Vakantiehuis Sypeakiss (in Montagne Abou) ***

Vakantiehuis Sypeakiss (in Montagne Abou)
Sypeakiss (in Montagne Abou)
8,8

8 reviews over Vakantiehuis Sypeakiss (in Montagne Abou) in het Nederlands

Goed toeven

Reginald en Miranda Hamers, 4-3-2015

Wij verbleven met veel plezier 3 weken in deze vakantiewoning. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De eigenaar is een zeer vriendelijke man die er alles aan doet om het je naar de zin te maken. Als wij terug keren naar Curacao dan zullen wij zeker weer voor deze woning kiezen of Sypeakiss 2 die ernaast ligt van dezelfde eigenaar.
Gereisd anders in februari 2015

Zeer ruime vakantiewoning op een veilige plek

hubersp, 1-4-2013

Fantastisch vakantiewoning met veel privacy op een veilige plek.

Alles aanwezig voor een onbezorgde vakantie.

Zeer aardige eigenaar die zonder problemen onze vakantie verzette na een opgeval van mijn vrouw met letsel in Nederland.

Volgede keer gaan we er weer heen.

Bedankt Erwin.

Gereisd met partner in maart 2013

Fantastische accomodatie en vakantie!

Lisette, 28-2-2013

Vakantiehuis Sypeakiss is een geweldig mooie locatie om je vakantie op Curacao door te brengen. Het is een ruim en sfeervol huis, voorzien van alle gemakken. (airco, gratis wifi, tv, ruime slaapkamers en badkamers) Ook voor gezinnen met kinderen is het een ideaal huis!

Erwin is een zeer vriendelijke en servicegerichte eigenaar!

Gereisd met vrienden in februari 2013

Heerlijke vakantie gehad op dushi korsou

ton en gonny, 9-2-2011

Appartement Sypeakiss is een aangename plek om te verblijven tijdens een vakantie op het mooie Curacao,

Het appartement achter is ruim en licht met een smaakvolle inrichting die wij bijzonder prettig vonden, het huis aan de voorzijde waar wij ook een gedeelte van de vakantie verbleven is zeer ruim maar meer standaard ingericht.

De gastheer Erwin staat voor gastvrijheid, klantgerichtheid en service.

Zo snel het kan komen we weer terug naar Montana Abou en Sypeakiss

Gereisd met partner in december 2010

Fantastische prijs/kwaliteit verhouding

Bionda, 20-5-2010

We zijn twee weken in deze fantastische vakantiewoning geweest. Heerlijk genoten. De vriendelijke eigenaar komt je voor een zeer kleine vergoeding van het vliegveld halen. Hij heeft allerlei leuke tips om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Of het nu gaat om een museum of een boottocht, een auto huren, de leukste strandjes, lekkerste restaurantjes, salsa-les, een helicoptervlucht, hij weet alles!

De vakantiewoning is schoon en gezellig en modern ingericht. Op de veranda staat een heerlijk fris windje. De airco op de slaapkamers houdt het binnen lekker fris.

Een echte aanrader!!! Wij gaan er in ieder geval zeker nog een keer terug!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

Topper !!!!!!!!!!!!!!!! Aanrader voor iedereen

Cornelisse, 5-8-2009

Deze accomodatie is rond uit SUPER te noemen. Service van de eigenaar Erwin is buiten gewoon. Alles is mogenlijk bij hem. Of het nu gaat om lekkere restaurants of mooie zwem baaitjes vraag het Erwin en hij laat het je zien. Onze kinderen (10&15) waren hier de eerste en hebben zich hier prima vermaakt. Wij kunnen een ieder die van plan is om het eiland te bezoeken, dit van harte aanbevelen!!!!

En nemen met pijn in ons hart afscheid hier.

Nogmaals Erwin bedankt voor de gastvrijheid!!!

Michel Irma & kids

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Fantastische vakantie

Bram en Ina, 21-4-2009

Fantastische vakantie! Wij verbleven twee weken op Curaçao.Het verblijf in de vakantie woning Sypeakiss is ons zeer goed bevallen .De eigenaar Erwin Ascencion is zeer gastvrij .Hij doet zijn uiterste best om je vakantie zo plezierig mogelijk te maken,niets is hem teveel. We komen zeker nog een keer terug!

Voor iedereen die ook een huis wil huren bij een particulier is dit zeker een aanrader.

Bram en Ina

Gereisd met partner in april 2009

Een absolute topper!

Bionda, 19-10-2008

We zijn hier in de zomer maar liefst 3 weken geweest. Heerlijk genoten! Super vakantiewoning, schoon en centraal gelegen. We hebben een auto gehuurd en hebben het hele eiland gezien. De uitermate vriedelijke eigenaar bewoont het nabij gelegen woonhuis. Hij heeft ons heel veel leuke tips gegeven voor bezienswaardigheden. We gaan zeker nog een keer terug en kunnen het iedereen aanraden!
Gereisd met partner in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sypeakiss (in Montagne Abou) in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sypeakiss (in Montagne Abou) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sypeakiss (in Montagne Abou) scoort een 8.81 uit 10 op basis van 8 reviews.