Bungalow Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort ****

Bungalow Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort
Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort
8,6

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort bij:

922 reviews over Bungalow Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in het Nederlands

Heerlijk resort!

Danique, 11-9-2017

Mooie appartementen. Wij zaten met ons zoontje van 1,5 op de begane grond op korte loopafstand van het zwembad. Dat was prima en hadden we ook gevraagd. Super veel speelgoed voor onze kleine in het zwembad wat een luxe! Leuk restaurant met lekker eten. Strand om de hoek evenals Mambo beach en alle andere mooie strandjes welke je met een huurauto kunt bezoeken. als je wat meer van het eiland wilt zien is een huurauto aan te raden deze hadden wij geboekt via de receptie zodat je ook meer van het eiland kunt zien. Zwemmen met schildpadden bij Playa Grandi en als je geluk hebt dolfijnen bij het Jan Thiel strand. Ook elke dag schone badhanddoeken verkrijgbaar. Fijn zwembad met genoeg ligbedjes. Aangename airco in de slaapkamer en fijne douche. Albert Heijn op loopafstand van het resort. Lekker eten bij Brakkeput MeiMei. Kortom heerlijke vakantie gehad op Curacao.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Paradijs

Simone, 10-9-2017

Heerlijk resort mooi huisje van alle gemakken voorzien. Goed uitgeruste keuken heerlijk Nespresso apparaat .Bedden liggen prima en zijn lekker groot. Badkamer schoon en basis luxe ingericht. Wij hadden problemen met de tv en kookplaat na dit gemeld te hebben is het dezelfde dag nog opgelost TOP. Free wifi op de kamer en bij het zwembad/restaurant.

Restaurant heeft een aardige kaart en de kwaliteit is goed.

AH Op loopafstand.

Met een beachpass heb je toegang tot de nabij gelegen stranden, daar betaal je wel voor en bedje maar heb je full service tot eten en drinken. Douche aanwezig op het strand.

Vóór ons was het paradijs op aarde.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

Brenn Stultiens, 23-8-2017

Het resort is een mooie accommodatie. En de huisjes zijn erg sfeervol. Bij de receptie kun je mountainbikes lenen voor 24 uur. In de buurt van het resort zijn zoutpannen dat is de perfecte plek om te mountainbike. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ook het bijgelegen strand Jan Thiel is erg mooi om te snorkelen en de zee is daar erg rustig. Het zwembad is prima maar niet veel bijzonders.

Tips voor leuke uitstapjes:

jeep safari

gristoffelberg beklimmen

met de dolfijnen zwemmen

over de pontjesbrug lopen en er op blijven staan als hij open is en even rond lopen door Willemstad.

geschreven door Brenn Stultiens 11 jaar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke vakantie

Marloes, 21-8-2017

Voor de 2e keer verbleven op dit mooie resort. De bungalows waren nu allemaal gerenoveerd en dat zag er mooi uit. Verder lekker veel ruimte in de bungalow (wij reisden met een baby van 10 mnd), zodat de baby lekker kon kruipen. Ook plaatsten ze gratis een babybedje en babystoel. Verder erg handig dat Jan Thiel strand op loopafstand is. Heel veel lekkere restaurantjes en ook een lekker ijssalon. Erg handig als je met een baby het niet al te laat kan maken. Verder hadden wij ook een huurauto en dat was wel echt fijn. Konden we andere mooie stranden bezoeken en af en toe ergens anders uiteten. Zoals gezegd de AH op loopafstand en die hebben alle Nederlandse producten (vooral handig voor de babyhapjes/melk voor de kleine). WiFi werkt ook prima in de bungalow, in tegenstelling met de vorige keer.

Eenmaal thuis kwam ik erachter dat mijn armbandje nog op het nachtkastje lag en Chogogo gemaild. Ze gaven meteen aan dat deze gevonden was en stuurden deze kosteloos op. Super service!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Twijfelachtig

Pieter de Laat, 15-8-2017

Bij aankomst niets in de bungalow aanwezig, zeer dure AH winkel op loopafstand, super aardige schoonmaaksters maar zonder huurauto is het saai op deze accomatie.
Gereisd met partner in december 2014

M & M, 7-8-2017

Echt een mooi resort, gezellig gekleurde appartementen. We hadden een 1 kamer app geboekt maar bij aankomst kregen we een 2 kamer app toegewezen, nóg beter! Nette ruime woonkamer en slaapkamer, schoonmaak af en toe met de Franse slag, maar was ok. Handdoeken kon je elke dag omruilen, ook strandhanddoeken! Bed was meer dan prima, lekker groot. Inventaris ook goed, niet dat we in het appartement gekookt hebben, maar alles was aanwezig in elk geval. Huur wel een auto om het eiland te kunnen zien. Zijn hier 2 weken verbleven, echt een top vakantie en gaan zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in september 2016

Prachtig park, geen hoog bouw, leuk opgezet.

Olga, 5-8-2017

Een leuk opgezet park. Leuke appartement met hangmat op het balkon. Dichtbij de jacuzzi. Klein stukje lopen naar het strand. Handdoeken service bij de receptie . Vriendelijk personeel. Leuk zwembad. Restaurant kan je heerlijk zitten en eten.
Gereisd met partner in mei 2015

Prachtige tropische lokatie

T.A.Bouma, 29-7-2017

Chogogo is een zeer mooi resort met mooie bungalows geheel gerenoveerd.

Door het plaatsen van de huisjes beschik je over voldoende privacy daarnaast zeer ruime porche.

Altijd lekker op de wind .

Personeel is zeer vriendelijk en de supermarkt van Tweel is vlak bij.

Prima uitvalsbasis om met ern auto die je voordelig kunt huren op resort het mooie duschi curacao te bewonderen

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Fantastisch voor de zoveelste keer

M van den Brandhof, 26-7-2017

Men hoeft zich weinig zorgen te maken alles is of wordt geregeld
Gereisd met partner in november 2016

Prachtig resort !

Anoniem, 10-7-2017

Mooi en ruim opgezet resort. Het appartement zelf is ook ruim en netjes onderhouden. Dichtbij het Jan Thiel strand (gratis entree) en Zanzibar. Wij hebben een auto gehuurd op het park, ideaal en prima service! Personeel is erg gastvrij.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Time to Smile Chogogo Dive & Beach Resort scoort een 8.56 uit 10 op basis van 924 reviews.