Appartement Sun Garden Beach app. ***

Appartement Sun Garden Beach app.
Sun Garden Beach app.
9,3

2 reviews over Appartement Sun Garden Beach app. in het Nederlands

Echt een topper!!!

Cijsouw, 29-9-2008

Onderstaande beoordeling lijkt me vreemd aangezien we het over Cyprus hebben maar goed.

Onze ervaring met het Sun Garden Beach Hotel is in één woord: GEWELDIG en heeft maar één minpuntje, het barst er van de Duitsers :-)

Wij hadden een appartement waar alles heel schoon was en zelfs opvallend fris rook! Handdoeken iedere dag automatisch verwisseld en de badlakens kunnen iedere ochtend gewisseld worden bij het zwembad. De zwembaden zijn trouwens echt groot, schoon en niet overdreven verzadigd van chloor! Uitermate kindvriendelijk met hele leuke opvang/activiteiten begeleiding. Het eten is super uitgebreid en je weet echt van gekkigheid niet wat je eerst moet eten! Leuk om te weten is dat dit hotel in 2007 bij de 100 beste hotels van de wereld(!) zat!!! En het zal ons verbazen als dat in 2008 niet weer het geval zou zijn! PERFECT!

Gereisd met partner in september 2008

zeer goede hotel

Willem van Eden, 20-8-2008

we zijn net terug van garden of sun, engelsen en de turken in meerderheid. geen of nauwelijks nederlanders gezien. hotel op zich heel goed,zeer vriendelijk en behulpzaam medewerkers, animatie viel tegen maar eten en drinken is goed. voor mensen die niet veel willen reizen binnen turkije en zien is het een aanrader.
Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sun Garden Beach app. in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sun Garden Beach app. zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sun Garden Beach app. scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.