Beoordelingen Appartement Pietermaai Apartments****

Pietermaai Apartments****
64 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Pietermaai Apartments****
Pietermaai Smal 51, Willemstad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pietermaai Apartments**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pietermaai Apartments**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Pietermaai Apartments scoort een 8,1 uit 10, op basis van 64 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pietermaai Apartments**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pietermaai Apartments****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Pietermaai Apartments**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 134 vakantiefoto's van Appartement Pietermaai Apartments**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Curaçao. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Curaçao. Vergelijk Appartement Pietermaai Apartments**** met andere accommodaties in Willemstad.
Even geduld a.u.b.

8,4
5,9
8,2
7,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juni 2014
"Zeer tevreden"vertalen
Ralf
9,0

24-06-2014 Mooie gerestaureerde appartementen met moderne inrichting. Supervriendelijk personeel en uitstekende service. Goed werkende tv, airco en wifi. Op loopafstand van Punda en Otrabanda. Strandje erbij (kunt er niet zwemmen). Goede sfeer in de wijk Pietermaai, twee heerlijke restaurants horen bij het complex. Alles mooi aangelegd met lokale flora en fauna en goed onderhouden.

General Manager Coen Morsink, 09-07-2014
Eigenaar zegt:  Bon tardi Ralph, Bedankt voor je positieve review. Zegt het voort en wij verwelkomen jullie graag een volgende keer. Hartelijke groet,

alleenreizend, Apr. 2014
"Authentiek appartement"vertalen
Peter Moonen
3,0

27-04-2014 ++
- Gratis kluisje en WIFI op de kamer
- Gratis badhanddoekservice bij de receptie
- Geheel gerestaureerd 250 jaar oud handelshuis (nu appartementen). Blijkt uit het vele houtwerk en de houten luxaflexjes in het appartement.
- Parketvloer on de slaapkamer
- Stille en goede airco op de slaapkamer
- Goed bed/matras
- Dagelijks nieuwe handdoeken/schoonmaak en vaak nieuwe lakens.
- Behulpzaam en vriendelijk personeel
- Kamer pas gerenoveerd, dus bijna nieuw

- Geen warm water in de keuken/begane grond warm (via de waterkoker)
- Geen warm water in de wasbak op de slaapkamer (boven), maar dit mis je niet door de hoge temperatuur
- Twee zwembaden: 3x3 meter, 5x1½ meter
- Geen kindervermaak
- Trap naar de slaapkamer
- Geen airco in de keuken (begane grond), vaak warm
- Geen klerenkast op de slaapkamer, vanwege het schuine dak
- Ligt wat ver van het centrum (pontjesbrug c.a. 750 meter)

General Manager Coen Morsink, 02-06-2014
Eigenaar zegt:  Bon dia Peter, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. Wij kennen de beperkingen van onze panden maar doen er alles aan om het appartment van alle gemakken te voorzien. Wij zullen je feedback hierin ook zeker meenemen. Saludos

met partner, Mrt. 2014
"Leuke appartementen op fantastische lokatie"vertalen
Bert
9,0

09-04-2014 Hele leuke en sfeervolle appartementen in een hele leuke wijk. De buurt was 15 - 20 jaar geleden volledig verpauperd. Inmiddels is deze kleurrijke wijk bijna volledig gerenoveerd. Ik kan me voorstellen dat je soms nog wat hoort van de werkzaamheden die er plaatsvinden. Wij hebben daar in twee weken tijd geen één keer last van gehad.

Het beste aan dit appartement is zonder twijfel de ligging, zoals gezegd in een hele leuke wijk. Maar ook op zeer korte afstand van alle bezienswaardigheden van Willemstad. Om het hele eiland te zien heb je absoluut een auto nodig, maar op loopafstand van het appartement vind je leuke restaurantjes en de belangrijkste bezienswaardigheden van Willemstad.

Mocht je 100% rust en kalmte zoeken dan is Pietermaai Smal misschien niet de beste optie. Er zitten restaurantjes en barretjes rondom de appartementen. Die hebben tot 22.00 á 23.00 uur vaak live muziek. Daarna is het stil.

Wij hebben hier echt een heel leuk appartement aan gehad.

met partner, 2014
"Paradijs met 1 grote slang"vertalen
wim d hooghe
8,0

21-03-2014 Overdag een oase van rust overdag; tussen 9pm en middernacht geluidsoverlast van lokaal restaurant en het ontbreken van enig raam doet het appartement dienst als klankkast.

met partner, Mrt. 2014
"(voor ons) fijne ligging"vertalen
fam groen
9,0

04-05-2014 prima appartement , goede prijs kwaliteit verhouding, als er iets was, waren ze meteen ter plekke om het mankement te verhelpen, vriendelijk personeel.....niets mee dus. Ook een prima ligging, dicht bij het oude centrum van willemstad op loopafstand van de pontjesbrug.

General Manager Coen Morsink, 02-06-2014
Eigenaar zegt:  Bon dia familie Groen, Bedankt voor jullie feedback en dat jullie een fijn verblijf bij Pietermaai Apartments hebben gehad. Graag tot ziens!

met partner, Nov. 2013
"Absolute aanrader, wij komen zeker terug!"vertalen
rein
7,0

01-12-2013 Zeer leuke appartementen autenthiek en gerenoveerd, op loopafstand van het centrum, pontjesbrug 7 minuten lopen. Leuke restaurants in de omgeving. Parkeerplaats voor huurauto aanwezig. Klein zwembadje om af te koelen, of om even tot rust te komen. Klantvriendelijkheid 10+ en zeer gezellig mensen. Het appartement is grote ruimte met wc en douche gescheiden door muurtje. Aanrecht met koelkast, waterkoker, koffiezetapparaat en niet te vergeten gratis wifi! Elke dag netjes schoongemaakt en indien nodig schone handdoeken. Ook badhanddoeken voor strandje beschikbaar. Veilige accommodatie! Minder geschikt voor met kleine kinderen. Uitstekende uitvalsbasis om Curacao te verkennen.
Een echte aanrader.

"Goede ligging!"vertalen
Ingrid deenen
1,0
6,0

26-11-2013 Een mooi appartement. Ligt op loop afstand van het centrum van Willemstad. Een klein zwembad en op loopafstand een strandje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.

met partner, Nov. 2013
"Mooie accomodatie met een paar min/verbeterpunten"vertalen
Annelotte
2,0
6,0

11-12-2013 De basis van het appartement was goed. Je begon wel te zien dat het appartement al wat ouder was. Zo waren er bijvoorbeeld enkele shutters kapot en deed de warme kraan in de keuken het niet. Wij hebben dit aangegeven bij de receptie, waarna werd beloofd te komen kijken, nooit iemand gezien. De mensen van de receptie waren absoluut vriendelijk, maar liepen dus niet altijd hard voor de gasten.

Op tweede dag zijn onze zwemkleding en handdoeken gestolen die op ons terras lagen te drogen. De binnentuin is vrij toegankelijk en de hekken gaan pas in de avond laat dicht. Waakzaamheid is absoluut geboden! Het appartement ligt midden in Punda, hetgeen een geweldige locatie is om het centrum te verkennen, maar ook onveiliger en veel lawaai van de lokale overburen en de muziek uit het café.

Pluspunten: de Wifi, strandhanddoeken en Rocky Beach.

Iets verderop zit hotel Scuba Lodge. Heerlijk ontbijt en diner en super vriendelijke mensen. Mooiere zwembad dan bij Pietermaai. Echt een aanrader!

met partner, Okt. 2013
"Heel bijzonder."vertalen
Rekked
8,0

04-11-2013 Uitstekende lokatie,verschrikkelijke aardig personeel,niets is te veel.
Dit is onze zevende keer op het eiland,steeds andere locaties.
Leuk strandje,deze hadden wij 's morgens voor ons zelf.
Leuk zwembadje,lekker afkoelen.
Handdoeken voor strand en zwembad gratis.
Wij komen hier zeer zeker een keer terug.
Knap hoe alles is gerenoveerd,petje af.
Wij hebben hier 3 weken gelogeerd.

met partner, Aug. 2013
"Leuk en dichtbij Punda"vertalen
Martine
7,0

19-09-2013 Leuke, knusse appartementjes! Savonds was het heerlijk om nog even bij het zwembad te kunnen zitten of nog een borrel bij Ginger! Het open toilet was niet altijd even handig, maar dat hangt af van het appartement. Ook de bouwwerkzaamheden zorgden ervoor dat je op tijd wakker was. Alles zag er netjes en nieuw uit en werd dagelijks schoongemaakt. De wijk is gezellig vol met leuke restaurantjes en kroegjes. Bij aankomt kregen we een welkomstdrankje en een tour met uitleg over de historie van de panden, de wijk en de appartementen. Erg leuk!

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?