Bed and Breakfast Sun Sea Sleep ****

9,5

Zoover award

WebsiteLink naar website

93 reviews over Bed and Breakfast Sun Sea Sleep in het Nederlands

overheerlijk, onvergetelijk en overweldigend !

Miranda, 14-10-2017

Een overheerlijke vakantie die onverwachts langer duurde dan verwacht. Mede door de goede ontvangst/opvang/tips van Bram&Ester! Veel gezien en heerlijk gegeten. Super verblijf. Hele lieve mensen waar wij ons gelijk eigen bij voelden.Hele fijne kamers, super ontbijt iedere keer en ook iedere keer weer een verrassing.
Gereisd met partner in oktober 2017

Prachtige accommodatie met super uitbaters!

David, 2-10-2017

Heel mooie b&b, erg gastvrij en een heel goed ontbijt met ruime keuze en iedere dag een heerlijke verse smoothie. De kamers zijn prima in orde. Netjes schoon, ruime slaapkamer met goeie airco en een luxe badkamer. We voelden ons hier helemaal thuis. Tijden van ontbijt zijn altijd in overleg. Eigenaars hebben veel kennis over Curaçao en doen er allea aan om hun gasten helemaal in de watten te leggen.
Gereisd met partner in september 2017

Fantastische Appartement met een super zwembad

Asdien, 8-9-2017

Ik ben alleen 4 weken verbleven bij het appartement Sen Sea Sleep, en heb letterlijk de tijd van mijn leven gehad op het eiland en voornamelijk 'thuis' want zo voelde het echt.

Ik ben zowat 10 keer op het eiland geweest op verschillende hotels, appartementen, en villa's maar deze stak er met kop en schouders bovenop! Heerlijke gelegen in een rustige schone en voor beveiligde wijk. De kamers waren tip top in ore! De bedden waren helemaal top en vooral een ruime kamer als badkamer! Een prachtig terras met een uitzicht op het heerlijke zwembad die om een paar dagen gecontroleerd en schoongemaakt werd (waar een lokale zwembad nog wat van kan leren). Met kers op de taart Bram en Ester en hun lieve Isa, wat een top mensen zijn dat zeg! Ik heb heerlijk genoten en dit zal zeker niet mijn eerste en laatste keer zijn geweest! Een dikke 10 krijgen ze van me! Groetjes Asdien

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Een absolute aanrader!!

Matthijs en Sanne, 31-8-2017

Via facebook bij Esther en Bram terecht gekomen. Ze hebben het stokje overgenomen sinds 1 juli 2017. Hier was niks van te merken. Wat een spontane, lieve en behulpzame mensen! Er werd zelfs versiert toen ik jarig was. Hebben een top tijd gehad. Kamers zijn net zo mooi als op de foto's en ontbijt is echt heerlijk en het zwembad is echt een meerwaarde voor de B&B. Mooi uitzicht vanaf het terras/zwembad!
    Gereisd met partner in augustus 2017
    Ester & Bram, Eigenaar, 7-9-2017

Hoi Sanne en Matthijs,

Bedankt voor jullie positieve review, daar zijn we erg blij mee!

Ook heel erg bedankt voor de gezelligheid en de interessante gesprekken.

Met de verjaardag van Sanne was het even improviseren, maar gelukkig is het goed gekomen en hebben we het mooi gevierd.

Wij vinden het fijn dat jullie mooie herinneringen hebben kunnen ophalen op Curaçao en dat wij hebben kunnen bijdragen aan jullie fantastische vakantie.

Heel veel plezier in Nederland en hopelijk tot de volgende keer bij Sun Sea Sleep.

Lieve groeten, Bram & Ester.

Vakantie op vakantie!

Cem Kilic, 31-7-2017

Sun sea sleep was echt mijn beste verblijf op curacao ooit. Ben er 2,5 weken gebleven samen met mijn maatje en het was echt super! De huiseigenaren zijn ontzettend aardig en behulpzaam. Heel erg begripvol en echt gast gastvrij!
    Gereisd met vrienden in juni 2017
    Ester & Bram, Eigenaar, 7-9-2017

Cem, het was inderdaad fantastisch hier, echt geweldig!

Het was heerlijk om te zien hoe jullie genoten van de luxe en van het zwembad (met de bommetjes).

Wij kijken nu al uit naar januari, wanneer jullie weer hier verblijven en zelfs met een grotere groep komen genieten.

Heel erg bedankt voor de beoordeling en wij weten zeker dat het de volgende keer weer een groot feest wordt.

Tot januari, Ester & Bram.

Geweldige bed&breakfast

Tijs, 22-7-2017

Laatst heb ik 6 weken verbleven in bed&breakfast "Sun Sea Sleap". Mijn verblijf in deze accomodatie is mij zeer goed bevallen. Bij het vliegveld werden we opgehaald door één van de eigenaren van de b&b en door hem werden we gelijk vriendelijk ontvangen. Eenmaal in het b&b aangekomen kregen wij gelijk een welkomsdrankje aangeboden en dan merk je gelijk dat er een gezellige/huiselijke sfeer hangt. Na het welkomstdrankje zijn er naar onze kamers gegaan en deze waren erg mooi. De kamers zijn netjes en je kunt goed zien dat de accomodatie netjes wordt onderhouden. Bij deze accomodatie zitten ook mooie zwembaden waar je lekker kan zwemmen en zonnen. 'S avonds is er de mogelijkheid on mee te eten bii het b&b, dit is echt een aanrader! Ik heb in de 6 weken van mijn verblijf hier bijna elke dag gegeten en het was elke keer heerlijk.

Verder is het gewoon een top accomodatie met geweldige eigenaren op een heel mooi eiland!

Begin 2018 ga ik weer en ik ga zeker weten weer naar Sun Sea Sleap

Gereisd zakelijk in mei 2017
    Eigenaren, Eigenaar, 24-7-2017
    Hey Tijs, wat een fantastische review. Wij vonden het ook geweldig om jou hier als gast te hebben. We hebben leuke dingen meegemaakt en zijn blij te horen dat het jou ook goed beviel. Wij zien jou graag terug in 2018, en hopelijk dan voor een welverdiende vakantie i.p.v. voor zaken. In ieder geval nogmaals bedankt voor de leuke tijd en tot de volgende keer. Groeten, Ester en Bram

Helemaal Top

Remco & Paulien, 25-5-2017

Omdat wij met een groep kwamen zijn Marco en Jet zelfs verhuisd voor ons en hadden wij het hele pand voor onszelf. Iedere dag kwamen ze wel even langs of was er contact om te kijken of alles in orde was. Prachtige kamers, prima keuken, heerlijk zwembad. Kortom niets op aan te merken.
    Gereisd met vrienden in november 2016

Prima B&B op een perfecte plek!

Wil & Pam Bergkamp, 25-4-2017

Via Facebook in contact gekomen met de B&B van Marco & Jet. De verhalen waren zo positief dat we direct een kamer hebben geboekt.

Marco en Jet zijn super lieve mensen die de hele dag voor iedereen klaar staan. De B&B ligt op een prima plek, op een heuvel een kwartiertje rijden van het centrum van Willemstad en op 10 minuten rijden van Papagayo Beach. Een perfecte ligging.

De kamers zijn heel schoon en heerlijk ruim. Voldoende comfortabele zonnebedden en diverse zitjes in zon en schaduw. Het ontbijt is heerlijk met iedere dag vers fruit en een smoothie.

Op de dag van aankomst heeft Jet er al meteen rekening mee gehouden dat je mee-eet. De huurauto (ook geregeld door Marco) wordt de dag na aankomst afgeleverd bij de B&B en op de dag van vertrek weer opgehaald.

Kortom, het was onze 1ste keer op Curacao maar dat was zeker niet ons laatste bezoek.

Gereisd met partner in april 2017

Uitermate gezellige B&B met comfortabele kamers

Tam Klein, 7-4-2017

Via Facebook zijn ik en een vriend van mij in contact gekomen met de B&B van Marco en Jet. De recensies waren dusdanig goed dat we hebben geboekt. Ons verblijf was onwijs geslaagd. In de B&B hebben we leuke contacten op gedaan, niet alleen met Marco en Jet, maar ook met andere gasten. De locatie is ideaal, niet te druk en doordat het hoog ligt is er een aangenaam briesje op de veranda. De kamers zijn netjes, schoon en ruim. Jet kookt heerlijk en staat ieder moment voor je klaar. Kortom, ga zo door!
    Gereisd met vrienden in maart 2017
    Bed and Breakfast Sun Sea Sleep, Eigenaar, 11-4-2017

Lieve Tamar. Daar kwam er even een tornado binnen zeg de eerste avond. Het leek alsof je al jaren je vakantie bij ons doorbracht. Gelijk vol in de groep, waarvan er 2 ook dezelfde aankomstdag hadden, zonder afwachtende houding en compleet enthousiast. Voordeel daarvan was dat, mocht er al enig ijs geweest zijn, de verhoudingen direct goed waren en het ijs gebroken. Voor ons allen door de gezelligheid veel te laat naar bed en een brakke volgende dag. dat mocht de pret niet drukken konden we aan jullie merken. Jammer dat je Betteke mis bent gelopen maar ook weer goed dat Engco direct weer onder "vleugels" genomen kon worden.

Je hebt vele activiteiten gedaan met de andere gasten maar ging ook heerlijk je eigen gang. Waar je geen zin in had deed je ook niet en daar verdien je respect voor. Mooi om te zien dat je ook tijd hebt kunnen besteden aan vriendschappen en kennissen die je al op het eiland had van eerdere verblijven en natuurlijk het wonen op dit prachtige eiland.

Lieve Tamar. Bedankt dat je onze gast wilde zijn.

Gezondheid en geluk wensen we je. Alles heeft een reden maar nu misschien nog niet het antwoord.

Geniet Dushi.

Heel veel liefs van ons.

Jet en Marco

Fantastisch verblijf! Een 10!

M. Vredeveld, 4-4-2017

Twee weken geleden ben ik alleen vier nachten verbleven in de B&B van Jet en Marco. Buiten dat het een prachtige villa is, is het ook nog eens een genot bij bij Jet en Marco te mogen verblijven. Jet en Marco zijn heel vriendelijk, lief en gastvrij. Ze respecteren je privacy en staan ook open om buiten gezellig een drankje samen te doen. De B&B is ontzettend schoon!! Jet doet alles zelf, complimenten hiervoor! Jet en Marco denken heel erg met je mee en zijn in alles bereid om je te helpen. Dat vond ik erg prettig. Het ontbijt was heerlijk. Elke ochtend vers fruit en een smoothie.

Via verhuurder had ik een auto gehuurd, wat overigens geen aanrader was (je kunt het beter bij Jet en Marco zelf huren). De handrem deed het niet en de deuren wilden niet dicht, maar Marco was bereid om naar de remmen te kijken en mij zijn autolader te lenen.

Er is ook een mogelijkheid om de avond met hen mee te eten. Ideaal voor als je in de avond niet op pad wilt om uiteten te gaan.

Verder hebben Jet en Marco een trip voor mij geboekt met de Mermaid naar Klein Curacao, zeker een aanrader.

Het is absoluut de moeite waard om naar SunSeaSleep te gaan en ik ga zeker nog een keer terug!

Gereisd alleenreizend in maart 2017
    Bed and Breakfast Sun Sea Sleep, Eigenaar, 11-4-2017

Super lieve Betteke.

4 nachten bij ons in de Bed and Breakfast was voldoende om er, wederom, een dochter bij te krijgen. Ik ben de tel kwijt aan dochters maar het zijn er al vele.

Je kwam alleen op het eiland en had je goed voorbereid. Al snel had je een super contact met Engco en hebben jullie vele activiteiten samen ondernomen.

Geweldig om te zien dat 2 individuele gasten het zo goed met elkaar konden vinden.

Door naar Sint Maarten ging je met wisselende gevoelens. Ondanks de wat stroeve start aldaar heb je ook daar een mooi verblijf gehad. Een nachtje langer verblijven door de vliegmaatschappij vergoed hoorde daar bij.

Dan maar direct door naar je ouders die ook op vakantie waren. We hopen dat je ook daar vol hebt kunnen genieten.

Lieve Betteke. Een goede gezondheid, geluk en liefde stoppen wij als wens in jouw rugzak.

Zonnige groet van Mams en Paps Curaçao.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sun Sea Sleep bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Sun Sea Sleep in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Sun Sea Sleep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Sun Sea Sleep scoort een 9.52 uit 10 op basis van 104 reviews.