Appartement Villa l'Orangerie *****

Appartement Villa l'Orangerie
Villa l'Orangerie
9,8

172 reviews over Appartement Villa l'Orangerie in het Nederlands

Oase van rust en ontspanning

Ben dekker, 4-7-2016

Gezinnen met kinderen doen er verstandig aan om met de eigenaren in contact te komen over de mogelijk en onmogelijkheden.

privé gedeelte van de eigenaren grenzen aan het appartementencomplex

de appartementen zijn zeer luxe ingericht. Ons slaapbank had wat gebruiksaanwijzingen maar functioneel nog intact.

De televisie verbinding is wat minder en vertoont veel storingen.

Het bed- en linnengoed worden regelmatig verschoont.

Alle ontbrekende apparatuur zoals Senseo en/of Nespresso koffiezet apparaten verkrijgbaar bij de eigenaren;

Evenals de BBQ en kinderstoeltjes etc.

Het zwembad en tuin worden wekelijks schoongemaakt.

Locatie van het complex is ideaal en dicht bij bekende strandressorts en winkelcentrum.

Gereisd met jonge kinderen in december 2015

wilma versteden, 4-7-2016

er zijn geen negatieve opmerkingen, alles prima
Gereisd met partner in juni 2015

Zéker dat we terug gaan!

ingrid klomberg, 4-7-2016

Er is eigenlijk geen minpuntje te bedenken. Hou je van rust en comfort dan is dit the place to be
Gereisd met partner in juli 2014

Het veblijf is elke keer als in het paradijs

Didier, 4-7-2016

De kamers zijn geweldig, net als de service. Ligging is perfect tussen Willemstad en het vliegveld.
Gereisd zakelijk in november 2015

Het was heerlijk! aan te bevelen!

Marion van der Laan, 4-7-2016

Warm ontvangst, het appartement zag er fantastisch uit, mooie tuin , schoon zwembad en heerlijk rustig.
Gereisd met partner in april 2016

Nogsteeds een mooie herinnering!

Judith, 28-5-2016

Inmiddels alweer 4 maanden terug van een vakantie bij Sjaak en Marcel en bijna wekelijks geven wij de tip bij Sjaak en Marcel te boeken als je naast een zonnige vakantie op een tropisch eiland ook een super verblijf wilt hebben!

Wij denken nog graag terug aan onze vakantie!!

Gereisd anders in januari 2016

Paradijsje

Jos en Diny Smulderd, 22-5-2016

Een oase van rust, mooie tuin, heerlijk zwembad en een fantastisch appartement . Verzorgd, luxe en bijzonder smaakvol ingericht. De eigenaren waren er als het nodig was en altijd bereid de leukste eilandtips te geven. Het was "thuis" aan de andere kant van de wereld . Een onvergetelijke ervaring die wij iedereen gunnen!!
Gereisd met partner in mei 2016

Super vakantie, zeer fijne locatie

Mark en Anne, 21-5-2016

Heerlijke plek om helemaal tot rust te komen.

Ligt op een erg centrale plek, supermarkt, tankstation en gezellige baaitjes in de buurt.

Appartement is van alle gemakken voorzien, erg netjes, schoon en goed onderhouden. Heerlijk om in te verblijven.

Zeker een plek om aan te raden en wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2016

"Super" niets te klagen ben dik tevreden.

marcel, 9-5-2016

Het was een super mooie appartement met een hele mooie tuin. Gastvrijheid was top, je voel je gelijk thuis. Hele aardige, attente en behulpzame heren die weten hoe hun met hun gasten moeten omgaan, petje af. Het was altijd ruimte voor een vraagje, praatje en een grapje. We hadden een vakantie huisdier de lieve, goed opgevoede hond Lucky. Het appartement ligt heel centraal je kan heel snel zijn op je plaats van bestemming. In de buurt van het appartement is er een supermarkt, benzinestation, bank, restaurant en kleine winkelcentrum. En iets verder op een kleine snackbar "Dushi loempia" waar je tussen de middag een loempia of klein gerecht kan smullen.

Onze eerst volgende vakantie naar Curaçao gaan we weer lekker bij appartement L'Orangerie logeren.

Bedankt voor alles lieve Sjaak & Marcel.

Gereisd met partner in april 2016

super verblijf, rust, mooie tuin, centraal

Jan Mathijssen, 9-5-2016

Ga je voor een centraal punt voor je uitstapjes, voor een super mooi appartement met fraai terras en uitzicht op de tuin met zeker 's ochtends de vele vogels, rust, geweldige gastheren en - ondanks dan er 3 appartementen zijn - het zwembad privé en tenslotte uitstekende prijs/kwaliteit verhouding dan moet je echt hier naar toe. Wij waren er voor de 1e keer en keren er zeker terug.
Gereisd met partner in april 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa l'Orangerie in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa l'Orangerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa l'Orangerie scoort een 9.81 uit 10 op basis van 175 reviews.