Bungalow Panaché Mini Resort *****

WebsiteLink naar website

204 reviews over Bungalow Panaché Mini Resort in het Nederlands

Een dikke vette 10 !

Ben Verdaasdonk, 23-5-2017

Vandaag onze laatste dag op Panache Mini Resort.

Dus nog even genieten van deze heerlijke plek en tijd voor feedback. Eerst grote complimenten voor Dana en Alex ! Jullie brengen klantvriendelijkheid en service op een prima wijze in praktijk en weten hoe belangrijk dat is voor de gasten. Ga vooral zo door !

Zonder in detail en herhaling te treden sluiten wij ons volledig aan bij de vorige sprekers in hun toelichting op al die Tienen. It's the truth and nothing but the truth ! Panache zal altijd in zeer positieve zin in onze gedachten blijven, mochten we nog eens terugkeren naar Dushi Korsou. Dana en Alex......, masha masha danki y ayó. Ben, Cockie en Martijn uit Etten-Leur, Nederland

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Tot rust komen en genieten op Panache Mini Resort

Astrid en Wilfred, 26-4-2017

Dank jullie wel Dana en Alex.

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad op jullie resort.

Alles is prima geregeld op Panache.

Mooie ruime bungalow van alle gemakken voorzien. Zelfs een koelbox om mee te nemen naar de prachtige stranden op Curacao.

Een mooi zwembad met ligstoelen om tot rust te komen .

1 advies , een auto is aan te raden . Maar ook dat kunnen Dana en Alex voor je regelen.

Niets is hun teveel om het de gasten naar hun zin te maken.

Al met al een plek om terug te komen .

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijke plek voor een supervakantie !

Patrick & Miranda, 24-4-2017

Heerlijke plek voor een supervakantie !!!

Wil je een super plek op dit prachtige eiland? Ga dan naar Panaché mini resort. De ligging is perfect om Curaçao te gaan verkennen. Dicht bij de stranden, supermarkten en centrum van Willemstad. Allemaal met 5 a 10 minuten te bereiken. Het resort zelf is iets hoger gelegen in een rustige buurt en ligt heerlijk op de wind !!!

Wij verbleven ruim 2 weken in bungalow C en het was perfect voor elkaar. Ruim genoeg, schoon, netjes onderhouden net zoals het gehele resort. En ook erg fijn, een wasmachine in de bungalow.

Een heerlijk groot zoutwaterzwembad met goede ligbedden en fijne loungebanken.

Ook liggen de lokale dagbladen Amigoe en het Antilliaanse Dagblad iedere dag bij het zwembad zodat je van het lokale en Nederlandse nieuws op de hoogte kunt blijven.

De Wifi werkt perfect op het gehele resort. Ook videobellen met Nederland was geen enkel probleem.

De eigenaren Alex & Dana zijn ontzettende aardige, bevlogen en behulpzame mensen. Zij doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te laten beleven. Ze staan dag en nacht voor je klaar.

Speciaal zijn ook de extra services die ze bieden. Zo ligt er een telefoon voor je klaar met een lokale simkaart die je kunt gebruiken als dat nodig is voor noodgevallen. De nummers van Dana en Alex, politie, ambulance, lokale ANWB etc. het staat er allemaal in.

Ook verzorgen ze de eerste boodschappen als je dat zou willen. Je geeft in Nederland je boodschappen door en zij zorgen er voor dat alles al in de koelkast ligt bij aankomst. Zo kun je na je vlucht heerlijk genieten van een koud drankje en hoe je niet eerst naar de supermarkt toe.

Kortom, een prima plek voor een heerlijke ontspannen en zorgeloze vakantie.

Dana & Alex: Ontzettend bedankt voor de heerlijke tijd op jullie resort.

Wij komen terug, 100% !!!

Gr. Patrick en Miranda

Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Panaché Mini Resort bij:

Locatie en eigenaren top!

Cees en Paula Hendriks, 18-4-2017

Panache resort ligt op een mooie, wat hogere locatie. Deze ligging, in een rustige buurt, zorgt voor voldoende wind en deze op zijn beurt weer voor weinig muggen. Alex en Dana zijn lieve mensen die alles in het werk stellen om het hun gasten naar de zin te maken. Het resort ziet er zeer verzorgd uit.

Filtering van het water van het zwembad gebeurt mbv zout waardoor er geen chloorgevoel is. Bijzonder prettig! Wij wensen Alex en Dana veel geluk toe en hebben tijdens ons verblijf wel gezien dat zij het bijzondere niveau van het resort zullen vasthouden en zelfs zullen verbeteren!

Het paradijs

Arie & Monique, 1-4-2017

Heb je behoefte aan rust, ruimte, netheid en comfort, dan is Panaché een echte aanrader!

Een heerlijk zoutwaterzwembad met prima ligbedden. Bungalow of appartement is van alle denkbare gemakken voorzien. Het penthouse is een absolute topper!

Zoek je vertier? 5 minuten autorijden van Jan thiel baai, leuke beachclubs, goed eten en heerlijk zwembad.

En dan tot slot de eigenaren Dana en Alex. Wat een lieferds; begrijpen het woord Klantvriendelijkheid in alle toonaarden. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in maart 2017

Rustgevend, Schoon en goed geregelde vakantie !

Familie de Wind, 29-3-2017

We zijn als gezin met een kind van 2 jaar voor 4 weken op vakantie geweest op Curaçao. Op Hato stond Alex met een bord netjes op tijd op ons te wachten met auto stoel. Het appartement waar we verbleven was heel erg schoon en alles werd iedere week bijgehouden incl schone handdoeken. Mijn zoontje Noah heeft echt genoten en kwam niks tekort van eet stoel, kinderbed, speelgoed, zwemspullen alles was aanwezig. Het was heerlijk rustig en waren dichtbij overige stranden in de buurt. Wat wij erg handig vonden is de telefoon die je mee krijgt met noodnummers heel erg handig. Alex en Dana dankjewel voor de geweldige vakantie.
    Gereisd met jonge kinderen in februari 2017

Prachtige plek

Ingrid, 19-3-2017

Een hele fijne plek als uitvalsbasis om Curacao te verkennen. Je komt er geheel tot rust. Heerlijk zwembad, goede bedden, mooi, klein rustig resort. Heerlijke loungeplekjes bij t zwembad en prettige ligbedden.

De appartementen zijn comfortabel ingericht. Wij hadden een tweede slaapkamer en daarmee ook een tweede toilet. Super wanneer je bv kinderen bij je hebt. Ook kun je gebruik maken vd wasmachine.

Alex en Dana, de eigenaren, zijn zeer gastvrij en doen alles om je een fijne tijd te bezorgen. Ze zijn ook zeer behulpzaam.

Je hebt hier wel een auto nodig. Maar dan heb je ook alles op korte afstand. Strand, restaurants en supermarkten.

Een minpuntje, en dat is de WiFi die t eigenlijk alleen goed doet bij t zwembad. Deze zou een versterker kunnen gebruiken. Verder topplek met top-mensen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Wat een fantastisch oord!

Klaas Giliam, 2-3-2017

In januari hebben we 3 weken doorgebracht in dit mini resort. Dana en Alex doen er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken .Ze halen je van Hato en brengen je na afloop ook weer terug. Appartement was om door een ringetje te halen , handdoeken schoon en steeds vernieuwd. Een heerlijk zwembad met ligstoelen ,een volledig ingerichte keuken om te kokkerellen ,een kluis voor je kostbaarheden ,kortom alles is aanwezig. Een auto voor de deur en Alex vertelt je waar je op dit fijne eiland naar toe kan. Kortom ,we hebben van deze vakantie genoten en komen zeker volgend jaar weer terug. Dana en Alex bedankt voor jullie goede zorgen. Het was allemaal fantastisch!!
    Gereisd met partner in januari 2017

Het is een heerlijk rustig en schoon resort

Tina en Cees van Damme, 26-2-2017

Dit is ons derde jaar op dit resort , wij maken gebruik van een bungalow .Heerlijk , alles is aanwezig en je hebt je eigen privacy .

Ook het huren van een auto is een pre . Dana en Alex zijn fijne eigenaren , die het iedereen naar het zin maken .

Heel veel succes .

Gereisd met partner in februari 2017

Jammer!

Leon Massop, 26-2-2017

Het Panache resort is een heerlijk resort echter het gaat achteruit. De schoonmaak wordt duidelijk minder en het park wordt ook minder goed onderhouden. M.n. veel onkruid en dergelijke in de tuin en dat zijn wij niet gewend. Voorheen hadden Anneke en Werner het echt fantastisch voor elkaar. Schoon en netjes.

Ook hebben wij een zeer vervelende ervaring gehad. In het appartement is onze tablet gestolen. Wij hebben aangifte gedaan en de eigenaar gaf aan dat hij er niets aan kon doen. Echter het tablet wilden zij niet vergoeden. Wij komen per jaar minimaal 2 keer op Curacao en verblijven daar dan minimaal 7 weken. Dat blijven wij doen alleen nooit meer op het Panache resort. Wij zijn enorm teleurgesteld in het nieuwe management.

Gereisd met partner in januari 2017
    Dana & Alex, eigenaar, 2-3-2017

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor de tijd die jullie genomen hebben om een beoordeling te schrijven. Wij kunnen en willen graag grooien en een betere service verlenen en dat kan als de gasten ons daarbij helpen.

In jullie eerste e-mail, na thuiskomst, op 29-1-17, gaven jullie aan een prettig verblijf te hebben gehad in ons resort en ook in de 28 dagen dat jullie hier verbleven, hebben we altijd alleen positieve gesprekken met jullie gehad.

Het betreurt ons nog steeds heel erg, dat de tablet zoek is.

Nogmaals onze excuses dat wij niet méér kunnen doen, als wij al toen gedaan hebben.

Wij betreuren het dat jullie niet meer in Panache willen verblijven, maar zijn blij dat jullie nog steeds wel naar ons prachtige eiland zullen komen.

Liefs,

Dana & Alex

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Panaché Mini Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Panaché Mini Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Panaché Mini Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Panaché Mini Resort scoort een 9.83 uit 10 op basis van 206 reviews.