Appartement Villa l'Orangerie *****

Villa l'Orangerie
9,8

174 reviews over Appartement Villa l'Orangerie in het Nederlands

Nick, 22-9-2017

Heerlijke plek mooi zwembad mooie appartementen.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Fantastisch verblijf

Marian & Wil, 21-9-2017

Het verblijf afgelopen december/januari was weer top!

Niks is Marcel & Sjaak teveel om het verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Kortom top! Ga zo door.

Wil en Marian Hendriks Millingen a/d Riijn Nederland

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastische accommodatie

Veronica en Henk, 17-9-2017

Alles was perfect en tot in de puntjes geregeld. Bij vragen werden we goed geholpen en kregen goede tips mee.
Gereisd met partner in augustus 2017

Een ultieme droom wordt werkelijkheid

Ger en Arthur, 7-9-2017

Echt alles , maar dan ook alles is super.
Gereisd met partner in augustus 2017

Een perfecte locatie met verzorging

Marjan, 30-8-2017

Je hoeft bijna niets anders mee te nemen dan alleen je tandenborstel en kleding

Een fijne plek!

Angélique, 13-8-2017

Voor de vijfde keer hebben wij onze vakantie gevierd in Curaçao en op deze fijne plek! Een plek waar wij altijd goed kunnen ontspannen en volledig tot rust komen.

Villa l'Orangerie heeft een mooie ligging en de stranden, Willemstad met al zijn leuke restaurantjes zijn gemakkelijk te bereiken. Met de huurauto hebben we verschillende tochtjes gemaakt. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Tot op de puntjes verzorgd! We komen volgend jaar gewoon weer ;).

Gereisd met partner in juli 2017

Dit is het helemaal, zoek niet verder!

Vincent & Saskia, 10-8-2017

Negen dagen mogen verblijven in Villa l'Orangerie, appartement Luna. Gekozen op basis van de juichende recensies, dus met hoge verwachtingen er heen. Alle juichende recensies zijn terecht!

Vanaf de ontvangst door Sjaak en Marcel op de luchthaven tot en met het uitzwaaien, was alles PERFECT.

Appartement is ruim, schoon, luxe. Voorzien van alles wat je wenst. Zwembad met diverse ligbedden heerlijk. Heel geinig detail: potje met hondensnoepjes voor Lucky - de trouwe viervoeter die iedere dag even langs komt.

Last but not least: hulde voor de gastheren. Aanwezig wanneer je ze zoekt, altijd behulpzaam. Geen moeite is ze teveel. Maar ook teruggetrokken wanneer je rust voor jezelf wilt.

Superlatieven schieten te kort - zoek niet verder!

De locatie: Julianadorp ligt ideaal op Curacao. Dichtbij vliegveld, dicht aan de verbindende weg van Westpunt naar Willemstad. Zoals overal buiten Willemstad zelf: huurauto nodig voor boodschappen, strandjes en restaurants.

Gereisd met partner in juli 2017

Een heerlijke plek!!!

Annemiek, 5-8-2017

Deze appartementen liggen in Julianadorp, heerlijk weg van de drukte van Jan Thiel. Centraal op het eiland vooral als je ook richting Westpunt wilt gaan om te snorkelen. Sjaak en Marcel zijn gastheren puur sang, op de achtergrond maar altijd bereid om te helpen, vriendelijk en super gastvrij. Service met een hoofdletter S. Zo'n plek waar je blij van wordt. Goede supermarkt dichtbij, compleet ingerichte appartementen dus zelf koken kan prima, maar ook fijne strandjes, restaurant de Buurvrouw, heerlijk eten bij Karakter... Wij gaan gewoon volgend jaar weer!!
Gereisd met vrienden in maart 2017

Iris van alphen, 26-7-2017

Super mooie plek waar je optimaal kan ontspannen. Mooie,ruime en super ingerichte appartementen. Je hebt hier alles wat je nodig hebt voor een heerlijk vakantie. Twee hele leuke en gezellige eigenaren met veel humor.
Gereisd anders in juli 2017

Fantastische

Henriette Hendriks, 1-7-2017

We hebben voor de 2e keer daar onze vakantie doorgebracht . Het was zoals vorige keer geweldig. Oftewel alles Toppie. De heren zoakls altijd gastvriendelijk , niets is teveel. Voor on voor herhaling vatbaar en zeker tot weer. Dit is voor iedereen n aanrader. .Voor iedereen is er wel iets te beleven en te doen. T is Fantastisch!
Gereisd anders in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa l'Orangerie in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa l'Orangerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa l'Orangerie scoort een 9.8 uit 10 op basis van 177 reviews.