Appartement Mare Napa

2,5

Onvoldoende

2 reviews over Appartement Mare Napa in het Nederlands

A..., 26-6-2006

Vorig jaar zijn wij 2 weken in dit hotel geweest. Echt een vreselijk hotel! Nu zijn wij niet heel kritisch, maar dit kon echt niet. Ontzettend veel geluidsoverlast in en rond het hotel. Jongeren die de hele nacht doorgingen met feesten, tot urineren in de hal van onze kamer. Toen we aankwamen om 23.30 was de receptie zelfs dicht! Na wat rondgelopen te hebben kwam de receptionist uit z'n bed. De kamer was verder erg vies, beddengoed dus ook. Overal haren en nagels (!... Echt, zoiets hebben wij nog nooit meegemaakt. Hier zou ik zeker niet voor een tweede keer naartoe gaan.
    Gereisd anders in juni 2006

Anne-Marie de Wildt, 8-6-2005

Zeer eenvoudige apartementen!!! De eerste elektriciteitschakelaar die ik omzette knalde met een flink vonk. Gelukkig was er ondanks het late uur al snel een klusjesman die het probleem tijdelijk oploste, de volgende dag werd het goed gemaakt. Er was geen douchegordijn, maar nadat gemeld te hebben hadden we de volgende dag een splinternieuwe. Service was wat dat betreft uitstekend.

Iedere dag schoonmaak maar met de franse slag, wel wat kakkerlakken gehad maar daar kun je in zo'n warm land toch niet omheen.

Zwembad heel klein en niet al te schoon, tijdens ons verblijf waren er veel israelische jongeren die zo uit hun bed in hun onderbroek het zwembad inrolden.

Locatie was perfect, 5 minuten lopen naar het centrum, 5-10 minuten lopen naar het strand.

Relatief goedkope accomodatie met perfecte locatie maar ik zou toch nog even verder zoeken!

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mare Napa in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mare Napa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mare Napa scoort een 2.5 uit 10 op basis van 2 reviews.