Appartement Villa l'Orangerie *****

Appartement Villa l'Orangerie
Villa l'Orangerie
9,8

172 reviews over Appartement Villa l'Orangerie in het Nederlands

Geweldige accomodatie! Helemaal top!

Iris en Jerome, 4-4-2016

Dit was onze eerste vakantie naar Curacao en in onze zoektocht naar een leuk appartement zijn we per toeval gestuit op Villa L’Orangerie. Wat een mazzel!

Villa L’Orangerie is een ideaal gelegen uitvalsbasis, perfect om vanaf hier het eiland te verkennen– heerlijk centraal op het eiland, op korte afstand van Willemstad en allerlei leuke baaien en strandjes. Supermarkt en tankstation zitten ook om de hoek.

Het appartement zelf is schoon, goed onderhouden, netjes ingericht en van alle gemakken voorzien. De tuin is prachtig, vol met vele mooie planten, gezellig fluitende vogeltjes en een heerlijk zwembad.

Gastheren Sjaak en Marcel waren zeer gastvrij en stonden altijd klaar om onze vragen te beantwoorden.

We hebben een heerlijk ontspannen week gehad en raden Villa L'Orangerie dan ook absoluut aan iedereen aan!

Gereisd met partner in maart 2016

Wakker worden van de fluitende vogels

Jofra, 25-3-2016

Villa L'Orangerie is een heerlijke plek om tot rust te komen. Een plek waar je je heel snel thuis voelt en dit begint al door de ontvangst van Sjaak en Marcel. Wij hebben hier drie fijne weken gehad. Het appartement is schoon, goed onderhouden en erg mooi ingericht. De tuin is echt prachtig en daarbij komend het geluid van de fluitende vogeltjes. En niet te vergeten hun hond Lucky! Leuk en lief beest die ook haarfijn aanvoelt als je hem niet in de buurt wil. Kortom, wij komen terug!

Een topvakantie!

John en Jacqueline, 16-3-2016

Het was onze zesde vakantie op Curacao en dit keer zochten we een verblijf in Julianadorp. Villa l'Orangerie heeft al onze verwachtingen overtroffen. Een appartement voorzien van alle gemakken en kwalitatief op een hoog niveau. We hebben genoten van de tropische tuin met de grote diversiteit aan bloemen en bomen. Dit maakte het, samen met de mooie vogels, de snelle gekko's en leguanen, een ontspannen vakantie. Het gezelschap van Sjaak en Marcel was supergezellig. En niets is teveel om het iedereen naar de zin te maken. Wij komen zeker terug en hebben al geboekt voor volgend jaar! Dank aan Sjaak en Marcel en hun allerliefste Lucky.
Gereisd met partner in februari 2016

Super! Heerlijk verblijf genoten!

Bart & Carla, 1-3-2016

Villa l'Orangerie ligt prachtig centraal op Curaçao. Supermarkt, museum, galerie, stranden, forten, landhuizen, natuur en winkelcentra zijn zeer goed bereikbaar.

In de villa zijn 3 werkelijk prachtige ruime appartementen en 1 gastenkamer (ca. 18 m2). De laatste heeft beperkte faciliteiten (bv. geen kookmogelijkheid en semi afgesloten sanitair). Prima voor 1 week. Met de prijs wordt hiermee rekening gehouden. Wij hebben in de gastenkamer een ronduit fantastische week gehad.

Thuis op Curaçao.

Gastheren Sjaak en Michel waren gastvrij, zeer hartelijk en in alle opzichten faciliterend. Het was er superschoon, bv. badhanddoeken werden frequent gewisseld. Heerlijk zwembad. Prachtige sfeerverlichting in de tuin. Prijs/kwaliteit is optimaal. Wij gaan absoluut terug naar Villa l'Orangerie. In een appartement, dat wel. PS. Gastvrouw hond Lucky versterkte de gastvrijheid van de gastheren.

Gereisd met partner in februari 2016

was onze zesde keer dus.......dat zegt genoeg!

anita en peter, 25-2-2016

Zes mooie, gezellige weken in Villa L'Orangerie.

Sjaak en Marcel staan altijd klaar voor hun gasten!!

Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig echt mega top , een top villa

Hans en Riet, 24-2-2016

Dat je hier in deze villa echt op je gemak voelt , een 2e thuis ,alle info krijgt die je maar wilt hebben ,het ligt zeer centraal ,het is tip top in orde ,kleinschalig ,prachtige tuin ,mooi zwembad,het is perfekt in orde alles is aanwezig anders zorgen Sjaak en Marcel hier wel voor, mooie appartementen ,prima gastenkamer

Wat niet goed was : de vacantie was veel te kort wij waren 12 dagen , er is gewoon niets negatiefs op te merken En wij gaan zeker terug naar de heren

Gereisd met partner in februari 2016

De meest gastvrije accommodatie van Curacao

Pieter Doomen, 10-2-2016

We gaan ieder jaar richting Curacao maar nog geen 1 appartement heeft kunnen tippen aan Villa L'Orangerie tot nu toe. Alles was tot in de puntjes geregeld door de gastheren Sjaak en Marcel. Het appartement is warm en sfeervol ingericht en voorzien van alle gemakken. Ze hebben zelfs er voor gezorgd dat de portemonnee die we vergeten waren terug kwam naar Nederland. Echt top geregeld.
Gereisd met partner in december 2015

Ge-weldig.....

Hanneman en Astrid, 6-2-2016

Wij zijn voor de 7e keer in een appartement van Villa L'Orangerie geweest....dat zegt toch genoeg! Top locatie, de ligging is centraal op het eiland je bent dus snel in de stad en op de mooiste strandjes, gastheren waar niets teveel voor is....
Gereisd met partner in januari 2016

zeer goed

Erik & Didier, 5-1-2016

Gewoon perfect. Zeer behulpzaam, alles werkt en zo niet dan wordt het meteen gefixed.
Gereisd zakelijk in november 2015

Helemaal super!

William en Sonja, 3-1-2016

Voor de eerste keer bij Villa L'Orangerie geweest en zeker niet de laatste keer.

's Morgens lekker wakker worden door het geluid van fluitende vogels, daarna lekker relaxen op het terras of in het zwembad, en nog veel meer voor een ontspannen verblijf.

Het appartement is van alle gemakken voorzien, mocht je nog wensen hebben, vraag het dan aan de gastheren en het kan geregeld worden.

Ook de ligging is ideaal, lekker rustig gelegen, maar vanuit hier ben je ook zo in het centrum van Willemstad of lekker aan het strand van Blue Bay.

Een echte aanrader voor een ontspannen vakantie!

Gereisd met partner in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa l'Orangerie in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa l'Orangerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa l'Orangerie scoort een 9.81 uit 10 op basis van 175 reviews.