Aparthotel Riverside Holiday Village ****

5,5

14 reviews over Aparthotel Riverside Holiday Village in het Nederlands

Voor gezinnen een afrader

Thierry, 26-8-2017

Als je niet van rijst houdt ga hier niet heen. Veel van hetzelfde en buiten de restaurant tijden om, niets te eten of je moet er voor betalen. Niets voor kinderen tijdens het eten b.v. Patat of ijs

Bij het zwembad geen badmeester gezien voor toezicht en de tegels zijn erg glad we hebben verschillende mensen onderuit zien gaan.

Geen animatie of entertenment.

Ik zou dit hotel geen 4 sterren geven misschien een 3.

Niet erg schoon.

Wij vonden de kamer prima.

Personeel vonden wij wel vriendelijk maar amateurs

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een drama!

Dennes, 26-8-2017

Erg smerig en slecht onderhouden hotel.

Geen hele stoel op een terras te vinden.

Veel te weinig ligbedden. Voor 6uur handdoekje leggen anders is er geen plaats meer!

Eten is ver onder de maat, ook buiten de opening van het restarant is er niks te verkrijgen.

Kamer worden nauwelijks schoon gemaakt en bedden worden er ook niet verschoond.

Personeel ook erg onvriendelijk!

Al met al een drama.

Een echte afraden!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Nooit meer!!!

Miranda, 25-8-2017

Erg vies en slecht onderhouden hotel, alles kapot, geen stoel op het terras nog heel.

Weinig of geen eten buiten ontbijt lunch en diner.

Personeel erg onvriendelijk!

Nergens gratis Wi-Fi, €20,- pppw voor zeer slechte Wi-Fi.

Veel te weinig strandbedjes, voor 6uur handdoekje leggen anders kun je heel de dag op een betonnen bankje zitten!

Op 1 plaats maar drank te verkrijgen in een heel smerig hok!

Steeds je kamernr door geven.

Kamer niet schoon, lakens worden niet verschoond.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geen aanrader

Teleurgesteld, 14-8-2017

De kamers waren erg mooi. Echter, wij zijn hier 11 dagen geweest en aan de bedden is ook 11 dagen NIETS gedaan. We maakten ze zelf op en maakten zelf de badkamer schoon. Wel iedere dag schone handdoeken. Het management laat zéér veel te wensen over. Zichtbaar ontevreden personeel dat ruzie maakt met "meerderen" waar de gasten bij zijn. All inclusive is zéker niet all inclusive en je voelt je haast schuldig wanneer je een drankje besteld. Er is ook maar 1 bar, en hier sta je erg lang in de rij voordat je iets te drinken kan krijgen. Het is jammer, want het complex is echt wel mooi, maar door het slechte management lijkt eea te verpauperen. Ook wordt er niet gekeken naar "rotzooi" dat her en der door gasten wordt neer gegooid. Sommige "papiertjes" lagen bij aankomst al op de trap en toen wij weggingen lagen ze er nog. Er is gewoon veel te weinig personeel. Deze hebben geen schuld. Het ligt puur aan het management.
Gereisd met partner in juli 2017

Een op zich goede accommodatie, die teloor gaat

Martine Van Baeten, 10-8-2017

Er zijn mooie kamers en goede bedden, airco. Mijn kamer werd echter 2 dagen niet gepoetst (onderbezetting personeel). Indien gepoetst, zijn de kamers netjes. Een valley brengt je op de dag van aankomst naar de kamer en geeft uitleg over alle knoppen voor bediening licht, douche, De gangpaden van het hotel worden niet dagelijks in alle hoeken geveegd. Vele trapjes. Wel een mooie aangelegde tuin met tropische palmen, exotische bloemenstruiken, rozen, ... . Vriendelijk onthaal, bediening van dranken tijdens de avond, buffetten met gezond eten. Ik vond het eten lekker. Er mocht wel variatie in zijn. Elke dag vlees of vis, wel veel kip. In a la carte restaurant kon je gratis internet verkrijgen, doch niet altijd een onmiddellijke ontvangst. Masseur vraagt aan klanten of interesse en indien je deze neemt krijg je waar voor je geld! Excursies waren excellent op vlak van bezienswaardigheden en attentvolle gidsen. De excursies zijn niet overdreven duur. Door de warmte zijn uitstappen best vermoeiend en de gids heeft begrip hiervoor. Noord-Cyprus grijpt je aan, er is veel historie. In het hotel zelf wegens upgrading geen fitnessruimte meer, café de ranch zeer ouderwets ingericht, Veel drukte in het restaurant, doch verder rustig. Zwembaden te klein, eerder poolmodellen, te weinig bedden, zeker gezien handdoekleggers. In a la carte restaurant (cafetariagevoel) is het gezellig vertoeven, doch het personeel is overwerkt, lijkt me. Daar het de enige internetruimte is, zit deze vol. Mits gedurig onderhoud van dit hotel, kan dit een topper zijn. Een wandeling is moeilijk te maken buiten het hotel, wegens slechte wegen en hitte in de zomer. Het is een overweldigende mooie omgeving, bergen en zee. Fietsen lijkt echter geen goed idee en het autoverkeer rijdt links. Internationaal publiek.

In Girne is het winkelen tegengevallen. De markt op woensdag is echter iets om mee te maken! Leuke reis, maar keer eerder niet terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Geen aanrader...

Danielle, 4-8-2017

Kamer was groot en voorzien van goede airco. Top! Terrasdeur kon niet op slot...geen kluisje...douche deur kon niet dicht...eten zeer matig voor een 4 sterren hotel. Slechts 1x in deze week vlees direct van de bbq. Je moet telkens je kamer nummer geven als je drinken besteld, terwijl het all inclusive was. Schoonmaak was goed, maar geen nieuwe handdoeken of toiletpapier. Overal achteraan. Tussenlanding op Antalya. Ik zou lekker naar het vasteland van Turkije gaan. Veel betere ervaringen voor veel minder geld.
Gereisd met partner in juli 2017

Laat maar......

Jacoba, 22-7-2017

Wat een bende! Zieke katten die op de tafels springen, logisch want door de onderbezetting worden de tafels niet afgeruimd. Na 22:00 gaan de deuren dicht alles blijft op de tafels staan met alle gevolgen van dien. Het eten is 3x daags (op brood en ei bij het ontbijt na) nagenoeg hetzelfde. Voor kinderen is er niets te eten. En zelf wil je er ook niet zitten, dus dat wordt uit eten! Geen animatie voor niemand, behalve op zondag een karaoke-avondje, uiteraard bij de betaalde bar, want deze all-inclusive is bij t gierige af. Geen ijs of snacks, ja droog brood 24/7 in de bakken bij de receptie. Overigens is "alles" te koop en daarvoor dacht ik juist geboekt te hebben met all-inclusive. Zwembaden zijn prima maar ook hier mag je snachts met je dronken zatte kop in zwemmen zonder enige toezicht, dat er niemand verdronken is in het 2.60 meter bad vind ik nog steeds bewonderingswaardig.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Eten is onder de maat, voor de rest prima!

Prima prijs/kwaliteit-verhouding, 4-7-2017

+ Schone zwembaden

+ Goede hoeveelheid drinken, geen plastic bekertjes met twee slokjes.

+ Mooie tuinen.

+ Ruime kamers.

+ Gratis bus naar stad en strand.

- Personeel soms onbeschoft (met name tegen/over gasten die slecht Engels spraken)

- WiFi niet inclusief. Na betaling ook slechte verbinding.

- All-in concept vrij beperkt. Alleen ontbijt, lunch en diner. Geen snacks, hapjes o.i.d.

- Eten iedere dag ongeveer hetzelfde, weinig keus, niet lekker. In een grote zaal met weinig sfeervolle aankleding. Nog net geen TL-verlichting. Harde muziek tijdens diner. Wij hebben maar 1 of 2 keer gebruik gemaakt van het diner, voor de rest in restaurantjes in de buurt gegeten voor +/- 7.50 p.p.

- Veel trapjes e.d. Niet geschikt voor jonge kinderen, tenzij je er constant bij bent.

- Zwerfkatten kom je overal tegen in Griekenland/Turkije etc. Zwerfhonden heb ik nog niet eerder gezien in hotels.

- Geen echt kinderzwembad. Het minst diepe badje is nog steeds een centimeter of 50/60, waardoor je kinderen geen seconde uit het oog kunt verliezen.

Al met al een prima vakantie gehad, waar naar geld. Het eten was het grootste minpunt, maar er zitten genoeg eettentjes in de buurt of in de stad waar je voor een paar euro p.p. prima kunt eten. Een flink bord kebab met friet, salade, pasta, friet voor de kinderen en drankjes waren we in totaal nog geen 20 euro voor kwijt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Mooi, beetje ouderwets hotel

Bertha Brouwer, 17-5-2017

Een mooi hotel met een prachtige tuin. Het eten kon ons niet bijzonder bekoren. We hadden in eerste instantie niet de gewenste kamer met aparte bedden. Dat werd meteen opgelost en we kwamen in een luxere kamer zonder bijbetaling. De host was nieuw en wist nog van (bijna) niets, maar we hebben onze eigen weg wel gevonden.
Gereisd met oudere kinderen in april 2017

nooit meer

ackerman, 4-8-2014

eten zeer slecht, voor water moet je betalen, voor wifi betalen en kortom alles. Eten wordt gekoeld met ventilatoren...onhygienisch. Kamers worden niet of weinig gekuist.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Riverside Holiday Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Riverside Holiday Village in Alsancak (bij Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Riverside Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Riverside Holiday Village scoort een 5.46 uit 10 op basis van 16 reviews.