Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort**** bij :

736 reviews over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in het Nederlands

Fantastisch, een waar paradijs!

Jan en Rianne Rijnen, 11-8-2017

Alles is prima.

Een klein minpuntje: de duiven bij het ontbijt.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Beste Jan,

Hartelijk bedankt voor uw review en verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Ik vind het erg fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons resort. Ik waardeer uw feedback ten zeerste en dit stelt ons in staat onze service en faciliteiten altijd te verbeteren. Hartelijk dank hiervoor.

Wij kijken ernaar uit u nogmaals te mogen ontvangen en uw verwachtingen te doen overtreffen.

General Manager

Mooi resort, vriendelijke medewerkers.

Jacques, 8-8-2017

In een combinatiereis met vd Valk Bonaire zijn we op Curacao bij Kontiki terecht gekomen.

Een erg mooi en verzorgd park met mooie, ietwat compacte, kamers.

Het park heeft diverse kleine eigen zoutwater "zwembadjes" waarvan sommige onderling met elkaar verbonden zijn.

Servicebereidheid en vriendelijkheid van de medewerkers was bijzonder groot.

Ontbijt goed en uitgebreid mits je bijtijds bent; na 09.00u is de keuze wat beperkter.

Leuk en gezellig strand en bar/restaurant bij cabana, mooier en stijlvoller (duurder) bij "Mood" beide onderdeel van Kontiki.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Beste Jacques,

Ik wil u graag bedanken dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven en voor uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Het doet mij een groot plezier te vernemen dat u heeft genoten van een heerlijke vakantie op Curacao en Bonaire. Leuk om te lezen dat het Kontiki team heeft bijdragen aan een top verblijf met een goede service. Wij streven ernaar om al onze gasten te voorzien van een memorabele ervaring van het begin tot het einde en vinden het dan ook erg leuk te lezen dat dit is gelukt.

Een woord; Geweldig!

Stefanie, 7-8-2017

Dit is de tweede keer dat ik in Kontiki beach resort ben verbleven en ik zou zo weer terug gaan! De medewerkers zijn ontzettend behulpzaam en verwelkomen je met open armen. Iedere dag word je kamer netjes schoongemaakt.

Prachtige zwembaden met mooi aangelegde tuin, je voelt alsof je in paradijs bent!

Je loopt direct bij Cabana beach het strand op en je mag hier gratis gebruik maken van de ligbedden.

Vlak daarnaast verschillende restaurantjes en winkeltjes.

Op 10 min loopafstand van dolphin academy!

Het is wel aan te raden om een auto te huren.

Wij hebben een geweldige vakantie gehad. Als we weer terug gaan naar Curacao dan kiezen wij sowieso weer Kontiki beach!

Beste Stefanie,

Ik wil u graag bedanken voor uw hoge beoordeling en wederom een verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Super leuk om te lezen dat u weer zo heeft kunnen genieten van uw vakantie bij ons resort. Onwijs bedankt voor de mooie woorden over het Kontiki team. Het doet mij een groot plezier dat ons team heeft bijgedragen aan een top verblijf met een goede service. Hartelijk bedankt voor de complimenten over de locatie en zwembaden. Het is inderdaad verstandig om een auto te huren om zo de rest van het mooie eiland te verkennen! Ontzettend leuk dat u dit gedaan heeft.

Wij kijken ernaar uit jullie nogmaals te mogen verwelkomen met een frisse kokosnoot bij aankomst.

Danielle, 6-8-2017

Als je de foto's bekijkt dan weet je al genoeg...gewoon boeken, dit wil je zien! in werkelijkheid nog veel mooier, wat een prachtig resort. Vanaf het moment dat je aankomt voel je je gelijk welkom! Wat een gastvrijheid en vriendelijkheid, heel bijzonder! Wat een rust straalt het uit, gevoel dat je alleen op vakantie bent en midden in de tropen zit! En dan het echte heerlijke Caribische strand...ook hier weer die relaxte sfeer en niks moet, alles mag! Je dag daar beginnen met een heerlijk ontbijt ( en een lekkere special vd chef) prachtig uitzicht op zee....dan heb je echt vakantie!!!! Wij komen hier zeker weer terug!

Beste Danielle,

Ontzettend bedankt voor uw hoge beoordeling en uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Wat heerlijk dat u zo heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Leuk om te lezen dat het Kontiki team heeft bijdragen aan een top verblijf met een goede service en gastvrijheid. Ontzettend fijn dat u heeft genoten van onze faciliteiten en het ontbijt. Dat u het resort aanraadt aan andere reizigers is een plezier om te lezen.

Namens het Kontiki team kan ik zeggen dat wij ernaar uitkijken u nogmaals te mogen ontvangen om u wederom een topvakantie te bezorgen!

General Manager

Kontiki beach: i still believe in fairtytales

diana oostendorp, 2-8-2017

K..kostelijk vermaakt

O..Ongelofelijk mooi

N..nog een keer terug komen

T..Top locatie

I..Intens genoten

K..Klasse resort

I..In 1 woord geweldig

B..buiten gewoon mooi

E..Een stukje paradijs op aarde

A..Adembenemend mooi

C..Comfort

H..Herinnering om nooit te vergeten.

Wij hopen ooit nog eens terug te komen !!

Gereisd met partner in juni 2017

Beste Diana,

Wat fijn om te lezen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad in ons resort. Wat een originele weg om op deze manier uw verblijf te beschrijven. Het doet mij een ontzettend groot plezier te vernemen dat Kontiki Beach Resort aan al uw verwachtingen heeft voldaan. Geweldig dat u aangeeft nog eens terug te willen komen en dat uw verblijf een herinnering is om nooit te vergeten!

Wij kijken ernaar uit u nogmaals te verwelkomen met een heerlijk frisse kokosnoot bij aankomst!

General Manager

Dé vakantielocatie om heerlijk te genieten

Jorryt Taekema, 25-7-2017

Een prachtig luxe locatie met aangename voorzieningen en zeer vriendelijk personeel.

We hebben naar alle tevredenheid twee weken bij Kontiki Beach gelogeerd.

Prachtige cabana's met ruime luxe kamers.

Het resort is (prettig)kleinschalig waardoor er geen lange rijen bij de barren of het eten waren.

Full service is zeker aan te raden, zodat je verzekerd bent van een (prachtig en comfortabel) strandbed.

Ontbijt is prima, maar had iets uitgebreider gekund. (ter plekke gebakken omeletten zijn zeker een aanrader)

Personeel is zeer vriendelijk en staan 24/7 voor je klaar.

Kontiki Beach is gelegen aan een prachtig strand en een mooie boulevard met voldoende eetgelegenheden om divers te kunnen eten. Het enige wat de boulevard mist is een kleine supermarkt (voor eten/drinken voor uitstapjes)

De AH(van der Tweel supermarkt) in Jan Thiel heeft een assortiment wat vergelijkbaar is met de Nederlandse supermarkten, waardoor je voor je uitstapjes naar de prachtige baaien/stranden voldoende middelen kunt halen om de dag door te komen.

Om het eiland te ontdekken is een huurauto een pre. Willemstad en Jan Thiel zijn voor €2,- met een (mini) bus te bereiken, dus je hoeft niet voor je gehele vakantie een auto te huren.

Beste Jorryt,

Hartelijk dank voor uw positieve en mooie woorden over uw verblijf bij Kontiki Beach Resort. Ook wil ik u bedanken voor de review op de andere beoordelingssite!

Ik ben blij te vernemen dat uw kamer goed is bevallen en dat u het Full Service pakket zou aanraden. Ik wil u graag bedanken voor de complimenten over het Kontiki team. Ik waardeer uw feedback en uw tip ten zeerste en hiervoor wil ik u bedanken. Fijn dat jullie de mogelijkheid hadden het eiland te verkennen door het huren van een auto!

General Manager

Resort was uitstekend.Voor herhaling vatbaar.

Amar, 22-7-2017

Alles was schoon en goed geregeld, vriendelijke mensen en veilig gevoel. Geen minpunten. Top.

Beste Amar,

Ik wil u graag bedanken voor uw review en uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Ontzettend bedankt voor de complimenten over het Kontiki team en de veiligheid in het resort. Het doet mij een groot plezier te lezen dat u heeft genoten van de service en kwaliteit die wij aanbieden. Hartelijk dank hiervoor.

Hopelijk mogen wij u nog een keer ontvangen voor nog een geweldige vakantie.

Droomvakantie

Jacky Smeets-Schrauwen, 17-7-2017

was voor ons een vakantie die je 1x in je leven maakt, het was geweldig, vriendlijk ontvangen, als er iets niet goed ging pikte het personeel het gelijk op en werd het opgelost. Het kan wat drukker ( qua geluid) zijn omdat je vlakbij mambo beach zit, maar ik vond het niet echt storend, Vanuit het hotel zijn er genoeg excursies te doen, je kan een auto huren en er rijdt dagelijks een transfer naar de supermarkt

Beste Jacky,

Ik wil u graag bedanken voor deze positieve review over uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Het doet mij deugd te lezen dat u, samen met uw dochter, heerlijk tot rust bent gekomen tijdens uw vakantie bij Kontiki Beach Resort. Ik wil u graag bedanken voor de complimenten over het Kontiki team, de kamers en onze faciliteiten. Erg leuk dat u heeft genoten van de excursies die vanuit ons resort geregeld werden!

Namens het gehele Kontiki team kan ik zeggen dat wij ernaar uitkijken u nogmaals te mogen ontvangen.

Om nooit te vergeten!

Eodc, 12-7-2017

Het was een geweldig verblijf! Alles was meer dan schoon, personeel was vriendelijk en een fantastische ligging. Het eten bij Cabana Beach was ook meer dan goed, je kon eten wat je wou. De zwembaden waren goed onderhouden en iedere dag de blaadjes eruit gehaald. Er was gratis Wifi en een handdoekenservice. Wij lagen op 1 minuut lopen van het strand! Vooral in het weekend hadden we wel last van geluidsoverlast van de feestjes op het strand, maar dat mocht de pret niet drukken voor zo'n geweldig verblijf! Alles was tiptop geregeld voor ons!

Beste gast,

Ontzettend bedankt voor uw hoge beoordeling via meerdere sites en uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Ik ben zeer verheugd te vernemen dat u een geweldige vakantie heeft gehad in ons resort. Fijn dat de schoonmaak naar wens was en dat het eten u goed is bevallen. Hartstikke leuk om te lezen dat u genoten heeft van de faciliteiten en service van het Kontiki team. Ik wil graag mijn excuses aanbieden voor het feit dat u last heeft gehad van geluidsoverlast. Desondanks doet het mij een groot plezier dat u alsnog een top verblijf heeft gehad!

Wij kijken ernaar uit u nogmaals te verwelkomen om u wederom een geweldige vakantie te bezorgen!

Net een Honeymoon

Rutgers, 10-7-2017

Warme ontvangst bij aankomst van Kontiki Beach Resort, vlotte incheck en vervolgens werden we met een verse kokosnoot in de hand naar ons verblijf gereden. Dit was een tropische ervaring, de kamer was erg groot en het hout en de vrolijke kleuren zorgden voor een magisch effect. De badkamer was groot en netjes schoon, erg handig er was ook een waslijn aanwezig voor natte badkleding. Elke dag handdoeken service met een heerlijk presentje erbij, de fullservice was ook een aanrader elke dag luxe bedjes aan het strand. Het restaurant was subliem, wij hadden zelf halfpension dus konden elke avond a la carte eten in het restaurant. Zoveel diversiteit en alles vers bereid met een prachtige opmaak, de fish (eigen vangst) en steakmarket waren favoriet zeker met de live-muziek erbij! Het ontbijt was ook over de top, veel vers fruit en Nederlandse specialiteiten en elke dag een vers geperst sapje. Er werd genoeg georganiseerd door het resort op Cabana beach om de Antiliaanse sferen te proeven. Mood beach, redelijk nieuw strand met bijbehorend restaurant van Kontiki Beach, is zeker een aanrader wat een luxe en relaxte sfeer. Het was een onvergetelijke vakantie voor ons, net een Honeymoon!
Gereisd met partner in juni 2017

Beste fam. Rutgers,

Hartelijk bedankt voor uw hoge beoordeling en uw verblijf bij Kontiki Beach Resort.

Ik ben zeer verheugd te vernemen dat u zo heeft genoten van uw vakantie in ons resort. Wij streven ernaar om al onze gasten te voorzien van een memorabele ervaring van het begin tot het einde en vinden het dan ook erg leuk te lezen dat dit is gelukt. Super leuk dat u uw vakantie net als een honeymoon heeft ervaren! Het doet mij een plezier te lezen dat het zowel Cabana Beach als Mood Beach naar uw verwachtingen heeft voldaan. Hartstikke fijn dat uw kamer groot en netjes was.

Ik wens u een hele fijne dag en hopelijk mogen bij u in de nabije toekomst nogmaals verwelkomen om uw verwachtingen te overtreffen!

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Kontiki Beach Resort scoort een 9.01 uit 10 op basis van 773 reviews.