Vakantiepark The Natural Curacao

22 reviews over Vakantiepark The Natural Curacao in het Nederlands

Paradijs op curacao

van de Broek, 9-7-2017
  • Onderkomen10

Het is een clothing optional resort dat houd in dat ik ontkleed kon zonnen maar mijn partner haar bikini aanhield omdat ze zich daarin prettiger voelt. Zeer hartelijk ontvangen door Tatiana en Paul met een drankje en uitleg over de mooiste plekjes van het eiland, deze kaart mochten we houden top! Zaten in de studio klein maar fijn en gezellig dicht bij het zwembad. De keuken is buiten evenals de lekkere relax stoelen. Lekker een auto tour met Paul gedaan door de stad en de wilde westkust, en een Boattrip gesnorkeld met schilpadden wat wel een hoogtepunt was. Duikscholen genoeg in de buurt om te duiken of een duikdiplma te halen. super gehad leuke mensen leren kennen iedere ochtend koffie uur een must en de BBQ op maandag ook erg gezellig wij gaan zeker terug.
Gereisd met partner in april 2017

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie

M de Jong, 10-3-2017
  • Onderkomen10

Deze winter een safaritent geboekt i.p.v. een bungalow. Aanrader van alle gemakken voorzien. Door de schuifdeur met horregaas vanaf bed een prachtig uitzicht op de sterrenhemel en s'morgens wakker worden met de zon op bed. We hebben genoten van ons verblijf.
Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijke vakantie gehad

Tim, 4-3-2017
  • Onderkomen10

Helemaal leuk gehad. Heel hartelijke ontvangen met een drankje en uitleg over het eiland. Zat in bungalow 4 een aanrader fantastisch uitzicht, alles erop en eraan. Groot balkon met 2 ligbedden en een zitje. Tatiana en Paul zijn erg aardig en s'ochtends is er een koffie uurtje erg gezellig. Ik had hoge verwachtingen door de vele goede recensies maar die kloppen.
Gereisd alleenreizend in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Natural Curacao bij:

goede akomodatie prettige sfeer.

frans, 11-10-2016
    • Onderkomen9

als je er geen moeite mee hebt dat mensen in hun blootje zonnen of bij hun bungalow of tent verblijven is het een prima vakantie verblijf.
    Gereisd met partner in september 2016

Prachtig mini-resort in oase-achtige omgeving!

Marco, 24-6-2016
    • Onderkomen10

Ik ben hier van 9 t/m 20 februari 2016 op vakantie geweest (sowieso 1e keer Curacao en geboekt voor de safaritent) en het was in één woord geweldig!! De ligging, de nette accomodatie als totaal, het wijdse uitzicht over de groene natuur tot aan zee toe, de gehele dag de meest bonte tropische vogels die komen eten en drinken, de verkoelende Noordoost-passaatwind die er in bovengenoemde tijd zeker waait.. Het hoofdgebouw schitterend in de meest fleurige zomerkleurtjes. Het zwembad was ook erg fijn en 's avonds mooi verlicht. Veel mooie plaatsen bezocht, idyllische natuurlijk gevormde strandjes dichtbij, ideaal om te snorkelen/duiken (zó anders dan het drukke en toeristische Jan Thiel en Mambo Beach) vooral dankzij de eigenaar/gastheer Paul die echt álles van het eiland (en lokale gebruiken) wist, tevens met hem en een andere gast nog een machtige eilandtour gedaan met een 4x4 wat je kon boeken, vooral de onstuimige noordkust waar hoge golven op de rotsen beuken was supergaaf! Auto huren van het resort ook mogelijk dus bijv. lekker een dag naar Willemstad, huisjes kijken, shoppen en/of cruiseschepen bewonderen, het kan allemaal! Erg gezellig bij het resort was elke ochtend het koffie-uurtje 'van het huis' en ik mag ook zeker de BBQ niet vergeten, elke maandagavond smullen geblazen oa door de goede zorgen van gastvrouwe Taat een gegarandeerd succes! :-) Het is nu alweer een paar maanden geleden maar ik ga hier 100% zeker te weten weer naar terug volgend jaar.. net zoals veel aardige gasten die ik daar heb ontmoet, sommigen komen er al jaren dus dat zegt wel wat! Als u zoekt naar rust, vriendelijkheid en kindervrij verblijf dan zou ik niet langer twijfelen!

Paul, Taat (én Marlien, de hulp voor de schoonmaak) ontzettend bedankt voor de onvergetelijke vakantie en tot gauw!

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Fantastisch en mooi rustig resort !

Kees , 17-6-2016
    • Onderkomen10

Helmaal geweldig chillen op de Antillen

Ik had een Glamping tent gehuurd helemaal super!

Alles erop en eraan van garde tot super douche en toilet.

Mooi buiten erbij met ligbedden en grote tafel WiFi en af en toe een leguaan op visite. Helemaal geweldig dit. Lekker zwemmen relaxen koffie uurtje in de ochtend echt gezellig. Alles super uitgelegd van leuke strandjes tot supermarkt. Welkomstdrankje en elke maandag BBQ met de andere gasten erg lekker en gezellig dwt word gedaan door Paul zijn vrouw Tatjana en zoon Max . Ik komt terug met mijn partner en neem dan een tent of een bungalow groet Kees

Gereisd alleenreizend in januari 2016

Fantastische plek ! Kamperen op Curacaou

Kees, 17-6-2016
    • Onderkomen10

The Natural Curacao overtrof mijn verwachtingen.

Qua rust en als vervend natuurliefhebber helemaal geweldig. Ik had een tent gehuurd (glamping meer op zijn plaats) met een keuken douche toilet heerlijk bed en geweldige zonnebeden en een eettafel die buren staat.

Alles perfect geregeld van aankomstdrankje tot uitleg leuke dingen en praktische zaken als winkels etc. Alles aanwezig in de tent van theedoek tot heerlijke lakens en handdoeken. Heerlijk bijgekomen en lekker gelezen (hebben boekenkast voor algemeen gebruik. Strandjes op 5 km afstand auto wel nodig 20 min van Willemstad . Iedere ochtend is er koffie uurtje met de gasten van 8 tot 9 erg gezellig en informatief en mandag is er altijd een BBQ avond voor de gasten die Paul zijn vrouw Taat en zoon Max verzorgen . Ik heb een eiland tour met Paul gedaan en dat was erg informatief hij weet alle leuke plekken en pareltjes Ik ben nog een dag gaan vissen en heb het fantastisch gehad volgend jaar weer de batterij daar opladen.

Gereisd alleenreizend in april 2016

Rustig,verzorgd en gemoedelijk vakantiepark.

Ans van Eerdt, 17-12-2015
    • Onderkomen10

De temperatuur is dag en nacht warm (25-30). De altijd aanwezige wind is heerlijk. Het eiland heeft veel te bieden. Eigen vervoer wel nodig.

Paul en Tatjana, de beheerders van het park, zijn erg attent.

Het koffieuurtje s'ochtends aan de stamtafel, is gezellig en beslist een aanrader! Naast het gemoedelijk informele samenzijn, worden er ook allerlei tips uitgewisseld tav. activiteiten.

Kortom, een aanrader

Gereisd met partner in december 2015

fantastisch

André Mom, 17-11-2015
    • Activiteiten8
    • Onderkomen10

Het park heet eigenlijk The Natural Curacao; een mooi mini resort op zo'n 20 km (20 min. rijden) van Willemstad in het rustige, mooi begroeide deel van het eiland.

De huisjes zijn ruim en schoon, met prachtig balkon uitkijkend op begroeide hellingen en een meertje in de verte. Paul, Helene en Kalma ontvangen en verwennen je met veel liefde Het zwembad is geweldig, eens in de week is de gezamenlijke barbecue met alle gasten, en elke dag kun je ook, als je wilt, gaan eten op het terras of in een van de goede restaurants dichtbij.

De stranden in de buurt zijn geweldig, bounty strandjes; de sfeer is er beter dan in het hele drukke gebied aan de andere kant van Willemstad (bv de Jan Thiel baai). Verder moet je de prachtige landhuizen, die op dit deel van het eiland staan, ook bezoeken. Vaak kun je er ook goed eten, in de schaduw met een heerlijk windje.

Willemstad is natuurlijk een must, met de prachtige gekleurde huizen, het historische verleden, de mooie pontjesbrug.

Gereisd met partner in november 2015

Sweetest place to be!

Fam. wisman, 18-1-2014
    • Onderkomen10

Wij zijn vaak op Curacao geweest, maar dit overtrof alles. Het huis is superschoon en dat zie je niet vaak. Alles voorzien van horren, dus geen ongedierte in je huis. Kortom: beter kun je het niet treffen. De eigenaren, die naast het huis wonen, zijn schatten van mensen en staan altijd voor je klaar.

Het was Super en komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor The Natural Curacao bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark The Natural Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark The Natural Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark The Natural Curacao scoort een 9.55 uit 10 op basis van 24 reviews.