Appartement Vias ****

Vias
6,3

3 reviews over Appartement Vias in het Nederlands

Ilonka, 27-6-2006

Het is een mooi complex. Behulpzame eigenaren. Zwembad is wat kleiner dan verwacht. Midden in het centrum en 5 minuten lopen naar het strand. Bij de uitgang gelijk rechts zit het beste restaurant van Aya Napa.

(dit ook volgens het Marco Polo boekje)

Heel veel engelsen en alles wel redelijk aan de prijs. Erg mooi is Nicosia, de hoofdstad.

Gereisd anders in juni 2006

Moniek van Dongen, 17-9-2005

De ligging is perfect, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Appartementen waren nier erg schoon en ik heb nog nooit zo'n grote kever gezien op onze kamer. Het zwembad lijkt op de plaatjes in de vakantieboeken redelijk groot, maar in het echt valt het wel een beetje tegen. Als je de straat uitloopt bij Vias, kun je rechtsaf richting het strand, hier zitten volop cafe's en discotheken. Linksaf de berg op valt je mond open van verbazing, zoveel uitgaansgelegenheden op een berg gestapelt.
      Gereisd anders in september 2005

Hugo, 9-8-2004

Wij zijn daar geweest. Ik moet zeggen dat de service heel erg goed was van, yannis, panni en helen die gaven echt iedereen het thuis gevoel. Als je het een beetje goed aan pakte kon je via panni ook nog kaarten regelen om clubs binnen te komen. Je had veel meer dan als die fast food ketens want als je iets verder liep kon je heel veel resturants vinden om alles te kunnen eten.
        Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vias in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vias scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.