Beoordelingen Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****

Van der Valk Kontiki Beach Resort****
263 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****
Bapor Kibra Z/N, Willemstad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort scoort een 8,0 uit 10, op basis van 263 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 287 vakantiefoto's van Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Curaçao. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Curaçao. Vergelijk Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** met andere accommodaties in Willemstad.
Even geduld a.u.b.

7,7
7,9
6,2
8,8
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Apr. 2014
"Dat smaakt naar meer!"vertalen
ingrid klanderman
9,0

12-4-2014 Leuk hotel, werden bijzonder aardig ontvangen, prachtige huisjes. Ligging direct aan mambo beach, dus uit het complex direct aan het strand. 's Ochtends is het daar heerlijk ontbijten. Service en klant vriendelijkheid staan hoog in het vaandel!
Restaurant tips Willemstad: St Tropez, Number 5, BaOase maar ook Cabana Beach en Zanzibar. Happy hours zijn er dagelijks aan het strand, steeds op wisselende plaatsen. Super gezellig en sfeervol.

"Twitter beoordelingen"
3-7-2013 @BVL_AUT @KontikiBeach Relaxen op het strand, leren duiken en anders snorkelen, genieten in jullie mooie geweldige hotel en omgeving zien :) --- Bron: https://twitter.com/BVL_AUT/status/352350519513186305
"Echt een aanrader!!"vertalen
Rosa den Hartog
9,0

2-4-2014 Wij hebben erg genoten van onze vakantie op Curacao en dit is mede te danken aan Kontiki Beach Resort. De sfeer/ambiance van zowel de kamers als het resort is echt super. Het mooie zwembad met de prachtige tropische tuin maken het vakantiegevoel compleet. Daarnaast vonden wij de ligging ook erg fijn. Centraal gelegen waardoor zowel het westen als het oosten van Curacao makkelijk te bereiken waren met de auto. Maar de hele dag op het strand van Kontiki Beach vertoeven was absoluut ook geen straf. Cabana beach verzorgt een goede lunch en de strandbedden liggen erg lekker!

Guest Relations Manager Kontiki Beach Resort, 7-4-2014
Eigenaar zegt:  Beste rosa, bedankt voor uw bericht. Kontiki is erg blij met uw positieve woorden over ons resort en over cabana beach! Wij hopen u graag nogmaals te verwelkomen! Met vriendelijke groet

"Klein paradijsje !!!!"vertalen
Janet Koster-Holsap...
9,0

27-3-2014 Een geweldige ervaring in dit luxe resort!! We hebben genoten van alles! Het personeel is super aardig en behulpzaam , ontbijt altijd heerlijk en goed verzorgt....zeker een keer voor herhaling vatbaar!!

Guest Relations Manager Kontiki Beach Resort, 29-3-2014
Eigenaar zegt:  Beste Janetholsappel, bedankt voor uw bericht! We willen u graag bedanken voor uw mooie woorden over onze services. Wij zijn blij dat het voor herhaling vatbaar is voor u, we hopen u snel terug te verwelkomen. Met vriendelijke groet

"Tropische verassing!"vertalen
manella smal
9,0

26-3-2014 Het is een heel mooi aangelegd park met veel privacy en relax comfort!

Guest Relations Manager Kontiki Beach Resort, 29-3-2014
Eigenaar zegt:  Beste Manella Smal, dank u voor uw bericht. Mooie woorden! Bedankt voor uw verblijf en wij hopen u nogmaals te verwelkomen. Met vriendelijke groet

"Mooi vakantieadresje!!"vertalen
Bianca Winkeler
7,0

24-3-2014 een geweldig resort met behulpzaam en vriendelijk personeel,mooi strand,en ook de omliggende restaurantjeds en barretjes op de boulevard een aanrader.

Guest Relations Manager Kontiki beach Resort, 25-3-2014
Eigenaar zegt:  Beste Bianca, Dank u voor uw bericht! Wij zijn erg blij dat u de service van Kontiki erg op prijs heeft gesteld en een goed verblijf heeft gehad. We hopen u nogmaals te verwelkomen! Met vriendelijke groet

"Super hotel"vertalen
y van de sande
6,0
10,0

26-3-2014 goed en erg mooi hotel je vakantie begint meteen bij aankomst met vriendelijk en behulpzaam personeel . zeer mooie en ruime kamers eigenlijk is alles precies zoals het wordt getoond op de site.
Kamers en zwembaden worden ook heel goed schoon gehouden en je loopt zo vanuit het resort het strand op van mambo beach. Onze ervaring over mambo beach was eigenlijk dat het er vrij rustig is een kleine boulevard met enkele winkeltjes.Ontbijt bij cabana ( gelegen op het strand) was goed met voldoende afwisseling en de bediening op het strand super !! Voor het diner gaan veel gasten toch naar de boulevard er is weinig te doen bij cabana een echte aanrader is el Mexicana een heerlijk mexicaans restaurant op de bovenverdieping van de boulevard.
Verder is een echte aanrader klein curaçoa ( neem wel reistabletje in aangezien de zee met de heenreis erg wild is ) ook de bustocht met de hoogte punten van curaçoa is super.
Al met al een heerlijke vakantie gehad en kontiki beach is super !!!!

Guest Relations Manager Kontiki Beach Resort, 29-3-2014
Eigenaar zegt:  Beste Y van de Sande, bedankt voor uw bericht. Wij zijn erg blij dat u een heel fijn verblijf heeft gehad op Kontiki en dat u Curacao zo goed heeft ervaren! Bedankt voor de mooie complimenten. Wij hopen u graag nogmaals te verwelkomen in ons resort. Met vriendelijke groet

Mrt. 2014
"Geweldig"vertalen
Lisanne
9,0

9-4-2014 Aangekomen bij konitiki was het het negatieve wat we thuis gelezen hadden meteen weg super hoe je ontvangen werd en hoe het er uit ziet echt het bounty gevoel waanzinnig. De negatieve berichten van Cabana zijn heel onterecht. Ontbijt is gewoon super de service is super aan je bedje je drinken bestellen en kunnen eten echt geweldig. gewoon op rekening van de kamer of gewoon betalen. Ja je weet dat je op het Mambo zit met de feesten en de prijzen maar dat weet je voor dat je boekt. Wij vonden het geweldig. Je kunt overal super eten. De strandjes waar je kan snorkelen ook geweldig. Wij hadden een auto en dat is zeker de moeite waard. Heel veel gezien en gedaan. kamer helemaal super netjes schoon zwembadden worden elke week leeg gemaakt en schoon gesrobt. De tuin ziet er geweldig uit. Is er iets hoefde je de receptie maar te bellen en ze vlogen voor je. Een vakantie om van te dromen echt geweldig. Kleine Curacao is zeker de moeite waard zie mijn tip Als je gaat met Mermaid gaan.

"Super!"vertalen
Marga Bongers
9,0

13-3-2014 De vernieuwde kamers zijn uitmuntend! de bedden lekker hoog, matrassen uitstekend. De regendouche heerlijk! Vanaf het terras zo het zwembad in!
Airco goed te regelen. Ontbijt zeer uitgebreid, vriendelijke bediening.
Zelfs om 5 voor 10 nog aangevuld! Al met al zeker voor herhaling vatbaar!

Guest Relations Manager Kontiki Beach Resort, 25-3-2014
Eigenaar zegt:  Beste Marga, Dank u voor uw bericht! Wij willen u graag bedanken voor uw mooie woorden en uw vertrouwen in Kontiki! Wij hopen u snel weer terug te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet

met partner, Feb. 2014
"Geweldig!!"vertalen
marieke
9,0

22-3-2014 Heerlijk hotel op een geweldige locatie aan strand en zee met een fantastische tuin, mooie zwembaden, enorm vriendelijk personeel, alles keurig schoon. De foto's op de site en in de reisbrochures komen in de werkelijkheid daadwerkelijk overeen!!
Wel gehorige lodges en soms wat geluid vanaf het strand (met name als er een feest is). Maar dat zal ons er niet van weerhouden hier ooit terug te komen!
Aangelegen Cabana beach club is ook erg goed, vriendelijke bediening, lekkere gerechten op de kaart. Heerlijk om zo vanuit het hotel op het strand neer te strijken op een fijn strandbed om vervolgens een drankje te bestellen of muchos nachos!
Ook de huisarts (waar wij helaas kennis mee moesten maken) van het hotel is bijzonder vriendelijk en was snel ter plaatse (geregeld door het hotel!).
Kamers werden dagelijks goed schoon gemaakt door erg vriendelijke dames.
Kortom: het is voor ons niet de vraag of we terug gaan maar wanneer we terug gaan!!

Guest Relations Manager Kontiki Beach Resort, 25-3-2014
Eigenaar zegt:  Beste Marieke, Dank u voor uw bericht. Wij zijn erg blij met uw complimenten. Kontiki Beach Resort verwelkomt u graag terug en zal u blijven verassen! Met vriendelijke groet

met partner, Feb. 2014
"Resort prachtig, wel 2x pw storend geluidsoverlast"vertalen
Brokking knobel
9,0

27-2-2014 Mooie kamers in geweldige tropische tuin en servicegericht personeel. Eten en drinken en strandbediening is uitbesteed aan Cabana Beach, kwaliteit hiervan prima! Echt minpunt is de herrie die 2x per week tot diep in de nacht over het park schalt tijdens dancefestivals georganiseerd door Cabana Beach. Slapen is dan onmogelijk. Zou goed zijn te melden dat er regelmatig deze feesten zijn, zodat de reiziger zelf kan beslissen of hij hier dan zijn vakantie wil doorbrengen. Wij hadden er last van.

Guest Relations Manager Kontiki Beach Resort, 4-3-2014
Eigenaar zegt:  Beste Brokking Knobel, danku voor dit bericht. Helaas heeft u geluidsoverlast gehad. Op het moment dat dit gebeurt kunt u altijd de receptie bereiken. Onlangs heeft u een goede vakantie gehad, bedankt voor uw complimenten over ons resort.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?