Villa Tres Coco's (Boca Gentil)

Villa Tres Coco's (Boca Gentil)
Tres Coco's (Boca Gentil)

2 reviews over Villa Tres Coco's (Boca Gentil) in het Nederlands

Fantastische plek voor een geweldige vakantie

Judith Horrevorts, 17-10-2012

Via internet zijn wij op deze mooie villa gekomen! Behulpzame service vooraf en tijdens ons verblijf. Vanaf Hato zijn we opgehaald en naar ons huisje gebracht waar zelfs de koelkast al helemaal was gevuld!

Papagayo ligt op loopafstand en Willemstad is met zowel de taxi als wanneer je een auto huurt prima te doen.

We hebben met z'n zessen een top tijd gehad in Tres Coco's!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Schitterende villa met mooi uitzicht over zee!

Kees, 16-10-2012

Samen met mijn vrouw en andere 4 stellen hebben wij 2 weken in deze villa gezeten. Het was echt een top vakantie. Het huis is prachtig, mooi uitzicht over zee, veel privacy en een fantastisch zwembad! Het park is goed beveiligd en op loopafstand van het strand.

Echt een top vakantie, we komen graag nog eens terug!

Gereisd met vrienden in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tres Coco's (Boca Gentil) in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tres Coco's (Boca Gentil) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Tres Coco's (Boca Gentil) scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.