9,5

Uitstekend

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Sun Sea Sleep**** bij :

89 reviews over BedAndBreakfast Sun Sea Sleep in het Nederlands

Vakantie op vakantie!

Cem Kilic, 31-7-2017

Sun sea sleep was echt mijn beste verblijf op curacao ooit. Ben er 2,5 weken gebleven samen met mijn maatje en het was echt super! De huiseigenaren zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Heel erg begripvol en echt gast gastvrij!
    Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige bed&breakfast

Tijs, 22-7-2017

Laatst heb ik 6 weken verbleven in bed&breakfast "Sun Sea Sleap". Mijn verblijf in deze accomodatie is mij zeer goed bevallen. Bij het vliegveld werden we opgehaald door één van de eigenaren van de b&b en door hem werden we gelijk vriendelijk ontvangen. Eenmaal in het b&b aangekomen kregen wij gelijk een welkomsdrankje aangeboden en dan merk je gelijk dat er een gezellige/huiselijke sfeer hangt. Na het welkomstdrankje zijn er naar onze kamers gegaan en deze waren erg mooi. De kamers zijn netjes en je kunt goed zien dat de accomodatie netjes wordt onderhouden. Bij deze accomodatie zitten ook mooie zwembaden waar je lekker kan zwemmen en zonnen. 'S avonds is er de mogelijkheid on mee te eten bii het b&b, dit is echt een aanrader! Ik heb in de 6 weken van mijn verblijf hier bijna elke dag gegeten en het was elke keer heerlijk.

Verder is het gewoon een top accomodatie met geweldige eigenaren op een heel mooi eiland!

Begin 2018 ga ik weer en ik ga zeker weten weer naar Sun Sea Sleap

Gereisd zakelijk in mei 2017
    Bram Braakhuis,
    Hey Tijs, wat een fantastische review. Wij vonden het ook geweldig om jou hier als gast te hebben. We hebben leuke dingen meegemaakt en zijn blij te horen dat het jou ook goed beviel. Wij zien jou graag terug in 2018, en hopelijk dan voor een welverdiende vakantie i.p.v. voor zaken. In ieder geval nogmaals bedankt voor de leuke tijd en tot de volgende keer. Groeten, Ester en Bram

Helemaal Top

Remco & Paulien, 25-5-2017

Omdat wij met een groep kwamen zijn Marco en Jet zelfs verhuisd voor ons en hadden wij het hele pand voor onszelf. Iedere dag kwamen ze wel even langs of was er contact om te kijken of alles in orde was. Prachtige kamers, prima keuken, heerlijk zwembad. Kortom niets op aan te merken.
    Gereisd met vrienden in november 2016

Prima B&B op een perfecte plek!

Wil & Pam Bergkamp, 25-4-2017

Via Facebook in contact gekomen met de B&B van Marco & Jet. De verhalen waren zo positief dat we direct een kamer hebben geboekt.

Marco en Jet zijn super lieve mensen die de hele dag voor iedereen klaar staan. De B&B ligt op een prima plek, op een heuvel een kwartiertje rijden van het centrum van Willemstad en op 10 minuten rijden van Papagayo Beach. Een perfecte ligging.

De kamers zijn heel schoon en heerlijk ruim. Voldoende comfortabele zonnebedden en diverse zitjes in zon en schaduw. Het ontbijt is heerlijk met iedere dag vers fruit en een smoothie.

Op de dag van aankomst heeft Jet er al meteen rekening mee gehouden dat je mee-eet. De huurauto (ook geregeld door Marco) wordt de dag na aankomst afgeleverd bij de B&B en op de dag van vertrek weer opgehaald.

Kortom, het was onze 1ste keer op Curacao maar dat was zeker niet ons laatste bezoek.

Gereisd met partner in april 2017

Uitermate gezellige B&B met comfortabele kamers

Tam Klein, 7-4-2017

Via Facebook zijn ik en een vriend van mij in contact gekomen met de B&B van Marco en Jet. De recensies waren dusdanig goed dat we hebben geboekt. Ons verblijf was onwijs geslaagd. In de B&B hebben we leuke contacten op gedaan, niet alleen met Marco en Jet, maar ook met andere gasten. De locatie is ideaal, niet te druk en doordat het hoog ligt is er een aangenaam briesje op de veranda. De kamers zijn netjes, schoon en ruim. Jet kookt heerlijk en staat ieder moment voor je klaar. Kortom, ga zo door!
      Gereisd met vrienden in maart 2017
      Bram Braakhuis,

Lieve Tamar. Daar kwam er even een tornado binnen zeg de eerste avond. Het leek alsof je al jaren je vakantie bij ons doorbracht. Gelijk vol in de groep, waarvan er 2 ook dezelfde aankomstdag hadden, zonder afwachtende houding en compleet enthousiast. Voordeel daarvan was dat, mocht er al enig ijs geweest zijn, de verhoudingen direct goed waren en het ijs gebroken. Voor ons allen door de gezelligheid veel te laat naar bed en een brakke volgende dag. dat mocht de pret niet drukken konden we aan jullie merken. Jammer dat je Betteke mis bent gelopen maar ook weer goed dat Engco direct weer onder "vleugels" genomen kon worden.

Je hebt vele activiteiten gedaan met de andere gasten maar ging ook heerlijk je eigen gang. Waar je geen zin in had deed je ook niet en daar verdien je respect voor. Mooi om te zien dat je ook tijd hebt kunnen besteden aan vriendschappen en kennissen die je al op het eiland had van eerdere verblijven en natuurlijk het wonen op dit prachtige eiland.

Lieve Tamar. Bedankt dat je onze gast wilde zijn.

Gezondheid en geluk wensen we je. Alles heeft een reden maar nu misschien nog niet het antwoord.

Geniet Dushi.

Heel veel liefs van ons.

Jet en Marco

Fantastisch verblijf! Een 10!

M. Vredeveld, 4-4-2017

Twee weken geleden ben ik alleen vier nachten verbleven in de B&B van Jet en Marco. Buiten dat het een prachtige villa is, is het ook nog eens een genot bij bij Jet en Marco te mogen verblijven. Jet en Marco zijn heel vriendelijk, lief en gastvrij. Ze respecteren je privacy en staan ook open om buiten gezellig een drankje samen te doen. De B&B is ontzettend schoon!! Jet doet alles zelf, complimenten hiervoor! Jet en Marco denken heel erg met je mee en zijn in alles bereid om je te helpen. Dat vond ik erg prettig. Het ontbijt was heerlijk. Elke ochtend vers fruit en een smoothie.

Via verhuurder had ik een auto gehuurd, wat overigens geen aanrader was (je kunt het beter bij Jet en Marco zelf huren). De handrem deed het niet en de deuren wilden niet dicht, maar Marco was bereid om naar de remmen te kijken en mij zijn autolader te lenen.

Er is ook een mogelijkheid om de avond met hen mee te eten. Ideaal voor als je in de avond niet op pad wilt om uiteten te gaan.

Verder hebben Jet en Marco een trip voor mij geboekt met de Mermaid naar Klein Curacao, zeker een aanrader.

Het is absoluut de moeite waard om naar SunSeaSleep te gaan en ik ga zeker nog een keer terug!

Gereisd alleenreizend in maart 2017

Super lieve Betteke.

4 nachten bij ons in de Bed and Breakfast was voldoende om er, wederom, een dochter bij te krijgen. Ik ben de tel kwijt aan dochters maar het zijn er al vele.

Je kwam alleen op het eiland en had je goed voorbereid. Al snel had je een super contact met Engco en hebben jullie vele activiteiten samen ondernomen.

Geweldig om te zien dat 2 individuele gasten het zo goed met elkaar konden vinden.

Door naar Sint Maarten ging je met wisselende gevoelens. Ondanks de wat stroeve start aldaar heb je ook daar een mooi verblijf gehad. Een nachtje langer verblijven door de vliegmaatschappij vergoed hoorde daar bij.

Dan maar direct door naar je ouders die ook op vakantie waren. We hopen dat je ook daar vol hebt kunnen genieten.

Lieve Betteke. Een goede gezondheid, geluk en liefde stoppen wij als wens in jouw rugzak.

Zonnige groet van Mams en Paps Curaçao.

Fantastische accommodatie met lieve eigenaars!

Shirien, 14-3-2017

Sunsea en sleep is gelegen in een rustige wijk met mooi uitzicht. De kamer is Picobello in orde. Goede matrassen, ruime kamer en badkamer. Heel schoon, geen last gehad van muggen of andere beestjes doordat de locatie goed word onderhouden. Jet en Marco zijn enorm lief en welwillend. Ze denken met je mee, geven tips en zijn eerlijk. Niets is teveel gevraagd. Wat een toppers! Ontbijt in de ochtend met heerlijk vers fruit en broodjes was enorm lekker. Zwembad bij deze accommodatie is ook een aanrader! Zeker een aanrader! Mocht ik nog een keer terugkomen in Curacao dan verblijf ik zeker weer bij SunSea en Sleep!
      Gereisd met vrienden in februari 2017

Lieve Jo-Ann en Shirien.

2 vriendinnen samen op vakantie op Curaçao. 2 geweldig lieve meiden die een plekje in ons hart hebben gekregen. 2 toppers om bij je thuis te hebben.

2 slaapkoppen met allemaal woeste plannen die werden gereduceerd tot Poco Poco en we zien het allemaal wel. Zo hoort dus een rustweek te zijn.

Daarna door naar Suriname. De roots en naar moeders.

Wehopen dat jullie ook in Suriname een geweldige tijd hebben gehad. Vast wel want daar zijn jullie goed in. Geniet van het leven en alles krijgt een plek.

Bedankt voor jullie verblijf en het schitterende afscheidscadeau. We hebben een avond heerlijk kunnen genieten.

Dikke knuffels en liefs van ons.

Super vakantie!

Wiljan & Annerieke, 9-3-2017

Leuke locatie, Marco en Jet zijn erg vriendelijk en willen je een onvergetelijke vakantie bezorgen! :-)

Fijn appartement, met alles er op en aan, er ontbrak ons aan niets.

Geweldige vakantie gehad mede dankzij de goede zorgen van Marco en Jet!

Gereisd met partner in februari 2017

Hoi Annerieke en Wiljan.

Zoals al uitgesproken naar jullie de aller schoonste gasten die we in onze accommodatie hebben mogen verwelkomen. Die nummer 1 positie zal moeilijk te evenaren zijn en mochten andere gasten deze uitdaging aan willen gaan wensen wij ze heel veel succes.

Naar onze mening hebben jullie vol genoten van het verblijf op Curaçao. Genoten van het klimaat en heerlijk jullie eigen gang gegaan. We hebben jullie leren kennen als 2 hele liefdevolle mensen.

Wij wensen jullie alle geluk voor de toekomst en daarbij een goede gezondheid.

Dikke knuffels vanaf dit prachtige eiland.

Jet en Marco

Mijn droom werd werkelijkheid! Danki Jet & Marco!

Johan G., 19-2-2017

Mijn droom, op nr.1 van mijn bucketlist, werd werkelijkheid!

Masha Danki Jet & Marco!

Aangekomen op Hato Airport staat Marco klaar om ons op te halen!

Een klein half uurtje later kom je even heerlijk bij van de vlucht op je eigen terras van 1 van de appartementen! Een paar uur later zit je gezellig en overheerlijk te dineren bij gastvrouw Jet en gastheer Marco, die alles, maar dan ook alles tot in de puntjes voor elkaar hebben! En ook tot in de puntjes voor je willen regelen!

Auto (wat een must is op Curaçao) werd een dag later afgeleverd bij de B&B! De ligging is prima, iets afgelegen, maar daardoor heerlijk rustig!

Elke dag een perfect ontbijt, met een heerlijke verse smoothy, met een eitje in welke vorm dan ook, Jet maakt het voor je!

Achter alles wat ik schrijf staat een ! uitroepteken, omdat dit voor ons helemaal perfect was! Hierover kun je discussiëren, maar wie wil nou geen volledig ingericht & met name schoon appartement met WiFi, TV, DVD, Airco, volledig ingerichte keuken, grote badkamer, 2 slaapkamers, heerlijk bed en je eigen zwembad?!

Jet & Marco jullie staan op een 9,4?! Dat mag van ons een 10 zijn! Perfect!

Gereisd met partner in januari 2017
      Bram Braakhuis,

Super groep zal jullie bijnaam zijn voor de rest van ons bestaan! Stuk voor stuk toppers!!!!!

We hebben vaak gezegd dat de gasten onze BnB maken tot wat deze is. Dat komt met jullie allen helemaal uit. Jullie hebben er als individu en als groep een fantastische 14 dagen van gemaakt. Geen uitzondering en met z'n allen ontbeten en de warme maaltijden genuttigd.

Het is geweldig om te ervaren hoe goed jullie het met elkaar konden vinden. Voor ons een genot om dit mee te mogen maken. Ondanks de wat late avonden en de vroege ochtenden gaf dit ons een geweldige boost. Dan kost hard werken een stuk minder energie.

Wanneer dan ook nog de vaatwasser defect raakt en er door iedereen gewoon geholpen wordt met afruimen en de vaat is de mantelzorg compleet.

Lieve Ger, Johan, Eva, Norbert, Henny, Gerrit, Marja en Maarten. In ons hart gesloten zijn jullie en dat plekje blijft!

Mascha danki en onze wens is werkelijk een wederzien. Waar dan ook maar op deze kleine wereld.

TopGroep is het en wij hebben ontzettend van jullie genoten.

Heel veel dikke knuffels, zoenen en liefs van ons.

Super

Henny en Gerrit, 14-2-2017

Na 10 uur vliegen netjes opgehaald door Marco van het vliegveld, aangekomen bij het B&B waren we verrast door de lokatie en de kamer, die er tiptop uitzag, mooie ruime kamer met een mooie ruime doucheruimte met stortdouche. Konden gelijk 's avonds mee-eten en ' s morgens stond er een heerlijk rijkelijk voorzien ontbijt klaar, waar Jet de scepter overzwaait, niets is teveel en je wordt in de watten gelegd. In 1 woord geweldig en hebben hier een topvakantie gehad, Sunseasleep heeft 4 kamers en 2 ruime appartementen met zwembad.
      Gereisd met partner in februari 2017
      Bram Braakhuis,

TopGroep is het en wij hebben ontzettend van jullie genoten.

Heel veel dikke knuffels, zoenen en liefs van ons.

Jet en Marco

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Sun Sea Sleep in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Sun Sea Sleep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Sun Sea Sleep scoort een 9.52 uit 10 op basis van 100 reviews.