Beoordelingen Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****

Van der Valk Kontiki Beach Resort****
293 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****
Bapor Kibra Z/N, Willemstad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort scoort een 8,1 uit 10, op basis van 293 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 328 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** vinden. Je kunt 3 video's van Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Curaçao. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Curaçao. Vergelijk Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** met andere accommodaties in Willemstad.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,8
6,3
8,7
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Mooi hotel, prima verblijft"vertalen
Marjolein
8,0

28-10-2014 Wij hebben 9 dagen doorgebracht in Kontiki Beach Resort. Wat een heerlijk resort. Wij hadden een mooie kamer vlak bij het strand. Het park is mooi opgezet met veel groen en mooie zwembaden. De kamers zijn erg ruim en zien er echt heel verzorgd en schoon uit. Omdat wij een kamer vlak bij het strand hadden, hadden we op woensdag en zondagavond wat last van de muziek. Wij vonden dit geen probleem, gewoon deelnemen aan het feest :-). Wij hadden geen ontbijt bij ons verblijf geboekt, maar we hebben wel een aantal keer gebruik gemaakt van het ontbijt bij Cabana Beach. Kost $20 pp en is echt prima verzorgd. We hebben ook een aantal keer ’s-Avonds bij Cabana gegeten, ook heel goed. Het hotel is echt geweldig en we gaan er zeker nog een keer terug.

"Twitter beoordelingen"
02-07-2014 @Jimgubbels @KontikiBeach in Curacao, absoluut aan te bevelen, alles klopt gewoon! http://t.co/vRZ9Uh40kc @vdValkHotels http://t.co/c9BKKyCVnr --- Bron: https://twitter.com/Jimgubbels/status/484345872344690689
03-07-2013 @BVL_AUT @KontikiBeach Relaxen op het strand, leren duiken en anders snorkelen, genieten in jullie mooie geweldige hotel en omgeving zien :) --- Bron: https://twitter.com/BVL_AUT/status/352350519513186305
Met partner, Sept. 2014
"Prachtig aangelegd hotel jungle sfeer"vertalen
joeyg
6,0

06-10-2014 Eind september 10 dagen in Kontiki Beach geweest. Alles komt precies over een met de foto's. Prachtig aangelegd in een jungle tuin met allemaal houten bungalows. Kamers zijn erg sfeervol en lekker ruim. Wij hadden bij het boeken het ontbijt niet bijgeboekt omdat we veel wouden gaan bekijken en niet elke ochtend in het hotel wouden ontbijten. Achteraf ook wel blij van. Het ontbijt is goed maar zeker niet wat wij gewend zijn bij Van der Valk. Het is wel erg beperkt. Het smaakt overigens wel goed. Verder is Mambo beach een erg gezellig strand. Bij Cabana beach kun je overigens voor een lunch of diner wel goed terecht. Erg lekkere gerechten! De zwembaden zijn mooi om te zien maar niet echt super om in te zwemmen. Maar aan de andere kant heb je daar de prachtige zee voor met het witte strand! Kortom een plaatje om te zien met de mooie tuinen en mooie kamers! Wij komen zeker terug!

"Hello Paradise!"vertalen
Daphne
8,0

30-10-2014 Na een vlucht van 15 minuten vanaf Bonaire kwamen wij aan in deze ontzettend mooie en groene accommodatie. Wij hadden een kamer op de begane grond en helemaal gerenoveerd. De sfeer is goed, het personeel is vriendelijk, het eten bij Cabana Beach (ontbijt en diner) was ook erg lekker. Elke ochtend zijn wij erop uit geweest met onze huurauto en in de middag lekker gechilled op het strand bij Cabana Beach. Doordat de kamers verdeeld zijn in 1 hut zijn ze erg ruim en je hebt door de beplanting heel veel privacy. De kamers zijn elke dag schoongemaakt. Wij zijn hier maar 6 dagen geweest maar wat een leuke tijd hebben wij hier gehad. Bij vertrek kan je nog aanvragen of je de kamer langer kan aanhouden of niet. Lukt dit niet dan is het ook mogelijk om gebruik te maken van een douchekamer(als deze beschikbaar is) Kontiki is zeker voor herhaling vatbaar. Hopelijk hebben ze dan ook die lekkere eiersalade nog ;)

"Geweldige vakantie gehad! Moeite waard!"vertalen
Bo
9,0

07-10-2014 Wat een geweldige vakantie hebben wij gehad. Het hotel is super mooi, precies als op de foto's. Ook de kamers zijn geweldig, met mooi balkon en fijne airco (hard nodig gehad). Er werd iedere dag perfect schoongemaakt. We hebben ook erg genoten van het aangrenzende Cabana Beach met een fijne service en lekker eten. Erg leuke restaurants op loopafstand!!
Ik raad wel iedereen aan een auto te huren, de westkust is zeker de moeite waard om heen te rijden, en openbaar vervoer is mogelijk, maar het is zeker fijn om te kunnen touren zonder ergens aan vast te zitten (Willemstad op 5 min rijden en parkeren is geen probleem).
Klein Curacao is eigenlijk ook een must en de buggy tour (recht tegenover het resort) is ook zeker een aanrader!! Wij hebben 12 dagen echt genoten.

Met partner, Aug. 2014
"Prima hotel mooi aangelegde tuin met zwembad."vertalen
M. Herngreen
9,0

27-08-2014 Kontiki beach hotel is een prachtig hotel met een tropisch aangelegde tuin met een zeewater gevuld zwembad die door de tuin heen loopt.
Cabana beach (het strand) heeft eigenlijk niets met kontiki beach te maken maar ze werken wel samen je kunt alle consumpties van cabana beach op je kamer nr. Laten schrijven als je een credit card deposit van 500 us. Dollar Bij de receptie betaald en die 500 us dollar krijg je gewoon terug als je je rekening van cabana beach gewoon aan het eind van je vakantie bij de receptie betaald.
Je hebt enigszins wat last van muziek als de wind verkeerd staat maar dat hoort Bij een strandvakantie als je echt voor de rust gaat moet je naar de binnenlanden van Curaçao want over de hele kustlijn op de populaire stranden is muziek.
De kamers van Kontiki beach zijn verdeeld in gebouwen met 4 kamers 2 beneden en 2 boven en ruime balkons met zitje.

Aug. 2014
"Een droom die werkelijkheid word met top service,"vertalen
linda van vegchel
10,0

26-08-2014 "Kontiki beach resort heeft alles goed geregeld,vriendelijk en behulpzaam personeel,faciliteiten zijn super,ontbijt goed geregeld en de slaapaccomodatie ziet er heel schoon,gezellig en mooi uit!niks wat ons tegen viel of wat we minder vinden een
"

Met partner, Aug. 2014
"Wow!!"vertalen
Jessica
9,0

02-09-2014 Wow, was het eerste wat we dachten bij het zien van de kamer en het zwembad. Super mooie tuin met zoutwater zwembad.
Het ontbijt bij cabana beach was simpel maar lekker! Tegen een kleine vergoeding kan je bij cabana beach op heerlijke bedden liggen, maar er zijn ook gratis bedjes.
Wij hebben geen overlast gehad van alle feestjes die in de omgeving te doen zijn. Het personeel is altijd bereid je vragen te beantwoorden en tips te geven. Bijna voor de deur komt de bus om tegen een kleine vergoeding naar Willemstad te gaan, en er gaat vanuit het hotel ook een (gratis) busje naar een supermarkt.
Kortom een geweldig verblijf.

Met partner, Juli 2014
"Super hotel!"vertalen
9,0

24-07-2014 Nadat we een weekje zijn verbleven op het Kontiki Beach Resort kan ik wel zeggen dat het een erg fijn hotel is. Het personeel is erg vriendelijk en altijd in staat om te helpen. Onze kamer was ruim en werd iedere dag goed schoongemaakt, alleen jammer dat het koelkastje het niet optimaal deed. Het ontbijt bij Cabana Beach was goed, ook hebben we één avond bij Cabana Beach gegeten, het eten was goed maar de bediening wat minder. Het personeel was zeker vriendelijk maar de bestelling werd door de één opgenomen, het werd geserveerd door een ander, weer iemand anders vroeg hoe het eten smaakte en nog weer een ander kwam de borden weer ophalen waarna er vervolgens nog een ander de rekening kwam brengen.. Het resort is mooi aangelegd zoals op de foto's al is te zien, absoluut geen gezichtsbedrog! Zeker voor herhaling vatbaar!

Juli 2014
"Mooi, luxe en ideaal gelegen"vertalen
Piene
8,0

13-07-2014 Mooie appartementen met ruim balkon. Gelegen aan mooi strand en Cabana beach heeft een goede lunch en diner kaart. Ons appartement was direct aan het strand, daardoor hadden wij wel last van de feestende mensen op het stand.

Guest Relations Manager Terence Van der Valk, 26-07-2014
Eigenaar zegt:  Bon dia ( goede morgen ), Bedankt voor het delen van uw vakantie ervaring in tropical paradise Kontiki Beach Resort. Fijn om te horen dat u heeft genoten van uw vakantie en uw complimenten over Cabana Beach. Kontiki is gelegen in een levendige omgeving waarbij er een aantal dagen in de week entertainment is. Onze excuses als u hier overlast van heeft gehad. Ik hoop dat u ondanks de feestende mensen op het strand toch nog heeft kunnen genieten van uw vakantie. Mocht u van plan zijn om nog een vakantie te boeken naar het Kontiki Beach Resort help ik u graag persoonlijk verder bij uw boeking. Met vriendelijke groet,

Met partner, Juli 2014
"Alles tip top in orde!!!"vertalen
Mike Koolhaas
8,0

18-07-2014 Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, locatie direct aan het strand.
De huisjes zien er zeer sfeervol uit en de tropische tuin waar je elke dag door heen loopt is bijzonder mooi met alle kleurrijke bloemen en vruchten. Er lopen veel leguanen/salamanders rondt omdat ze het "park" erg groen houden en het zo veel beschutting biedt voor zowel de toeristen als de dieren daar. Vanuit het Kontiki Beach Resort loop je via Cabana Beach zo de zee in. Omdat je bij het Van der Valk hotel hoort heb je gratis toegang tot het strand en de bedjes. Echter de service op het strand is een min punt (dit valt niet onder de verantwoordelijkheid van het hotel). Daar werken een aantal Nederlandse jongeren die liever met hun voeten in de zee of onder een parasol verblijven dan de klanten bedienen.
Al met al, het hotel is zeer zeer in orde, wij gaan zeker nog eens terug!

Guest Relations Manager Terence Van der Valk, 26-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste Mike, Ik wil u graag bedanken voor het delen van uw positieve vakantie ervaring bij het Kontiki Beach Resort. Kontiki Beach Resort is gebouwd om gasten een tropische ervaring te laten beleven in de tropen. Het doet ons dan ook goed dat u voornamelijk hiervan heeft genoten. Wij hebben een aantekening gemaakt aangaande uw punt over de service. We zullen dit intern bespreken om zodoende ons product en service te kunnen verbeteren. Ik hoop van harte dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen. Vriendelijke groet, Kontiki familie

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?