Beoordelingen Hotel Acapulco Beach Club & Resort*****

Acapulco Beach Club & Resort*****
24 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Acapulco Beach Club & Resort*****
Catalkoy, Girne (Kyrenia)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acapulco Beach Club & Resort***** in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acapulco Beach Club & Resort***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Acapulco Beach Club & Resort scoort een 7,5 uit 10, op basis van 24 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acapulco Beach Club & Resort***** in Girne (Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acapulco Beach Club & Resort*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Acapulco Beach Club & Resort***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Hotel Acapulco Beach Club & Resort***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Cyprus. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Kyrenia. Vergelijk Hotel Acapulco Beach Club & Resort***** met andere accommodaties in Girne (Kyrenia).
Even geduld a.u.b.

7,2
8,3
7,8
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Okt. 2013
"Zeer goed te doen"vertalen
michel
8,0

26-10-2013 Alcapulco resort is echt een leuk hotel om een keer te verblijven wij zijn er nu en hebben het goed naar ons zin kamers zijn schoon personeel vaak vriendelijk (paar uitzonderingen en engelse taal zou beter kunnen) eten gewoon goed en best veel afwisseling strand prive is goed zwembad prachtig alleen het water belachelijk koud prijzen zijn voor cyprus zeker aan de hoge kant wij hebben al met al een hele leuke week gehad ( onze reisorganisatie ben ik nog niet mee klaar was zeker niet in orde ) masr daar kunnen ze hier niks aan doen

met partner, Feb. 2013
"Super, geen vijf sterren maar een dikke 4"vertalen
Anand
8,0

24-02-2013 Eten: zeer ruim aanbod, drank bij avondeten eten zelf betalen , gemiddeld een glas drinken 3,00
Personeel : aardig maar spreken slecht Nederlands
Internet tegen betaling, kost 10 tlr voor 3 uurtjes daadwerkelijk gebruik. Je kunt steeds in- en uitloggen
Ligging: afgelegen maar goede locatie. Huur een auto voor gemiddeld 20 per dag en hè kunt er elke op uit. Valt goed te rijden en veilig . Flitsers zorgen er voor dat er niet hard wordt gereden.
Casino: als je speelt onbeperkt eten en drinken en eventueel wat te roken.als je personeel tipt heb je full service. Percentage uitbetalingen van de kasten liggen hoger dan die van in Nederland.

met partner, Sept. 2012
"Dit nooit meer"vertalen
Daniela
1,0
7,0

21-09-2012 Slechtte bediening op alle terrassen , slechtte eten voor 5 stèren hotel niks bizondes, ieder dag het zelfde eten, geen fruit geen ijs etc...de 5 stèren waard niet..ik geef 3 stère en alles duur

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Acapulco Beach Club & Resor...

met oudere kinderen, Juni 2012
"1x maar nooit meer"vertalen
Suzan
5,0
5,0
9,0

06-07-2012 Hotel was prima, schoon, mooie kamers super lokatie en goed eten alleen waren ze vergeten te vermelden dat er 2500 studenten waren die heel de nacht feesten en geluidsoverlast veroorzaakten. Bungalows erg gehorig. Totaal geen begrip van hotelpersoneel en hielden geen rekening met andere hotelgasten. Verschrikkelijk gewoon. Moesten voor glas water betalen terwijl die studenten onbeperkt alles konden drinken en eten wat ze wilden. Als ik vantevoren had geweten dat gemiddelde leeftijd 18 was had ik deze vakantie niet gekozen. In de buurt niets te doen en dorpje vlakbij was ook niet veel te beleven, was blij dat we naar huis gingen

met partner, Okt. 2011
"Volgend jaar september zeker weer!!!"vertalen
fam gijsbers
9,0

08-11-2011 is een heerlijk hotel met geweldige kamers ,personeel is erg vriendelijk ,alleen engels is een beetje moeilijk,eten was werkelijk geweldig iedere dag weer ,de obers in het restaurant zijn alllemaal even vriendelijk ,mooi strand altijd ligbedden beschikbaar ,mooi zwembad ,kortom wij komen zeker terug en dan 15 dagen!!

met een groep, Okt. 2011
"Goed Hotel"vertalen
Elly van der Voort
8,0

15-10-2011 Hotel heeft 1 hoofdgebouw en meerdere bijgebouwen met hotel kamers.Ook bungalows staan op het zeer grote terrein. Deze hebben echter geen "zitje" buiten. Wij kregen bij aankomst een bungalow toegewezen maar hebben dat niet geaccepteerd.Het hoofdgebouw was die nacht vol, dus geen keus. De volgende dag opnieuw naar de receptie gegaan waarna we een kamer kregen met balkon en zij-zeezicht in het hoofdgebouw. (De keus die touroperator aanbood was hoofdgebouw +90 euro of bungalow. Wij hadden voor het eerste gekozen en ook betaald)
Het ontbijt en diner was uitstekend. Veel keuze, zowel ochtend als avond en men kon binnen of buiten zitten. Bij het avondeten moest voor het drinken worden betaald. 1 ltr water 2,50 euro. Het hotel heeft veel faciliteiten-zeer groot zwembad-(kinder) kermis-shuttle bus naar Kyrenia ( 2 euro pp.) spa centrum en privé strand met ligbedden. Handdoeken gratis. Kluis 9 euro pw. Naast het resort een militaire basis maar geen last van. In naaste omgeving geen winkels o.i.

met een groep, Okt. 2011
"Prima"vertalen
dunk
6,0
8,0

01-11-2012 Eten is warm goed en lekker. Resort schoon, zwembad helemaal top!! Voor een weekje in de zon in oktober prima locatie. Wel wat afgelegen. Door locale bevolking wordt geadviseerd niet in de zomer te komen veels te heet. Een geweldige vakantie gehad. Miste alleen een terras bij het appartement!

met vrienden, Sept. 2011
"Heel mooi groot hotel"vertalen
Jack en Ria
9,0

25-09-2011 Hier in sept.2011 voor 1 week gelogeerd.
Groot complex, ligging 8 km buiten Kyrenia ,zeer rustig gelegen.Een huurauto is wel een aanrader,wij hadden er een voor 25 euro p.dag.Eten is geweldig, super veel keuze aan het ontbijt, alles lekker!!Het diner is ook geweldig, hier kan niemand zeggen dat er niets naar zijn gading is....het eten wordt vers bereid aan een grote cookingdish ,en daar mag je het ook opscheppen.Elke dag soep ,en een zeer uitgebreid saladebuffet,maar ook de lekkerste voorgerechtjes,zelfs met kaviaar!Dan altijd frites,aardappelpuree,heerlijke rijst,meerdere soorten pasta, vis, kip vlees, en alles supersmakelijk bereid!En dan natuurlijk nog een uitgebreid nagerecht en fruit buffet.Hierover kan je alleen maar supertevreden zijn!!Verder was de kamer ruim, met balcon,en het zwembad met glijbanen fantastisch!Ook het strand helemaal geweldig, met voldoende ligbedden.

met partner, Sept. 2011
"Prima!"vertalen
Erik Prinsen
4,0
6,0
8,0

06-10-2011 Laatste week van sept 2011 op basis van half pension verbleven. Voldeed aan onze verwachtingen, maar dat had zeker ook te maken met het feit dat het seizoen voorbij was (hoogstens 40% vol), maar de voorzieningen nog voor 100% draaiden.

Veel mensen klagen over hoge prijzen voor drankjes; tsja hotel moet ergens aan verdienen want de reis en verblijf waren spotgoedkoop (525 pp voor 8 hele dagen!). Niets gemerkt van tassencontrole, maar die werd alleen uitgevoerd bij ingang van het hotel - neem een (mini)villa en niemand legt je een strobreed in de weg denk ik. Wij hebben echter alles in het hotel gekocht.

Jammer dat personeel slecht Engels spreekt; meermalen iets willen bestellen maar de bediening - die wel erg behulpzaam is! - begrijp niet wat je precies bedoelt. Ook niets gemerkt van voortrekken van Turken; het was dan ook zoals gezegd erg rustig.

Vraag me wel af hoe het er aan toe gaat met veel hogere temperaturen en bezetting dan tijdens ons verblijf. Wij waren erg tevreden!

met partner, Sept. 2011
"Fantastisch"vertalen
bob en helma

14-09-2011 Werkelijk een geweldig resort
geweldig mooie kamer, geweldig eten mooi zwembad mooi strand.
alleen jammer dat er niet bij touroperator aandacht is besteed aan de medewerkers deze zijn onder de maat vooral thomas kan niet goed regelen.
voorbeeld: kim onze hostes op het park.
Bij de kennismakings meeting werd niet verteld dat bij de excursie flink moest worden gedaald en geklommen in kirinea van de bus naar de boot (mijn vrouw loopt met krukken moeste we zelf regelen (taxi).
Bij de transfer naar de luchthaven stuurd de host de chauffeur naar de receptie om mensen op te halen. wij zaten met 8 personen naast de receptie op terras en werden niet geinformeerd dat de bus er was.
moesten een taxi (zelf betalen) naar de luchthaven nemen.
op de luchthaven vroeg Thomas waar we waren hij had overal gekeken en geroepen (leugenaar hij had de chauffeur gestuurd).
hem hiermee geconfronteerd hebben we hem niet meer gezien.
Touroperator moet deze persoon hierop aanspreken.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?