8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Acapulco Beach Club & Resort***** bij :

41 reviews over Hotel Acapulco Beach Club & Resort in het Nederlands

nooit meer in noord cyprus in acapulco hotel.

anoniem, 30-5-2017

Ik vond juist dat alles proper onderhouden was. Voor de rest slecht eten, niets dan Arabische kruiden in alles vermengd. Broodjes veel te wak, Turkse koffie bah! Vuile straten, vuile auto's. Aan het hotel : links , rechts, overkant prikkeldraad met patrouillerende soldaten.

Na onze vlucht geboekt te hebben in november 2016 verleden jaar werd de laatste maanden de reistijd veranderd van 10/5 naar 12/5. De vlieghaven veranderd: Schiphol ipv Zaventem, dus voor ons Belgen 2 uur rijden. We kregen wel als tegemoetkoming een gratis parking, onze auto daar gezet en in de stromende regen een heel eind wandelen met pak en zak naar het loket van het busje dat ons tot in Schiphol zou brengen.

Dan werd een maand vooraf nog even terloops gezegd dat er een tussenlanding was in Turkije (Bodrum), rechtstreekse vlucht naar NOORD Cyprus gaat niet!

We zijn in Brussel vertrokken om 8 uur 's morgesn: om 12 uur middernacht op onze bestemming : resultaat doodmoe.

Dit alles weet je niet als je boekt en de aanbieding leest!

We betaalden bij 130 € voor 3 uitstapjes: ( ofwel een half uur te vroeg met het busje ofwel een uur te laat om ons op te halen: dat moet je er allemaal voor over hebben)

één naar Dipkarpaz, de kustlijn 85 km verwijderd van Syrië, waar we in een smerige ( café kun je het niet noemen) sjoek een Pepsi cola dronken. Mooie kustlijn en zee maar geen mens te bespeuren, een afgedankte chalet waar je een cola kon drinken.

2de uitstap: Nicosia met 2 kampen ( Griekse en Turkse leger) en de VN bufferzone met soldaten (en prikkeldraad zo ver je ogen zien kunnen) er tussenin.

3de uitstap: Famagusta en meer bepaald Varosha: de verboden stad waar 39.000 Grieken in 1974 moesten vluchten, een kustlijn van 6 km plat gebombardeerd en niet bewoond sindsdien.

Ook van ons Hotel Acapulco naar Kyrenia ( Girne) moesten we een busje nemen waarop we een halfuur moesten wachten aan de ingang in de brandende zon om de hele weg niets dan Turkse vuile gebouwen in iton te zien waar hun winkeltjes gevestigd zijn langs de stoffige baan, met woest rijdende auto's.

En dit is mijn eerste vliegreis met touroperator en ook mijn laatste daarmee met een vliegtuig waarvan het interieur zeker aan vernieuwing toe is.

Dus nooit meer Noord Cyprus ( is Turkse deel), ligt gewoonweg te verkommeren. Goedkope reizen zijn duurkoop, en houd je alleen nare herinneringen aan over. Ben nog blij dat ik heelhuids thuis ben gekomen: om 9u30 ouden we met een busje vertrekken in ons hotel, werd ons 's middags gezegd: wel dat we om 19 u Nederlandse toeristen die ook met touroperator vertrokken in de refter tegen kwamen die ons melden dat het busje een uur eerder ons kwam ophalen. Onze bagage beloofden ze in de gesloten kofferruimte te plaatsen : om 18 uur stond onze bagage nog in de inkomhall.

We zijn vertrokken om 8u30 s' avonds en om 6 uur s' morgens waren we pas op Schiphol en dan nog 2 uur rijden met de wagen naar Brussel omdat ze op Zaventem niet vertrokken.

Om nooit meer te vergeten maar niet voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2017

fantaschtıse plek

cedrıc, 2-7-2015

heel mooi weer en heel lekker eten top,
Gereisd familie in juni 2015

Prachtıge lıggıng met veel facılıteıten

Hans Swıkker, 30-6-2015

Goed onderhouden en schoon resort. Zeer vrıendelıjke mensen.

uıtgebreıd buffet met voor ıeder wat wıls

Gereisd met partner in juni 2015

Een leuke plek om eens naar toete gaan,

caroline, 30-6-2015

Grote keuze bıj het buffet, Verzorgde kamer, Vrıendelıjke bedıenıng,

geweldıg hotel

Daniella Goyvaerts, 30-6-2015

heel verzorgd hotel mooı personeel ıs vrıendelıjk en behulpzaam

Geweldige vakantie

nicole, 27-6-2015

Mooi hotel ruime kamers.Heerlijk eten.Vriendelijk behulpzaam personeel. Fijn schoon strand.
Gereisd met vrienden in juni 2015

Beste plek ooıt

Paula Arends, 24-6-2015

Het resort ıs echt super! De plek ıs geweldıg. Mooı groot zwembad en de zee ıs heel schoon. In het hotel ıs ıedereen vrıendelıjke en ze doen er alles aan om het naar je zın te maken.. Echt een aanrader voor ıedereen dıe een weekje lekker wıl relaxen.
Gereisd met partner in juni 2015

Fantastisch hotel met geweldige service

Patricia, 17-6-2015

Het hotel ziet er prachtig uit, met heel vriendelijk personeel.

Alles is netjes schoon en verzorgd. De kamers zien er luxe uit en zijn mooi ingericht.

Het hotel ligt redelijk ver van het dorpje Kyrenia af, maar is met de shuttlebus goed bereikbaar. Het hotel is gelegen tussen bergen, verder is de omgeving erg droog.

Het hotel heeft beveiliging op het terrein en bij de ingang rondlopen. De receptionisten spreken goed engels en zijn erg behulpzaam. Al het personeel dat hier rondloopt is vriendelijk en behulpzaam.

Het buffet in het hotel is super goed. Er is ontzettend veel keus en het smaakt voortreffelijk!

Verder over het prive strand, het zwembad en alle andere faciliteiten niks dan lof.

Zeker een aanrader!

leuke hotel

Xenia, 14-6-2015

ik heb het er erg naar mijn zin. Het is een mooi hotel erg groot en het eten is erg lekker, we worden goed geholpen door onze reisleidsters.

Fantastische vakantie.

Marcel Heesen, 12-6-2015

Overgeboekt van Yasmine Courts naar dit resort en ik ben blij dat dit zo is gebeurd. Vriendelijk en behulpzaam personeel en genoeg vertier voor jong en oud. Leuk animatie team en het hotel en de kamers zijn ruim en zeer verzorgd. Prachtige omgeving en het eten is er divers en heerlijk. We hebben een supervakantie gehad voor een mooie prijs en we zijn zeker van plan weer een keer terug te gaan. Een aanrader voor jong en oud!!!
Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acapulco Beach Club & Resort in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acapulco Beach Club & Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Acapulco Beach Club & Resort scoort een 8.07 uit 10 op basis van 47 reviews.