Bed and Breakfast Toni Kunchi **

9,2

13 reviews over Bed and Breakfast Toni Kunchi in het Nederlands

GE-WEL-DIG!!!

Jeroen en Yvette, 15-6-2009

Toni kunchi is echt super!!

Vriendelijkere mensen kun je niet treffen, en de kamers zijn schoon en groot!!

En mochten we ergens hulp bij nodig hebben dan wordt er volop meegedacht, of van tips voorzien!

Verder is er een zwembad aanwezig, en het ontbijt is heerlijk.

Mochten wij nog eens naar curacao gaan, dan gaan wij 100% zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2009

prima, heengaan

Francy @ Gerard, 13-11-2008

Wij hebben een fantastische tijd gehad, 's morgens genoten van het uitgebreide ontbijt, met iedere keer weer volop info over Curacao en de bevolking. Wij waren de eerste gasten die het eiland fietsend op de mountainbike verkend hebben, ging prima. De grote wegen zijn goed te vermijden en de bewoners reageerden enthousiast op ons. Service staat hoog in het vaandel, zelfs de terugvlucht werd voor ons ingecheckt, konden wij gewoon de hele dag weg. Je hoort veel over hoe de mensen wonen en werken op Curacao, deze achtergrond info vonden wij juist heel speciaal, dat hoor je niet in een hotel of resort. De tuin en het zwembad zijn echt fijn, 's morgens geniet je van het fluiten van de trupiaal, leguanen zitten vaak op de muur, je zit midden in de natuur!

Kortom een uitstekend adres om te vertoeven.

Gereisd met partner in november 2008

Peter, 27-5-2008

Gezellige onderkomen in een rustige wijk. Kamers zijn ruim en er is een heerlijke zwembad met gezellige beschutte zitje. Parkeerplaats met hek. WiFi beschikbaar vor je laptop en ook een vaste computer beschikbaar. Leesvoer en informatie over het eiland dus hoef je niet alles zelf uit te zoeken.

Van harte aanbevolen.

Gereisd met partner in mei 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Toni Kunchi in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Toni Kunchi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Toni Kunchi scoort een 9.19 uit 10 op basis van 13 reviews.