Beoordelingen Hotel TopSet***

28 augustus 2014

TopSet***
333 beoordelingen
Beoordelingen Hotel TopSet***
Mehmet Aras Str. Karaoglanoglu, North Cyprus, 10, Girne (Kyrenia)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet*** in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel TopSet scoort een 7,3 uit 10, op basis van 333 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TopSet*** in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TopSet***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel TopSet*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 1002 vakantiefoto's van Hotel TopSet*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel TopSet*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Cyprus. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kyrenia. Vergelijk Hotel TopSet*** met andere accommodaties in Girne (Kyrenia).
Even geduld a.u.b.

6,8
7,8
5,8
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Ondanks de goede ligging nooit weer!!!"vertalen
fam. Maas
3,0

25-08-2014 Voordeel is dat het hotel direct aan zee ligt en het meeste personeel vriendelijk is. Echter, ze beloven airco op kamers, deze werken (uit bezuinigingsoverweging) vanaf 20.00 uur tot 02.00 uur, en dit bij temperaturen van 35 tot 42 graden. Overleg is hierbij absoluut niet mogelijk, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Het eten is eenvoudig maar goed te doen, ware het niet dat alles uitgestald is ook bij deze temperaturen. Ze geven op vele manieren aan dat je geen eten en drinken mee mag nemen naar je kamer en controleren dit fanatiek op je kamer en in je koffers. Zelfs de kauwgum van mijn dochter hebben ze uit de koffer gehaald. De eigenaar is een echte tiran en je merkt en ziet dat het personeel bang is voor hem. Vanuit deze ellende hebben we halverwege de vakantie ons laten omboeken naar en ander hotel, dit maakte de vakantie nog een beetje goed.

met vrienden, Aug. 2014
"Prima maar ik zou niet terug gaan"vertalen
Marlou Poppelaars
8,0

17-08-2014 Topset is een prima hotel voor de prijs. Het is niet zo netjes als wij gewend zijn (lekkende douche, wc die nauwelijks doortrekt [TIP: toilet bij de receptie], maar een paar uur slecht werkende airco), maar het is een prima verblijfplek als je je kunt aanpassen. Het eten in het restaurant vonden wij heerlijk. Het zwembad is mooi maar druk. Het strand super dichtbij, maar klein en niet erg mooi en schoon. Je kunt er wel heerlijk zwemmen. De reden waarom ik niet terug zou gaan is de omgeving. Er zijn geen/nauwelijks andere restaurantjes in de buurt en ook voor een ander strand zul je de bus moeten pakken. Met de super hoge temperaturen zorgt dat ervoor dat je toch een beetje aan het hotel gekluisterd zit. Omdat ze in Cyprus links rijden was een huurauto voor ons geen optie. S avonds gingen wij wel af en toe naar Kyrenia met de dolmus, hier kun je leuk eten. Let verder op dat dit hotel in Noord Cyprus ligt, dit is onerkend behalve door Turkije; dus een tussenstop op Turkije is verplicht.

met partner, Juli 2014
"Volgende keer toch maar weer een appartement"vertalen
Sjoerd
7,0

20-07-2014 Complex ziet er fraai uit. Omgeving is rustig maar niet heel mooi. Vanaf nabijgelegen hoofdweg prima reismogelijkheden naar Lapta en Girne.
Het strand bij het hotel valt tegen: Het grootste gedeelte is in feite een betonnen zandbak met opgespoten zand.
Restaurant: €15 p.p. voor buffet bestaande uit soep, mezes saladebar, wisselend hoofdgerecht, dessert.
Ontbijt is iedere dag hetzelfde buffet: Jus, koffie, thee, gekookte eieren, brood (niet lekker brood, de winkels aan de hoofdweg hebben lekkerder brood), halloumi, plakken worst, sla, tomaat, komkommer, sinaasappel.
Het hotel voert een streng beleid tegen gebruik van zelf meegenomen drankjes en hapjes (schijnbaar overal op Noord-Cyprus). Dat is erg jammer aangezien ze er weinig tegenover stellen.
Personeel vriendelijk, maar voel me veelal onprettig in de gaten gehouden.
In de lobby is wifi maar het is zo langzaam dat het vooral tot ergernis leidt. Terwijl je er op wacht kun je 's avonds kijken naar de kakkerlakken die er rondlopen.

met een groep, Juli 2014
"Topset? Flopset Topshit!"vertalen
Winkel
1,0

27-07-2014 Slecht hotel Topset De kamers zijn smoezelig en verouderd en ondanks de regelmatige fooi, geen verbetering! De bedden liggen prima maar omdat de airco maar van 20:00 tot 07:00 werkt, is 2 keer schoon beddengoed in 2 weken wel wat weinig. Ik vind dat ondanks de vriendelijke prijs, de service en mogelijkheden hier ondermaats zijn.
Wij dachten bij Topset aan een gezellig familie hotel, met zang en dans. Helaas is het enige wat je ziet dansen de kakkerlakken in het restaurant (buiten) gedeelte. Verberg eten en drinken in je strandtas anders pakken ze het af! Alle regeltjes in verschillende talen, rondom het hotel wekt ook al irritatie op. De irritante en arrogante eigenaar die het niet kan laten tegen zijn personeel uit te vallen en zelfs soms tegen zijn gasten! Het lauwe zwembadje en het vervallen strand maken het ook al niet goed.
Wil je wel lekker en goedkoop eten ga dan naar restaurant Tempo. Vlak achter de supermarkt Tempo. Ongeveer 10 minuutjes lopen vanaf Topset.
Nooit meer!

alleenreizend, Juli 2014
"Nooit meer"vertalen
Dominique
6,0

07-08-2014 Personeel is erg aardig. Ligging is vreselijk, afgelegen en direct naast moskee. Strand mag geen naam hebben, klein en niet schoon. Het eten is ok, geen culinaire hoogstandjes maar wel lekker.

met partner, Juli 2014
"Prijs kwaliteit niks mis mee"vertalen
John Voulon
8,0

21-07-2014 Prima hotel met leuke kamers met zeezicht. Mooie tuin en goed zwembad .Ontbijt simpel maar voor ons voldoende. Strand met zwaar verouderde bedden en parasols is nodig aan een opknapbeurt toe. 0mgeving armoedig. Maar met 15 minuten zit je voor weinig met het dolbybusje in Kyrenia. Personeel behulpzaam en over het algemeen vriendelijk. De baas is een grote hork die niet snapt dat als je vriendelijk bent je er beter van word. Verder het er best naar ons zin gehad en voor die prijs ( €199.00) voor herhaling vatbaar.

"Prijs/kwaliteitsverhouding is goed"vertalen
Pim van Ginneken
8,0

10-07-2014 De kamers zijn goed, airco is minimaal want daar wordt op bezuinigd. De eigenaar is een bruut voor zijn personeel en niet aardig voor de gasten. Bij aankomst wordt er altijd tegen de gasten gezegd dat de kamer pas over een uur klaar is maar dat ze kunnen wachten in het restaurant. Daar ga je dus automatisch iets eten en drinken en is dus extra omzet voor het restaurant. Het ontbijt is banaal slecht en elke dag hetzelfde.
Het strand is matig en de bedden dito.
De bevolking van Zuid Cyprus is bijzonder aardig en gastvrij en Girne is een leuk stadje. Eten en drinken is goedkoop, kleding e.d. zijn europesche prijzen. Autohuur is goedkoop en de mensen rijden rustig.

"Fantastisch 3 sterren Hotel"vertalen
syl en fenna
9,0

09-07-2014 Wat hebben wij genoten van onze 15 daagse reis. We zochten naar een leuk betaalde reis en kwamen Top set Hotel tegen. Toen we aankwamen was de entree sober, dus dachten wij oeps wat staat ons te wachten. Maar aangekomen in onze kamer werden wij blij. Een leuke en schone kamer die als je je sleutel af geeft, hij dagelijks wordt schoongemaakt. Idd de zang van de Moskee hoor je duidelijk maar na 3 dagen ben je eraan gewend. Personeel zeer! vriendelijk en behulpzaam, eten erg goed en betaalbaar. Ontbijt zeer eenvoudig maar voldoet voor een 3*, er is altijd iets bij te bestellen maar dan tegen betaling. Geen eten en drinken op de kamer, begrijpelijk, die reis wordt goedkoop aangeboden en moet men het van het restaurant hebben. Het Hotel geeft je een familiegevoel, veel leuke mensen ontmoet, verschrikkelijke lol gehad. Wat wil een mens nog meer, Zwembad prima, strand mag betere bedjes hebben idd, te hard, maar men doet zijn best om dingen te veranderen.
Het Top Hotel is voor een Topprijs

met partner, Juni 2014
"Leuk hotel qua prijs kwaliteit."vertalen
gert-jan
8,0

26-06-2014 Topset is qua prijs een prima hotel om te verblijven.
In het hotel hanteren ze gewoon Europrijzen die in vergelijking met de restaurants buiten het hotel hoger liggen. Het strandje van het hotel is verouderd. houten ligbedden met erg dunne matrasjes. Met de minibus ga je met z'n tweeen voor 5 TL naar Girne.
In de minibar staat drinken wat je kunt gebruiken op je balkon of in je kamer. Wij haalde aan de bar iedere avond twee Raki wat we gewoon mee naar boven mochten nemen. De airco op de kamer is minimaal. Is meer een ventilator. je kunt beter alle ramen en deuren tegenover elkaar open zetten. Het was erg warm op de kamer. Bedden zijn goed, en er wordt goed schoon gemaakt. De omgeving van het hotel ziet er erg verzorgd uit met veel mooie bloemen en planten. alles is goed schoon en netjes. Toerisme is in opkomst, De turken in Cyprus zijn niet zo opdringerig als in Turkije, je wordt niet overal binnen getrokken en je hoeft ook niet af te dingen in de winkels. Alles is lekker relaxt.

Juni 2014
"Vergane glorie, vreselijke eigenaar"vertalen
E. Bal
6,0

03-07-2014 Met z'n 2en 8 dagen Topset: we hebben een fijne tijd gehad maar niet dankzij het hotel. Ik heb het dan met name over de eigenaar die als een soort dictator over z'n personeel en gasten regeert. Ik heb het nog over gasten maar dat zou eigenlijk "ondergeschikten" moeten zijn. Op de meest gekke plaatsen heeft de eigenaar een "prive tafel": plekje vooraan in het restaurant bij de TV of de beste tafel met uitzicht over de zee. Zodra je daar gaat zitten komt er snel een ober op je afgerend om te zeggen dat je daar niet mag zitten. Of zoals een donkere Nederlandse jongen meemaakte: "Move to the back of the restauant"!!! Dat kan je echt niet zeggen, die jongen was dan ook woedend toen de eigenaar dat zei. Zo zijn er in die 8 dagen nog een aantal akkefietjes met deze man geweest (het schoppen van een hond die a.g.v. die schop keihard jankte en daarna mank liep en voor heel het restaurant te horen was). Verder een fijne tijd gehad maar niet dankzij het hotel. Afrader!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?