze restaurantjes na vind je weinig in de omgeving. Een auto is dan ook echt een must. Het personeel heeft weinig bijgedragen aan ons vakantieplezier, het was onverschillig en meer bezig met de Griekse gasten die voornamelijk in het hotel verbleven, wij hebben veel spijt gehad van onze keuze.
Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Beau Rivage Beach in Larnaca, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Beau Rivage Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Beau Rivage Beach scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.