Hotel Kaya Artemis *****

Hotel Kaya Artemis
Kaya Artemis
8,2

60 reviews over Hotel Kaya Artemis in het Nederlands

Prachitg resort goed eten. Hele vriendelijke mense

Rene Wareman, 21-10-2017

Eten goed, Aquapark mooi zee lekker dichtbij. Goede animatie, miniclub en mini disco wordt ook in oktober nog met superveel enthousiasme gedaan. Prijzen in winkels op het resort zijn verrassend betaalbaar. Echt geschikt voor mensen met kleine kinderen. Minpuntje: avond programma qua shows is vrij beperkt, Er is in de omgeving helemaal niets te doen. .Lastig dat je altijd een tussenlanding moet maken voordat je in Turks Cyprus mag landen.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Gewoon een andere hotel zoeken

Behnosch, 16-10-2017

De hotel is niet aan te raden, alles is veroudert.

Service is wel ok mensen zijn aardig

Eten valt tegen bijna elke avond het zelfde

Vergeet geen spullen want de prijzen in het hotel zijn 200% duurder dan in Nederland

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Paradijs op aarde

Vera, 11-10-2017

Kaya Artemis is echt fantastisch. Ik heb al veel mooie resorts gezien maar dit sloeg echt alles. Alles was perfect. Vanaf aankomst tot vertrek zijn we ontzettend goed behandeld. Elke plek/voorziening is tot in de details verzorgd, mooie kamers, prachtig receptiegebouw met daarin een mooie spa en groot casino, prachtige tuinen, heerlijke en grote zwembaden en een mooi strand. Het zeewater was heerlijk warm in september. De zwembaden waren heel schoon. Het eten was heel erg lekker en gevarieerd. 's avonds is er een gezellige club waar er leuke muziek wordt gedraaid en je de lekkerste drankjes kunt krijgen. Alles is A-merk qua drinken. Omdat we met touroperator gingen werden we opgevangen in het hotel door Achmed, hij spreekt goed Nederlands en heeft onze vakantie nog perfecter gemaakt. Hij kwam elke dag vragen of alles goed was en hij nog iets voor ons kon regelen. Toen mijn vriendin een extra kussen vroeg lag deze binnen 5 minuten op de kamer. Niets is hem teveel en hij helpt de gasten graag. Ik ga zeker terug naar dit prachtige resort! Vakantie van mijn leven gehad.

Jan deré en kurt de beuf, 4-10-2017

Heel mooi hotel met heerlijke eten verschillende recepten heel proper in hotel mooi zwembaden en strand en niet vergeten geef ik 10/10 voor de animatie team vriendelijk leuke mensen en toffe animatie voor jong en oud echt een aanrader
Gereisd met partner in september 2017

Super vakantie gehad!

JudithV, 25-9-2017

Het hoofdgebouw van het resort was verbazingwekkend mooi en had een superieure uitstraling. De bijgebouwen waren ook prima en erg netjes, met mooie kamers. Ondanks dat er in totaal 2000 gasten verbleven op het resort, kon je daar vrij weinig van merken omdat het terrein simpel weg zo groot is.

Alleen tijdens het avondeten kon het vrij druk zijn, waardoor je soms moest wachten op anderen voordat je kon pakken wat je wilde, maar dit heb ik verder niet als een probleem ervaren. Er is heel veel keus in het buffet, en het kwaliteit ervan viel me ook zeker niet tegen.

Een groot pluspunt was de service van het personeel, die super vriendelijk en gastvrij waren. Voor jong en oud is dit geschikt, want er wordt veel gedaan aan entertainment voor kinderen en volwassenen.

Waar ik me wel aan doodgeërgerd heb, zijn de badhanddoekleggers die er voor zorgen dat er om 10 uur 's ochtends geen plek meer te vinden is bij het zwembad (en op het strand alleen vervelende plekken). Volgens een bordje bij het zwembad zou hier controle op zijn, maar dat is geen een keer gebeurd volgens mijn waarnemingen.

Nog een minpuntje is de ligging het resort, maar dat wisten we van te voren bij het boeken. Vanuit het hotel is er de mogelijkheid om een auto te huren voor minimaal 3 dagen, voor 45 euro per dag. Onze reisorganisatie organiseerde ook excursies, alleen dat is bij ons erg misgegaan toen we hadden een excursie hadden geboekt. Het hotel kon ons hier verder niet bij helpen, omdat het via de reisorganisatie ging.

Al met al, vonden hebben we een fijne vakantie gehad en is het hotel ons super bevallen!

Gereisd met partner in augustus 2017

Diana, 24-9-2017

Wij waren met 7 volwassenen en 1 kind en hebben het fantastisch gehad. Je weet dat het resort afgelegen ligt maar wil je het eiland verkennen dan kun je via de receptie een auto voor 1 dag huren. Kamers waren super! Eten prima! Mooi strand! Elke dag entertainment. Super glijbanen! Min puntje was dat de bediening in het casino maar dat was dan ook het enige wat een beetje jammer was. Top vakantie gehad.

Schitterend

Thomas Verhaeghe, 19-9-2017

Je krijgt meer dan waar voor je geld met de ultra all-in formule. Variërend aanbod wat betreft het eten, je krijgt iedere dag iets anders voorgeschoteld. Voor elk wat wils: er is animatie maar ook rustige plekke zoals de 16+-pool. Het strand is vlakbij en het domein is mooi. De ligging is wel iets minder maar dit weet je vooraf. De excursie Nicosia was de moeite waard maar de excursie Karpaz was onvoldoende.

niet echt tevreden

sandra, 12-9-2017

Wij verbleven in het hotel in de drukste periode van juli. Toen we aankwamen aan het hotel zag het er veelbelovend uit. We kregen onze kamer toegewezen en werden met een golfkarretje ter plaatse gebracht. Onze kamer zag er mooi uit, maar was ronduit smerig; schimmel in de douche , vloer vuil, haar in de wastafel, toilet half opgepoetst! Eten in het hotel viel wel mee, alleen lange wachtrijen aan het buffet, heel veel oostblokkers die ongemanierd waren. Bediening was er genoeg, maar werklust hadden ze niet! Sommigen keken gewoon de andere kant uit , als je iets wou vragen! Animatie team deed zijn best en was wel vriendelijk!

Onze kamer werd van de ganse week niet gepoetst, verse handdoeken kregen we wel, maar moesten we gaan zoeken in de kamer.Verse lakens kregen we wel, maar ons bed moesten we zelf opdekken, triestig gewoon! Animatieshow's 's avonds stelden niet veel voor, iedere avond dezelfde kwelende Turkse zangeres aan de bar. Pluspunt was de mooie , heldere zee en de visjes die rond je voeten zwommen. Dit hotel is prijs/kwaliteit gezien veel te duur voor hetgeen je maar krijgt! Wij gaan niet meer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super vakantie!

AS, 6-9-2017

Super vakantie gehad, verzorgde kamer, eten en drinken in overvloed, personeel dat zich uit de naad werkt! Animatie team deed super z'n best BJ, MJ, Chico, Betty, Marco allemaal schatten! Ook watersport team met name osman en Atilla zeer professioneel en vriendelijk! Dit hotel is zeker de moeite waard, prachtig strand en zee!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een onvergetelijke vakantie gin een pracht resort!

Familie Salehi-Roels en familie Braams, 5-9-2017

In tegenstelling tot de negatieve reacties op dit resort wil,ik melden dat wij een onvergetelijke vakantie hebben gehad in dit resort. Wij waren met 2 families en verbleven in duplex familiekamer welke zeer schoon en verzorgd eruit zagen. Geen enkele schimmel tegen gekomen. Onze complimenten gaan uit naar alle medewerkers van dit resort, met name de general manager die bij wat voor probleem ook, altijd voor de gast klaar stond. Wij hebben hier zeer goede ervaringen mee gehad. De mensen van het animatiteam waren geweldig en organiseerden veel activiteiten voor jong en oud. Het eten was zeer gevarieerd en geweldig. Pluspunt was dat zwembad en zee zeer dichtbijelkaar lagen, op loopafstand te doen. Er ontbrak niets aan hygiene. Resort lag afgelegen maar dat weet je van tevoren. Kleine handrekingen c.q. tips; koffie en thee faciliteiten op de kamer en waslijntje of rekje op balkon. Het is ons zo goed bevallen dat wij zeker hier weer naar toe gaan. Nogmaals heel erg bedank voor de geweldige vakantie! Met vriendelijke groeten, families Salehi-Roels en Braams, Assen, Holland
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Kaya Artemis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaya Artemis in Famagusta / Magusa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaya Artemis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaya Artemis scoort een 8.18 uit 10 op basis van 64 reviews.