Hotel Green Holiday Village

Hotel Green Holiday Village
Green Holiday Village
7,7

5 reviews over Hotel Green Holiday Village in het Nederlands

Heel leuk complex, ligging minder

Yvonne, 28-3-2013

Voor iedereen die graag dicht bij de stad wil zitten raad ik aan om dit appartementencomplex niet te boeken! Het zit zon 9 kilometer van het centrum van Girne. De eerste dag had ik hier moeite mee maar je kunt makkelijk met een dolmus voor zon 3 lire per persoon naar de stad. Deze rit duurt ongeveer 20 minuten. Het is een echte aanrader om er wel op uit te trekken maar jammer dat auto verhuur vanaf 25 is in dit deel van Cyprus. Naar het strand wandelen moet je even goed aan de receptie vragen hóe je dit moet doen.. je kunt er binnen een kwartier zijn. Bij Camelot Beach zit ook een uitzonderlijk goed restaurant: Excalibur, zeker een aanrader om hier te gaan eten! Het personeel van Green Holiday Village is erg vriendelijk, vooral David, zijn vrouw en Нариман!! Onbijt is echter wel iedere dag hetzelfde.. als je 15 dagen verblijft is dit niet heel prettig.
Gereisd met partner in augustus 2012

Heerlijke vakantie

ton, 6-10-2012

De kamers zijn ruim en schoon en heel erg netjes alleen de douche kop was op, maar goed ik heb er iig een, draadloos internet lag er in de week dat ik er was om de dag uit, dat koste 10,-. Het kluisje koste ook, het personeel is vriendelijk maar spreken niet allemaal engels. ik had alleen ontbijt en het was goed en er was veel keuze. Je mag echt GEEN eigen eten en drinken mee naar je app mee nemen, daar staat een boete op. Het strand is 30min lopen, de andere mensen hebben denk ik hardgelopen om in de 15min bij het strand te komen.

Het nadeel is dat de woonhuis naast het hotel een hod zit die elke avond om 2100 gaat blaffen en om 0600 nog bezig is, gelukkig kreeg ik na 3 dagen vragen een andere app. Deze zat op nr 122. Dus kamers in de range 143 moet je niet hebben.dan heb je gegarandeerd geen nacht rust.

Gereisd alleenreizend in september 2012

Heerlijk rustig resoirt

Bart Visscher, 18-9-2012

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kamers zijn erg ruim, eigenlijk appartementen zonder kookplaat. Zelf eten en drinken meenemen is geen probleem, ondanks een briefje bij de receptie. Goede bedden en dito bakamer. Kamers en handdoeken worden elke dag gedaan.

Eten is eentonig, na een paar dagen verveeld het. A la carte bestaat uit tomatensoep voor, daarna gehaktballen of schnitzel. Ontbijt is elke dag hetzelfde, basic maar voldoende.

Op 10-15 min lopen een prima strand, gratis te bezoeken als je een visitekaartje van het resort meeneemt. om 1100 gaat er een shuttle service, terug lopen. Het zwembad wordt elke dag schoon gemaakt, is 1.50 diep en prima, er zijn handdoeken te leen. Pool bar is tot 1800 open.

Girne (Kyrenia) ligt op 20 min rijden. Er rijden non stop dolmus langs, hand opsteken en je kan mee. 3,5 lire per persoon en de beste manier qua vervoer.

Gereisd met partner in september 2012

heerlijk hotel!

nicole, 3-8-2012

We verbleven in juli 2012 in dit hotel en wij zouden het aanraden om hier naartoe te gaan. Het personeel is super vriendelijk. Het complex ligt er mooi bij. De tuinen en het zwembad worden heel netjes bijgehouden. Het complex is niet zo massaal, wat wij wel fijn vonden (geen handdoekengevecht bij zwembad). Het ontbijt is niet heel

Erg uitgebreid maar wat je nodig hebt was er. Het hotel ligt redelijk ver van het centrum van kyrenia , maar in de buurt zijn heel leuke restaurants te te vinden. Ook kun je met de dolmus voor 3,50 lira (1,75 naar het centrum toe. In 20 minuten ben je er. Het haventje van kyrenia is gezellig met veel restaurantjes. De mensen zijn heel erg behulpzaam en niet zo opdringerig. Vanuit het hotel vertrekter ieder dag een busje naar camelot beach (erg mooi). Je hoeft geen entree te betalen als je zegt dat je van green holiday village komt. Mede door ons verblijf in dit hotel hebben we een heerlijke vakantie gehad. Zeker een aanrader waar wenog terug zouden keren!

Gereisd met partner in juli 2012

goed hotel

max, 8-12-2011

ik vond het hotel heel erg goed en het eten was heerlijk
Gereisd met oudere kinderen in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Green Holiday Village in Alsancak (bij Kyrenia), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Green Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Green Holiday Village scoort een 7.73 uit 10 op basis van 6 reviews.