Hotel Asterias Beach ****

Hotel Asterias Beach
Asterias Beach
8,7

5 reviews over Hotel Asterias Beach in het Nederlands

prachtig hotel aan een mooi strand

Franklin, 3-6-2015

Algemeen: heerlijk hotel; we waren met 2 kids, baby van 0 en peuter van 3. De peuter heeft heerlijk in het peuterbadje gespeeld. We hadden een family room. Die mag wat groter als je met zijn 4-en bent. Verder ligt het hotel uitstekend maar voor het centrum van Aya Napa heb je een taxi nodig. In het hotel is voldoende te doen, ook een kids club en een animatie team dat leuke dingen organiseert. Gezellig en we hebben ons uitstekend vermaakt.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Het mooiste strand van Cyprus

Dutch Guest, 16-10-2011

Het hotel ligt direct aan het mooiste strand van Cyprus met kristalhelder water en een langzaam aflopend wit zandstrand met volop ligbedden en veel vrije ruimte. Het hotel ondergaat (nov 2011 - mrt 2012) een volledige renovatie. De lobby en bar zijn al omgetoverd tot een moderne verblijfsruimten met sfeervol interieur. De service is goed, het personeel is vriendelijk, alhoewel ze dat niet altijd uitstralen. Het eten is goed, er is volop keuze. Het ontbijt is beperkt in broodkeuze, maar beleg is er in overvloed. De nieuwe kamers zullen geheel eigentijds worden gerenoveerd, waardoor het 25 jaar oude hotel weren jaren mee kan met de hoge eisen die de bezoeker aan stelt. Er komen hier zeer weinig Nederlanders, (er is wel een Nederlandse receptioniste) wel Engelsen en Oostblok-gasten. De sfeer in het hotel is relaxed, goede animatie overdag en 'savonds. Halfpension is aan te raden omdat er in het 5km verderop gelegen Agia Napa veel leuke restaurants zijn. Een absolute aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2011

childrenfriendly/ family resort

maja, 11-7-2008

nice peaceful resort.international sphere.old fashioned interior.carpets in rooms, halls(bit strange for hot Cyprus) not for dust allergic people. food is ok, swimmingpool nothing special, beach is wonderful, beds and sunshades 2.10 each per day.animation is discrete, nights peaceful.
Gereisd familie in juli 2007

Jeanine, 15-8-2006

Geweldig hotel! Wij zijn er in augustus 2005 geweest. Kamers waren altijd schoon, opgeruimd als we terugkwamen. En heerlijk koel, door de airco die al werd aangezet door de kamermeiden. Het strand was ook erg mooi, in een baai. Verschillende watersportactiviteiten aanwezig. Zeer vriendelijk personeel. Met de taxi was je voor een paar euro in het centrum. Geslaagde vakantie!!
Gereisd anders in augustus 2006

Jeremy en Wendy, 9-8-2005

Wij zijn hier in juli 2005 geweest. We vonden het een prima hotel.

Echt een fantastische baai, om heerlijk tot rust te komen aan zee. De plaatjes overdrijven niet het water is echt zo helder. Het eten was echt heerlijk. Iedere avond hadden ze een thema voor het eten, de ene keer italiaans en carabisch eten etc.. maar voor de mensen die daar niets van lusten was er ook nog "standaard" eten. Op de kamer is airco en die heb je daar wel nodig (in juli in ieder geval), het aardige is ook dat als je vh dagje strand terug komt dat de schoonmaaksters de airco hoog aan hadden gezet iedere keer en dat je dus in een heerlijk schone gekoelde kamer terecht kwam.

Het jammere wat wij eigenlijk alleen vonden was dat het centrum te ver lag.(4 km). En we misten toch ook wel de boulevard met allerlei restaurantjes en winkeltjes. Die heb je hier niet. Plus daarbij Cyprus is wel ietsje duurder.

Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Asterias Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asterias Beach in Ayia Napa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asterias Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Asterias Beach scoort een 8.71 uit 10 op basis van 7 reviews.