Beoordelingen Hotel Lapethos Resort***

Lapethos Resort***
189 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Lapethos Resort***
PK 90, 1770, Lapta

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lapethos Resort*** in Lapta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lapethos Resort*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Lapethos Resort scoort een 6,2 uit 10, op basis van 189 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lapethos Resort*** in Lapta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lapethos Resort***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Lapethos Resort*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 277 vakantiefoto's van Hotel Lapethos Resort*** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Lapethos Resort*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Cyprus. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kyrenia. Vergelijk Hotel Lapethos Resort*** met andere accommodaties in Lapta.
Even geduld a.u.b.

6,5
5,7
6,6
5,8
Toon score en beoordelingen van:
Met jonge kinderen, Juli 2014
"Nooit meer....."vertalen
Fam. Visscher
7,0

22-07-2014 Resort is oud en staat voor groot gedeelte leeg. In omgeving niets te doen. Strand is er niet. Je kunt via tunnel (stinkend naar urine) bij de zee komen waar houten vlonders liggen. Maar dat is groot gedeelte stuk en niet erg gezellig. Eten is er verschrikkelijk. 10 dagen lang hetzelfde gegeten. Klachten worden ontvangen met een excuus, maar ze kunnen er niets aan doen. Concept, zeggen ze dan. Kamer: eerste indruk: groot, leuk, maar slaapbank zakte in elkaar (wel nieuw bed neergezet voor kind 1 en voor kind 2 op de bank). Ze proberen wel van alles, maar het lukt gewoon niet. Schoonmaak slecht. Alles wordt gewoon even recht gezet en dat is de schoonmaak. Van de 10 stopcontacten werken er maar 2. Staan veel lampenkappen, maar geen peertje erin. Twee grote staande lampen doen het. Geven wel voldoende licht. Lauw water. 1 ochtend zelfs geen water. Aquapark is niet inclusief. Alleen de entree. Hoort wel bij het park, maar is ook voor buitenstaanders bereikbaar. Daar kan echter wel van alles

"Twitter beoordelingen"
21-07-2013 @HeidiTiebergyn Zwemmen, zonnen, lekker niets doen! @ Lapethos Resort Hotel & Spa http://t.co/PLaiWVlZJI --- Bron: https://twitter.com/HeidiTiebergyn/status/358982312580493314
Met oudere kinderen, Juli 2014
"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
Suzanne van Duijn
9,0

16-07-2014 Hotel Lapethos is een mooi complex wat hier en daar verouderd is. Ze zijn echter druk bezig om alles op te knappen en te vernieuwen. Ik weet zeker dat dit echt een top complex kan zijn. Wij hebben het echt heerlijk gehad. Het personeel is erg behulpzaam. We hebben wel drie kamers gehad, maar dat was ook gewoon pech. Airco kapot en problemen met het toilet. Echter is dit fantastisch opgelost en hebben we echt genoten van het weer en de zwembaden.
De prijs/kwaliteit verhouding is echt prima. Of het een 4 sterren hotel is betwijfel ik maar de potentie heeft het in ieder geval wel.

Met jonge kinderen, Juni 2014
"Nooit meer!!!!!"vertalen
vd Ham
6,0

02-07-2014 Het hotel is vies en vervallen ze proberen het op te knappen en meer mensen te trekken door de all-inclusive formule. Het hotel heeft er geen ervaring mee zodat je echt vroeg bij het restaurant moest zijn als je nl een half uur later kwam vond je de hond in de pot wat wil zeggen dat je droge rijst met wat groente kon eten of eventueel pasta wat nl zo pittig was dat niemand dat at. De kleintjes hebben zeker 3 dagen alleen maar watermeloen hebben kunnen eten. Veel Russen die vaak ruzie maakten met elkaar om het eten. Wij hadden een kamer in het gerenoveerde gedeelte dus dat was prima maar de beloofde familie bungalow werd een hele oude kamer in het hoofdgebouw met een slaapbank die kapot was zodat de kinderen op de bank moesten slapen want bedden hadden ze niet. De reisleiding heeft al zoveel klachtenformulieren ingevuld dat het gewoon schrijnend is. De reisorganisator in Nederland en Belgie hebben het hotel uit hun assortiment gehaald. Dus Bezint eer ge begint.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Lapethos Resort*** bij:

Met partner, Juni 2014
"Schandalig"vertalen
van hoyweghen greta
5,0

17-06-2014 Schandalig dat ze zo iets nog durven aanbieden. Het was amper 2 * waard. 80% stond leeg, vervallen, niet onderhouden. In de omgeving stond ook alles leeg op 2 winkeltjes, 1 restaurant en 1 hotel na. Slechts 1 zwembad ok zoals op foto's, maar 10 parasols en 20 kussens. slechts een 50-tal reizigers. Geen animatie (enkel 1u / wk een live optreden). weinig keuze eten.:s'morgens gebakken patatten, maar s'middags en s'avonds meestal geen. 1 soort brood bij ontbijt en alle dagen pasta en rijst bij elke maaltijd, weinig vlees, dagelijks dezelfde groenten: ik kan geen bloemkool meer zien. Mieren op tafel. Eten te koud en witte wijn te warm, enkel drank in restaurant heeft juiste temperatuur (behalve rode wijn want die is koud). Echte koffie kennen ze daar niet, enkel oploskoffie. Fruit: enkel meloen en sinaasappel (waren lekker).
Vergeet de bar bij de stijger of buiten eten met uitzicht op zee, dit is niet mogelijk. Tunnel naar zee: niet gevonden. Douche: lauw water .Gelukkig is er de dolmus.

Met partner, Mei 2014
"Tweede keer"vertalen
Brigitte
7,0

22-05-2014 Ze doen verwoede pogingen om de boel op te knappen. De pier wordt op dit moment gerestaureerd. Op dit moment zijn de huisjes bij het kleine zwembad gesloten omdat ook deze opgeknapt worden. Dit keer hadden we dus een hotelkamer. Ruime kamers met een ruime badkamer. Het eten is flink verbeterd. In die 10 dagen dat we er waren niets gehoord dat iemand diarree had. Het Resort zit in de lift, echter.... het is echt geen vier sterren Resort. Hooguit twee. Maar daar is de prijs dan ook naar. Lapethos heeft nu een all-inclusieve formule. Maar helaas niet overal! Ga je met een gezin naar het Aquapark met de glijbanen kom je tot de ontdekking dat dat deel van het Resort NIET all-inclusieve is. Je moet gewoon overal voor betalen. Dit zou zijn omdat ook mensen van buiten Lapethos naar het Aquapark kunnen. Dat vind ik voor de gasten van Lapethos een zware misser. Al bij al: voor een rustige vakantie is Lapethos geen slechte keuze als je niet al te hoge verwachtingen hebt.

Met partner, Mei 2014
"Oud vervallen en zeker niet de moeite waard"vertalen
thilly

07-10-2014 wij waren er in mei 2014
strandgedeelte vervallen en kapot konden we niet tercht
kamer op zich wel oke
eten was zeer eenvoudig en zeker niet gevarieerd
personeel wel vriendelijk
schoonmaak redelijk
complex is oud en vervallen moet dringend gerenoveerd worden, tot die tijd niet boeken
Is een grote teleurstelling

Met partner, Nov. 2013
"Nooit meer zeker in November niet gaan"vertalen
els123
6,0

28-11-2013 Wij zijn voor de tweede keer in Hotel Lapethos geweest niet wetend dat na ons vertrek het Hotel direct 3 maanden dicht ging. Dat hebben geweten alles werd minder 8 bedden bij het zwembad. Het eten was slecht, bakken zoals aubergines en stukjes worst in tomaten saus van de dag er voor werden ijskoud in warme waterbakken gedaan oud brood en feta kaas was ons maal na drie dagen was het buffet gesloten kregen we eten van de lunch kaart. Onze 8 mede gasten die er nog waren zijn ziek van het eten geweest nee geen 5 sterren hotel De strand accommodatie was in staat van ontbinding. Ook restaurants in de omgeving waren dicht. Het complex was na 5 uur heel erg donker er waren geen gasten meer en weinig straat verlichting ga je ook niet naar Girnes 'avonds. de Turkse Cyprioten zijn geen gezellige mensen kijken onvriendelijk heel wat anders als wij gewend zijn van Turkse mensen.

Met partner, 2013
"Helse Vakantie"vertalen
g_wings
1,0

19-11-2013 Vandaag gelukkig terug van deze helse vakantie geboekt bij touroperator.
Je word misleid door foto's van dingen die er bij de nieuwbouw aanwezig waren maar wat allang niet meer actueel is vergelijk a.u.b de vorige week gemaakte foto's en de foto's op de site van touroperator.
Vervallen Hotel met grote stukken ( bungalows en kamers ) die zo vervallen zijn dat ze niet meer verhuurbaar zijn en in de huidige staat hoogstens 2 ipv de 4 sterren waard die op de site van touroperator staan .
De hygiëne is zo slecht zowel bij het sanitair dat er onder de hotelgasten meer gesproken werd over wie er nu weer bevallen was door diarree, overgeven, koorts als over de positieve ervaringen (die waren er wel maar niet op het resort maar er buiten) de slechte beoordeling betreft dan ook het resort en niet Cyprus.
Als Chantal het resort bezocht werd ze opgewacht door een groot gedeelte van de aanwezige Nederlanders ze noteerde alle klachten en besprak ze in het hotel en met het kantoor van touroperator.

Met jonge kinderen, 2013
"Een x en nooit meer"vertalen
schulpen
1,0

04-11-2013 zooooo jammer was vroeger een top plek denk ik maar echt een bouwval nu, ontzettend gevaarlijk en smerig!!!!!!!! alles !!!!!!!!zwembadglijbanen waar de schroeven uit de vloer steken , glas in en rond t kleine zwembad huisje niet veilig de trap naar boven zat nog maar aan een schroefje aan de muur , rioolvliegjes overlast ivm lekkende riolering eten niet warm en aangemaakt met kraanwater 1 uur wachgten op je gebakken ei kattenplaag zodra je de deur open deed waren ze al binnen, ons huisje stond op instorten zie fotos zou mn huisdier er nog niet laten slapen . 2 dagen ziek geweest van t eten samen met mn zoontje en beide kinderen hadden uitslag van t gore zwemwater veel rare rode plekken en uitslag!!!!! zie mn fotos !!!!!!! de reisleidster wist ook niet meer wat ze moest zeggen en stond gretig alle klachten formulieren uit te delen ik boek altijd low budget maar dit is echt ongelofelijk en onacceptabel triest en jammer

Met partner, 2013
"Verpauperde troep"vertalen
Vlotje
1,0

22-10-2013 Oscar geboekt maar in Lapethos gedumpt. In de kamer was de airco met plakband aan elkaar, de douche smerig, schimmel, wc bril gescheurd, douchekop op de grond nergens aan ophangen, koelkast ging niet dicht, ijsvorming in het vriesvak, schimmel in de douche, lampje in de badkamer op het armatuur i.p.v. er in, lekkage geweest in de badkamer boven ons, slecht gerepareerd.

Het ontbijt
-melk aangelengd met water (uit de kraan)
-borden die smerig waren.
-een koffieketel die het hele seizoen niet schoongemaakt was (walgelijk)
-geen kaas en of vleeswaren aanbod
-algemene indruk van de eetgelegenheid was smerig!
-heel jonge ‘obers’ die met een vieze smerige kar tussen tafels doorliepen om vuilnis op te halen.
WC bril werd vervangen door die van de buren. Verplaatsen van het probleem?

Het warm eten was koud, vies,,smakeloos. Vlees was er niet te bekennen of te herkennen. Onze hostess raadde de gasten af hier te eten omdat er veel mensen ziek waren geworden.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?