Vraag en Antwoord Hotel Lions Dive & Beach Resort****

1 2 3 4 5 6 volgende

Kiezen..... (2 reacties)
Beer
23-10-2014
Willen volgend jaar naar Curaçao.....Lions Dive lijkt prima voor ons, gezin met dochter van 16, maar de Beach House accomodatie is ook heel mooi...iemand ervaring met beide locaties en wil ons een advies geven? Alvast bedankt!

23-10-2014
Beach House zijn nieuwe appartementen en zien er inderdaad erg modern uit. Lions Dive bestaat echter al 25 jaar en heeft recentelijk gerenoveerde kamers met zowel tuin-, zee-als frontaal zeezicht, maar ook de 3-kamer suites zijn in juni helemaal gerenoveerd en hebben allemaal frontaal zeezicht met een mega groot balkon en er zijn ook prachtige 3-kamer appartementen rond het 50 meter zwembad gelegen. Ik denk dat Lions Dive qua faciliteiten veel meer te bieden te heeft maar ook zeker qua sfeer en service! Het privéstrand waar Lions dive aan gelegen is is ook veel groter en heeft voldoende schaduwplekken. Ze liggen beide aan Seaquarium Beach en tussen Beach House en Lions Dive ligt Cabana's, Mambo en Curaçao Beach Boulevard. Succes met het maken van je keuze ;-)

Beer
23-10-2014
Hoi Ingrid, Ontzettend bedankt voor jouw reactie......wij hebben veel aan jouw informatie en de pluspunten die jij hebt aangegeven voor wat betreft Lions Dive, het maakt onze keuze een stukje makkelijker ! Vriendelijke groeten, Diana

halfpension/volpension (7 reacties)
Chantal
20-10-2014
Hallo, in maart willen wij naar Lions Dive. Ik kan echter niet vinden hoe halfpension/volpension georganiseerd is. Kun jij uit een van de restaurants kiezen? moet je vooraf reserveren? is het buffetvorm of a la carte. Wie kan mij antwoord geven op mijn vragen? Alvast bedankt. Groet, Chantal

Ingrid
23-10-2014
Hoi Chantal, Voor half- of vol pension krijg je vouchers. Je kan hiermee vanuit een menu kiezen of bijvoorbeeld bij Nemo heeft het voucher een bepaalde waarde en betaal je bij als je hier over heen zit. Het is absoluut verstandig om altijd vooraf te reserveren voor zekerheid van plaatst en dit kan gewoon op de dag zelf. Bij HP en VP kan je kiezen tussen de restaurants Hemingway, Piazza en Nemo, alleen bij Nemo geen lunch. Ik weet niet of je de vouchers ook kan gebruiken bij Chill op het strand. dit zou je even na kunnen vragen bij Lions Dive zelf. info@lionsdive.com Ik hoop dat je vraag beantwoord is :-)

23-10-2014
Hoi Chantal, Je kan bij alle 3 de restaurants gebruik maken van HP of VP. Het ontbijt 's ochtends is bij Hemingway en dit is in buffetvorm. Op zondagavond is het Cubaanse avond bij Hemingway en dit is ook buffet. Verder kan je volgens mij bij Piazza en Hemingway van de kaart kiezen tot een bepaalde prijs en bij Nemo was het altijd een vastgesteld menu of naar eigen keuze tot een bepaald bedrag met bijbetaling. Het is zeker verstandig om te reserveren omdat je dan zeker bent van een tafeltje naar keuze. Wat een heerlijk vooruitzicht! :-) Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen met je vraag.

chantal
24-10-2014
Ingrid, Je hebt mij zeker geholpen met je antwoord. Je geeft zeer waardevolle informatie. Nog een vraag die eigenlijk wellicht eerste gesteld had moeten worden. en in hoeverre jij deze kan beantwoorden: Is het zinvol om HP/VP te boeken? of biedt het naburige boulevardje voldoende alternatieven? Wij gaan met een kind van 4 en willen het onszelf gemakkelijk maken maar een kleine wandeling voor een maaltijd is geen probleem en je kunt natuurlijk ook gewoon gebruik maken van de restaurants bij Lions Dive. Dus loont het om HP/VP te boeken? Wederom bedankt voor je antwoord. groet, Chantal

24-10-2014
Chantal, voor hoeveel dagen willen jullie gaan? Je heb inderdaad genoeg restaurantjes in de nabije omgeving! In de Boulevard Beach Curacao maar ook bij Mambo en Cabana's kan je heerlijk eten. Ik zou sowieso logies/ontbijt doen, heerlijk iedere ochtend met je voetjes in het zand ontbijten 😎 bij Hemingway en Piazza is het goed eten en absoluut niet duur! Bij Nemo is het wat duurder, maar zeer goed en wat exclusiever! Vrijdag, zaterdag en zondag kan je 's avonds ook bij Chill eten, ook weer heerlijk met je voetjes in het zand 😉 Mocht je een keer buiten het resort willen eten, ga dan eens langs Dalies van de questrelations, want er is ook shuttleservice naar verschillende restaurantjes in de omgeving, die zij dan weer kan regelen! Wanneer willen jullie gaan?

Chantal
25-10-2014
Ingrid, Wij willen in maart voor 14 dgn gaan. Zoals eerder gezegd hebben wij een kind van 4. Ontbijt erbij is in iedergeval een must. We willen lekker relaxen en het gemak in de buurt hebben. Vandaar dat wij voor Lions Dive hebben gekozen want (voor ons nog op papier) je zit aan het strand maar ook zwembaden, het see aquarium zit om de hoek, Willemstad is dichtbij en de boulevard. Ik wil niet afhankelijk zijn van een auto om een maaltijd te kunnen nuttigen en ik wil keuze genoeg hebben. Mijn kind is op vakantie niet zo'n fan van de auto. We willen wandelen voor een hapje maar deze vakantie gaan we voor gemak/luxe dient de mens. Er wordt dus ook geen maaltijd door mijzelf bereid :-) Het wordt sowieso LO maar nu de keus voor HP of VP. Voor zover ik op de website van LD kon zien is het duurder om het daar bij te boeken. Het is overigens geen probleem om als we HP/VP hebben een avond elders te eten. In afwachting van je reactie. Groet, Chantal

26-10-2014
Beste Chantal, ik ben zelf vanaf 27 maart voor een maandje op vakantie in Lions Dive 😎 zoals ik ook eerder heb aangegeven heb je genoeg restaurantjes op loopafstand van Lions Dive. Ik vind het uit eten echt niet duur en ik denk dat het ook sterk afhangt van wat je neemt en of je een grote eter bent. Als je NIET voor HP of VP kiest ben je natuurlijk veel vrijer in je keuze om te gaan eten wat en waar je maar wilt!! Het voordeel van HP of VP is dat je buiten je drankjes en andere optionele uitgaven je vooraf al weet wat je kwijt bent. Ik zou bij mezelf nagaan Chantal, wat voor jullie het prettigst is en het beste aansluit bij jullie vakantie beleving!! Het verblijf opzich al op Lions Dive is een grote verwennerij!! 😉 je gaf aan dat het voor jullie ook een luxe vakantie moet zijn, tip van mij: Boek de 2-slaapkamer Lions Suite, deze zijn in juni allemaal gerenoveerd en hebben prachtig grote balkons met allemaal frontaal zeezicht!! Grtz Ingrid

Chanta
26-10-2014
Ingrid wat een heerlijk vooruitzicht om een maand bij Lions Dive te vertoeven. Ik ben er inmiddels uit. Ik kies voor LO. Bedoel jij de Lions Suite 2-kmr app (inclusief keuken)? en dus niet de 2-persoonskamer? Ik denk idd dat we voor de Lions Suite gaan. Ingrid super bedankt voor alle info. Groet, Chantal

Suites (2 reacties)
Jan en evelien
7-9-2014
Hallo, wij hebben voornemens om een lions suite 3 kamer te reserveren frontaal zeezicht zou iemand ons kunnen vertellen of de begane grond van deze suites mooi uitzicht heeft over de zee en de baai Mvg jan en evelien

8-9-2014
Hoi Jan en Evelien, de 3-kamer Lions Suites zitten vanaf het strand op de 1e of 2e verdieping en hebben allemaal een groot balkon! Onder de suites op de begane grond heb je ocean front kamers. De suites hebben vanaf het balkon dus allemaal fenomenaal uitzicht!! ;)

Jan en evelien
8-9-2014
Halo Ingrid, dank je wel voor de info we weten weer wat meer Mvg jan en evelien

Ontbijt (2 reacties)
Ina van marle
31-8-2014
Waar bestaat het ontbijt uit? Ik lees Amerikaans ontbijt. Dat lijkt mij niet zo. Is er keus genoeg voor ons Nederlanders? Ik bedoel, koffie en thee en verschillende broodjes met normaal beleg?

8-9-2014
Het ontbijt is zeer goed! Koffie, thee en sapjes. Verschillende soorten brood en broodjes, kaas, ham en zelfs heerlijke gerookte zalm. Er ligt vers fruit en yoghurt, maar ook heerlijke warme gerechten, je kan een vers ommeletje naar keuze laten bakken en er zijn pancakes!! Alles is vers of wordt vers gemaakt, heerlijk buffet dus!

Ina van Marle
9-9-2014
Hartelijk dank voor het antwoord . Wij hebben nu alsnog besloten om ontbijt bij te boeken! We laten ons verrassen. Dank je wel, klinkt erg lekker.

kamers (2 reacties)
don
9-8-2014
Zit er in elke 2 of 4 persoonskamers een keuken in?

Jolanda
24-8-2014
Wij hadden een 3 kamer app en dat was van alle gemakken voorzien.

8-9-2014
De appartementen en de suites hebben een keuken, de kamers hebben wel een koelkastje en koffie en thee faciliteiten, dus geen keukentje.

appartement (1 reacties)
Monique
24-7-2014
Hallo, Beschikken de appartementen over een koffie apparaat met senseo pads of filterkoffie?

26-7-2014
De appartementen rond het 50 meter bad hebben een filter koffiezetapparaat.

sea aquarium (1 reacties)
patricia
13-7-2014
is een pas voor het sea aquarium automatisch inbegrepen? groeten, patricia

Piet
15-7-2014
Nee, deze zitten er niet meer bij. Je moet zegt een toegangs kaartje kopen. Enkele jaren geleden kreeg je deze er nog bij. Piet

Muggen?? (1 reacties)
Alma
17-4-2014
Zijn er veel muggen op Curaçao? Is het nodig om je in te smeren met muggenzalf?

Paul Aarts
23-4-2014
Nee

snorkelen (2 reacties)
mini
4-4-2014
Wie weet of je mooi kan snorkelen bij Lion Dives?dan bedoel ik mooi koraal en veel vissen. Moet je dan voor de rotsen snorkelen,of kun je ook achter de rotsen snorkelen. En als je nnar de open zee snorkeld heb je daar dan stroming? Groetjes Mini.

Jan
18-4-2014
Je kan aan bijde kanten snorkelen, van de stroming merk je niet veel. Wel uitkijken met kinderen aan de kant van de zee.

mini
18-4-2014
Hallo Jan, Bedankt voor je antwoordt.Inmiddels is onze dochter terug uit Curacao, en heeft ook bij Lion Dives gesnorkeld.Volgens haar was er niet veel te zien, of heeft zij op de verkeerde plek gesnorkeld? Groetjes Mini

Appartementen (1 reacties)
meggie kempen
24-3-2014
hallo, Ik heb een vraag voor de mensen die in de standaard kamers zijn geweest voor 1-4 personen. Is deze badkamer met douche netjes? en is hier een ruime koelkast aanwezig?

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?