De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Nicholas bij :

1 review over Aparthotel Nicholas in het Nederlands

Prima app. midden in uitgaansgebied

Hans Godijn, 3-10-2011

Ligging naast Kartbaan, niet veel last van omdat ik in Sept. er was. 's Avonds hoor je trance muziek van Luna park, kon ik heerlijk naar luisteren vanaf mijn bed. Om 01:40 uur is alles stil, gaan buitendisco's dicht. App. is sober, maar prima. Eerste week was er zowat niemand en had ik prive zwembad. Hou je van muziek (voor jong en oud) en wil met 100 meter lopen midden in het centrum zijn met genoeg restaurants? dan is Nicholas een goede keuze. Verwacht geen luxe. Alles wat er is, is goed, zelfs het bed. Wel hadden wij, kamer 35, veel last van kakkerlakken en hebben de water-afvoeren buiten (het balkon bgg) dichtgestopt zodat dit aanzienlijk minder werd. Zo konden we ons balkondeur openhouden voor frisse lucht. Let even op supermarkt en vergelijk de prijzen. Naast Lunapark, die grote supermarkt, is het goedkoopste, maar heeft ook weer niet alles. Uit eten? hoe verder weg hoe goedkoper.
Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Nicholas in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Nicholas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Nicholas scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.