Beoordelingen Appartement Pietermaai Apartments****

Pietermaai Apartments****
67 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Pietermaai Apartments****
Pietermaai Smal 51, Willemstad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pietermaai Apartments**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pietermaai Apartments**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Pietermaai Apartments scoort een 7,9 uit 10, op basis van 67 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pietermaai Apartments**** in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pietermaai Apartments****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Pietermaai Apartments**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 134 vakantiefoto's van Appartement Pietermaai Apartments**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Curaçao. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Curaçao. Vergelijk Appartement Pietermaai Apartments**** met andere accommodaties in Willemstad.
Even geduld a.u.b.

8,4
5,7
8,1
6,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, 2014
"Leuk sfeervol appartement!"vertalen
Leon en Erin
7,0

03-08-2014 Allereerst het ontvangst: Super vriendelijk en enthousiast!
Leuke rondleiding met wat informatie en historie erbij, en een gratis welkomsdrankje :-)
Het appartement ligt op loopafstand van het centrum van Willemstad, genoeg lekkere restaurantjes in de buurt. Maar bij (Pietermaai)restaurant Ginger kan je ook heerlijk eten!

Geen mooi strand in de buurt, behalve Rockbeach waar je niet echt kan zwemmen. Maar wij hadden een autootje gehuurd die je veilig achter de appartementen kwijt kan. Dus zo hebben we veel mooie strandjes kunnen bezoeken. Lekkere badhanddoeken waren beschikbaar bij de receptie.

De kamer die wij hadden was een ruime studio. Alleen een beetje gehorig, en inderdaad ook een open badkamer/wc in de kamer. Maar dat overleef je ook wel een weekje ;-)

Zwembaden zijn klein. Maar heb er wel heerlijk kunnen bijkomen na een lange stranddag. Misschien minder geschikt voor kinderen, maar met zijn tweeën hebben wij er kunnen genieten van het zonnetje.

General Manager Coen Morsink, 06-08-2014
Eigenaar zegt:  Beste Leon en Erin, Bedankt voor het schrijven van deze positieve feedback. Erg fijn om te lezen dat jullie een prettig verblijf bij ons hebben gehad en dat jullie ook van Curacao hebben genoten. Wij kijken uit naar jullie volgende komst! Hartelijke groet, Coen Morsink

met partner, Juli 2014
"Ja wat moeten we er van zeggen"vertalen
wvelzel
3,0
4,0
1,0

28-07-2014 We kennen Pieter Maai al van 30 jaar geleden, het is een geweldige trendy wijk aan het worden met veel prima eetgelegenheden.
De eigenaren zijn elke dag met passie bezig om het complex te onderhouden en te verbeteren, ze zijn echter wel mensen (klanten) schuw, gedag zeggen of vragen of het bevalt kennen ze niet.
De mensen van het eiland die bij Pieter Maai werken zijn heel vriendelijk en hebben veel belangstelling voor de klanten dat maakt een hoop goed.
Helaas was onze suite net boven de werkplaats waardoor we elke dag om 7:00 uur werden gewekt door het opstarten van de zaagmachine en verflucht.
- De ligging is prima, dichtbij het centrum op loopafstand
- Toilet in de kamer vonden we niet prettig
- Het zwembad is meer een badkuip
- Dichtbij geen strand of zwemplek beschikbaar
Het complex verdiend 2 sterren voor de ligging en uitstraling

General Manager Coen Morsink, 31-07-2014
Eigenaar zegt:  Beste familie Velzel, Bedankt voor het nemen van de tijd om ons feedback te geven. Helaas hebben wij niet geheel aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Onze excuses daarvoor. Zoals u schrijft doen wij elke dag ons best om vol passie deze buurt een beetje mooier te maken en onze gasten van dienst te zijn. De appartementen gelegen onder die van u werden gerenoveerd tijdens uw verblijf waar u helaas hinder van heeft ondervonden. Excuses daarvoor. Wij doen ons beste om de overlast tot een minimum te beperken. Zoals ik heb begrepen komt u met regelmaat op Curacao. Mocht u nog een keer in onze buurt willen verblijven dan horen wij dat graag en doen wij graag wat extra's om deze vervelende ervaring weg te nemen. Hartelijke groet, Coen Morsink

met partner, Juni 2014
"Zeer tevreden"vertalen
Ralf
9,0

24-06-2014 Mooie gerestaureerde appartementen met moderne inrichting. Supervriendelijk personeel en uitstekende service. Goed werkende tv, airco en wifi. Op loopafstand van Punda en Otrabanda. Strandje erbij (kunt er niet zwemmen). Goede sfeer in de wijk Pietermaai, twee heerlijke restaurants horen bij het complex. Alles mooi aangelegd met lokale flora en fauna en goed onderhouden.

General Manager Coen Morsink, 09-07-2014
Eigenaar zegt:  Bon tardi Ralph, Bedankt voor je positieve review. Zegt het voort en wij verwelkomen jullie graag een volgende keer. Hartelijke groet,

alleenreizend, Apr. 2014
"Authentiek appartement"vertalen
Peter Moonen
3,0

27-04-2014 ++
- Gratis kluisje en WIFI op de kamer
- Gratis badhanddoekservice bij de receptie
- Geheel gerestaureerd 250 jaar oud handelshuis (nu appartementen). Blijkt uit het vele houtwerk en de houten luxaflexjes in het appartement.
- Parketvloer on de slaapkamer
- Stille en goede airco op de slaapkamer
- Goed bed/matras
- Dagelijks nieuwe handdoeken/schoonmaak en vaak nieuwe lakens.
- Behulpzaam en vriendelijk personeel
- Kamer pas gerenoveerd, dus bijna nieuw

- Geen warm water in de keuken/begane grond warm (via de waterkoker)
- Geen warm water in de wasbak op de slaapkamer (boven), maar dit mis je niet door de hoge temperatuur
- Twee zwembaden: 3x3 meter, 5x1½ meter
- Geen kindervermaak
- Trap naar de slaapkamer
- Geen airco in de keuken (begane grond), vaak warm
- Geen klerenkast op de slaapkamer, vanwege het schuine dak
- Ligt wat ver van het centrum (pontjesbrug c.a. 750 meter)

General Manager Coen Morsink, 02-06-2014
Eigenaar zegt:  Bon dia Peter, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven. Wij kennen de beperkingen van onze panden maar doen er alles aan om het appartment van alle gemakken te voorzien. Wij zullen je feedback hierin ook zeker meenemen. Saludos

met partner, Mrt. 2014
"Leuke appartementen op fantastische lokatie"vertalen
Bert
9,0

09-04-2014 Hele leuke en sfeervolle appartementen in een hele leuke wijk. De buurt was 15 - 20 jaar geleden volledig verpauperd. Inmiddels is deze kleurrijke wijk bijna volledig gerenoveerd. Ik kan me voorstellen dat je soms nog wat hoort van de werkzaamheden die er plaatsvinden. Wij hebben daar in twee weken tijd geen één keer last van gehad.

Het beste aan dit appartement is zonder twijfel de ligging, zoals gezegd in een hele leuke wijk. Maar ook op zeer korte afstand van alle bezienswaardigheden van Willemstad. Om het hele eiland te zien heb je absoluut een auto nodig, maar op loopafstand van het appartement vind je leuke restaurantjes en de belangrijkste bezienswaardigheden van Willemstad.

Mocht je 100% rust en kalmte zoeken dan is Pietermaai Smal misschien niet de beste optie. Er zitten restaurantjes en barretjes rondom de appartementen. Die hebben tot 22.00 á 23.00 uur vaak live muziek. Daarna is het stil.

Wij hebben hier echt een heel leuk appartement aan gehad.

met partner, 2014
"Paradijs met 1 grote slang"vertalen
wim d hooghe
8,0

21-03-2014 Overdag een oase van rust overdag; tussen 9pm en middernacht geluidsoverlast van lokaal restaurant en het ontbreken van enig raam doet het appartement dienst als klankkast.

met partner, Mrt. 2014
"(voor ons) fijne ligging"vertalen
fam groen
9,0

04-05-2014 prima appartement , goede prijs kwaliteit verhouding, als er iets was, waren ze meteen ter plekke om het mankement te verhelpen, vriendelijk personeel.....niets mee dus. Ook een prima ligging, dicht bij het oude centrum van willemstad op loopafstand van de pontjesbrug.

General Manager Coen Morsink, 02-06-2014
Eigenaar zegt:  Bon dia familie Groen, Bedankt voor jullie feedback en dat jullie een fijn verblijf bij Pietermaai Apartments hebben gehad. Graag tot ziens!

met partner, Nov. 2013
"Absolute aanrader, wij komen zeker terug!"vertalen
rein
7,0

01-12-2013 Zeer leuke appartementen autenthiek en gerenoveerd, op loopafstand van het centrum, pontjesbrug 7 minuten lopen. Leuke restaurants in de omgeving. Parkeerplaats voor huurauto aanwezig. Klein zwembadje om af te koelen, of om even tot rust te komen. Klantvriendelijkheid 10+ en zeer gezellig mensen. Het appartement is grote ruimte met wc en douche gescheiden door muurtje. Aanrecht met koelkast, waterkoker, koffiezetapparaat en niet te vergeten gratis wifi! Elke dag netjes schoongemaakt en indien nodig schone handdoeken. Ook badhanddoeken voor strandje beschikbaar. Veilige accommodatie! Minder geschikt voor met kleine kinderen. Uitstekende uitvalsbasis om Curacao te verkennen.
Een echte aanrader.

"Goede ligging!"vertalen
Ingrid deenen
6,0

26-11-2013 Een mooi appartement. Ligt op loop afstand van het centrum van Willemstad. Een klein zwembad en op loopafstand een strandje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijs kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.

met partner, Nov. 2013
"Mooie accomodatie met een paar min/verbeterpunten"vertalen
Annelotte
2,0
6,0

11-12-2013 De basis van het appartement was goed. Je begon wel te zien dat het appartement al wat ouder was. Zo waren er bijvoorbeeld enkele shutters kapot en deed de warme kraan in de keuken het niet. Wij hebben dit aangegeven bij de receptie, waarna werd beloofd te komen kijken, nooit iemand gezien. De mensen van de receptie waren absoluut vriendelijk, maar liepen dus niet altijd hard voor de gasten.

Op tweede dag zijn onze zwemkleding en handdoeken gestolen die op ons terras lagen te drogen. De binnentuin is vrij toegankelijk en de hekken gaan pas in de avond laat dicht. Waakzaamheid is absoluut geboden! Het appartement ligt midden in Punda, hetgeen een geweldige locatie is om het centrum te verkennen, maar ook onveiliger en veel lawaai van de lokale overburen en de muziek uit het café.

Pluspunten: de Wifi, strandhanddoeken en Rocky Beach.

Iets verderop zit hotel Scuba Lodge. Heerlijk ontbijt en diner en super vriendelijke mensen. Mooiere zwembad dan bij Pietermaai. Echt een aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?