Bungalow Papagayo Beach Resort ****

Bungalow Papagayo Beach Resort
Papagayo Beach Resort
8,7

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Papagayo Beach Resort bij:

383 reviews over Bungalow Papagayo Beach Resort in het Nederlands

Bakker, 30-8-2017

Genoten van het weer en prachtige kamers.
Gereisd met oudere kinderen in december 2016
Team Papagayo, Sales Team, 31-8-2017

Beste heer/mevrouw Bakker,

Hartelijk dank voor jullie review en top score! En om even in de termen van Rob Geus te spreken; daar worden we erg blij van! ;-) Fijn dat jullie genoten hebben van jullie tijd bij ons en we hopen jullie snel weer te mogen ontvangen.

Zonnige groeten,

Super!

Stols, 22-8-2017

De 3 slaapkamer villa's met uitzicht op zee, liggen best wel eens stukje lopen van het strand.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Team Papagayo, Sales Team, 25-8-2017

Beste heer/mevrouw Stols,

Hartelijk dank voor uw review! We waarderen het dat u de tijd en moeite heeft genomen hiervoor en zijn blij dat u ons een mooie 8 geeft. Wij hopen dat u tijdens een volgend bezoek aan ons mooie eiland wederom voor Papagayo kiest. Heel graag tot ziens!

Christel, 21-8-2017

Super resort met mooie villa's. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Ook konden we elke dag schone badlakens halen bij de receptie. Erg mooi aangelegd resort met zeer vriendelijk personeel. Strand met beachclub en restaurants was ook geweldig. We hebben een heerlijke vakantie gehad en zullen hier zeker nog een keer teruggaan.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Team Papagayo, Sales Team, 25-8-2017

Hi Christel,

Ontzettend bedankt voor deze fantastische score!! Wat fijn om te lezen dat jullie zo'n heerlijke vakantie bij ons hebben gehad en de moeite hebben genomen om dit op Zoover te delen. We waarderen dit enorm en kijken uit naar jullie volgend verblijf bij ons!

Zonnige groet,

10 Jaar gewoond hier! Ik kom thuis..

Marike Modderman, 18-8-2017

Geweldige service en mooie villa's!! Lieve mensen, mooi gelegen met de mooiste zonsondergang van de wereld!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Team Papagayo, Sales Team, 21-8-2017

Wauw Marike, dank voor je mooie review en score! Wat fijn om te lezen dat je je zo thuis hebt gevoeld bij ons. Dat is een mooi compliment, zeker van iemand die hier 10 jaar heeft gewoond en het eiland dus door en door kent! Blijf vooral zo vaak mogelijk terug komen want "home is where your heart is" ;-)

Zonnige groetjes

Fantastisch hotel en super vriendelijk personeel

Monique Hulsers, 24-7-2017

We hadden een prachtige kamer, uitzicht op zee, super vriendelijk personeel,

fantastische ligging van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Hi Monique,

Hartelijk dank dat je de tijd en moeite hebt genomen om een review te schrijven. En van zo'n score worden we natuurlijk blij!! Goed te lezen dat jullie het zo fijn hebben gehad. En we zijn het helemaal met je eens, iedere dag wakker worden met uitzicht op zee, dat blijft toch het ultieme vakantie gevoel hè? :-) We hopen jullie snel weer bij ons te zien!

Zonnige groeten,

Super resort

M heijboer, 19-7-2017

Geweldig resort met prachtige appartementen! Ruim, mooi ingericht, rustig gelegen en zeer schoon! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Een aanrader....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Beste heer/mevrouw Heijboer,

Hartelijk dank voor jullie review en mooie score! Fijn om te lezen dat jullie genoten hebben bij ons. We hopen jullie snel weer te mogen begroeten bij ons.

Feels like home

SvdCruijsem, 9-7-2017

Papagayo Beach Resort is voor mij en mijn gezin de ultieme plek voor kwaliteit, rust, vriendelijk personeel, relaxen, lekker eten en drinken. Niets moet alles mag in een omgeving die dat uitstraalt en ademt. Heerlijk in de winter om even bij te tanken en super in de zomer.
Gereisd met partner in december 2016
Team Papagayo, Sales Team, 7-8-2017

Beste SvdCruijsem,

Een betere beoordeling hadden we niet kunnen vragen en wij zijn enorm blij dat jullie je thuis hebben gevoeld hier bij Papagayo Beach Resort.

Als wij nog iets voor jullie kunnen betekenen, aarzel niet om een email naar ons te versturen (reservations@papagayo.com). Wij hopen jullie gauw weer te mogen ontvangen.

Het is je centjes waard

Caresse Thiel, 26-6-2017

Omgeving is gezellig "Zanzibar" &"Papagayo Beach".

Pool in het resort is super en relaxing ziet er netjes uit.

In het resort is het lekker rustig en de villa's zijn netjes verzorgd.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017
Team Papagayo, Sales Team, 7-8-2017

Beste Caresse Thiel,

Harstikke bedankt voor zo'n mooie review! Wij zijn blij dat jullie hier bij ons hebben genoten en wij hopen jullie binnenkort weer hier te mogen ontvangen.

Aarzel niet om contact met ons op te nemen (reservations@papagayo.com) als wij nog iets voor jullie kunnen betekenen.

Team Papagayo

Mooi resort op een relaxed eiland

Anneloes, 11-6-2017

Het Papagayo Beach Resort is echt geweldig. We hadden een mooi groot huis met een grote huiskamer/keuken, 2 slaapkamers, 2 badkamers en een grote veranda. Bij aankomst was de koelkast gevuld en stonden wat boodschappen op de plank voor een goede start. De bedden waren fijn en de twee slaapkamers zijn voorzien van airco. De kamer niet, dus daar wat het vaak erg warm, maar op de veranda met een heerlijke wind er bij was het goed vertoeven. Elke dag werd het huis schoongemaakt en werden de handdoeken verschoont. Wij zaten naast het zwembad/receptie, wat erg makkelijk was en we waren zo op het strand en bij de beach clubs. AH om de hoek. Wel was beestjes in huis, zoals een salamandertje, vogels die de suikerzakjes komen pikken en de laatste dag een mooie, grote kakkerlak. Maar echt, je hebt er geen last van. De huisjes zijn open, omdat er geen glas voor de ramen zit, maar luiken die niet alles afsluiten. Vandaar dat er van alles naar binnen kan komen. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad.
Gereisd met partner in juni 2017
Team Papagayo, Sales Team, 20-6-2017

Beste Anneloes,

Veel dank voor jouw mooie review, wij horen graag dat jullie hier bij Papagayo Beach Resort hebben genoten!

Wij zien jullie graag weer terug dus stuur ons een email (reservations@papagayo.com) als wij iets kunnen doen om jullie volgende verblijf te faciliteren.

Team Papagayo

Wat een mooi park en wat een fijn eiland

Dekker, 27-5-2017

Het park is ruim opgezet, de harmonicadeuren van de bungalows kunnen helemaal open waardoor het nog groter is .

Wij zijn met 2 volwassenen en 3 kinderen geweest. Een hoop te doen voor jong en oud.

Huur wel een auto, niet via grote verhuurder of op het park daar word je geknipt en geschoren. Wij hebben een grote SUV via facebook geboekt. Voor de prijs van een kleine Kia een grote SUV. Via de maps app kom je op alle leuke plaatsen en heb je navigatie zonder mb s te verbruiken.

Jan thiel en Zanzibar zijn erg leuk maar de consumpties wel heel prijzig. S morgens bij van tweel supermarkt vers brood en beleg.

Wij gaan zeker nog een keer terug naar Papagao beach.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
Team Papagayo, Sales Team, 20-6-2017

Beste Familie Dekker,

Veel dank voor zo'n mooie review, wij horen graag dat onze gasten zeker terug zullen komen!

Als wij een vraag of verzoek kunnen beantwoorden, aarzel niet om contact met ons op te nemen (reservations@papagayo.com).

Tot de volgende keer,

Team Papagayo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Papagayo Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Papagayo Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Papagayo Beach Resort scoort een 8.65 uit 10 op basis van 384 reviews.