Beoordelingen Hotel Lapethos Resort***

Lapethos Resort***
168 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Lapethos Resort***
PK 90, 1770, Lapta

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lapethos Resort*** in Lapta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lapethos Resort*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Lapethos Resort scoort een 6,4 uit 10, op basis van 168 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lapethos Resort*** in Lapta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lapethos Resort***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Lapethos Resort*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 248 vakantiefoto's van Hotel Lapethos Resort*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Lapethos Resort*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Cyprus. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kyrenia. Vergelijk Hotel Lapethos Resort*** met andere accommodaties in Lapta.
Even geduld a.u.b.

6,5
5,8
6,6
2,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Nov. 2013
"Nooit meer zeker in November niet gaan"vertalen
els123
6,0

28-11-2013 Wij zijn voor de tweede keer in Hotel Lapethos geweest niet wetend dat na ons vertrek het Hotel direct 3 maanden dicht ging. Dat hebben geweten alles werd minder 8 bedden bij het zwembad. Het eten was slecht, bakken zoals aubergines en stukjes worst in tomaten saus van de dag er voor werden ijskoud in warme waterbakken gedaan oud brood en feta kaas was ons maal na drie dagen was het buffet gesloten kregen we eten van de lunch kaart. Onze 8 mede gasten die er nog waren zijn ziek van het eten geweest nee geen 5 sterren hotel De strand accommodatie was in staat van ontbinding. Ook restaurants in de omgeving waren dicht. Het complex was na 5 uur heel erg donker er waren geen gasten meer en weinig straat verlichting ga je ook niet naar Girnes 'avonds. de Turkse Cyprioten zijn geen gezellige mensen kijken onvriendelijk heel wat anders als wij gewend zijn van Turkse mensen.

"Twitter beoordelingen"
21-7-2013 @HeidiTiebergyn Zwemmen, zonnen, lekker niets doen! @ Lapethos Resort Hotel & Spa http://t.co/PLaiWVlZJI --- Bron: https://twitter.com/HeidiTiebergyn/status/358982312580493314
met partner, 2013
"Helse Vakantie"vertalen
g_wings
1,0

19-11-2013 Vandaag gelukkig terug van deze helse vakantie geboekt bij touroperator.
Je word misleid door foto's van dingen die er bij de nieuwbouw aanwezig waren maar wat allang niet meer actueel is vergelijk a.u.b de vorige week gemaakte foto's en de foto's op de site van touroperator.
Vervallen Hotel met grote stukken ( bungalows en kamers ) die zo vervallen zijn dat ze niet meer verhuurbaar zijn en in de huidige staat hoogstens 2 ipv de 4 sterren waard die op de site van touroperator staan .
De hygiëne is zo slecht zowel bij het sanitair dat er onder de hotelgasten meer gesproken werd over wie er nu weer bevallen was door diarree, overgeven, koorts als over de positieve ervaringen (die waren er wel maar niet op het resort maar er buiten) de slechte beoordeling betreft dan ook het resort en niet Cyprus.
Als Chantal het resort bezocht werd ze opgewacht door een groot gedeelte van de aanwezige Nederlanders ze noteerde alle klachten en besprak ze in het hotel en met het kantoor van touroperator.

met jonge kinderen, 2013
"Een x en nooit meer"vertalen
schulpen
1,0

4-11-2013 zooooo jammer was vroeger een top plek denk ik maar echt een bouwval nu, ontzettend gevaarlijk en smerig!!!!!!!! alles !!!!!!!!zwembadglijbanen waar de schroeven uit de vloer steken , glas in en rond t kleine zwembad huisje niet veilig de trap naar boven zat nog maar aan een schroefje aan de muur , rioolvliegjes overlast ivm lekkende riolering eten niet warm en aangemaakt met kraanwater 1 uur wachgten op je gebakken ei kattenplaag zodra je de deur open deed waren ze al binnen, ons huisje stond op instorten zie fotos zou mn huisdier er nog niet laten slapen . 2 dagen ziek geweest van t eten samen met mn zoontje en beide kinderen hadden uitslag van t gore zwemwater veel rare rode plekken en uitslag!!!!! zie mn fotos !!!!!!! de reisleidster wist ook niet meer wat ze moest zeggen en stond gretig alle klachten formulieren uit te delen ik boek altijd low budget maar dit is echt ongelofelijk en onacceptabel triest en jammer

met partner, 2013
"Verpauperde troep"vertalen
Vlotje
1,0

22-10-2013 Oscar geboekt maar in Lapethos gedumpt. In de kamer was de airco met plakband aan elkaar, de douche smerig, schimmel, wc bril gescheurd, douchekop op de grond nergens aan ophangen, koelkast ging niet dicht, ijsvorming in het vriesvak, schimmel in de douche, lampje in de badkamer op het armatuur i.p.v. er in, lekkage geweest in de badkamer boven ons, slecht gerepareerd.

Het ontbijt
-melk aangelengd met water (uit de kraan)
-borden die smerig waren.
-een koffieketel die het hele seizoen niet schoongemaakt was (walgelijk)
-geen kaas en of vleeswaren aanbod
-algemene indruk van de eetgelegenheid was smerig!
-heel jonge ‘obers’ die met een vieze smerige kar tussen tafels doorliepen om vuilnis op te halen.
WC bril werd vervangen door die van de buren. Verplaatsen van het probleem?

Het warm eten was koud, vies,,smakeloos. Vlees was er niet te bekennen of te herkennen. Onze hostess raadde de gasten af hier te eten omdat er veel mensen ziek waren geworden.

met partner, Okt. 2013
"Dubbel gevoel"vertalen
Brigitte
9,0
7,0

25-10-2013 Vergane glorie. Gepoetst wordt er alleen maar in het hotel, de huisjes alleen bedden opgemaakt. Eerste huisje ontzettend smerig. Na klacht de volgende dag ander huisje uitgezocht. Hele mooie ligging bij kleine zwembad. Zelf maar gepoetst want ook dat was vuil. Vooral de badkamers zijn niet om aan te zien. Eten: vlees niet aangeraakt.Alleen de vis gegeten die heel lekker was. Iedere dag aardappelen, rijst, pasta met groenteschotels. Wij vonden het redelijk acceptabel.Ondanks dat alles door de ligging van het huisje aan het kleine zwembad waar het heerlijk rustig was een zalige week gehad. Wij konden het goed vinden met het personeel. Als je normaal met ze praat ipv grote mond open trekken bereik je veel meer. Als we dezelfde ligging kunnen krijgen en ons wel beter voorbereiden staan we open voor herhaling, ondanks de smeerboel. De omgeving is prachtig. De zon lekker warm en veel rust. De prijs in oktober heel laag dus prijs/kwaliteit kwam wat ons betreft wel overeen.

met oudere kinderen, Okt. 2013
"Zonde dat ze dit hotel niet beter onderhouden"vertalen
Gaby
6,0

26-10-2013 Op zich een leuk opgezet hotel maar zo aan onderhoud toe. In Camelia dat waren meer app. met een extra slaapkamer boven, en beneden een soort van keukentje ( kraan zat los) met koelkast. Kleine badkamer met douche en wc, wasbak (vies) water max.30 graden. Hingen geen overgordijnen, wel luiken om het donker te maken. Huisjes waren rondom een zwembad gebouwd, op zich mooi maar de tuin werd niet bijgehouden.De steiger aan zee lag er als een vergaand schip bij. De bar e.d. daar was allemaal al dicht. Centrale poolbar wel open.Het aquapark (incl grote zwembanden)best leuk maar laatste dagen beperkt open.Genoeg ligbedjes maar te weinig matrasjes. Ik schat slechts 40.De handdoekenservice bestaat wel maar te weinig voor alle gasten. Het eten was goed, niet veel keus, geen friet gezien. Drankjes:koffie € 2.50 en blikje fris € 2,-. Het noordelijk deel van Cyprus raad ik niet aan, veel vervallen huizen en veel rotzooi langs de wegen. Het hotel was redelijk maar niet voor een 2e x.Renovatie nodig.

met partner, Okt. 2013
"1 keer, nooit meer"vertalen
hoogenboom
4,0

14-10-2013 Begin oktober zijn wij naar Club Lapethos in Noord-Cyprus gegaan. Wij waren er ons van bewust dat dit een 'low budget' vakantie zou zijn, maar we wilde er toch nog even tussen uit. Aangezien de touroperator zijn naam aan deze bestemming verbind, kan het toch niet zo slecht zijn?

Helaas, dit was het dus wel. Een tussenvlucht die niet vooraf aangekondigt werd, een vervallen hotel met zeer onvriendelijk personeel, eten waar meerdere gasten ziek van zijn geworden (waaronder ikzelf), geen warm water, niet functioneerden airco,smerige lakens, totaal ingestorte pier en zo kan ik nog wel even doorgaan. Uiteraard al deze punten aan het personeel aldaar aangegeven, maar er werd niks aan gedaan.

Positieve punten:

Zwembaden zijn ok en er zijn veel leuke restaurantjes in de buurt.

Conclusie: Niet boeken. Het is goedkoop, maar zelfs dat geld niet waard

"Geen aanrader."vertalen
Cohen
6,0

12-10-2013 Als je van koud eten houdt en van sla,sla,sla, en bonen,bonen,bonen dan zit je goed daar. Vlees is er ook schaars.

met partner, Sept. 2013
"Jammer dat we hier terecht kwamen.."vertalen
Irene
2,0

16-10-2013 28 september in La Pethos terecht gekomen.. bij de naam resort krijg ik een positief gevoel.. iets wat in deze absoluut niet het geval was.
Ik weet dat ik geen 7 sterren hotel kan verwachten in deze prijsklasse en als iets gedateerd is kijk ik daar wel doorheen.. maar ik vind wel dat alles schoon kan zijn. De hygiëne was ver te zoeken.. en heb die helaas niet kunnen vinden. Eén avond van het buffet gegeten en beiden heel erg ziek geworden.. (overgeven, diarree en ontzettend koud) Er waren nog veel meer mensen die ziek waren en de excursies niet mee konden doen. Het eten wat warm moest zijn was niet warm en wat koud moest zijn was niet koud. Het tv-programma Red mijn vakantie had hier hele hoge ogen kunnen scoren. Het ontbijt was in principe hetzelfde: wat warm hoorde te zijn was niet warm en rauwkost en kaassoorten niet gekoeld. Elders hier op de pagina staat een foto van het koffiekraantje.. die foto is gemaakt waar ik bij was.
Het personeel was onvriendelijk en ondeskundig.

"Dit nooit meer !!!!!!!!"vertalen
mjstorm
5,0

6-10-2013 Hotel Laspethos in Kerenia is vergane glorie. Het is ooit een mooi resort geweest maar totaal verpaupert .Alles was kapot en vuil .Het personeel was onvriendelijk.De kamer die wij kregen was aan het zwembad en wij waren daar niet ontevreden over. Polen die vechtend en drinkend over de gangen liepen s nachts .
Ontbijt en diner hetzelfde eentonig Het koffie kraantje daar zat een cm prut aan .Wij durfde het niet eens aan te pakken .Borden werden bij de gasten van tafel gehaald en in een gangetje even met een beetje water schoongeveegd en zo kon jij het weer meenemen .De hostes is een keer gaan eten en was het met ons eens .De andere dag stond er een nieuwe koffieketel .De derde dag waren er mensen ziek .
Ik weet wel dat je voor een dubbeltje niet op de eerste rang kan zitten maar ik vind dat je een hotel schoon kan houden De kapotte wc bril na een klacht vervangen en daarna in een andere kamer op de toilet zetten . Dit heet probleem verplaatsen in plaats van oplossen .

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?