Hotel Sancta Napa ***

7,8

10 reviews over Hotel Sancta Napa in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

ingrid en ed, 25-10-2009

Netjes en goed verzorgd hotel. Elke dag schone handdoeken. Eten prima in orde. Zwembad goed onderhouden. Perfecte ligging, paar minuten lopen van centrum en de schitterende haven. Aanrader is om naar Nissi Beach te gaan, een oogverblindend strand en zee, water zo helder. Ook aanwezig voor liefhebbers op het strand, een DJ bij Nissi Bay, mixed muziek lekker aan elkaar.

Zeker voor ons voor herhaling vatbaar, we hebben 12 heerlijke dagen gehad!!

Gereisd met partner in oktober 2009

Echt genoten

Hermen van Laar, 10-9-2009

Prima hotel. Netjes, verzorg en zag er mooi uit. Het zwembad is gewoon pergect. Schoon en goed onderhouden. Het personeel is ook erg vriendelijk.

Verder heeft het hotel een goede airco en nette kamers met een prima blakon. Ook de ligging is perfect.

Een klein minpuntje is wel de bedden. De matrassen waren erg slecht.

Dit hotel is zeker een aanrader !!

Gereisd met partner in september 2009

Gonnie, 7-6-2008

De kamers zijn enigszins verouderd, al is een gedeelte van de kamers gerenoveerd. Het personeel spreekt niet erg goed Engels en aan de receptie is niet iedereen even behulpzaam. In het restaurant is het personeel vriendelijk. Het hotel ligt vlakbij het strand en het centrum. Wij krijgen een kamer met zijzeezicht, terwijl we een tuinkamer hadden geboekt. Het eten in het restaurant is erg goed, er is veel keus. Het zwembad is mooi met veel ligstoelen eromheen. De schoonmaak is niet erg goed. Maar over het algemeen was ik tevreden over dit hotel. Nadeel is dat 95 % van de gasten Russisch is en de meeste hiervan hebben geen normen en waarden en verpesten het ook voor andere vakantiegangers.

Er is overigens geen satelliet tv op de kamers, terwijl dit wel in de gidsen vermeld staat. Er zijn alleen een paar Cypriotische zenders te zien.

Gereisd met vrienden in juni 2008

V. in 't Veen, 12-5-2008

voor een strand- en uitgaansvakantie is dit een goede bestemming.
Gereisd familie in mei 2008

kristine, 9-10-2007

wij zijn in dit hoetel geweest van25 sept tot 5 okt 2007 ,we hadden het er naar onze zin ,juist het bad is wat verouderd ,en vergget niet een adabtor mee te nemen,het eten was ook dik inorde
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Z.C.A. Wijnakker, 15-7-2007

Heel vriendelijk personeel, goede ligging (tussen het strand en het centrum in). Ontbijt was wat minder; droge broodjes en weinig afwisseling. Daarnaast waren de kamers wel aan een opknapbeurt toe (met name de badkamer bij ons). Elke dag wel nieuwe handdoeken maar de bedden werden alleen 'rechtgetrokken'. Over het algemeen raad ik dit hotel aan als je gaat voor logies/onbijt.
Gereisd met partner in juli 2007

Leon en Carla, 6-12-2006

Sancta Napa was een leuk hotelletje met behoorlijk wat achterstallig onderhoud.

Het bedienend personeel in de bar en achter de receptie was erg vriendeljk.

's Avonds was er niet veel te beleven in het hotel. Wij waren in ieder geval blij dat wij geen All-in hadden. In Ayia Napa daarentegen viel genoeg te beleven. Hotel stond op een steenworp afstand van het prachtige strand.

Gereisd anders in december 2006

Henriétte, 6-6-2006

wij waren in mei 2006 8 dagen in dit hotel.het is ons prima bevallen ,schone kamer,aardig personeel en de ligging vlak tegen het drukke centrum maar zonder de lasten daarvan is prettig.in mei was het er nog erg rustig.
Gereisd met partner in mei 2006

T. Dekkers, 24-6-2005

Na een fly and drive reis over het eiland zijn we voor een week in dit hotel geweest.

We werden vriendelijk ontvangen en de kamer voldeed volledig aan onze wensen.

We hadden allen logies met ontbijt afgesprokrn omdat we het veel aardiger vinden om 's-avonds een restaurantje te zoeken.

Het ontbijt (buffet), vaak op het terras, was prima.

Het zwembad uitstekend met goede terrasstoelen. Hinderlijk is dat gasten vaak 's morgens vroeg al stoelen reserveren zonder dat er voor 11 uur gebruik van werd gemaakt.

Het strand lag dichtbij en was schoon.

Zonder meer aan te raden als hotel.

Gereisd anders in juni 2005

Sandra, 23-8-2004

Wij zijn een aantal jaren geleden in dit hotel geweest. Op zich een goed hotel met standaard kamers direct aan het strand. Naar het centrum is het zo'n 10 minuten lopen. Let op in de zomer is het daar erg warm en de luchtvochtigheid is erg hoog. Gelukkig hadden we airco op de kamer. Op zich wel een aanrader dit hotel!
Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sancta Napa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sancta Napa in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sancta Napa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sancta Napa scoort een 7.83 uit 10 op basis van 12 reviews.