Beoordelingen Appartement Pietermaai Smal****

Pietermaai Smal****
60 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Pietermaai Smal****
Pietermaai Smal 51, Willemstad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pietermaai Smal**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pietermaai Smal**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Pietermaai Smal scoort een 8,1 uit 10, op basis van 60 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pietermaai Smal**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pietermaai Smal****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Pietermaai Smal**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 118 vakantiefoto's van Appartement Pietermaai Smal**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Curaçao. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Curaçao. Vergelijk Appartement Pietermaai Smal**** met andere accommodaties in Willemstad.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

60 beoordelingen over Pietermaai Smal****

60 beoordelingen
8,5
8,3
7,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Mrt. 2014
"Leuke appartementen op fantastische lokatie"vertalen
Bert
9,0

9-4-2014 Hele leuke en sfeervolle appartementen in een hele leuke wijk. De buurt was 15 - 20 jaar geleden volledig verpauperd. Inmiddels is deze kleurrijke wijk bijna volledig gerenoveerd. Ik kan me voorstellen dat je soms nog wat hoort van de werkzaamheden die er plaatsvinden. Wij hebben daar in twee weken tijd geen één keer last van gehad.

Het beste aan dit appartement is zonder twijfel de ligging, zoals gezegd in een hele leuke wijk. Maar ook op zeer korte afstand van alle bezienswaardigheden van Willemstad. Om het hele eiland te zien heb je absoluut een auto nodig, maar op loopafstand van het appartement vind je leuke restaurantjes en de belangrijkste bezienswaardigheden van Willemstad.

Mocht je 100% rust en kalmte zoeken dan is Pietermaai Smal misschien niet de beste optie. Er zitten restaurantjes en barretjes rondom de appartementen. Die hebben tot 22.00 á 23.00 uur vaak live muziek. Daarna is het stil.

Wij hebben hier echt een heel leuk appartement aan gehad.

met partner, 2014
"Paradijs met 1 grote slang"vertalen
wim d hooghe
8,0

21-3-2014 Overdag een oase van rust overdag; tussen 9pm en middernacht geluidsoverlast van lokaal restaurant en het ontbreken van enig raam doet het appartement dienst als klankkast.

met partner, Nov. 2013
"Absolute aanrader, wij komen zeker terug!"vertalen
rein
7,0

1-12-2013 Zeer leuke appartementen autenthiek en gerenoveerd, op loopafstand van het centrum, pontjesbrug 7 minuten lopen. Leuke restaurants in de omgeving. Parkeerplaats voor huurauto aanwezig. Klein zwembadje om af te koelen, of om even tot rust te komen. Klantvriendelijkheid 10+ en zeer gezellig mensen. Het appartement is grote ruimte met wc en douche gescheiden door muurtje. Aanrecht met koelkast, waterkoker, koffiezetapparaat en niet te vergeten gratis wifi! Elke dag netjes schoongemaakt en indien nodig schone handdoeken. Ook badhanddoeken voor strandje beschikbaar. Veilige accommodatie! Minder geschikt voor met kleine kinderen. Uitstekende uitvalsbasis om Curacao te verkennen.
Een echte aanrader.

"Goede ligging!"vertalen
Ingrid deenen
1,0
6,0

26-11-2013 Een mooi appartement. Ligt op loop afstand van het centrum van Willemstad. Een klein zwembad en op loopafstand een strandje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.

met partner, Nov. 2013
"Mooie accomodatie met een paar min/verbeterpunten"vertalen
Annelotte
2,0
6,0

11-12-2013 De basis van het appartement was goed. Je begon wel te zien dat het appartement al wat ouder was. Zo waren er bijvoorbeeld enkele shutters kapot en deed de warme kraan in de keuken het niet. Wij hebben dit aangegeven bij de receptie, waarna werd beloofd te komen kijken, nooit iemand gezien. De mensen van de receptie waren absoluut vriendelijk, maar liepen dus niet altijd hard voor de gasten.

Op tweede dag zijn onze zwemkleding en handdoeken gestolen die op ons terras lagen te drogen. De binnentuin is vrij toegankelijk en de hekken gaan pas in de avond laat dicht. Waakzaamheid is absoluut geboden! Het appartement ligt midden in Punda, hetgeen een geweldige locatie is om het centrum te verkennen, maar ook onveiliger en veel lawaai van de lokale overburen en de muziek uit het café.

Pluspunten: de Wifi, strandhanddoeken en Rocky Beach.

Iets verderop zit hotel Scuba Lodge. Heerlijk ontbijt en diner en super vriendelijke mensen. Mooiere zwembad dan bij Pietermaai. Echt een aanrader!

met partner, Okt. 2013
"Heel bijzonder."vertalen
Rekked
8,0

4-11-2013 Uitstekende lokatie,verschrikkelijke aardig personeel,niets is te veel.
Dit is onze zevende keer op het eiland,steeds andere locaties.
Leuk strandje,deze hadden wij 's morgens voor ons zelf.
Leuk zwembadje,lekker afkoelen.
Handdoeken voor strand en zwembad gratis.
Wij komen hier zeer zeker een keer terug.
Knap hoe alles is gerenoveerd,petje af.
Wij hebben hier 3 weken gelogeerd.

met partner, Aug. 2013
"Leuk en dichtbij Punda"vertalen
Martine
7,0

19-9-2013 Leuke, knusse appartementjes! Savonds was het heerlijk om nog even bij het zwembad te kunnen zitten of nog een borrel bij Ginger! Het open toilet was niet altijd even handig, maar dat hangt af van het appartement. Ook de bouwwerkzaamheden zorgden ervoor dat je op tijd wakker was. Alles zag er netjes en nieuw uit en werd dagelijks schoongemaakt. De wijk is gezellig vol met leuke restaurantjes en kroegjes. Bij aankomt kregen we een welkomstdrankje en een tour met uitleg over de historie van de panden, de wijk en de appartementen. Erg leuk!

met partner, Juni 2013
"Gezellig plekje!"vertalen
diede
8,0

7-7-2013 Het appartement is echt gezellig en knus ingericht. De douche is alleen wat aan de krappe kant. De schoonmaak vond ik niet geweldig, ze vergat vaak wc papier en schone handdoeken. Het appartement is van alle gemakken voorzien en de bedden liggen heerlijk. Het zwembad is niet groot, maar wel gezellig en afkoelend. Net zoals Ginger er Bizzaro mundo. Dit hoort bij het appartement en is echt leuk. Je kan er heerlijk eten. Het appartement ligt in een geweldige wijk. dicht bij het centrum. Een auto huren is echt nodig! Dit moet je niet doen bij de reisorganisaties maar op straat, want dat scheelt echt veel geld. Bezoek klein Curacao en het westpunt, echt een aanrader! Met de dolfijnen zwemmen is ook echt super. Gelukkig airco op de kamer, en erg aardig personeel achter de receptie.

met partner, Mei 2013
"Leuk en gezellig appartementen complex"vertalen
heer De wit
8,0

2-6-2013 Het is goed te doen hier leuk buiten zitje en een klein zwembadje waar je, je lekker kan afkoelen.
Douches zijn wat aan de krappe kant

met partner, Mrt. 2013
"Geweldige vakantie"vertalen
GeertP
10,0

2-4-2013 14 nachten in een splitlevelapp. in de Tafelsteeg . uitstekende service, vriendelijk personeel. Prachtige ligging dicht bij het historisch centrum van Willemstad. Ruime kamer, grote slaapkamer met airco en fan, goed uitgeruste kitchenette. een klein terras in een tropische tuin vlakbij het zwembad. Gezellige muziek vanuit Bizarro Mundo. Als je iets boekt in het centrum van Willemstad kan je enig rumoer verwachten. Voordeel is dat je alle gezelligheid op loopafstand hebt en de werkzaamheden betreffen het verfraaien van de wijk Punda. Ons heeft het nooit gestoord. Om alles van het eiland te kunnen zien is een auto een must. Met de bus kan je vanuit Willemstad overal komen maar de terugweg kan wel eens een probleem opleveren. Het strandje aan de overkant is sfeervol maar zonder mogelijkheid tot zwemmen en vooralsnog geen eten en drinken ( Volgens zeggen wordt daar aan gewerkt). Prijs/kwaliteit vonden wij goed. Kortom, zeker een plek om terug te komen. Verder geen ruimte alles te zeggen.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?