Appartement Villa l'Orangerie *****

9,8

172 reviews over Appartement Villa l'Orangerie in het Nederlands

Super

Nancy en Astrid, 16-10-2015

Dit is een geweldig adres voor een super relaxte vakantie. Mooie appartementen, prachtige tuin met heerlijk zwembad. Het ligt heel centraal op t eiland, waardoor je met de auto niet lang hoeft te rijden om je strandje of restaurantje te bereiken. Geweldige gastheren die je van het vliegveld komen ophalen en altijd voor je klaarstaan als je hen nodig mocht hebben.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Super

Nancy Gulikers, 13-10-2015

Mooi en warm ingericht appartement, alles erop en eraan.

Heerlijk zwembad, met mooie tuin.

Door huurauto veel mooie stranden bezocht en andere mooie plekjes

Sjaak en Marcel super gastheren

En natuurlijk Lucky niet te vergeten.

Hopelijk kunnen wij nogmaals genieten bij jullie 😘

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Topvakantie@Toplocatie

Maike, 11-10-2015

Appartement: top! Goed verzorgd, mooi ingericht, ontzettend mooie tuin met heerlijk zwembad.

Locatie: top! Lekker centraal om het eiland te kunnen verkennen. Zorg dat je een auto huurt!

Gastheren: toppers! Je voelt je vanaf het begin van de vakantie welkom (het begint al met de boodschappen die al klaarliggen in je appartement). Ook de hond Lucky is heel lief. Daarnaast helpen ze je met alles. Erg goede tips over wat wel en wat niet op het eiland.

Curacao: top! Geweldig eiland met veel mogelijkheden voor de strandliefhebbers. Veel gezelligheid en lekker eten.

Gereisd met partner in oktober 2015

Geweldig, Super!

M&T, 14-9-2015

Het is genieten hier! Héél gastvrij.

Als je gaat blijft het vast niet bij deze ene keer :).

Gereisd met vrienden in september 2015

Geweldig, onvergetelijk !

Ger en Arthur, 14-9-2015

De gastheren Sjaak en Marcel zijn super gastheren,

Altijd bereid het de gasten naar hun zin te maken , info te verstrekken of gewoon een spontaan en gezellig praatje maken.

Het grote en smaakvol ingerichte appartement met ruim terras, het zwembad en de mooi aangelegde tuin hadden echt een "wow" factor.

Gereisd met partner in augustus 2015

Aftellen!

Jeroen en Marjo, 1-9-2015

Na ons verblijf in januari 2015 schreven we hier al dat we weer terug zouden gaan, voor de vierde keer dan. Inmiddels weer geboekt en oud en nieuw vieren we op deze geweldige locatie. We tellen af en gaan weer genieten van al het mooie villa L'orangerie en hun Top gastheren ons te bieden hebben. Genieten met een hele grote G!
Gereisd met partner in januari 2015

Een tijdelijk thuis in in prachtig huis, topper😎!

William en Marion, 29-8-2015

We hebben een onvergetelijke vakantie gehad

Iedere dag hebben we genoten in Villa L'Orangerie

Het zijn de kleine dingen die het doen. Het warme welkom, de gastvrijheid , net dat beetje meer...

Een prachtige rustige omgeving, centraal ten opzichte van wat je maar zoekt

We konden niet anders dan een super beoordeling te geven

Dik verdiend Marcel en Sjaak .. Bedankt en tot ✈️😎....

William en Marion

Gereisd met partner in augustus 2015

Super plek!

Monica Lozekoot, 12-8-2015

Ja ik kan niet anders zeggen dat wij genoten hebben!

Het is een mooi schoon verblijf, die van alle gemakken is voorzien!

Deze plek gaf ons een compleet vakantie gevoel!

Ik zeg voor herhaling vatbaar!!

Gereisd anders in juli 2015

Méér dan een geweldige plek

Marilyn van der Ree, 12-8-2015

Vorig jaar l'orangerie bekeken of het wel een plek zou kunnen zijn voor mij en mijn gezin . De klik was er meteen. De apartementen en de gastheren Sjaak en Marcel waren en zijn geweldig. Een fijne plek om bij te komen van de nederlandse hectiek. Prima locatie. Fijne apartementen. Alles binnen bereik. Sjaak , Marcel, Nick en lucky , bedankt voor de gezellige en memorabele tijd op villa L' Orangerie. Gr. Marilyn en familie
Gereisd met vrienden in juli 2015

Villa l'Orangerie: Geweldig !!

Rob en Cisca, 2-8-2015

Een paradijs op Curacao.… zo mag de villa gerust genoemd worden. Prima centraal gelegen, zodat zowel Oost als West goed te berijden zijn. De gastheren zijn buitengewoon gastvrij en vriendelijk. Alles kan geregeld worden.

Zowel de appartementen als de tuin en het zwembad zijn schoon en mooi en in de tuin is het heerlijk genieten. Een absolute aanrader !!

Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa l'Orangerie in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa l'Orangerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa l'Orangerie scoort een 9.81 uit 10 op basis van 175 reviews.