Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort ****

Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort
Van der Valk Kontiki Beach Resort

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Van der Valk Kontiki Beach Resort bij:

777 reviews over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in het Nederlands

Altijd weer een warm welkom.

Rianne de Peuter, 17-10-2017

Heerlijk complex waar wij al jaren graag terugkomen. De romantische hotelkamers (huisjes) zijn van alle gemakken voorzien. Nieuw dit jaar een Nespresso machine op de kamer, waarvan dagelijks de koffie wordt bijgevuld.

Voor een goede nachtrust kun je het beste een kamer vragen die iets verder van het strand ligt. De feesten bij de beachclubs geven behoorlijk wat geluidsoverlast.

Het strand is heerlijk! Zowel bij mambo als bij de nieuwe beachclub Mood zijn fijne comfortabele bedden. Sinds dit jaar zijn alle cabana's voorzien van palapa's (rieten parasols) en zijn de fijne zonnedoeken verdwenen, dat vind ik persoonlijk erg jammer.

De jongens en meisjes van de bediening doen er alles aan om het naar je zin te maken en lopen de hele dag voor je te rennen met drankjes en hapjes. Top!

Een heerlijke plek om tot rust te komen!

Terence vd Valk, General Manager, 18-10-2017

Beste Rianne,

Ik wil u graag bedanken voor uw review en uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Het doet mij een plezier te vernemen dat u wederom heeft genoten van uw verblijf bij Kontiki Beach Resort. Dat u heeft genoten van het Nespresso machine op de kamer is een plezier om te lezen. En dat u onze nieuwe beachclub Mood Beach omschrijft als heerlijk vind ik fijn om te lezen. Ik wil u graag bedanken voor de mooie woorden over ons Kontiki team. Uw complimenten zullen intern gedeeld worden.

Namens het gehele Kontiki team kan ik zeggen dat wij er wederom naar uitkijken u nogmaals te mogen ontvangen voor nog een geweldige vakantie.

Nooit meer naar huis!

Willem Boogaard, 17-10-2017

Wat een super resort is dit. Wij hebben genoten. Aankomst was super , je waant je direct in tropische sferen en krijgt een heerlijke koude kokosnoot aangeboden bij aankomst. Al het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een geweldige kamer met uitzicht op het zwembad en in een trooische tuin gelegen.. Super ruime kamers met iedere dag schone handdoeken en een aangevuld nespresso koffiezetapparaat. Kamers zijn wel wat gehorig vooral als je beneden zit. Ontbijt prima , heerlijk met uitzicht op het strand. Een auto huren is zeker aan te raden . En zeker naar de westpunt gaan met het Sheta Boka park en de mooie baaien. Vooral de Grote Knip is de moeite waard. Zwemmen met dolfijnen, struisvogelfarm en de zoutpannen met flamingo,s zijn ook aanraders.

Wil toch even nogmaals mijn complimenten geven aan al het personeel die in deze warmte altijd vriendelijk blijft ! Respect!

Komen zeker nog een keer terug. Jullie krijgen van mij een dikke 10!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017
Terence vd Valk, General Manager, 17-10-2017

Beste gast,

Ik wil u bedanken voor uw positieve en uitgebreide review over uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Ik ben blij te vernemen dat dat u genoten heeft van uw verblijf bij Kontiki Beach Resort. Dat het ontvangst, kamer, zwembad, tropische tuin en ontbijt goed zijn bevallen. Erg leuk dat u heeft genoten van de bezienswaardigheden op Curacao! Hartelijk dank voor uw complimenten over ons Kontiki team. Uw mooie woorden zullen intern gedeeld worden!

Namens het gehele Kontiki team kan ik zeggen dat wij ernaar uit kijken u nogmaals te mogen ontvangen!

Heerlijk ontspannend

Vuurman, 15-10-2017

Mooie huisjes, roomservice was geweldig (zo fijn om elke dag een schoon bed en dito handdoeken te hebben). Mensen waren vriendelijk en het eten heerlijk. Zeker een aanrader.
Terence vd Valk, General Manager, 16-10-2017

Beste Vuurman,

Ik wil u graag bedanken voor uw review over uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Het doet mij deugd te lezen dat de huisjes en roomservice goed zijn bevallen. Ik wil u graag bedanken voor de mooie woorden over het Kontiki team. Hartelijk dank voor het aanraden van Kontiki Beach Resort aan andere reizigers.

Hopelijk mogen wij u nog een keer ontvangen voor nog een geweldige vakantie.

Voor herhaling vatbaar

Maud Giesendorf, 14-10-2017

Kontiki is zeker een aanrader! Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone ruime kamers met groot balkon. Direct aan het strand en boulevard. Wel een aanrader om een auto te huren want anders zie je zo weinig van het eiland. 's Avonds was er regelmatig live muziek bij capana tijdens het eten, en ook de movienight op het strand was erg leuk! Ik raad iedereen Kontiki aan!
Gereisd met vrienden in oktober 2017
Terence vd Valk, General Manager, 14-10-2017

Beste Maud,

Namens het gehele Kontiki team wil ik u graag bedanken voor uw review en verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Ik ben blij te vernemen dat uw kamer, het eten en de movie night goed zijn bevallen. Ik wil u graag bedanken voor uw mooie woorden over het Kontiki team. Hartelijk dank voor het aanraden aan andere reizigers!

Wij wensen u een fijne dag en hopelijk tot ziens!

Een fantastische vakantiebestemming!

Lysanne Moonen, 12-10-2017

Helaas vandaag terug gekomen van een geweldige vakantie bij Kontiki Beach Resort. De tijd vloog voorbij en dat kwam mede door de mooie locatie en het goede personeel. Iedereen was even vriendelijk en behulpzaam. Ondanks dat wij een extra bed op de kamer hadden, was deze groot genoeg. De kamers werden elke dag gepoetst en voorzien van nieuwe handdoeken. Vanuit het terras had je fantastisch uitzicht over de tuin en het zwembad. Vanuit het resort was je door een poortje zo bij het gezellige strand, hier was genoeg te beleven. Het huren van een auto kan ik iedereen aanbevelen, zo zie je het mooie eiland goed. Wij hadden niet verwacht dat Curacao zo'n mooi en groen eiland was. Het zwemmen met dolfijnen, aquafari, jeepsafari Christoffelpark en een bezoek aan Shete Boka/westpunt zijn zeker de moeite waard. En genieten van alle mooie stranden. Ik heb genoten!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Beste Lysanne,

Ik wil u graag bedanken voor uw mooie woorden over uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Ik ben blij te vernemen dat u genoten heeft van uw vakantie op Curacao. Het doet mij een plezier te vernemen dat de kamer en voorzieningen, natuurzwembaden en strand goed zijn bevallen. Erg leuk dat u heeft genoten van de bezienswaardigheden op Curacao.

Wij kijken ernaar uit u nogmaals te mogen ontvangen voor nog een geweldige vakantie.

Lekker genieten!

Sharon Wiegmans, 12-10-2017

Super mooi resort! Full service was top! Top locatie aan zee! Klein puntje ter aandacht we hebben 4 x achter elkaar gehad dat we lunch hadden besteld en nadat het op was, dezelfde bestelling nog een keer werd gebracht. Op zich geen probleem maar zo zonde van dat lekkere eten.

Beste Sharon,

Ik wil u graag bedanken voor deze positieve review over uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Ik ben erg blij te vernemen dat u Kontiki Beach Resort omschrijft als mooi resort. Ik vind het fijn om te vernemen dat u genoten heeft van onze luxe full service. Ik waardeer uw feedback en uw tip ten zeerste en hiervoor wil ik u bedanken.

Dhr Nijenhuis, 10-10-2017

Ze zijn heel vriendelijk en ligt ook mooi dicht bij het strand.

Een auto huren zal ik aanraden zo zie je alleen meer van het eiland.

Veder is het resort heel groen en kleurrijk wij hebben ons hier goed vermaakt.

Beste meneer Nijenhuis,

Hartelijk dank voor uw positieve woorden over uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Ik ben blij te vernemen dat u uw goed vermaakt heeft bij Kontiki Beach Resort. Hartelijk dank voor de mooie woorden over het Kontiki personeel.

Wij wensen u een fijne dag en hopelijk tot ziens.

General Manager

Spaar geen centen, maar spaar mooie momenten!!

Monique heyink, 8-10-2017

Het was in 1 woord; prachtig!!

Echt heel erg genoten van de vakantie, mede dankzij de goeie verzorging rond kontiki beach resort! Alles was perfect! Onze vakantie kon niet beter, zeker de moeite waard om een verblijf te boeken! 100% garantie op een geweldige vakantie. Super personeel en kamer ziet er super uit!

Deze vakantie heeft mooie herinneringen! Dus, Wacht niet op bijzondere momenten, maar maak elk moment bijzonder.. En dat kan bij kontiki!! Gewoon gaan!!!!

Terence vd Valk, General Manager, 9-10-2017

Beste Monique,

Ik ben blij te vernemen dat u heeft genoten van uw vakantie dankzij de goede verzorging van Kontiki Beach Resort. Ik vind het heel fijn om te lezen dat jullie vakantie niet beter kon. Hartelijk dank voor de complimenten over het Kontiki team en het aanraden aan andere reizigers!

Namens het hele Kontiki team kan ik zeggen dat wij ernaar uit kijken u nogmaals te mogen ontvangen.

General Manager

Een van de mooiste vakantiebestemmingen

Rody van Hulst, 5-10-2017

Super locatie, erg mooi tropisch en ideaal om iedere dag aan een van de zwembaden of zee te relaxen. (als excursie is de Pelican express echt een aanrader)

We hebben een top tijd gehad en het is ideaal om tot rust te komen.

Enigste minpuntjes waar je wel rekening mee moet houden is dat het eten erg duur is en de boelenvaart is klein. Wij houden altijd wel van shows en activiteiten zoals tennis of midget golf en die waren er helaas niet maar overdag is het echt een paradijs waar je lekker rustig aan kunt doen. Zeker de moeite waard om hier een keer naar toe te gaan.

Rody van Hulst

Terence vd Valk, General Manager, 6-10-2017

Beste Rody,

Ik wil u graag bedanken voor deze review op meerdere beoordelingssites over uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Ik ben blij te vernemen dat u een top vakantie heeft gehad bij Kontiki Beach Resort.

Dat onze natuurzwembaden en voorzieningen goed zijn bevallen, vind ik fijn om te lezen. Uw feedback wat betreft de activiteiten in de avond, zal intern besproken worden.

Wij wensen u een hele fijne dag en hopelijk tot ziens!

fantastisch

Naomi Vroomen, 5-10-2017

Het is een enorm mooi en goed onderhouden resort. De kamer is lekker ruim, wordt dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. De badhanddoeken mogen dagelijks worden omgeruild bij de receptie. Vanaf je terras loop je direct het zwembad in. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam zelfs op de zaterdagavond, als je met een kapotte airco zit! Verder is er voldoende keuze aan het ontbijtbuffet bij Cabana Beach. Pas alleen wel op voor de duiven, voor je het weet is je bord leeg.

Een hele fijne vakantie gehad bij Kontiki Beach. Echt een aanrader!

Terence vd Valk, General Manager, 6-10-2017

Beste Naomi,

Ik ben blij te vernemen dat uw kamer en voorzieningen goed zijn bevallen. Heerlijk dat het ontbijt en het strand bij Cabana Beach u goed is bevallen. Hartelijk dank voor de complimenten aan het Kontiki team en het aanraden van ons resort aan andere reizigers!

Hopelijk mogen wij u nog een keer ontvangen voor nog een geweldige vakantie.

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort scoort een 9.01 uit 10 op basis van 816 reviews.