Appartement The Beach House ****

WebsiteLink naar website

40 reviews over Appartement The Beach House in het Nederlands

prima

Neely, 10-3-2017

zoals de foto's op de website staan zo is het ook echt: ruim, schoon, luxe inrichting, regelmatig schone handdoeken e.d. mooi uitzicht, vriendelijk personeel, strand en zee zeer dichtbij, gezellige boulevard op loopafstand enz. enz.

Alleen jammer dat de bar bij het zwembad niet open is en dat je zowel overdag als 's avonds de muziek van de naast gelegen horeca hoort.

Maar ondanks dat echt een aanrader!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Supermooi appartement met heerlijk ruim balkon

Miranda Göbel, 16-8-2016

Wij hebben het prima naar ons zin gehad in The Beach House. Service was goed, vriendelijk en behulpzaam personeel, stille airco in de slaapkamers, super riant balkon om op te zitten, inrichting was mooi en verzorgd. Heerlijke tijd gehad daar, mochten we terug komen op Curaçao dan hoeven we niet naar een ander verblijf te zoeken want dan komen we zeker hier terug!!!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Gastvrij ... Heerlijk appartement !

Dorothe, 19-6-2016

Voor 2 x in The beach house !dit ook door de ligging t.o.v. Strand en uitstapjes . Maar ook door inrichting en heerlijke bedden!... Bij receptie altijd zeer vriendelijk en behulpzaam
Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Super appartement, top geregeld

Tessa, 7-5-2016

Het appartement is super luxe, personeel is erg aardig, alles is perfect geregeld. Je kunt elke dag schone badhanddoeken halen voor het strand/ zwembad. Het zwembad is heerlijk.

We hebben een fantastische vakantie gehad!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Prachtig appartement

Remie, 21-2-2016

Super appartement super personeel super bedden

Maar zwembad was groen stonk durfde mijn kind er niet in te laten

.na 1dag bij zwembad helemaal onder uitslag . Echt wat aan veranderen hoor mensen van beach house is levensgevaarlijk dat zwemwater

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Mooi appartement, super uitzicht!

Fam. Jorna, 30-12-2015

We zaten 2 weken in een appartement met front zeezicht, supermooi.

Het appartement is ruim en netjes ingericht. Fijn terras waar je heerlijk kan zitten.

Complete keuken en je kan een waterkoker en broodrooster lenen.

De strandlakens kan je omwisselen wanneer je wilt en deze zijn echt fijn.

Wij zaten in appartement nummer 25, de zijkant ligt aan de parkeerplaats van Cabana beach. Wij hebben regelmatig 'last' gehad van het geluid, muziek en motoren, omdat de ramen aan de zijkant zitten. Vooral op woensdagavond. Ws heb je er gaan andere kant van het complex minder last van.

Over de bedden waren we nou niet echt enthousiast en de kussens zijn echt aan vervanging toe. Dat geldt ook voor de rafelige badlakens voor in de douche, op zich niet erg je kan je er prima mee afdrogen, maar past niet bij de uitstraling en prijs van het appartement.

De ligging is prima je zit op loopafstand van het strand en restaurants. De rest van het eiland is ook prima te doen vanaf deze plek met een auto.

Restaurant New York was dicht. Verder zijn we weinig bij het zwembad geweest omdat we het strand gezelliger vonden.

Het personeel was echt supervriendelijk!

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Nigel van woerden, 13-9-2015

Samen met mijn vriendin heerlijk 2 weken naar de beach house geweest en een geweldige tijd gehad.

De fotos liegen niet over het appartement het is echt ongelooflijk groot met alles erop en eraan.

Ook al kies je niet voor zeezicht appartementen heb je dat toch ook in de andere wel en kan je daar heerlijk van genieten vanaf je grote terras.

Het personeel is het beste van wat ik tot nu toe heb meegemaakt je kan om alles vragen en alles wordt geregeld.

Als ik nog is terug ga naar curacao zou ik zeker nog eens voor dit appartement kiezen.

Jammer was wel dat het veel beloofde restaurant new york dicht was savonds omdat het niet druk genoeg bleek te zijn.

En vondt het vreemd dat het personeel om 6 uur weg is en de receptie wordt afgesloten en dat als er wat is je maar moet bellen.

Ook is het jammer dat ze geen eigen stuk strand hebben en dat je voor cabana beach(het strand ernaast gelegen) steeds een entree kaartje moet kopen.

Gereisd met partner in september 2015

Erg centraal

sandra, 5-9-2015

De appartementen zijn erg ruim, vrij nieuw en erg schoon. Twee kamers met ieder een eigen wc en douche. De keuken is echt van alle gemakken voor zien grote koel/vries combi,oven en zelfs een vaatwasser. De hebt een keuken met bar waar je aan kunt zitten en een bankstel met tv. Maar ben nou eerlijk je gaat toch niet binnen zitten. Buiten heb je een heerlijk ruim overdekt balkon met twee heerlijke stoeltjes en een tafel met vierstoelen. Daar kun je heerlijk van je omgeving en uitzicht (met een beetje geluk kijk je ook via de zijkant op zee uit. Je kunt je huurauto achter het complex zetten achter een hek. Ook is bevind zich aan de achterkant een zwembad met gratis heerlijke ligbedjes. Daar bevind zich ook een poort die je met je pasje kunt openen en je dan toegang geeft tot mambo beach.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Top appartement en locatie!

Fam van Steijn, 17-5-2015

Een super de luxe appartement. De inrichting is van alle luxe voorzien. En lekker groot met een groot balkon met lekkere zit stoelen. Heerlijke bedden. De dames van de receptie zijn zeer vriendelijk. Je zit zo op het strand waar het heerlijk vertoeven is( Cabana beach). Kortom een heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met oudere kinderen in april 2015

Een Top appartement

Liesbeth, 13-5-2015

Een heel mooi, ruim, modern appartement voorzien aan alle luxe. Heerlijke bedden, mooi sanitair , complete keuken en heel groot balkon met lekkere luie stoelen en eettafel en stoelen.

Mooi uitzicht en de zee is 100 meter lopen.

Je hoeft maar te kikken en het personeel staat voor je klaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement The Beach House bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement The Beach House in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement The Beach House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement The Beach House scoort een 9.34 uit 10 op basis van 40 reviews.