Appartement Sundaville Appartementen ****

Sundaville Appartementen
8,7

7 tips over Sundaville Appartementen

Pascal de Jong, 10-7-2015
Wanneer je besluit om ‘thuis’ te eten is er een ook mogelijkheid om te BBQ’en, maar een aanrader is om gebruik te maken van de kookservice van Rosa. Zij woont vlakbij en kookt voor meerdere mensen met iedere dag een ander gerecht. Voor en schappelijke prijs kun je bij haar je eten bestellen. Onze complimenten voor haar kookkunsten!
Mireille , 5-1-2015
Huur een keer de 4x4 terreinwagen om het eiland te verkennen.
Marieke van Haaren en Jan Werkman, 17-12-2014
altijd weer leuk: landhuis Ascencion bij Dokterstuin, Playa Forti met een geweldig uitzicht, Playa Lagun, Daaibooibaai, Pirat Bay Caracasbaai met een leuk restaurant 'Brise del Mar'. Seaside Terrace niet en neem nog een 'ron berde' bij Chu in de Nettobar op Otrobanda. Bevoorraden bij een van de vele supers. AH bonus kaart kan thuis blijven; eet gezellig op de porche, een drankje bij de buren, of Henk en Saskia, meer vrienden dan strenge toezichthouders. Wij komen weer terug !

Esther, 22-7-2012
Cas Abou, Stuisvogelboerderij, happy hours bij Wet and Wild en Mambo beach (liggen naast elkaar).
Peter, 15-6-2012
Huur een auto voor een week en ga iedere dag naar een ander strand of zelfs naar 2 stranden. Leukste stranden: Daaibooibaai, Cas Abou, Grote Knip, Porto Mari en Playa Canoa. Voor de laatste moet je een stuk door de rimboe (achter stadion en cementfabriek) maar dan zit je wel lekker rustig.
Joep, 9-1-2012
Galerie Kas di Alma Blou in landhuis Habaai!!!

Querien en Jens, 19-10-2011
Onze tip: crossen met een 4x4 op de Hato vlaktes.