9,8

Uitstekend

5 reviews over Hotel Merit Crystal Cove in het Nederlands

Geweldig!!!!!

C.E. Sauer, 23-5-2014

Een fantastische vakantie gehad. Een geweldig hotel. Een beetje afgelegen maar voor rust zou ik daar weer heen gaan.
Gereisd met partner in april 2014

sublieme ligging

fam Rademaker, 24-4-2010

Wij zijn net terug uit dit fantastische resort. Zeer groot en wij hadden moeite om dit resort te verlaten. de buffetten waren rijkelijk en zeer lekker, kamers iedere dag schoongemaakt en de bediening in een woord geweldig. hele goede shuttlesevice vanuit het hotel naar Kirenie wat een heel gezellig stadje is. Wij komen hioer volgend jaar zeker terug

fam Rademaker

Gereisd met partner in april 2010

geweldig hotel

Guido, 12-4-2010

Wij hebben genoten van deze reis mede door de fantastiche service van het personeel en het zeer goede eten. Wij komen volgend jaar hier zeker terug
Gereisd met partner in september 2009

Mooi hotel

Stoker, 11-4-2010

Het is een mooi all inclusief hotel. Persoonlijk zou ik het 4 sterren geven als ik het hotel zou vergelijken in Turkije. Het eten was zeer uitgebreid en lekker. Het heeft op dit moment alleen steigers en plateaus met strandbedden maar naast het hotel wordt een privestrand aangelegd. Er is geen geluidsoverlast hiervan aangezien het er naast ligt. Zeker een aanrader als je in Kyrenia gaat verblijven. Voor de stappers kan ik de trendy club TangoToBuddah adviseren. Vergeet zeker niet een bezoek aan de prachtige haven van Kyrenia.
Gereisd met vrienden in april 2010

mooi hotel super.

nienke, 6-4-2010

Echt een super hotel. Alles is goed, mooi en zuiver. het personeel is vooral heel vriendelijk. Het is echt een aanrader.
Gereisd familie in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Merit Crystal Cove in Alsancak (bij Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Merit Crystal Cove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Merit Crystal Cove scoort een 9.78 uit 10 op basis van 6 reviews.