Beoordelingen Hotel TopSet***

26 oktober 2014

TopSet***
339 beoordelingen
Beoordelingen Hotel TopSet***
Mehmet Aras Str. Karaoglanoglu, North Cyprus, 10, Girne (Kyrenia)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet*** in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel TopSet scoort een 7,3 uit 10, op basis van 339 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet*** in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel TopSet*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1006 vakantiefoto's van Hotel TopSet*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel TopSet*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Cyprus. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kyrenia. Vergelijk Hotel TopSet*** met andere accommodaties in Girne (Kyrenia).
Even geduld a.u.b.

6,8
7,8
5,7
7,0
Toon score en beoordelingen van:
"Maar nIet meer doen"vertalen
Ab Visscher
7,0

23-09-2014 Hotel is een beetje out-dated. Kamer goed, schoonmaak badkamer zeer matig.
Ontbijt stelt niets voor; de repeterende broodjes en jam ben je al gauw zat. Yoghurt, omelet? Nooit van gehoord! Andere gasten zeiden dan vergoeilijkend: prijs/kwaliteit hè. Amehoela. Reis was goedkoop, maar zelfs dan mag je een minimum niveau aan kwaliteit en gastheerschap verwachten. Klokslag 10 ging de deur dicht en vragen om een kop koffie zinloos. Klagen/vragen bij de receptie idem dito. Je wordt afgebekt.
Hoewel (sommig) personeel z'n best doet, was voor ons de limit dat we tijdens het ontbijt luidkeels het belachelijke verwijt kregen 'dat we nooit in het hotel aten'.
Strand stelt echt niets voor, zwembad is ok, maar druk.
De kinderlijke placemats met beertjes en ballonnetjes op de tafels geven ironisch treffend weer hoe men naar de gasten kijkt: luisteren en niet zeuren.
In het dorp het gerucht opgepikt dat hotelleiding en de touroperator verweven zijn (familie-relatie). Verklaart wellicht de starheid..

"Een aanrader"vertalen
de jong
6,0

18-09-2014 Prijs kwaliteit Is het zeker een aanrader ligt erg afgelegen maar met de domelbusje ben je zo in het centrum 3turkse lira omgerekend 1euro, eten bij het hotel Is erg goed 15euro 3gangen diner dus geen geld alles Is op de bon tip reken om de dag je bonnetje af bij de receptie. Het hotel Is wat oubollig maar voor de prijs die je betaalt zeker een aanrader kamer erg schoon en goede bedden, strandje bij hotel stelt niet veel voor maar het Is te doen anders met busje stukje mee heb je ook groote stranden.

"Niet voor herhaling vatbaar"vertalen
John Boslooper
4,0

18-09-2014 Locatie mooi gelegen maar hotel is een beetje vergane glorie. Personeel doet wel zijn best maar zijn kennelijk als de dood voor de eigenaar die als een dictator rond loopt. Ook tegen de gasten gaat de eigenaar tekeer. Omdat mijn kamerterras vol in de zon lag was ik op een stoel in de schaduw op het gras naast mijn terras gaan zitten. Eigenaar ging tegen mij tekeer dat wij Hollanders altijd alles kapot maken (zijn grasveldje). Eigenaar rukte aan mijn stoel en ik moest direct van het gras af en op mijn terras gaan zitten. Eten is prijzig en er zit bijna overal teveel koriander en azijn door. Ontbijt is zeer eentonig, Was na 2 weken het witte stokbrood zat. Strenge regels mbt eten/drinken van buiten het hotel en de kamer wordt hier ook dagelijks op gecontroleerd. Zwemwater werd met de dag groener. Gezien bovenstaande zal ik dit hotel dan ook niet aan andere personen aanraden.

Met partner, Aug. 2014
"Heel erg gezellig !! Zelfs met 43 graden."vertalen
Michael Boortman
8,0

10-09-2014 Vertrek A'dam 16.15 uur, aankomst topset s'nachts 15.00...Jammer , maar na inchecken lekker kunnen eten en drinken in het restaurant.Het ontbijt is niet het beste,dus gelijk maar aan de lunch.Stel je voor ! van uit het mooie zwembad naar de bar / pizza oven,waar twee lieve dames verse pizza's bakte en de gezellige bediening een gekoelde fles Avaklidere (11 euro) brachten,de beste witte wijn van het eiland.Ja levensgenieters ! Er komt dan wel wat bij,maar de reis was erg goedkoop! Naast het hotel is een prima restaurant aan de zee aan te raden.Een lekker gekoelde taxi brengt je naar de gezellige haven kost 18 Lr en 4Lr met de Dolmus alleen is dat een eindje lopen.Het hotel heeft een mooie en goed onderhouden tuin,maar geen gezellig zandstrand ,houten lage bedjes op beton.Iedere dag kamer schoonmaak !! Wel een min puntje is dat er totaal geen animatie is, erg ongezellig ! Verder is de omgeving ,kan niet anders zeggen NIKS.En het is geen kindvriendelijke locatie.

Met partner, Aug. 2014
"Wauw! Boek en oordeel zelf!"vertalen
Ruc
9,0

01-09-2014 Van tevoren sceptisch geworden door deze belachelijke reviews, maar wauw, wat hebben we een geweldige vakantie gehad! Net terug en beste vakantie ooit. We hadden de verst afgelegen kamer helemaal achter op het complex en helemaal bovenin, maar was beste kamer met verdieping en wat een adembenemende uitzicht. Personeel erg vriendelijj, net als de lokale bevolking. Het is maar hoe je ermee omgaat als persoon... Lekker gegeten in hotel aan het water, gedoken, excursies vanuit touroperator, jeepsafari, snorkelen, auto gehuurd... En ja, die airco en ontbijt; niet zeuren! Je gaat in een warm land op vakantie dus tis geen NL qua temperaturen en tis een andere cultuur met andere eetgewoontes. Nl'ders zijn te verwend. Neem alle revieuws met een korreltje zout. Prijs/kwaliteit verhouding klopt. Boek dan een vakantie waar je minimaal €1.000 pp voor betaald.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Ondanks de goede ligging nooit weer!!!"vertalen
fam. Maas
3,0

25-08-2014 Voordeel is dat het hotel direct aan zee ligt en het meeste personeel vriendelijk is. Echter, ze beloven airco op kamers, deze werken (uit bezuinigingsoverweging) vanaf 20.00 uur tot 02.00 uur, en dit bij temperaturen van 35 tot 42 graden. Overleg is hierbij absoluut niet mogelijk, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Het eten is eenvoudig maar goed te doen, ware het niet dat alles uitgestald is ook bij deze temperaturen. Ze geven op vele manieren aan dat je geen eten en drinken mee mag nemen naar je kamer en controleren dit fanatiek op je kamer en in je koffers. Zelfs de kauwgum van mijn dochter hebben ze uit de koffer gehaald. De eigenaar is een echte tiran en je merkt en ziet dat het personeel bang is voor hem. Vanuit deze ellende hebben we halverwege de vakantie ons laten omboeken naar en ander hotel, dit maakte de vakantie nog een beetje goed.

Met vrienden, Aug. 2014
"Prima maar ik zou niet terug gaan"vertalen
Marlou Poppelaars
8,0

17-08-2014 Topset is een prima hotel voor de prijs. Het is niet zo netjes als wij gewend zijn (lekkende douche, wc die nauwelijks doortrekt [TIP: toilet bij de receptie], maar een paar uur slecht werkende airco), maar het is een prima verblijfplek als je je kunt aanpassen. Het eten in het restaurant vonden wij heerlijk. Het zwembad is mooi maar druk. Het strand super dichtbij, maar klein en niet erg mooi en schoon. Je kunt er wel heerlijk zwemmen. De reden waarom ik niet terug zou gaan is de omgeving. Er zijn geen/nauwelijks andere restaurantjes in de buurt en ook voor een ander strand zul je de bus moeten pakken. Met de super hoge temperaturen zorgt dat ervoor dat je toch een beetje aan het hotel gekluisterd zit. Omdat ze in Cyprus links rijden was een huurauto voor ons geen optie. S avonds gingen wij wel af en toe naar Kyrenia met de dolmus, hier kun je leuk eten. Let verder op dat dit hotel in Noord Cyprus ligt, dit is onerkend behalve door Turkije; dus een tussenstop op Turkije is verplicht.

Met partner, Juli 2014
"Volgende keer toch maar weer een appartement"vertalen
Sjoerd
7,0

20-07-2014 Complex ziet er fraai uit. Omgeving is rustig maar niet heel mooi. Vanaf nabijgelegen hoofdweg prima reismogelijkheden naar Lapta en Girne.
Het strand bij het hotel valt tegen: Het grootste gedeelte is in feite een betonnen zandbak met opgespoten zand.
Restaurant: €15 p.p. voor buffet bestaande uit soep, mezes saladebar, wisselend hoofdgerecht, dessert.
Ontbijt is iedere dag hetzelfde buffet: Jus, koffie, thee, gekookte eieren, brood (niet lekker brood, de winkels aan de hoofdweg hebben lekkerder brood), halloumi, plakken worst, sla, tomaat, komkommer, sinaasappel.
Het hotel voert een streng beleid tegen gebruik van zelf meegenomen drankjes en hapjes (schijnbaar overal op Noord-Cyprus). Dat is erg jammer aangezien ze er weinig tegenover stellen.
Personeel vriendelijk, maar voel me veelal onprettig in de gaten gehouden.
In de lobby is wifi maar het is zo langzaam dat het vooral tot ergernis leidt. Terwijl je er op wacht kun je 's avonds kijken naar de kakkerlakken die er rondlopen.

Met een groep, Juli 2014
"Topset? Flopset Topshit!"vertalen
Winkel
1,0

27-07-2014 Slecht hotel Topset De kamers zijn smoezelig en verouderd en ondanks de regelmatige fooi, geen verbetering! De bedden liggen prima maar omdat de airco maar van 20:00 tot 07:00 werkt, is 2 keer schoon beddengoed in 2 weken wel wat weinig. Ik vind dat ondanks de vriendelijke prijs, de service en mogelijkheden hier ondermaats zijn.
Wij dachten bij Topset aan een gezellig familie hotel, met zang en dans. Helaas is het enige wat je ziet dansen de kakkerlakken in het restaurant (buiten) gedeelte. Verberg eten en drinken in je strandtas anders pakken ze het af! Alle regeltjes in verschillende talen, rondom het hotel wekt ook al irritatie op. De irritante en arrogante eigenaar die het niet kan laten tegen zijn personeel uit te vallen en zelfs soms tegen zijn gasten! Het lauwe zwembadje en het vervallen strand maken het ook al niet goed.
Wil je wel lekker en goedkoop eten ga dan naar restaurant Tempo. Vlak achter de supermarkt Tempo. Ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf Topset.
Nooit meer!

Alleenreizend, Juli 2014
"Nooit meer"vertalen
Dominique
6,0

07-08-2014 Personeel is erg aardig. Ligging is vreselijk, afgelegen en direct naast moskee. Strand mag geen naam hebben, klein en niet schoon. Het eten is ok, geen culinaire hoogstandjes maar wel lekker.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?