6,8

Matig

273 reviews over Hotel Plaza Curaçao in het Nederlands

Fantastische plek.

j winter, 30-4-2016

Plaza hotel is mooi uitgangspunt,het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Het hotel is wat in verval maar dat mag de vakantie pret niet drukken, het is hier altijd een fijn verblijf dus een aanrader.
Gereisd met partner in februari 2016

Dit nooit meer

Ashley van der Woodsen, 14-1-2016

Bij aankomst in de kamer gelijk om een nieuwe gevraagd (er waren geen ramen/deuren die open konden; vocht & stank kon niet weg) waar ze heel moeilijk om deden. 'Alles zat vol' terwijl wij later maar 4 mensen in het hele hotel hebben gezien, het dat in het hoogseizoen! Kamer was smerig, badkamer niet schoon en de buitenmuren brokkelen langzaam af, het bed lag wel lekker. In de hallen zijn stukken van het plafond er compleet uit, Wifi doet het alleen in de lobby & bij het zwembad breek je zowat je voeten als je over de bodem loopt. En dan misschien nog wel het ergste; het ontbijt. Overal (op het brood, bij het vlees/kaas) lagen witte (mieren?) eitjes! Er zaten dus ook overal mieren. Dit was absoluut niet smakelijk of schoon! Dit doen wij iniedergeval nooit meer!
Gereisd familie in augustus 2015

Heerlijk verblijf, voor herhaling vatbaar

louisebruggeman, 15-2-2015

Heerlijke schone kamers, ik kreeg iedere dag ruime hoeveelheid schone handdoeken en ook maakten zij in mijn tien dagen verblijf wel vijf keer mijn bed volledig schoon op. Heerlijk.

Ook de ligging is top. Vanuit het hotel ben je meteen op plein Wilhelmina en loop je in drie minuten naar de busjes die je naar alle stranden brengen waar je heen wilt. Kortom; top en ga ik zeker weer heen!

Gereisd alleenreizend in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Plaza Curaçao*** bij :

Nostalgisch met veel achterstallig onderhoud

P Buil, 22-1-2015

25 jaar geleden hier voor het eerst geweest. Nu weer en er is in die periode weinig veranderd. Uitzicht over het water en de 5 minuten lopen naar het centrum van Willemstad zijn een enorme plus.

Antilliaanse kranten staan momenteel vol met berichten over een faillissement. Hoop is gevestigd op een nieuwe eigenaar die flink gaat renoveren. Kapotte lampen, lekkende kranen, met plakband aan elkaar geplakte glaasjes in brandmelders enz. Het zwembad bevat water maar overal zijn tegels af. Ontbijt was ooit royaal, nu regelmatig plastic bekers en als de koffie op is kun je een lepel instant koffie met heet water nemen. Omeletten zijn prima, daarnaast alleen kaas, ham, gekookt ei en 1 soort jam als beleg. Wifi alleen in de lobby.

Het bed was prima, heerlijk geslapen. Handdoeken en beddengoed gaan waarschijnlijk ook al 25 jaar mee; grijs gewassen en vol met vlekken die er niet meer uit gaan.

Het even teruggaan in de tijd was leuk, maar ik kom pas weer in dit hotel als het is gerenoveerd.

Gereisd alleenreizend in januari 2015

mooiste plek op curacao

J G Enting, 3-1-2015

Hoe verschillend kunnen beoordelingen zijn ?? van Geweldig tot nooit meer...Ik behoor tot de eerste categorie...mooiste uitvalsbasis van Curacao.

En idd het is niet meer het mooiste hotel van Curacao,maar er word keihard gewerkt,personeel is vriendelijk en attent,kamers altijd schoon en altijd voldoende handdoeken...ontbijt prima.

Ik zie al weer uit naar mijn volgend verblijf.

Gereisd met partner in december 2014

al 5 x supervakantie gehad

Marjon, 27-12-2014

Inmiddels 5 keer in Plaza geweest. Ja, oke. Het is geen luxe hotel maar de kamers zijn schoon en de bedden goed.

's morgens ruim voldoende keuze in ontbijt en relaxen bij het zwembad is ook heerlijk.

Wij komen er graag. Is prima uitval basis voor de gehele vakantie.

Service is goed, elke dag schone handdoeken en schoonmaak.

wij hebben altid kamer in de laagbouw met balkon) .

Gereisd met partner in februari 2014

Slecht hotel, langzaam personeel bij inchecken.

heer van Heusden, 16-7-2014

Kamer waren bijvoorbeeld niet onderhouden en daarbij kwam ook nog kijken dat er kakkerlakken in de kamers rondliepen wat niet prettig is. Jammer dat zo'n mooi hotel ooit nu zo is geworden. Dag icoon van Curacao wat binnenkort gaat vervallen..
Gereisd met vrienden in juni 2014

voor ons super

T.A. Thur, 22-4-2014

Wij zijn in maart 4 weken in Plaza geweest, we hadden een fantastische kamer. Uitzicht op de haven, heel mooi het binnenkomen van allerlei schepen. Iedere dag schoon beddegoed en handdoeken en de kamer tiptop schoon gemaakt, héél vriendelijk en behulpzaam leiding en personeel. Ook de ligging in de stad prima, alles binnen bereik Wij gaan zeker weer terug naar Plaza.
Gereisd met partner in februari 2014

Prima

Colette, 5-2-2014

Geen super modern hotel, maar goede zeer ruime bedden, schoon, van de 14 dagen 1 x lauw water, verder altijd warm water. Ruime kamer met zitje en ruime kledingkast. Vriendelijk personeel. Perfecte ligging, middenin centrum. Vele restaurants op loopafstand. Pinautomaat in hotel. Goede föhn. Strandlakenservice (gratis), erg handig voor bij zwembad of strand. Iedere dag een schone handdoek pp, wat genoeg is. Kluis gratis. Wij hadden alleen logies geboekt, maar er was een uitgebreid ontbijtbuffet in het hotel. Wel duur 15 euro pp. Buiten het hotel kun je overal op terrassen ontbijten. De hele dag rijdt er vanaf het hotel een busje naar de stranden. Retour 11.50 gulden = 4.70 euro voor 2 pers. Lokale taxibusjes rijden ook de hele dag heen en weer à 3 gulden=1.22 euro pp. Entree strand 6 gulden/2.45 euro pp. Strandbed voor 2 pers 20-25 gulden/8.16-10.20 euro. Wifi in kamer beperkt. Wifi op de gang en in de lobby prima.
Gereisd met partner in januari 2014

thuiskomen

dreetje, 10-9-2013

Wij komen meestal om de 2 jaar op curacao en zijn te gast in het Plaza hotel in Willemstad.

Het is wel een gevoel van thuiskomen omdat wij er al voor de 7 e maal zijn

en het vaste personeel ons heel goed kent ,en dat is het sterke punt van het hotel en natuurlijk de ligging die fantastich is bij de ingang van de haven ,alle schepen die binnenkomen in de haven gaan naast de deur bij je langs ,met eengeweldig uitzicht over de stad en zee.

Wij kwamen eral toen het nog het hotel nog van v.Valk was ,in 2006 is het verkocht en er is weinig in de kamers geinversteerd en dat zie je duidelijk

geen gordijn voor het douche raam en meer van die kleine dingetjes

Het ontbijt is ook niet meer wat het was,het hotel heeft geen eigen strand

men wordt gebracht naar manbo/cabana beach (schiterend)10 min rijden met een busje/auto maar die was ook niet best

Nee duidelijk een achter uitgang sinds 2 jaar

Vr gr Fam A.Dijkstra lemmer

Gereisd met partner in augustus 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Plaza Curaçao*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Plaza Curaçao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Plaza Curaçao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Plaza Curaçao scoort een 6.82 uit 10 op basis van 273 reviews.