Hotel Nissi Beach ****

8,3

8 reviews over Hotel Nissi Beach in het Nederlands

Prima hotel!

Carla, 27-6-2012

Het hotel ligt direct aan een mooi zandstrand met een helderblauwe zee. Ligbedjes met parasol te huur. Mooie tuin rondom het hotel, waarin elke dag minimaal 1 huwelijk werd voltrokken. Zwembad niet enorm groot, wel veel ligbedjes rondom en een leuke bar. Personeel is aardig en behulpzaam. Kamer (met zeezicht) relatief klein, met een heel smal balkon. Er wordt elke dag schoongemaakt. Prima bedden. Er is 1 restaurant met een ruim buitenterras. Kwaliteit van het eten gemiddeld, je komt niets tekort maar het buffet kan niet tippen aan bijv. de hotels in Turkije. Hotel ligt ver weg van het centrum. Taxi kost ca 8 euro. Tegenover het hotel een grote supermarkt, een paar restaurantjes en een cocktailbar. Tijdens ons verblijf waren wij de enige Nederlanders in dit toch niet kleine hotel. Overige gasten waren (veel) Russen, Engelsen en wat Duitsers. Prima hotel om nog eens terug te gaan, ondanks dat de prijs van het hotel aan de hoge kant is.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Perfect hotel aan het zandstrand

Fam. Pieterse, 7-8-2011

Een zeer mooi hotel aan het strand met een zeer goede service.

Perfect genoten van een 8 daagse zonvakantie en een zeer mooi uitzicht op zee.

Een hotel om naar terug te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prachtige tuin langs strand

Rinus, 21-1-2011

Een rustig gelegen groot hotel met een mooie tuin en een eigen strand.

Erg vriendelijk personeel en prima onbijt en buffet diner, we voelden ons hier meteen thuis.

Gereisd met partner in juli 2004

Perfect

david4, 7-9-2010

Zeer goed hotel om een weekje "je rust te pakken" of op stap te gaan. Het kan allebei. Het centrum is alleen vrij ver en je kan het best een taxi pakken bij het hotel. Ongeveer 8.- Euro.

De service is over het algemeen prima, maar kan sterk per bar/restaurant verschillen...

Het strand zou schoner kunnen. De minibar wordt 2 á 3x in de week aangevuld dus het is handig dat er een grote supermarkt tegenover het hotel zit!

Voor de rest een heerlijke relaxte week gehad. Ontbijt is uitstekend!

Gereisd met partner in augustus 2010

goed resort

Wilco Snel, 22-11-2009

Direct aan zee met zeer groot zandstrand

Veel variatie in accomodaties ( niet alles open beschikbaar in winter seizoen)

Enorme tuin met veel variatie en vogels

Goed ontbijt

matig dinner vanwege winter seizoen

Huur auto aan te raden

Gereisd zakelijk in maart 2008

M. Straten, 20-7-2007

Prima Hotel en mooi gelegen. De tuin is inderdaad prachtig aangelegd. Het zwembad is niet zo heel erg groot maar heeft wel een mooi uitzicht op zee. Kamers zijn prima en eten is ook goed. Als je naar het centrum wilt moet je wel een stuk lopen. Jeepsafari is een aanrader en natuurlijk een dagje op de boot.
Gereisd met partner in juli 2007

Dennis en Esther, 13-8-2005

Wij vonden het tegenvallen. Het was er erg druk, strand lag vol peuken en de bedjes (tegen betaling) waren verouderd. De zee zat vol algen, echt heel vies. We vonden dit heel jammer, want op zich is het best een mooie plek als het schoon gehouden zou worden. De tuin rondom het hotel is wel mooi. De kamers (wij hadden een tuinkamer) zijn zeer eenvoudig, wat dat betreft geen 4 sterren waard. Er werd ook niet zo goed schoon gemaakt en schone lakens moest je om vragen. Eten was op zich niet slecht, alleen het buffet vrij klein opgezet voor zoveel mensen. Vooral bij het ontbijt was het dringen bij het brood..... Dus wij gaan er zeker niet naar terug en wij vonden het ook geen 4 sterren waard.
Gereisd anders in augustus 2005

sandra lommers, 13-5-2005

super vakantie gehad in nissi beach! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Eten is er prima met elke dag bufetten in een ander thema. Wij hadden een beach suite op de begane grond in de tuin ( die is werkelijk geweldig). Met uitzicht op zee. De hotelpelikanen zijn erg amusant.

Je kinderen moeten zichzelf wel kunnen vermaken, animatie kan wat beter, verder een uitstekend hotel!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd anders in mei 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nissi Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nissi Beach in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nissi Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nissi Beach scoort een 8.33 uit 10 op basis van 11 reviews.