Beoordelingen Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****

Van der Valk Kontiki Beach Resort****
298 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****
Bapor Kibra Z/N, Willemstad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort scoort een 8,1 uit 10, op basis van 298 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 328 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Curaçao. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Curaçao. Vergelijk Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** met andere accommodaties in Willemstad.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,8
6,3
8,7
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Nov. 2014
"Goed toeven in Kontiki Beach resort"vertalen
Jan en Jannie Prevo
8,0

10-11-2014 Goed resort ,, Het eten is uitstekend met een uitgebreid ontbijt buffet.
De bediening in zowel het restaurant als receptie is erg vriendelijk en behulpzaam.
Dus niets te klagen alleen maar genieten.

General Manager Terence Van der Valk, 16-11-2014
Eigenaar zegt:  Beste Prevoj, Bedankt voor het schrijven van een positieve recensie naar aanleiding van uw verblijf bij het Kontiki Beach Resort. We verwelkomen u graag weer in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Terence Van der Valk General Manager. He

"Twitter beoordelingen"
02-07-2014 @Jimgubbels @KontikiBeach in Curacao, absoluut aan te bevelen, alles klopt gewoon! http://t.co/vRZ9Uh40kc @vdValkHotels http://t.co/c9BKKyCVnr --- Bron: https://twitter.com/Jimgubbels/status/484345872344690689
03-07-2013 @BVL_AUT @KontikiBeach Relaxen op het strand, leren duiken en anders snorkelen, genieten in jullie mooie geweldige hotel en omgeving zien :) --- Bron: https://twitter.com/BVL_AUT/status/352350519513186305
"Geweldige vakantieplek"vertalen
Erik Geldrop
9,0

18-11-2014 Kontiki is echt een aanrader qua vakantie, zeer goede ligging aan Cabana Beach en vlakbij Mambo. Zeer uitgebreid ontbijt is bij Cabana Beach en zeker aan te raden om bij te boeken. Wij hebben totaal geen last gehad van geluidsoverlast op de ruime kamer met zeer ruim balkon. Door de handdoekenservice elke dag een schone handdoek. Bij Cabana kun je zeer goed eten, elke vrijdag vismarkt en elke zondag steakmarkt.
Service bij Kontiki is van hoog niveau, personeel helpt je graag en zeer snel. Het is wel prettig om een auto te huren en het eiland te verkennen.

Als wij ooit weer naar Curaçao gaan, komen we hier zeker terug.

"Voldoet niet aan verwachtingen"vertalen
Piet

07-11-2014 + Mooi resort
+ Goede sanitaire faciliteiten
+ Gevarieerd ontbijt.
+ Cabana beach is leuk; goede bedjes en strand bediening. Je kunt er mooi snorkelen.
- Wij hadden meer van de kamer verwacht door de ‘van der Valk’ naam en het prijskaartje.
- Veel geluidsoverlast. Minimaal door strandactiviteiten, maar maximaal door de gehorige kamers. Bij aankomst kregen we een kamer op de begane grond en later zijn we verhuist naar een kamer op de bovenverdieping. Beide keren hadden we enorme “pech” met onze boven- en onderburen waar we veel geluidsoverlast van hadden. Wij hebben de hele vakantie met oordoppen in onze oren geslapen en zelfs dat was niet voldoende.
- Na een klacht (die we overigens heel netjes gebracht hebben) over een financieel misverstand, was het personeel opeens niet meer zo vriendelijk en werden we bij check out zelfs compleet genegeerd. Er werd niet eens meer gevraagd of ons verblijf van maar liefst 14 dagen naar wens was geweest. Erg onprofessioneel.

General Manager Terence Van der Valk, 16-11-2014
Eigenaar zegt:  Beste Piet, Bedankt voor het schrijven van een recensie naar aanleiding van uw verblijf van afgelopen keer bij het Kontiki Beach Resort. Mijn excuses dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachtingen en dat u meerdere malen pech heeft gehad met uw buren. We vragen de gasten te allen tijde rekening te houden met de (nacht) rust van andere gasten. We zullen uw punt aangaande uw klacht intern bespreken, dit is normaliter niet onze standard en blijft de gast altijd koning. We verwerlkomen u graag weer in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet, Terence Van der Valk General Manager

"Mooi hotel, prima verblijft"vertalen
Marjolein
8,0

28-10-2014 Wij hebben 9 dagen doorgebracht in Kontiki Beach Resort. Wat een heerlijk resort. Wij hadden een mooie kamer vlak bij het strand. Het park is mooi opgezet met veel groen en mooie zwembaden. De kamers zijn erg ruim en zien er echt heel verzorgd en schoon uit. Omdat wij een kamer vlak bij het strand hadden, hadden we op woensdag en zondagavond wat last van de muziek. Wij vonden dit geen probleem, gewoon deelnemen aan het feest :-). Wij hadden geen ontbijt bij ons verblijf geboekt, maar we hebben wel een aantal keer gebruik gemaakt van het ontbijt bij Cabana Beach. Kost $20 pp en is echt prima verzorgd. We hebben ook een aantal keer ’s-Avonds bij Cabana gegeten, ook heel goed. Het hotel is echt geweldig en we gaan er zeker nog een keer terug.

Met partner, Sept. 2014
"Prachtig aangelegd hotel jungle sfeer"vertalen
joeyg
6,0

06-10-2014 Eind september 10 dagen in Kontiki Beach geweest. Alles komt precies over een met de foto's. Prachtig aangelegd in een jungle tuin met allemaal houten bungalows. Kamers zijn erg sfeervol en lekker ruim. Wij hadden bij het boeken het ontbijt niet bijgeboekt omdat we veel wouden gaan bekijken en niet elke ochtend in het hotel wouden ontbijten. Achteraf ook wel blij van. Het ontbijt is goed maar zeker niet wat wij gewend zijn bij Van der Valk. Het is wel erg beperkt. Het smaakt overigens wel goed. Verder is Mambo beach een erg gezellig strand. Bij Cabana beach kun je overigens voor een lunch of diner wel goed terecht. Erg lekkere gerechten! De zwembaden zijn mooi om te zien maar niet echt super om in te zwemmen. Maar aan de andere kant heb je daar de prachtige zee voor met het witte strand! Kortom een plaatje om te zien met de mooie tuinen en mooie kamers! Wij komen zeker terug!

"Hello Paradise!"vertalen
Daphne
8,0

30-10-2014 Na een vlucht van 15 minuten vanaf Bonaire kwamen wij aan in deze ontzettend mooie en groene accommodatie. Wij hadden een kamer op de begane grond en helemaal gerenoveerd. De sfeer is goed, het personeel is vriendelijk, het eten bij Cabana Beach (ontbijt en diner) was ook erg lekker. Elke ochtend zijn wij erop uit geweest met onze huurauto en in de middag lekker gechilled op het strand bij Cabana Beach. Doordat de kamers verdeeld zijn in 1 hut zijn ze erg ruim en je hebt door de beplanting heel veel privacy. De kamers zijn elke dag schoongemaakt. Wij zijn hier maar 6 dagen geweest maar wat een leuke tijd hebben wij hier gehad. Bij vertrek kan je nog aanvragen of je de kamer langer kan aanhouden of niet. Lukt dit niet dan is het ook mogelijk om gebruik te maken van een douchekamer(als deze beschikbaar is) Kontiki is zeker voor herhaling vatbaar. Hopelijk hebben ze dan ook die lekkere eiersalade nog ;)

"Geweldige vakantie gehad! Moeite waard!"vertalen
Bo
9,0

07-10-2014 Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Het hotel is super mooi, precies als op de foto's. Ook de kamers zijn geweldig, met mooi balkon en fijne airco (hard nodig gehad). Er werd iedere dag perfect schoongemaakt. We hebben ook erg genoten van het aangrenzende Cabana Beach met een fijne service en lekker eten. Erg leuke restaurants op loopafstand!!
Ik raad wel iedereen aan een auto te huren, de westkust is zeker de moeite waard om heen te rijden, en openbaar vervoer is mogelijk, maar het is zeker fijn om te kunnen touren zonder ergens aan vast te zitten (Willemstad op 5 min rijden en parkeren is geen probleem).
Klein Curacao is eigenlijk ook een must en de buggy tour (recht tegenover het resort) is ook zeker een aanrader!! Wij hebben 12 dagen echt genoten.

Met partner, Aug. 2014
"Prima hotel mooi aangelegde tuin met zwembad."vertalen
M. Herngreen
9,0

27-08-2014 Kontiki beach hotel is een prachtig hotel met een tropisch aangelegde tuin met een zeewater gevuld zwembad die door de tuin heen loopt.
Cabana beach (het strand) heeft eigenlijk niets met kontiki beach te maken maar ze werken wel samen je kunt alle consumpties van cabana beach op je kamer nr. Laten schrijven als je een credit card deposit van 500 us. Dollar Bij de receptie betaald en die 500 us dollar krijg je gewoon terug als je je rekening van cabana beach gewoon aan het eind van je vakantie bij de receptie betaald.
Je hebt enigszins wat last van muziek als de wind verkeerd staat maar dat hoort Bij een strandvakantie als je echt voor de rust gaat moet je naar de binnenlanden van Curaçao want over de hele kustlijn op de populaire stranden is muziek.
De kamers van Kontiki beach zijn verdeeld in gebouwen met 4 kamers 2 beneden en 2 boven en ruime balkons met zitje.

Aug. 2014
"Een droom die werkelijkheid word met top service,"vertalen
linda van vegchel
10,0

26-08-2014 "Kontiki beach resort heeft alles goed geregeld,vriendelijk en behulpzaam personeel,faciliteiten zijn super,ontbijt goed geregeld en de slaapaccomodatie ziet er heel schoon,gezellig en mooi uit!niks wat ons tegen viel of wat we minder vinden een
"

Met partner, Aug. 2014
"Wow!!"vertalen
Jessica
9,0

02-09-2014 Wow, was het eerste wat we dachten bij het zien van de kamer en het zwembad. Super mooie tuin met zoutwater zwembad.
Het ontbijt bij cabana beach was simpel maar lekker! Tegen een kleine vergoeding kan je bij cabana beach op heerlijke bedden liggen, maar er zijn ook gratis bedjes.
Wij hebben geen overlast gehad van alle feestjes die in de omgeving te doen zijn. Het personeel is altijd bereid je vragen te beantwoorden en tips te geven. Bijna voor de deur komt de bus om tegen een kleine vergoeding naar Willemstad te gaan, en er gaat vanuit het hotel ook een (gratis) busje naar een supermarkt.
Kortom een geweldig verblijf.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welke Europese stad ga jij het liefst kerstshoppen?

Bent u de eigenaar?