Hotel TopSet ***

7,1

366 reviews over Hotel TopSet in het Nederlands

Manager zeer onvriendelijk

Anominus, 16-9-2017

Bepaalde personeelsleden zeer onvriendelijk heel slecht onderhouden gevaarlijke trappen naar zee
Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk tot rust komen

Jacqueline, 6-9-2017

Als je op zoek bent naar rust en zon is het de perfecte locatie. Schone kamers, schoon zwembad, heerlijk eten. Je moet wel de sleutel inleveren bij de receptie als je je kamer schoongemaakt wil hebben. Het geluid van de moskee hoorde ik bijna niet. Heb je zin om erop uit te gaan ben je op loopafstand bij de dolmus waar je binnen een kwartier in Girne bent. Gezellig stadje en vooral de haven. Vanuit daar Kun je makkelijk verder. In het dorp zelf is niet veel te beleven, behalve de supermarkten.

Het strand is simpel maar echt prima! Tip, verder op nog geen 30 m Kun je op goede stranbedden liggen en heerlijk lunchen. Moet eerlijk zeggen ik zat daar nooit, lag echt prima bij het hotel en was echt schoon, geen glas wat verder op wel aanwezig was.

Iedereen koopt wat in de supermarkt. Ik ook wel enkele keren in het begin en had geen enkele problemen en ja wat kost het nou ook iets van de minibar te nuttigen. Als je al om die paar € tjes (week max € 8) zo moeilijk over doet . Je kan ook een fles wijn kopen bij het restaurant. Supermarkt om de hoek €2 goedkoper. Als je voor een fles wijn in de week voor die 2€ verschil moeilijk doet, denk ik blijf dan maar thuis, in Nederland ben je veel duurder uit.

Personeel in t restaurant rent de hele dag, maar drie koks incl chef kok en iedereen bleef maar vriendelijk en kwam je wensen na. Het eten is erg lekker, als je wil afvallen moet je niet hierheen komen.

Ik zat vaak avond laat nog met het personeel te kletsen in het genot van een Turkse koffie van het huis. Wat betreft de eigenaar, dat is idd een apart verhaal. Hij kraakt niet alleen zijn personeel af maar ook gasten. Hij gaat echt flink te keer als je je niet aan de regels houd. Regel 1. Verbod katten Te voeren. Regel 2. Geen eten en drinken van buiten af meenemen. Regel 3. Wat logisch is geen handdoek van kamer naar pool of strand. Ik had de neiging om met hem in gesprek te komen, want op deze manier jaagt hij echt al zijn goede personeel weg en ook de gasten die hierdoor niet meer komen. Op me laatste dag voorgenomen hem op aan te spreken. Helaas mislukt door zijn vriendelijk doen tegen mij en later geen tijd want dan had ik mijn vliegtuig zeker gemist.

Mijn negatieve min punt was als je laat vertrekt geen mogelijkheid had om te douchen ook wil je met meerdere gasten een kamer delen, mocht niet van de eigenaar. Door de lieve gasten in het hotel heeft iedereen een aanbod gekregen om bij hen te mogen douchen. Super lief maar das niet de bedoeling. Twee jaar geleden in hoogseizoen in Griekenland kreeg iedereen gratis de mogelijkheid om te gaan douchen voor vertrek wat na een dag strand , zonnecrème en zweten bij 40° erbij hoort voordat je in t vliegtuig stapt.

Ik kom hier zeker nog een keer terug want heb heerlijk genoten en helemaal ontspannen na een week.

Trouwens geen kakkerlak gezien.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Mooie tuin, ruime kamers maar erg verouderd

Monique, 26-8-2017

De opzet van het hotel is prima, kamers liggen in mooie tuin, zijn wel erg gedateerd en schimmel in de super kleine douche en op een stuk muur. Wij zijn van kamer gewisseld omdat er een airco stond uit het jaar kruik die meer decibel produceerde dan muziek op een festival. Ontbijt stelde niets voor en voor een blikje fris betaal je 1.75 euro. Meeste personeel wel aardig op 1 zeer chagrijnige ober na. Strand is klein met kiezels en oude bedjes. Zwembad klein maar schoon. Grappig detail is dat ze iedere dag de mini bar komen controleren op gebruik maar ook of je er geen eigen spullen in zet. Bijna iedereen ging Nasr de supermarkt voor blikjes en deed deze in de koelkast. 'S morgens eruit halen en in de kadt zetten en na 15:30 uur weer terug in de koelkast. Strand bij Escape Beach is super 2 lira pp met Dolmus en 25 lira entree, krijg je wel twee goede stradbedden met een super grote parasol. Noord cyprus zelf is een aanrader leuke mensen, heerlijk eten ( 5 personen hoofdgerecht, 2 drankjes pp voor nog geen 10 euro pp).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Rustige.ligging

Isabel, 8-8-2017

Dit hotel is echt goed te doen ..niks gemerkt van tiran of iets ..prettig personeel...eten prima geen kakkerlak gezien ook

Ligt rustig verder ..de zee is heerlijk ook

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

voor de prijs die je betaald super

a.s, 24-6-2017

schone kamer ,genoeg te beleven buiten het hotel , klein strandje bij het hotel maar stuk verder groot strand erg goedkoop eiland ,we zijn nu 2 keer geweest en dit jaar wederom weer terug in sept 2017 nogmaals voor de prijs die je betaald zit je goed.
Gereisd met partner in september 2016

Leuk hotel maar vreselijke sfeer

Helene, 29-5-2017

Het hotel ziet er leuk uit, prima ruime kamers met balkon en fantastisch uitzicht over zee, mooie beplanting en fijn zwembad. Strand nodigt niet uit tot meer dan een snelle duik maar op loopafstand is er een leuke gemeentestrandje. Ontbijt goed verzorgd, lunch en avondeten slechte kwaliteit. Helaas zijn er wel veel regeltjes en verbodsbordjes. Sommige personeelsleden hebben voor ons een negatieve stempel op het verblijf gedrukt met opdringerig, dwingend, soms ronduit onbeleefd gedrag, waardoor ik me als gast bepaald niet welkom heb gevoeld. Jammer want een leuke plek voor een goede prijs!
Gereisd met partner in januari 2017

Geweldige vakantie gehad

Henk Oost, 25-5-2017

Prima hotel. Vriendelijk personeel. Elke dag schoonmaak ruime, complete kamer en schone handdoeken. Schitterend uitzicht vanaf balkon over tuin, zwembad en zee. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Goede prijs / kwsliteitsverhouding ( half pension )

Gereisd met partner in mei 2017

Een vakantie om snel te vergeten

Hans, 25-5-2017

Ondanks gunstige ligging en vriendelijk personeel was het hier niet leuk.

De eigenaar is een tiran. Zowel voor zijn personeel als zijn klanten. Je werd bedolven onder de (onredelijke!) strenge beperkende regels. De eigenaar liep nonstop te controleren en bij "overtreding (bijvoorbeeld iets nuttigen dat je niet in zijn hotel had gekocht) stuurde hij onmiddelijk zijn personeel.

Sta niet gek te kijken als er opeens een kamer controle plaatsvindt. Zelfs de serie nummers op de waterflesjes in de koelkast worden gecheckt. Bij medereizigers werd de drank die ze op Schiphol hadden gekocht in beslag genomen. Ook tijdens trips gekocht eten en drinken wordt geconfisqueerd.

Van de 2 geboekte weken hadden we pas de 2e week warm water (ondanks ons dagelijkse beklag bij de receptie). De airco was niet meer dan een sterke ventilator. Het eten was niet meer dan redelijk. Sta óók niet gek te kijken als je een deel van je menu niet geserveerd krijgt. Het ontbijt kent maar 1 soort brood. Gesneden baguette. De "verse jam" is aan het schiften. Na thuiskomst moesten we eerst enkele dagen bijkomen van de stress. Jammer dit alles, want de plek is oké.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige vakantie gehad!

Willemijn Wiersma, 2-5-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Kamers waren mooi en schoon en het hotel ligt dicht bij zee. Erg mooi uitzicht vanaf het balkon. Zwembad was erg helder en schoon, jammer dat we niet echt aan het strand konden liggen. Waren geen goede ligbedden en het strand was een beetje verwaarloosd. Eten was goed, alleen het ontbijt was elke ochtend hetzelfde, dat was wel jammer. Kyrenia is erg mooi om naar toe te gaan maar voor de rest vind ik zuid Cyprus mooier. Larnaca is bijvoorbeeld erg mooi om te bezoeken. De cultuur in het zuiden is erg anders. De steden in het zuiden zijn ook makkelijk om te bereiken. Vanaf de hoofdstad 'Nicosia' gaan er bussen overal naartoe. We hebben genoten van onze vakantie bij topset hotel!
Gereisd met partner in april 2017

Beoordeling topset

Kooistra, 30-4-2017

Personeel, vriendelijk zolang je geen commentaar geeft.

Kamers, ruim genoeg oud qua inrichting en met gebreken. Wij hadden eerst een kamer waar de deuren niet van afgesloten konden worden. Na veel zeuren na 3 dagen een andere kamer waar haast geen water uit de douche kwam en ook nog koud was, dit probleem is nooit verholpen dus koud douchen.

Eten, zeer matig slappe half gebakken frites geen groente elke dag zure sla met vlees wat taai of droog was, dus half pension raad ik af.

Algemeen, lichten op het balkon moesten we uit doen in de avond mochten geen eten of drinken van buiten het hotel mee nemen hier werd op gelet. Anders werd het in beslag genomen. Slechte service bij zwembad als je wat drinken wou, duurde lang met de opmerking erbij heb het druk (er lagen gem 8 gasten). Prijs goedkoop hotel maar als je je niet wil ergeren tijdens je vakantie ga hier niet heen. Zelf ga ik daar nooit meer heen. Moeder en dochter

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor TopSet bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TopSet scoort een 7.1 uit 10 op basis van 372 reviews.