Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort ****

Zoover award

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Livingstone Jan Thiel Resort bij:

768 reviews over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in het Nederlands

Fantastisch park met lieve medewerkers

Wilma Ruiter, 7-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Heerlijk resort met mooie huisjes. Prachtige tuin eromheen
Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Fantastisch verblijf

Rian, 5-10-2017
  • Onderkomen10

Vriendelijke receptie, handdoeken service, veel informatie over eiland.

Geen negatieve punten.

Gereisd met partner in mei 2017

Super!

Abraha, 30-9-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Wij hadden een run of the house geboekt en kregen het huisje Montana. Groot huisje met terras. Volledige keuken, koelkast met vriezer, magnetron, vaatwasser enz.

Schoonmaak komt om de 3 dagen.

Perfecte ligging, op 5 minuten loopafstand van het strand en de Albert Hein(wordt daar van der tweel genoemd).

Je vindt daar bijna alles wat je hier in NL ook hebt. Iedere morgen verse broodjes.

Het personeel is super vriendelijk.

Mijn zoontje van 4 vondt het geweldig! In 1,5 week nog nooit zo veel gezwommen!

Wij komen er zeker nog een keer terug.

Tip: Huur wel een auto bij jan tiel car rentals, naast de appie. Goede service,aardige Nederlandse dames, geen ogen en haken.

Zeker als je de wat mooiere stranden wilt bezoeken 😉

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heerlijke appartementen op een toplocatie

Anne Custers, 27-8-2017
  • Onderkomen10

Ontzettend genoten van ons verblijf bij livingstone. Ruime en erg mooie appartementen. Avondeten was super! Iedere avond a la carte. Ontbijt mag iets uitgebreider. Erg vriendelijk personeel. Kortom, top verblijf gehad!
Gereisd met partner in juni 2017

Niets dan lof

Nanda, 3-8-2017
  • Onderkomen9

Knus complex met bungalows en appartementen van alle faciliteiten voorzien. Met onze kinderartsen van 16 en 19 kregen wij teee bungalows onder 1 kap verbonden door een afsluitbare tussendeur. De ene was net gemoderniseerd met nieuwe apparatuur ed. Alles binnen loopafstand. Supermarkt, bushalte, strand, restaurant. Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Blij dat dit maar één nacht geduurd heeft

J van de Rijdt, 31-7-2017
  • Onderkomen2

Vanwege de goede recensies op Zoover over dit resort hebben ook wij onze vakantie geboekt bij Livingstone Jan Thiel. Eenmaal aangekomen na ruim negen uur vliegen, werd ons verteld dat het hotel overboekt was en dat ze ons slechts één nacht een plek konden aanbieden. Onze aankomstdag was op zondag en in Nederland was er van onze reisorganisatie niemand te bereiken, behalve het noodnummer. Wij werden in eerste instantie vriendelijk door de man aan de balie geholpen, maar hebben wel ruim anderhalf uur op antwoord moeten wachten, omdat de man in zijn eentje alle nieuwe gasten moest inchecken en andere gasten die een vraag hadden, kregen allen voorrang. Terwijl medereizigers uit ons vliegtuig al aan het zwembad lagen, zaten wij nog steeds in onrust letterlijk op onze koffers te wachten op antwoord van het hotel( En dat met 30gr +). De desbetreffende man heeft met de plaatselijke hostess contact opgenomen en zij zou de volgende ochtend naar het resort komen om dit op te lossen. De reisorganisatie gaf het hotel de schuld dat zij de overboeking niet aan ons hadden doorgegeven en het hotel gaf op haar beurt weer de schuld aan de reisorganisatie om precies dezelfde reden.

Een nacht hebben wij hier verbleven en gelukkig bleef dit bij één nacht. Het appartement was niet schoon. De bank was licht versleten, toilet niet in goede staat en niet schoon, overal haren op de grond, douchebak en randen vol met schimmel en tot grote schrik ook nog een duizendpoot in het nachtkastje wat je een lelijke wond kan bezorgen na een beet. Deze werd overigens netjes door de tuinman verwijderd. Wij snappen de positieve recensies over deze appartementen absoluut niet, aangezien ook onze buren aangaven dat ook zij het huisje verouderd en niet schoon vonden. Livingstone Jan Thiel oogt verouderd, zowel de looppaden, de omgeving bij het zwembad, de appartementen, etc.

De dag erna heeft de hostess van de reisorganisatie ons een prima alternatief geboden in de vorm van het Morena resort naastgelegen aan dit resort. Wij waren overigens niet de enige gasten waarvoor geen plek meer was, aangezien dit ook een ander Nederlands stel was overkomen, dat wij bij de balie ontmoette. Toen wij om medewerking vroegen van het personeel van Livingstone Jan Thiel, in de vorm van bewijs dat het hotel degelijk overboekt was, voor een mogelijke klacht, werden wij ontzettend asociaal door de supervisor behandeld. Onvriendelijk en op een manier zoals je allesbehalve met gasten om zou moeten gaan. Deze mevrouw moet nog heel wat leren om haar gasten fatsoenlijk te leren behandelen, wij als gasten betalen tenslotte haar salaris! Wij waren opgelucht dat we niet langer bij dit resort hoefden te verblijven. Wij waren tenslotte van de negen dagen Curacao, waarvan je al twee dagen in het vliegtuig zit, al een dag kwijt door deze onnodige gebeurtenis.

Ondanks dat onze vakantie erg vervelend begon, hebben wij bij het Morena Resort alsnog genoten van onze vakantie. Nooit meer dit resort voor ons.

Gereisd met partner in juli 2017

Een geweldig resort, vriendelijke mensen

Fam. Meulenbroeks uit Veldhoven, 7-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Vriendelijk personeel, met de resort taxi naar de villa gebracht omdat ons gezin uit 6 personen bestond en veel koffers bij had. Mooi zwembad en zee zee op loop afstand. Alleen bij ons huisje ( 23) heeeeeeeel veel last van muggen, van alles gekocht om er vanaf te komen niets hielp, dan maar een lange broek aan in de avond.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Prachtige appartementen om heerlijk te genieten!!

Sanne, 28-5-2017
  • Onderkomen10

Het lark is in één woord 'geweldig'.

Het ziet er prachtig uit en de appartementen zijn heel ruim en schoon. Ruime badkamer, slaapkamer, woonkamer en een heerlijk terras met veel privacy. Moderne inrichtig!

Het park is mooi verzorgt en heeft een leuk zwembadje voor een lekkere duik. Voor kleine kinderen is er volgens mij niet heel veel te doen.

Om de 4 dagen ongeveer wordt het appartement schoongemaakt. Elke dag strandlakens halen.

Mensen zijn vriendelijk.

Tips:

- strandje vlakbij resort 'Zanzibar' kan je s avonds ook heerlijk eten (kip)

- autohuren naast AH

- buggitour via Epic Tours. Prive toir voor dezelfde prijs als met een groep. Leuke begeleider die veel laat zien van het eiland. En je kunt op je eigen tempo rijden! Echt een aanrader!!

- eten bij Pirate Bay vlakbij Willemstad. Eten met je voeten in het strand.

- bezoek verschillende stranden

- catamaran dagtrip naar klein Curacao

Gereisd met partner in september 2016

heerlijk vakantiepark

hermien strating, 27-5-2017
  • Onderkomen9

Bijna alles was geweldig. Enig nadeel douchekabine best klein. Verder niets te klagen gehad
Gereisd met partner in april 2017

Alle waar voor zijn geld

Tonnie+Hanny Kuiper, 25-5-2017
  • Activiteiten9

Wie zoekt....kent Livingstone op Curacao niet

Wie Livingstone op Curacao kent.....Zoekt niet,,,

Maar geniet!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort scoort een 8.42 uit 10 op basis van 770 reviews.