Beoordelingen Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****

Van der Valk Kontiki Beach Resort****
286 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****
Bapor Kibra Z/N, Willemstad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort scoort een 8,1 uit 10, op basis van 286 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 301 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Curaçao. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Curaçao. Vergelijk Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** met andere accommodaties in Willemstad.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,8
6,3
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met partner, aug 2014
"Wow!!"vertalen
Jessica
9,0

02-09-2014 Wow, was het eerste wat we dachten bij het zien van de kamer en het zwembad. Super mooie tuin met zoutwater zwembad.
Het ontbijt bij cabana beach was simpel maar lekker! Tegen een kleine vergoeding kan je bij cabana beach op heerlijke bedden liggen, maar er zijn ook gratis bedjes.
Wij hebben geen overlast gehad van alle feestjes die in de omgeving te doen zijn. Het personeel is altijd bereid je vragen te beantwoorden en tips te geven. Bijna voor de deur komt de bus om tegen een kleine vergoeding naar Willemstad te gaan, en er gaat vanuit het hotel ook een (gratis) busje naar een supermarkt.
Kortom een geweldig verblijf.

"Twitter beoordelingen"
02-07-2014 @Jimgubbels @KontikiBeach in Curacao, absoluut aan te bevelen, alles klopt gewoon! http://t.co/vRZ9Uh40kc @vdValkHotels http://t.co/c9BKKyCVnr --- Bron: https://twitter.com/Jimgubbels/status/484345872344690689
03-07-2013 @BVL_AUT @KontikiBeach Relaxen op het strand, leren duiken en anders snorkelen, genieten in jullie mooie geweldige hotel en omgeving zien :) --- Bron: https://twitter.com/BVL_AUT/status/352350519513186305
met partner, Aug. 2014
"Prima hotel mooi aangelegde tuin met zwembad."vertalen
M. Herngreen
9,0

27-08-2014 Kontiki beach hotel is een prachtig hotel met een tropisch aangelegde tuin met een zeewater gevuld zwembad die door de tuin heen loopt.
Cabana beach (het strand) heeft eigenlijk niets met kontiki beach te maken maar ze werken wel samen je kunt alle consumpties van cabana beach op je kamer nr. Laten schrijven als je een credit card deposit van 500 us. Dollar Bij de receptie betaald en die 500 us dollar krijg je gewoon terug als je je rekening van cabana beach gewoon aan het eind van je vakantie bij de receptie betaald.
Je hebt enigszins wat last van muziek als de wind verkeerd staat maar dat hoort Bij een strandvakantie als je echt voor de rust gaat moet je naar de binnenlanden van Curaçao want over de hele kustlijn op de populaire stranden is muziek.
De kamers van Kontiki beach zijn verdeeld in gebouwen met 4 kamers 2 beneden en 2 boven en ruime balkons met zitje.

Aug. 2014
"Een droom die werkelijkheid word met top service,"vertalen
linda van vegchel
10,0

26-08-2014 "Kontiki beach resort heeft alles goed geregeld,vriendelijk en behulpzaam personeel,faciliteiten zijn super,ontbijt goed geregeld en de slaapaccomodatie ziet er heel schoon,gezellig en mooi uit!niks wat ons tegen viel of wat we minder vinden een
"

met partner, Juli 2014
"Super hotel!"vertalen
9,0

24-07-2014 Nadat we een weekje zijn verbleven op het Kontiki Beach Resort kan ik wel zeggen dat het een erg fijn hotel is. Het personeel is erg vriendelijk en altijd in staat om te helpen. Onze kamer was ruim en werd iedere dag goed schoongemaakt, alleen jammer dat het koelkastje het niet optimaal deed. Het ontbijt bij Cabana Beach was goed, ook hebben we één avond bij Cabana Beach gegeten, het eten was goed maar de bediening wat minder. Het personeel was zeker vriendelijk maar de bestelling werd door de één opgenomen, het werd geserveerd door een ander, weer iemand anders vroeg hoe het eten smaakte en nog weer een ander kwam de borden weer ophalen waarna er vervolgens nog een ander de rekening kwam brengen.. Het resort is mooi aangelegd zoals op de foto's al is te zien, absoluut geen gezichtsbedrog! Zeker voor herhaling vatbaar!

Juli 2014
"Mooi, luxe en ideaal gelegen"vertalen
Piene
8,0

13-07-2014 Mooie appartementen met ruim balkon. Gelegen aan mooi strand en Cabana beach heeft een goede lunch en diner kaart. Ons appartement was direct aan het strand, daardoor hadden wij wel last van de feestende mensen op het stand.

Guest Relations Manager Terence Van der Valk, 26-07-2014
Eigenaar zegt:  Bon dia ( goede morgen ), Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring in tropical paradise Kontiki Beach Resort. Fijn om te horen dat u heeft genoten van uw vakantie en uw complimenten over Cabana Beach. Kontiki is gelegen in een levendige omgeving waarbij er een aantal dagen in de week entertainment is. Onze excuses als u hier overlast van heeft gehad. Ik hoop dat u ondanks de feestende mensen op het strand toch nog heeft kunnen genieten van uw vakantie. Mocht u van plan zijn om nog een vakantie te boeken naar het Kontiki Beach Resort help ik u graag persoonlijk verder bij uw boeking. Met vriendelijke groet,

met partner, Juli 2014
"Alles tip top in orde!!!"vertalen
Mike Koolhaas
8,0

18-07-2014 Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, locatie direct aan het strand.
De huisjes zien er zeer sfeervol uit en de tropische tuin waar je elke dag door heen loopt is bijzonder mooi met alle kleurrijke bloemen en vruchten. Er lopen veel leguanen/salamanders rondt omdat ze het "park" erg groen houden en het zo veel beschutting biedt voor zowel de toeristen als de dieren daar. Vanuit het Kontiki Beach Resort loop je via Cabana Beach zo de zee in. Omdat je bij het Van der Valk hotel hoort heb je gratis toegang tot het strand en de bedjes. Echter de service op het strand is een min punt (dit valt niet onder de verantwoordelijkheid van het hotel). Daar werken een aantal Nederlandse jongeren die liever met hun voeten in de zee of onder een parasol verblijven dan de klanten bedienen.
Al met al, het hotel is zeer zeer in orde, wij gaan zeker nog eens terug!

Guest Relations Manager Terence Van der Valk, 26-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Mike, Ik wil u graag bedanken voor het delen van uw positieve vakantie ervaring bij het Kontiki Beach Resort. Kontiki Beach Resort is gebouwd om gasten een tropische ervaring te laten beleven in de tropen. Het doet ons dan ook goed dat u voornamelijk hiervan heeft genoten. Wij hebben een aantekening gemaakt aangaande uw punt over de service. We zullen dit intern bespreken om zodoende ons product en service te kunnen verbeteren. Ik hoop van harte dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen. Vriendelijke groet, Kontiki familie

met vrienden, Juni 2014
"Mooi resort"vertalen
mevrouw Yeh
7,0

26-06-2014 Mooi resort met veel groen, je krijgt echt het gevoel dat je in een tropisch oord zit.
Kamers zijn ruim en mooi, maar iets veroudert. Gratis internet, hoewel iets traag.
Service erg goed, zeer vriendelijk personeel.

Guest Relations Manager Terence Van der Valk, 26-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste mevrouw Yeh, Bedankt voor het delen van uw positieve vakantie ervaring op zoover. Wij hopen u in de nabije toekomst wederom te mogen ontvagen.

met partner, Juni 2014
"Super vakantie gehad bij Kontiki!!"vertalen
MvdW
9,0

23-06-2014 Kontiki Beach Resort is echt een aanrader! De kamers zijn mooi, het zwembad is heerlijk, bij Mambo beach kun je lekker zonnen en van de zee genieten. Daarnaast is het personeel super klantvriendelijk en word je de hele dag door vrolijk begroet.
We zouden zeker terug gaan naar Kontiki als we weer naar de Antillen gaan.

Guest Relations Manager Terence Van der Valk, 26-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Manon, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaring te delen op zoover. Wij zijn opgetogen dat u een super vakantie heeft gehad bij ons en ik dank u voor uw mooie worden over onze sterren. Ik ben erg trots op dit team en dit zal hun aanmoedigen om de 'extra mile' voor de gasten te blijven doen. Mochten wij u bij uw volgende reservering kunnen helpen vernemen wij dit uiteraard graag. Zonnige groet.

met partner, Juni 2014
"Geweldig resort"vertalen
Niels
9,0

03-07-2014 Kontiki Beach Resort is een schitterend groen resort aan Mambo Beach (prima/leuk ontvangst!). De kamers zijn schoon en erg netjes. Ze zijn nu ook kamers aan het renoveren waardoor deze nog netter worden. Je loopt binnen 2 minuten naar Cabana Beach waar je een schitterend strand heb en waar je niet 'hutjemutje' ligt. Prima lunch en avondeten bij Cabana, al heb je overal op het eiland prima restaurantjes (aanrader, Beach Grill bij Jan Thiel Baaij).

Je kan tijdens bepaalde avonden wel het geluid horen van feestjes op het strand maar dit is echt niet storend. Resort/Zwembaden zijn verder prima bijgehouden en erg netjes. Service is ook prima, receptie helpt je overal bij zoals het reserveren van een auto of excursies.

Altijd ruimte voor verbetering; de check-out. Mensen die laat uitchecken kunnen de kamer maar tot 13.00 uur bijboeken en het reserveren van de doucheruimte verliep ietwat chaotisch.

Algemeen resort dat ik iedereen kan aanraden.

Guest Relations Manager Terence Van der Valk, 26-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Niels, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw vakantie ervaring te delen op zoover. Het was voor ons een eer om u als gast te mogen hebben in het Kontiki Beach Resort en wij hopen u wederom te mogen verwelkomen in de toekomst. Vriendelijke groet, Kontiki familie

met jonge kinderen, Juni 2014
"Een echt paradijs, zoals op de foto's!"vertalen
Bekker
8,0

14-07-2014 Na een vermoeiende reis kwamen wij bij de receptie aan waar wij een verfrissend kokosnoot drankje aangeboden kregen. Erg lekker en leuk. Al gauw werden we naar onze kamer gebracht. Daar wachtte ons de enige teleurstelling van het hotel. Wij kregen namelijk een kamer op de bovenverdieping. Dit bevreemde ons, omdat wij namelijk met een baby van 8 maanden reisde incl. alle accessoires en zagen dat een aantal jongeren op een benedenverdieping werden geplaatst. Toen wij dit aangaven bij de receptie beloofde zij dat wij de volgende dag overgeplaatst zouden worden naar een benedenwoning, omdat alles vol zat. De volgende dag gebeurde dit ook netjes. Vanaf toen konden wij genieten van een prachtig appartement met een heerlijke ruime badkamer met bad en regendouche, een stevige boxspring, veranda met een privé uitloop naar het zwembad en twee privé ligbedden. In de Cabana beach club konden wij heerlijk uitgebreid ontbijten en dineren. Kortom, een perfecte locatie met zeer vriendelijk personeel!

Guest Relations Manager Terence Van der Valk, 26-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Mariska, Masha danki ( bedankt ) voor het delen van uw positieve ervaring die u heeft gehad bij het Kontiki Beach Resort Curacao. Het is gebleken dat uw vakantie bij ons geen geweldige start kende, daarvoor bied ik mijn excuses aan. Wij hebben deze kwestie intern besproken om zodoende te leren van onze fout. Op deze manier kunnen wij onze kwaliteit en service verbeteren. Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen ontvangen. Met zonnige groet, Kontiki familie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?