Aparthotel Vassos Nissi Plage ***

Vassos Nissi Plage
7,3

4 reviews over Aparthotel Vassos Nissi Plage in het Nederlands

Marjoleine Bender, 2-2-2008

Apartementen complex helaas wel erg gehorig maar ligging t.o.v.het strand en de zee is perfect, zeker met kleine kinderen. Zee is zelfs hier en daar ondiep, dus zeer kind vriendelijk.
    Gereisd familie in oktober 2007

danielle en fred, 17-4-2006

Wij waren er in 2005 en het is ons zeer slecht bevallen.

Het hotel was slecht de bedden waren doorgelegen, de schuifpui was bijna niet open te krijgen, de douche was beschimmeld en de schoonmaakservice kwam dan weer sóchtends dan weer s'middags geen peil op te trekken.

Het uitzicht was zeer mooi als je een kamer met zeezicht had.

Het eten was slecht zorg dat je wanneer het buffet wordt geopend er staat dan heb je in elk geval nog lauw eten.

het nissi strand is geweldis maar er zijn nog 2 hotels daaraan.

Gereisd anders in april 2006

annemarie, 15-8-2005

heeben het er helemaal naar ons zin gehad,aardig personeel,ruim app.heel dicht bij zee en de supermarkt om de hoek.we liepen naar 't centrum en aten dan onderweg,hele keus aan restaurants,of gingen met de bus.Voor de nachtrust niet zo heel erg om wat verder van 't centrum te zitten,maar als je er uit wilt gaan kun je je er prima vermaken,veel keus aan disco's en cafe's,heel gezellig!annemarie
      Gereisd anders in augustus 2005

Niels, 11-8-2005

De ligging was perfect. We keken vanaf het balkon over Nissi Beach, waar genoeg te doen was. Het centrum is echter niet te belopen. Dit moet je met taxi doen, omdat het ruim 3 kilometer ver is. Maar dit heeft wel tot gevolg dat je wel rust snachts hebt. Het eten vond ik persoonlijk tegenvallen. Het was wel wat goedkoper, maar dat ging ook ten koste van de kwaliteit. Wel aardige mensen. Ze helpen je meteen. Mooi zwembad (niet echt groot), en een supermarkt om de hoek. Uitgaansleven is helemaal top!!
        Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vassos Nissi Plage bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vassos Nissi Plage in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vassos Nissi Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Vassos Nissi Plage scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.