Appartement Villa l'Orangerie *****

9,8

174 reviews over Appartement Villa l'Orangerie in het Nederlands

Heerlijk en gastvrij!!

Hilde Schuiling-Duinker, 28-6-2017

Het appartement is van alle gemakken voorzien er ontbreekt je aan niets!

Veilige omgeving, mooie tuin en lekker zwembad met ligbedden.

Wij vinden het heerlijk om niet in de drukte van de stranden zoals Jan Thiel en Mambo te verblijven.

Vanuit Julianadorp ben je in een zucht op de mooiste stranden van Curacao, zonder de file van de Caracasbaaiweg!

Gereisd met partner in juni 2017

Super! Op en top genieten!

Jolanda en Eddy Willekens, 26-6-2017

Wij verbleven twee heerlijke weken in het prachtige appartement Kurason. Alles wat je nodig had was voorhanden. Het appartement was kraaknet! De handdoeken werden zeer vaak verschoond en na een week werden beddenlakens vervangen en was het weer helemaal gepoetst. De gastheren waren steeds zeer attent en ze stonden ook open voor een praatje. Ze hebben een heel goede afstand-nabijheid verhouding tot de gasten. Door de kleine opzet van het complex en de indeling hebben we andere gasten nauwelijks gezien en hadden we vaak tuin en zwembad voor ons alleen. We hebben heerlijk geslapen en het ontwaken was zowaar nog beter met de vogelzang op de achtergrond. De tuin en het zwembad zijn prachtig en net als het appartement zéér goed onderhouden. Ieder dag kregen we een bezoekje van de lieve hond Lucky, die na zijn snoepje (voorzien door de gastheren) zijn wandelingetje weer doorzette. Julianadorp is zeer centraal gelegen, stranden, restaurants en supermarkt waren op korte rijafstand. Kortom: enkel lof voor deze twee toppers! Nooit eerder hebben we zo kunnen genieten en zijn we zo tot rust kunnen komen! Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in juni 2017

Een relaxed "thuisgevoel" op prachtige locatie

Thea en Ans, 4-5-2017

Wij vonden alles heel goed. Niets dan lof.
Gereisd met vrienden in april 2017

fantastisch, zeker een aanrader

Ria-Ritco, 30-4-2017

Alles prima, erg schoon en rustig gelegen. Fantastische gastheren.

Zie ook onze review in het gastenboek!

Gereisd met partner in april 2017

we hebben enorm genoten en gerelaxed!

Lisanne Everartz, 22-3-2017

Het is mooi, rustig, schoon, smaakvol ingericht!
Gereisd met vrienden in maart 2017

Genieten van het echte Curacao!

Carlo en Linda, 15-3-2017

Voor de tweede keer gelogeerd bij Villa 'l Orangerie en het was weer héérlijk! Drie weken lang top verzorgd door gastheren Sjaak en Marcel, nergens omkijken naar, alleen maar genieten!

Als je meer wilt zien dan resorts en toeristische stranden als Mambo Beach, dan is Villa 'l Orangerie de ideale plek om te verblijven. Lekker kleinschalig, veel privacy en rust.

We werden gehaald van en gebracht naar de luchthaven en ze hebben nu ook twee nieuwe huurauto's waarvan wij er één tot onze beschikking hadden.

Door de centrale ligging zit je in 10 minuten in Willemstad, maar ook in een half uur aan de Westpunt, met mooie stranden als Knip, Lagun en Playa Grandi. Kortom zorgeloos genieten van het echte Curacao!

Gereisd met partner in februari 2017

Wederom genoten!

Janneke, 19-2-2017

Voor de 4e keer hier verbleven. Villa l' Orangerie ligt gunstig t.o.v. Willemstad, de stranden en luchthaven.

De appartementen zijn zeer volledig ingericht en super schoon. Ze worden omgeven door een heerlijk tuin met een lekker zwembad.

Gastheren doen er alles aan om het je naar de zin de maken, ze zijn in 1 woord geweldig.

Gereisd met partner in februari 2017

Super verblijf met Super aardige gastheren.

Mariëla, 9-2-2017

Alles was perfect, niks te klagen.
Gereisd alleenreizend in februari 2017

Supergoeie keuze, top verblijfje!

Kim, 24-1-2017

Enkel positiefs over Villa l'Oranjerie! Het was de 2e keer dat ik hier verbleef, deze keer samen met mijn vriend. De kamers zijn ruim, mooi ingericht en prefect onderhouden. Als we niet op uitstap waren zaten we gezellig op ons ruime terras of aan het zalige zwembadje. Een supermarkt is dichtbij en handig ook is dat je bij hen zelf een auto kan huren. Alweer warm onthaald, opgepikt aan de luchthaven en meteen op ons gemak. Sjaak en Marcel zijn topgastheren en ook Lucky de hond is snel een goeie vriend!
Gereisd met partner in december 2016

L'orangerie is een Top appartement

Rolf en Brigitte, 18-1-2017

Alles bij L'orangeroe is tot in de puntjes geregeld. Een schoon appartement en heel stijlvol ingericht met alles erop en eraan wat je nodig heb. Een mooi zwembad met bijzonder mooie planten en bomen. De gastheren zijn hier ongelooflijk super attent en aardig. De ligging is centraal en dus hier vandaan vlak bij de supermarket en ook niet zover van de mooie stranden.
Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa l'Orangerie in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa l'Orangerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa l'Orangerie scoort een 9.8 uit 10 op basis van 177 reviews.