Hotel Anastasia Beach ****

7,5

6 reviews over Hotel Anastasia Beach in het Nederlands

Lekker simpel

Familie de Jong, 1-7-2012

Wij zijn hier voor de 2de keer geweest. De ligging is voor ons ideaal. Niet echt in de drukte maar wel alles op loopafstand. Er is een mooie wandelboulevard langs het strand aangelegd met leuke terrasjes. Je wandeld binnen een half uur naar het centrum van Protaras. Eigenlijk is het een zelf service hotel drankjes en eten zelf halen, alleen bij het Diner komen ze 1x vragen wat je wilt drinken. Weinig Cypriotisch personeel wat heel jammer is want die mensen zijn erg vriendelijk. Nu veel jong personeel uit het buitenland die chagerijnig rondlopen om af te ruimen. Dit is een werk/vakantie voor ze. Ik stoor me daar zelf niet echt aan. De kamers zijn bij ons altijd in orde geweest. Elke dag nieuwe handdoeken en de bedden opgemaakt alleen niet tijdens de staking van het Cypriotisch personeel. Buitenlands personeel is blijkbaar goedkoper voor hem. Wij hebben deze staking 3 dagen meegemaakt.
Gereisd met partner in juni 2012

Uitstekend hotel

Nico, 30-4-2011

Hotel is prima. Eten zeer goed. Veel engelsen. Ligging is wat achteraf maar alles zeer goed te bereiken via bus of lopend. Hotel schoon, netjes. medewerkers zijn zeer vriendelijk. Strand op 50 meter. Hotel heeft alle voorzieningen. Super de moeite waard.
Gereisd alleenreizend in april 2011

sabrina, 28-10-2005

wij zijn net terug echt heerlijk gehad veel engelsen.het eten was ook te doen al was de 1e week veel beter dan de 2e week. idd veel poolse werknemers die allemaal even vriendelijk zijn.dat all in is iedeaal.het enige wat ik dus nog wel kwijt wil ondanks dat het een goed hotel was hoor.dat het hotel dus niet het hotel is wat in de gids staat dus mensen krijgen een totaal ander hotel voorgeschoteld
Gereisd anders in oktober 2005

els, 14-8-2005

Je wordt hier heerlijk verwend, maar als je iets authentieks zoekt, moet je hier echt niet naartoe. 90 procent van de bezoekers is Engels, met als gevolg een toaal aangepaste keuken.

De bediening is zeer vriendelijk, maar bestaat uit bijna uitsluitend Poolse werknemers.

Een bezoek aan Noord Cyprus is absoluut een aanrader!!!

Gereisd anders in augustus 2005

Annie, 20-7-2005

Augustus 2004 geweest,veel Duitsers en Engelsen met kinderen.All in is vooral fijn voor grote eters en drinkers.

Kamers zijn proper en het personeel overwegend vriendelijk en behulpzaam.

Minpunt: het zwembadwater is heel vies en vettig. En het ligt best ver van het centrum van protaras, anders dan in de brochure stond vermeld, maar dat staat los van het hotel.

Gereisd anders in juli 2005

Annelies, 28-9-2004

Wij zijn in sept. 2004 geweest en hebben een heerlijke vakantie gehad. De all-in formule is echt geweldig. In het hotel zijn vooral Engelsen, Duitsers en Russen. Een auto huren is een aanrader. Wij zijn naar het Trodos-gebergte gereden en genoten van de prachtige uitzichten. Mail me als je meer wil weten.
Gereisd anders in september 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Anastasia Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anastasia Beach in Protaras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anastasia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Anastasia Beach scoort een 7.5 uit 10 op basis van 9 reviews.