Beoordelingen Hotel TopSet***

23 juli 2014

TopSet***
325 beoordelingen
Beoordelingen Hotel TopSet***
Mehmet Aras Str. Karaoglanoglu, North Cyprus, 10, Girne (Kyrenia)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet*** in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel TopSet scoort een 7,4 uit 10, op basis van 325 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet*** in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel TopSet*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 998 vakantiefoto's van Hotel TopSet*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel TopSet*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Cyprus. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kyrenia. Vergelijk Hotel TopSet*** met andere accommodaties in Girne (Kyrenia).
Even geduld a.u.b.

6,8
7,9
5,8
7,5
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Volgende keer toch maar weer een appartement"vertalen
Sjoerd
5,0
5,0
7,0

20-07-2014 Complex ziet er fraai uit. Omgeving is rustig maar niet heel mooi. Vanaf nabijgelegen hoofdweg prima reismogelijkheden naar Lapta en Girne.
Het strand bij het hotel valt tegen: Het grootste gedeelte is in feite een betonnen zandbak met opgespoten zand.
Restaurant: €15 p.p. voor buffet bestaande uit soep, mezes saladebar, wisselend hoofdgerecht, dessert.
Ontbijt is iedere dag hetzelfde buffet: Jus, koffie, thee, gekookte eieren, brood (niet lekker brood, de winkels aan de hoofdweg hebben lekkerder brood), halloumi, plakken worst, sla, tomaat, komkommer, sinaasappel.
Het hotel voert een streng beleid tegen gebruik van zelf meegenomen drankjes en hapjes (schijnbaar overal op Noord-Cyprus). Dat is erg jammer aangezien ze er weinig tegenover stellen.
Personeel vriendelijk, maar voel me veelal onprettig in de gaten gehouden.
In de lobby is wifi maar het is zo langzaam dat het vooral tot ergernis leidt. Terwijl je er op wacht kun je 's avonds kijken naar de kakkerlakken die er rondlopen.

met partner, Juli 2014
"Prijs kwaliteit niks mis mee"vertalen
John Voulon
8,0

21-07-2014 Prima hotel met leuke kamers met zeezicht. Mooie tuin en goed zwembad .Ontbijt simpel maar voor ons voldoende. Strand met zwaar verouderde bedden en parasols is nodig aan een opknapbeurt toe. 0mgeving armoedig. Maar met 15 minuten zit je voor weinig met het dolbybusje in Kyrenia. Personeel behulpzaam en over het algemeen vriendelijk. De baas is een grote hork die niet snapt dat als je vriendelijk bent je er beter van word. Verder het er best naar ons zin gehad en voor die prijs ( €199.00) voor herhaling vatbaar.

"Prijs/kwaliteitsverhouding is goed"vertalen
Pim van Ginneken
3,0
8,0

10-07-2014 De kamers zijn goed, airco is minimaal want daar wordt op bezuinigd. De eigenaar is een bruut voor zijn personeel en niet aardig voor de gasten. Bij aankomst wordt er altijd tegen de gasten gezegd dat de kamer pas over een uur klaar is maar dat ze kunnen wachten in het restaurant. Daar ga je dus automatisch iets eten en drinken en is dus extra omzet voor het restaurant. Het ontbijt is banaal slecht en elke dag hetzelfde.
Het strand is matig en de bedden dito.
De bevolking van Zuid Cyprus is bijzonder aardig en gastvrij en Girne is een leuk stadje. Eten en drinken is goedkoop, kleding e.d. zijn europesche prijzen. Autohuur is goedkoop en de mensen rijden rustig.

"Fantastisch 3 sterren Hotel"vertalen
syl en fenna
9,0

09-07-2014 Wat hebben wij genoten van onze 15 daagse reis. We zochten naar een leuk betaalde reis en kwamen Top set Hotel tegen. Toen we aankwamen was de entree sober, dus dachten wij oeps wat staat ons te wachten. Maar aangekomen in onze kamer werden wij blij. Een leuke en schone kamer die als je je sleutel af geeft, hij dagelijks wordt schoongemaakt. Idd de zang van de Moskee hoor je duidelijk maar na 3 dagen ben je eraan gewend. Personeel zeer! vriendelijk en behulpzaam, eten erg goed en betaalbaar. Ontbijt zeer eenvoudig maar voldoet voor een 3*, er is altijd iets bij te bestellen maar dan tegen betaling. Geen eten en drinken op de kamer, begrijpelijk, die reis wordt goedkoop aangeboden en moet men het van het restaurant hebben. Het Hotel geeft je een familiegevoel, veel leuke mensen ontmoet, verschrikkelijke lol gehad. Wat wil een mens nog meer, Zwembad prima, strand mag betere bedjes hebben idd, te hard, maar men doet zijn best om dingen te veranderen.
Het Top Hotel is voor een Topprijs

met partner, Juni 2014
"Leuk hotel qua prijs kwaliteit."vertalen
gert-jan
8,0

26-06-2014 Topset is qua prijs een prima hotel om te verblijven.
In het hotel hanteren ze gewoon Europrijzen die in vergelijking met de restaurants buiten het hotel hoger liggen. Het strandje van het hotel is verouderd. houten ligbedden met erg dunne matrasjes. Met de minibus ga je met z'n tweeen voor 5 TL naar Girne.
In de minibar staat drinken wat je kunt gebruiken op je balkon of in je kamer. Wij haalde aan de bar iedere avond twee Raki wat we gewoon mee naar boven mochten nemen. De airco op de kamer is minimaal. Is meer een ventilator. je kunt beter alle ramen en deuren tegenover elkaar open zetten. Het was erg warm op de kamer. Bedden zijn goed, en er wordt goed schoon gemaakt. De omgeving van het hotel ziet er erg verzorgd uit met veel mooie bloemen en planten. alles is goed schoon en netjes. Toerisme is in opkomst, De turken in Cyprus zijn niet zo opdringerig als in Turkije, je wordt niet overal binnen getrokken en je hoeft ook niet af te dingen in de winkels. Alles is lekker relaxt.

"Wat een terror eigenaar!"vertalen
Serena Bal
3,0
6,0

24-06-2014 Ik en mijn broer zijn 8 dagen Topset geweest en wij gaan er nooit meer heen! Niet omdat de kamer slecht is of het zwembad maar puur voor de mensen. Die man is z'n grootste gast in z'n eigen hotel en zo onvriendelijk tegen gasten en personeel. Ik heb een klacht ingediend bij de touroperator waar wij geboekt hadden, verder over de touroperator niks dan goeds. Jammer van het hotel, het zou zo'n mooie plek kunnen zijn maar met zo'n eigenaar gaat dat niet gebeuren ook omdat hij daar de hele dag aanwezig is om te zwemmen, te zonnen en z'n personeel uit te schelden waar elke hotelgast bij is.

Juni 2014
"Goed vertoeven in dit vakantieoortje!"vertalen
vd spoel
8,0

13-06-2014 Hotel Topset heeft een hele mooie ligging aan het strand/ zee. Op het park zijn vele palmen en mooie bloemen/ tuinen met altijd de zee op de achtergond. Rondom het zwembad staan ook vele bomen en planten waar je heerlijk met je ligbedje tussen ligt. Het doet allemaal heel gezellig aan. De kamers zijn normaal en ruim zat. Je kunt met de dolmus naar Kyrenia voor 2,50 tl. Daar is een leuk haventje maar een 'shop'dorpje is het niet. De excursies die worden aangeboden kan je ook zelf ondernemen. Noord Cyprus is niet toeristisch.De mensen zijn wel heel vriendelijk. De prijs en kwaliteit van Top set is prima. Wil je meer luxe, dan moet je meer betalen en ergens anders heen gaan. Enige minpuntje vonden wij dat je geen eten mee naar binnen mag nemen uit de plaatselijke Tempo supermarkt. Een zakje chips op tafel en een wijntje erbij tijdens een spelletje Yatzee is wel zo gezellig maar je moet hun gewoonte hierin respecteren. Helaas heeft Top set zelf geen winkeltje om lekkers te kunnen kopen.

"Prima hotel, goede ligging"vertalen
mevrouw Taks
7,0

11-06-2014 Prima kamers en ontbijt, lekker zwembad en strand bij hotel. Goede ligging: stad Kyrenia en andere mooie stranden/beach clubs zijn snel en goedkoop te bereiken (dolmus).

met oudere kinderen, Mei 2014
"Topper voor bodemprijs!"vertalen
Carina Meijdam
10,0
9,0

03-06-2014 Wij (moeder+volwassen dochter) hadden een heerlijke week in Topset. Prachtige tuin vol bloemen en palmen, rustig zwembad, mooie kleinschalige appartementengebouwtjes, schitterend uitzicht, klein privéstrandje. Geen animatie, wel rust en vogels.
In de directe omgeving niet veel te doen.
Kamer: mooi ingericht, ruim, extra slaapkamer op vide, privé terrasje met prachtig uitzicht. (een bof, het was een vd mooiste kamers van het hotel)
Personeel: vriendelijk en behulpzaam, ze werken keihard maar er kan altijd wel een grapje en/of praatje af.
Restaurant/bar/terras/ontbijtzaal: gezellig, mooi uitzicht over zee.
Eten: heerlijk. Ontbijt: ruim voldoende, veel groenten, turkse kazen, verse kruiden. Eitje is gratis,itt eerdere berichten.
Zelf eten/drinken meenemen mag NIET. Logisch, uit de verkoop van eten/drinken moet het hotel zijn verdiensten halen(aan de lage reissom verdienen ze niks). Prijzen zijn schappelijk.
Nooit eerder zaten wij voor zo'n lage prijs in zo'n mooi hotel!

met partner, Mei 2014
"Een heerlijke plek!"vertalen
Henk en Karen
9,0

31-05-2014 Een super vakantie gehad met mooi weer. Prachtig zwembad en leuk schoon strandje met ligbedden, kussens en parasols. Water van zwembad en zee kraakhelder en goed van temperatuur. Paar keer gesnorkeld, was leuk, natuurlijk niet superveel te zien. Restaurant goed, zeer vriendelijke bediening. Fooi aan de mensen zelf geven! Prima, ruime kamer, goede bedden, warme douche! Mensen die zeuren over Topset zouden zich eens af moeten vragen wat ze verwachten mogen in redelijkheid voor hun investering, ga liever ergens anders heen! WIJ gaan hier vast nog eens naar terug!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?