8,4

Zoover award

WebsiteLink naar website

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort**** bij :

764 reviews over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in het Nederlands

Niets dan lof

Nanda, 3-8-2017
  • Onderkomen9

Knus complex met bungalows en appartementen van alle faciliteiten voorzien. Met onze kinderartsen van 16 en 19 kregen wij teee bungalows onder 1 kap verbonden door een afsluitbare tussendeur. De ene was net gemoderniseerd met nieuwe apparatuur ed. Alles binnen loopafstand. Supermarkt, bushalte, strand, restaurant. Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad
Gereisd familie in juli 2017

Blij dat dit maar één nacht geduurd heeft

J van de Rijdt, 31-7-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen2

Vanwege de goede recensies op Zoover over dit resort hebben ook wij onze vakantie geboekt bij Livingstone Jan Thiel. Eenmaal aangekomen na ruim negen uur vliegen, werd ons verteld dat het hotel overboekt was en dat ze ons slechts één nacht een plek konden aanbieden. Onze aankomstdag was op zondag en in Nederland was er van onze reisorganisatie niemand te bereiken, behalve het noodnummer. Wij werden in eerste instantie vriendelijk door de man aan de balie geholpen, maar hebben wel ruim anderhalf uur op antwoord moeten wachten, omdat de man in zijn eentje alle nieuwe gasten moest inchecken en andere gasten die een vraag hadden, kregen allen voorrang. Terwijl medereizigers uit ons vliegtuig al aan het zwembad lagen, zaten wij nog steeds in onrust letterlijk op onze koffers te wachten op antwoord van het hotel( En dat met 30gr +). De desbetreffende man heeft met de plaatselijke hostess contact opgenomen en zij zou de volgende ochtend naar het resort komen om dit op te lossen. De reisorganisatie gaf het hotel de schuld dat zij de overboeking niet aan ons hadden doorgegeven en het hotel gaf op haar beurt weer de schuld aan de reisorganisatie om precies dezelfde reden.

Een nacht hebben wij hier verbleven en gelukkig bleef dit bij één nacht. Het appartement was niet schoon. De bank was licht versleten, toilet niet in goede staat en niet schoon, overal haren op de grond, douchebak en randen vol met schimmel en tot grote schrik ook nog een duizendpoot in het nachtkastje wat je een lelijke wond kan bezorgen na een beet. Deze werd overigens netjes door de tuinman verwijderd. Wij snappen de positieve recensies over deze appartementen absoluut niet, aangezien ook onze buren aangaven dat ook zij het huisje verouderd en niet schoon vonden. Livingstone Jan Thiel oogt verouderd, zowel de looppaden, de omgeving bij het zwembad, de appartementen, etc.

De dag erna heeft de hostess van de reisorganisatie ons een prima alternatief geboden in de vorm van het Morena resort naastgelegen aan dit resort. Wij waren overigens niet de enige gasten waarvoor geen plek meer was, aangezien dit ook een ander Nederlands stel was overkomen, dat wij bij de balie ontmoette. Toen wij om medewerking vroegen van het personeel van Livingstone Jan Thiel, in de vorm van bewijs dat het hotel degelijk overboekt was, voor een mogelijke klacht, werden wij ontzettend asociaal door de supervisor behandeld. Onvriendelijk en op een manier zoals je allesbehalve met gasten om zou moeten gaan. Deze mevrouw moet nog heel wat leren om haar gasten fatsoenlijk te leren behandelen, wij als gasten betalen tenslotte haar salaris! Wij waren opgelucht dat we niet langer bij dit resort hoefden te verblijven. Wij waren tenslotte van de negen dagen Curacao, waarvan je al twee dagen in het vliegtuig zit, al een dag kwijt door deze onnodige gebeurtenis.

Ondanks dat onze vakantie erg vervelend begon, hebben wij bij het Morena Resort alsnog genoten van onze vakantie. Nooit meer dit resort voor ons.

Gereisd met partner in juli 2017

Een geweldig resort, vriendelijke mensen

Fam. Meulenbroeks uit Veldhoven, 7-6-2017
  • Onderkomen10

Vriendelijk personeel, met de resort taxi naar de villa gebracht omdat ons gezin uit 6 personen bestond en veel koffers bij had. Mooi zwembad en zee zee op loop afstand. Alleen bij ons huisje ( 23) heeeeeeeel veel last van muggen, van alles gekocht om er vanaf te komen niets hielp, dan maar een lange broek aan in de avond.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Prachtige appartementen om heerlijk te genieten!!

Sanne, 28-5-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

Het lark is in één woord 'geweldig'.

Het ziet er prachtig uit en de appartementen zijn heel ruim en schoon. Ruime badkamer, slaapkamer, woonkamer en een heerlijk terras met veel privacy. Moderne inrichtig!

Het park is mooi verzorgt en heeft een leuk zwembadje voor een lekkere duik. Voor kleine kinderen is er volgens mij niet heel veel te doen.

Om de 4 dagen ongeveer wordt het appartement schoongemaakt. Elke dag strandlakens halen.

Mensen zijn vriendelijk.

Tips:

- strandje vlakbij resort 'Zanzibar' kan je s avonds ook heerlijk eten (kip)

- autohuren naast AH

- buggitour via Epic Tours. Prive toir voor dezelfde prijs als met een groep. Leuke begeleider die veel laat zien van het eiland. En je kunt op je eigen tempo rijden! Echt een aanrader!!

- eten bij Pirate Bay vlakbij Willemstad. Eten met je voeten in het strand.

- bezoek verschillende stranden

- catamaran dagtrip naar klein Curacao

Gereisd met partner in september 2016

heerlijk vakantiepark

hermien strating, 27-5-2017
  • Onderkomen9

Bijna alles was geweldig. Enig nadeel douchekabine best klein. Verder niets te klagen gehad
Gereisd met partner in april 2017

Alle waar voor zijn geld

Tonnie+Hanny Kuiper, 25-5-2017

Gereisd met partner in maart 2017

geweldige relaxt vakantie 🍹🌞

natalie kroon van geel, 25-5-2017
  • Onderkomen8

Vond het geweldig. Nog nooit zo ontspannen geweest. En helemaal tot rust gekomen. Lekker snorkelen. Excursies. Lekker eten en drinken. Zwembad aanwezig mooie witte strandbaai. En leuke mensen die relaxt leven. Heerlijk.

Zou geweldig zijn om de prijs te winnen. Zodat ik me man kan meenemen naar dat relaxte Curaça een mooi verjaardags cadeau.

Gereisd met partner in juni 2015

Super plek om tot rust te komen

Bronkhorst, 23-5-2017
  • Onderkomen8

Prima huisje lekker groot met zijn 2e wij hadden nummer 77. Om de 4 dagen werd er schoon gemaakt. Grote koelkast en vriezer. Airco op de slaapkamer en woonkamer. Wij hebben auto gehuurd naast de AH heb je geen creditcard voor nodig, Maps me op je foon zetten en zo cross je het hele eiland over, soms zijn de wegen slecht en grote gaten in de weg, wij zijn veel op pad geweest met de auto prima te doen op Curaçao. Je kan heerlijk eten bij hun eigen restaurant of lekker bij Zest spareribs eten bij het water kaarsjes aan en je voetjes in het zand! Voor mij de 3e keer Curacao maar het verveeld nooit! ♡mooi eiland lieve mensen en zeer chill!
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch vakantie resort.

C.A. Niesten, 18-5-2017
  • Onderkomen9

De apartementen zijn zeer goed ingericht en van alle gemakken voorzien, een heerlijk ruim overdekt terras, heerlijk koele slaapkamer echt een aanrader dit resort.

Ook het ontbijt op het grote overdekte terras was prima evenals het s'avonds het diner, heerlijk en volop keus.

Zeer vriendelijk personeel, echt top.

Gereisd met partner in januari 2017

Perfect!

Tim, 18-5-2017
  • Onderkomen9

Perfecte ligging, een mooi resort met zwembad en op 5 min. lopen van de supermarkt en van het strand.

Wij hadden een mooi huisje met alles erop en er aan (airco op de slaapkamer, badkamer met twee wasbakken en de toilet apart). Tevens een mooie keuken

zodat je zelf kunt koken en je kunt heerlijk op de veranda buiten zitten.

Om de 3 a 4 dagen wordt je huisje schoongemaakt.

Gereisd met partner in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Livingstone Jan Thiel Resort scoort een 8.4 uit 10 op basis van 766 reviews.