Appartement Villa l'Orangerie *****

9,8

172 reviews over Appartement Villa l'Orangerie in het Nederlands

Genieten!

Anne Janssen, 23-7-2016

Villa L'orangerie is een heerlijke plek om een fantastische vakantie te beleven. De accommodatie is lekker schoon, alles is netjes onderhouden. De gastheren zijn super vriendelijk en behulpzaam.

De ligging is ook heel fijn, 10 minuutjes van het vliegveld en 10 minuutjes van Willemstad af. Daarnaast is het klimaat natuurlijk genieten!

Gereisd met partner in mei 2016

Het is ieder jaar weer thuiskomen!

AEE de Haze, 14-7-2016

Het appartement en de omgeving zijn goed verzorgd. Prachtige tuin, luxe en schoon appartement. De eigenaren Sjaak en Marcel zijn klantgericht, behulpzaam en klantvriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2015

Het is een geweldig verblijf

Knape, 8-7-2016

Een te gek en zeer mooi verblijf en super gastheren. Er was niets wat ik niet goed vond.
Gereisd met partner in mei 2015

We zijn helaas maar 1 dag kunnen blijven .

Erwin, 6-7-2016

Als gevolg ve sterfgeval thuis. We zijn erg begripvol geholpen om de abrupte terugreis te regelen. Volledig kosteloos de huurauto een dag kunnen gebruiken en het boodschappenpakket werd niet in rekening gebracht.Een groot compliment waard.

Het huis was prachtig en we komen zeker nog eens terug.Gr Anneke &Erwin

Gereisd met partner in februari 2016

Wat een geweldige vakantie hebben we hier gehad!

Ton Aarts, 5-7-2016

Gelukkig geen kindergekrijs!
Gereisd met partner in maart 2015

fantastisch verblijf bij attente gastheren

annemiek van t wout, 4-7-2016

de appartementen zijn echt comfortabel ingericht en super schoon, alles is te regelen en niks is gek. Heerlijk rustig en een prachtige tuin. Veel persoonlijke aandacht. Dat ze niet zijn ingericht op kleine kinderen vind ik juist een pluspunt. Bovendien is dat duidelijk op de site te lezen.
Gereisd met vrienden in maart 2016

Zalig

mieke beljon, 4-7-2016

Heerlijk rustig, fijn zwembad, lieve mannen die het runnen en heel lieve hond
Gereisd met partner in juni 2016

Ontspannen mannen die je echt vakantie geven

charlie, 4-7-2016

Prima ontvangst, schoon en netjes verblijf, duidelijk over meer,minder kosten zodat je na vertrek geen eventueel gedoe meer krijgt. Staan altijd voor je klaar.
Gereisd met partner in april 2016

Geweldig verblijf!

Fam. G.R. Seinstra, 4-7-2016

Goed: de villa's, de tuin, het zwembad, de rust, de ligging, goed op de wind, gastvrijheid van de beheerders. Zeer schoon en goed onderhouden.

Minpunten hebben we niet.

Gereisd met partner in juli 2014

Jordy, 4-7-2016

Perfecte service en gezellige eigenaren!
Gereisd met partner in december 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa l'Orangerie in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa l'Orangerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa l'Orangerie scoort een 9.81 uit 10 op basis van 175 reviews.