Appartement Pietermaai Boutique Hotel ****

Appartement Pietermaai Boutique Hotel
Pietermaai Boutique Hotel
8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Pietermaai Boutique Hotel bij:

87 reviews over Appartement Pietermaai Boutique Hotel in het Nederlands

Super!

Kaira, 28-9-2016

Super vakantie hier gehad, zeker een aanrader! Fijn ontvangst, heel erg vriendelijk. De kamers zijn top met goede airco! Het complex is goed beveiligd, alle hekken rondom zitten op slot. Er is een parkeerplaats voor ongeveer 5 auto's hier kan het hek op slot dus dan staat de auto veilig. Je kan ook gemakkelijk aan de straat parkeren dit is iets minder veilig maar er loopt een bewaker rond. Het is inderdaad gehorig maar dat geeft het hotel zelf al aan. Oordopjes in en je hebt nergens last van! De ligging is erg goed, je bent binnen 10 minuten bij de pontjesbrug en leuke restaurantjes. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in september 2016

Niet zoals omschreven

Esther, 16-9-2016

Schitterende accommodatie, inrichting kwaliteit en zeker zoals op de foto's (en mooier) minpunt, geen ramen, dus qua geluid slaap je 'op straat' in een studentenbuurt -wat ook zijn voordelen heeft- is dit niet wat ik verwachtte van een boutique hotel. Feest/lawaai tot in de late uurtjes. Omschreven beach shuttle: niet aanwezig, doorverwijzing naar lokaal openbaar vervoer., ontbijt tegen betaling? Adres wordt doorgegeven voor een restaurant in de buurt. Wat mij vooral tegenviel is dat de suite in tegenstelling tot de omschrijving geen eigen buitenruimte heeft.
Gereisd alleenreizend in september 2016

Mooi en verzorgd

Karin, 5-9-2016

Mooi hotel. We hadden appartement, split level slaapksmer en badksmer boven. Met een klein terras wat uitkwam bij het kleine maar heerlijke zwembad.

Schoonmaak was ptima

Gereisd met partner in november 2015

Genoten!!

Sandra, 1-9-2016

Wat een leuk appartement! Ik had een split level, beneden woonkamer en een keukentje, boven slaapkamer met douche en toilet. Alles werd iedere dag schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken en om de dag nieuw beddengoed. In de omgeving zijn heel veel leuke restaurantjes om te kunnen genieten van ontbijt, lunch of diner. Tip: scuba lodge voor ontbijt en diner, Mundo Bizarro voor lunch en borrel.
Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Heerlijk!

Rianne, 2-5-2016

Leuke appartementjes bij binnentuin en klein zwembad. Groot, mooi ingericht, handige keuken, fijne douche in badkamer. Vriendelijke mensen bij receptie. Appartement aan de straat zou gehorig kunnen zijn. Op loopafstand van centrum/pontjesbrug. Auto gratis aan de straat parkeren.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Speciaal

Janin Cleeren, 16-3-2016

Op veel locatie's geweest in Curacao. Maar dit is toch wel heel speciaal. Geen groot zwembad of een balkon met zeezicht. Maar het gevoel echt in Curacao te zijn. Zeer goede service.Op loopafstand van de pondjesbrug. Auto huren en je kunt de mooiste stranden bezoeken
Gereisd met partner in maart 2016

Prijs-kwaliteit beslist niet in verhouding.

JB, 3-2-2016

Het Pietermaai Boutique hotel is zeer centraal gelegen, op loopafstand van Punda en de Handelskade. De wijk Pietermaai is leuk in opkomst met kleine restaurantjes en zeker de moeite van een verblijf waard. Het personeel bij de rreceptie is vriendelijk en behulpzaam.

Helaas zijn er nogal waar tegenvallende aspecten nu dit verblijf. Zo waren de bedden erg hard. Verder is de warm water boiler erg klein waardoor het na elkaar douchen van twee personen nauwelijks mogelijk is. Ook de rainshower is om die reden niet te gebruiken: binnen enkele minuten is al het warme water op. De keukeninventaris is heel erg bescheiden/beperkt en vervelend is dat het keukenblokje geen warm water heeft. De dagelijkse schoonmaak stelt helaas weinig voor. Zo worden de bedden minder vaak verschoond dan in de hotelinformatie aangegeven en wordt er vooral om alles heen gedweild in plaats van echt schoon gemaakt. Jammer was ook dat wij, ondanks onze uitdrukkelijke vraag voor een balkon/terras, een kamer zonder enige buitenruimte kregen. Wel kon gebruik gemaakt worden van de 'afgesloten' binnentuin, maar in het weekend waren de beperkte stoelen aan het zwembad in beslag genomen door een aantal dames uit de buurt.... Alles bij elkaar jammer en de prijs-kwaliteit verhouding staat dan ook beslist niet tot elkaar in verhouding!

Gereisd met partner in januari 2016

Mooie plek midden in Willemstad

Dion en Karin, 17-1-2016

Kamers ruim, maar basic. Klein fornuis waar je een kleine maaltijd kunt maken. Geen airco maar prima ventilator. Goed bed. Terrasje om 's-morgens lekker wakker te worden met een zelfgemaakt ontbijtje.
    Gereisd met partner in april 2013

Perfecte vakantie mede dankzij Pietemaai

Rob & Caroline, 29-10-2015

We zijn alweer een aantal dagen terug, maar missen Willemstad nu al. Dankzij ons verblijf in Pietermaai App. een perfecte vakantie gehad. We mochten logeren in het Herenhuis. Een groot appartement met slaapkamer, keuken en badkamer ineen. Vriendelijke ontvangst door de "meisjes" achter de receptie. Veel tips over de omgeving van het appartement, zoals Ginger, het restaurant op het terrein. Ook lekker eten "gehaald" bij de "TOKO" een stukje verder, waar je 's ochtends ook broodjes ed.kunt halen.

Op advies van Mevr. de Lange (dacht ik dat ze heette) naar Karakter geweest. Een leuk strand met heerlijk restaurant voor de lunch. Al met al, te veel om op te noemen.

Kortom, een heerlijke vakantie om te herhalen.

Dank jullie wel!

Gereisd met partner in oktober 2015
    Coen Morsink, General Manager, 20-11-2015

Beste Rob en Caroline,

Fijn dat jullie zo hebben genoten van Curacao en jullie verblijf bij ons.

Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn collega's!

Hartelijke groet,

Coen

Helemaal top!

Marieke, 14-10-2015

Hartstikke leuke accommodatie. Netjes en goed onderhouden. Goede bedden en goede douche. Ontbijtservice ook prima. Ligt in een leuke buurt met gezellige kroegjes en eettentjes. Zwembad is klein maar heerlijk na een dagje strand. Strand is niet op loopafstand aanwezig maar met de auto ben je zo overal (gratis parkeren). Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam met het boeken van excursies of het huren van een auto. Aanrader.
    Gereisd met partner in oktober 2015
    Coen Morsink, General Manager, 21-10-2015

Beste Marieke,

Fijn om te lezen dat je net zo enthousiast bent over onze accommodatie en buurt als wij zijn!

Hartelijke groet,

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pietermaai Boutique Hotel in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pietermaai Boutique Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pietermaai Boutique Hotel scoort een 8.06 uit 10 op basis van 87 reviews.