Appartement Martha Koosje

Appartement Martha Koosje
Martha Koosje
7,5

4 reviews over Appartement Martha Koosje in het Nederlands

Top plek met duikschool en lekker restaurant

R Dijkman, 17-4-2014

Mooi app. 140 m2 zeer geschikt voor 6 personen
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Uitstekende app van 135m2 met dubbele slaapkamers

Mio Bohtlingk, 24-5-2013

Prima ligging met alle comfort mooie duikschool en restaurant.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Zee van ruimte - heerlijk plekje

David van Dijk, 5-5-2013

Twee onder een kap tropische villa tussen Willemstad en de mooie stranden van Westpunt. Voelt heel ruim door hoge vide en grote kamers, heerlijke veranda. Omringd door bananenbomen, kokospalmen en mooie bloemen. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding!

Keurige inrichting, BBQ beschikbaar, behulpzame eigenaar. Appartement wordt wekelijks schoongemaakt, handdoeken worden vaker vervangen. Prima verzorgd, behalve wat muggen buiten (het zijn de tropen!) geen ongedierte gezien. Duikschool en leuk restaurant naast de deur, we komen zeker terug!

Gereisd met partner in april 2013

Niet schoon en ongedierte in huis

Geert van der Sanden, 20-2-2013

Wij waren onlangs in appartementencomplex Martha Koosje. Wij troffen een vuil appartement aan met diverse zaken die kapot waren. De beheerder Arthur en Henriette haalde ons vriendelijk op van het vliegveld. Boodschappen stonden klaar, goede service. Het appartement was echter niet erg schoon, het koffiezet apparaat zelfs smerig en spinnenwebben hingen aan het plafond. De douche gaf nauwelijks warm water en de douchekop in beide douches hing los en regelmatig kwam de douchekop naar beneden. De tuintafel buiten was met plakband aan elkaar geplakt maar wel bruikbaar. Aan het eind van ons verblijf werden we nog verrast door een mierenplaag, de hele douche onder de mieren, en ook in de gang en woonkamer lieten zich mieren zien.. Al met al toch wel veel negatieve ervaringen ondanks de goede wil van de beheerders en de niet al te hoge prijs. Het appartement is gunstig gelegen op het midden van het eiland zodat je overal niet erg ver vandaan zit.
Gereisd met partner in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Martha Koosje in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Martha Koosje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Martha Koosje scoort een 7.45 uit 10 op basis van 4 reviews.