Vraag en Antwoord Hotel Lions Dive & Beach Resort ****

Bapor Kibra, Willemstad
Accommodatie site
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Lions Dive & Beach Resort**** bij:

Busje naar Willemstad / supermarkt (0 reacties)
Marit 20 januari 2015

Hallo, Wij gaan binnenkort naar dit prachtige hotel. Weet iemand of de busservice naar Willemstad / de supermarkt iedere dag op dezelfde tijd is? Zo ja, welk tijdstip is dit? Alvast bedankt!

waterkoker (1 reactie)
marga 16 januari 2015

Hoi wij gaan 13 febr 2015 naar lions dive, de vorige keer hadden we een app, nu een hotel kamer, weet iemand als daar een water koker aanwezig is, vind het nl heerlijk om heel vroeg op te staan en dan op het terras te genieten van een kopje koffie.!!

Ingrid_60 19 januari 2015

Hoi Marga, de kamers hebben koffie- en theezetfacilliteiten met een waterkoker.

Chikungunya mug (2 reacties)
Chris 02 januari 2015

Zijn er recent mensen hier geweest die me kunnen vertellen of wij veel kans hebben om door de chikungunya mug gestoken te worden als we hier naartoe gaan op vakantie? Wat zijn uw ervaringen? Heeft u veel van die muggen gezien? Werd u veel geprikt? Wij hopen eind februari in dit resort onze vakantie te hebben met onze kinderen, maar krijgen toch wat aarzeling of we het wel door moeten laten gaan. We horen dat het nare gevolgen heeft als je door deze mug bent gestoken.

Marga 12 januari 2015

Hoi, we gaan aanstaande vrijdag naar Lions Dive. Heb ook geen idee wat ons te wachten staat wat betreft die mug. Ik zal daar eind januari weer op terug komen hoe het gegaan is wat betreft die muggen.

Diana 13 januari 2015

Hoi allen, hebben eigenlijk dezelfde vraag als Chris......hebben geboekt, weliswaar pas in juni maar toch hebben wij ook wat bedenkingen.........is er iemand die iets meer info heeft en Marga, heel fijn dat je jouw ervaringen aan ons wilt laten weten ! Ik wens je in ieder geval een prachtig verblijf toe!

Pinautomaat (1 reactie)
Helma 02 januari 2015

Is er een pinautomaat in de buurt van lions dive beach resort?

Ingrid_60 03 januari 2015

Helma, er is een pinautomaat aanwezig in de boulevard naast Lions Dive Je kan hier zowel guldens als dollars pinnen.

zwemmen met dolfijnen (2 reacties)
miranda 17 november 2014

Hallo, wij hebben voor 13-2-2015 een reis geboekt met twee kinderen van 11 en 13jr naar Lions Dive en nu wilde we graag weten of er iemand ervaring heeft met het zwemmen met dolfijnen. Ik zag staan dat je dit het beste al in Nederland kunt regelen omdat die periode erg druk kan zijn. Weet iemand dit? en ik zag dat het zwemmen met dolfijnen 174 dollar pp kost, dit vond ik erg duur....Ook heb ik een bedrag zien staan van 100 dollar pp maar dan kon je niet echt zwemmen. Onze kinderen willen deze ervaring heel graag mee maken maar ik weet niet zo goed welke ik nu moet boeken. Kan iemand mij hierover informeren? Alvast bedankt. Groetjes Miranda

Diana 19 november 2014

Hoi Miranda, wij gaan in juni naar Lions Dive ( gekozen na het lezen van de beoordelingen en advies op deze vraagsite !), heb een mail gestuurd naar de Dolphine Academy voor info en weet dat je nu reeds kunt reserveren. De prijs staat vermeld op hun site maar ook dat kun je eventueel nog navragen. Ik zou dus even mailen als ik jou was ....alvast een hele fijne vakantie en laat even een berichtje achter als je bent geweest hoe het jullie is bevallen daar!

marga 16 januari 2015

Hoi wij gaan 13 febr, ik zou het wel van te voren boeken, is evht druk dan. Wij hebben het nl de vorige keer ook van te voren geboekt. Veel plezier !!

2 pers kamers zeezicht (2 reacties)
Michael 07 november 2014

Hallo , Wij willen in April 2015 met het gezin naar Lions Dive. Nu zag ik dat bij Arke de junior suites niet meer beschikbaar zijn op de data dat wij willen. Wel de 2 pers kamers , wij komen met 2 volw en 2 kids van 13 en 9 jr. Is dit te doen ? Niet dat we veel op de kamer zijn , maar het moet wel te doen zijn.

Ingrid_60 09 november 2014

Hoi Michael, Het is absoluut goed te doen om met 2 volwassenen en 2 kinderen op een 2-4 persoonskamer te verblijven! Qua inrichting, indeling en grootte maakt het niet uit of je voor een standaard-, zeezicht of frontaal zeezicht kamer kiest. Er staan nl 2 2-persoonsbedden in en het zijn mooie ruime kamers. Ik weet niet of er in de periode dat jullie willen gaan nog wel 3-kamerappartementen beschikbaar zijn, want dan heb je 2 slaapkamers, 2 badkamers, een woonkamer en een compleet ingerichte keuken. Deze appartementen zijn gelegen rondom het 50 meter zwembad. Lions Dive is een TOP Hotel en ik weet zeker dat jullie en vooral de kids zich daar heerlijk zullen gaan vermaken! :-) Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord heb!

Michael 18 november 2014

Hallo Ingrid ! Bedankt voor je antwoord , we hebben er zeker zin in ! Lekker vd zon genieten en zwemmen met dolfijnen

Vliegreis (2 reacties)
Diana 01 november 2014

Hoi allen, zijn er uit welke accomodatie het gaat worden op Curacao mede door info van Ingrid :) maar toch nog een ander punt: wie heeft ervaring met het reizen per Arke Dreamliner.....wij hebben de lange vluchten altijd met KLM gemaakt en dat is altijd goed bevallen. Wie heeft meer info voor ons en tips of advies over de reis ? Wederom alvast dank!

Ingrid_60 03 november 2014

Hoi Diana, ikzelf ben altijd met ArkeFly naar Curacao gevlogen en vlieg volgend jaar maart voor het eerst met de Dreamliner. Je zou even een prijsvergelijking kunnen maken tussen een vlucht met KL of OR. Hou er wel rekening mee dat er bij ArkeFly nog kosten bij komen voor de koffers, het maken van een stoelreservering en het huren van een persoonlijk entertainment programma en op de vlucht zit alleen 1 warme maaltijd met een drankje inbegrepen. Kies je voor het vliegen in de Star Class, dan is dit allemaal wel inbegrepen. Bij KLM is de service nog wel inclusief in alle klasses! Waar je ook op moet letten is dat ArkeFly op Curacao altijd een driehoeksvlucht maakt en daadoor op bepaalde dagen een tussenlanding gepland zit en KLM heeft weer vluchten heeft met een tussenlanding op Sint Maarten of met een overstap en met een doorvlucht met Inselair! Ik zou hierzelf even goed naar kijken en dan voor jezelf de keuze maken wat voor jullie het prettigst voelt! Vakantie is een beleving en dat begint natuurlijk al bij een prettige vlucht!! Ik ben zelf zeer tevreden over ArkeFly en vlieg meestal in Comfort Class. Wanneer is de geplande vakantie volgend jaar? En wat leuk dat het Lions Dive gaat worden! Misschien komen we elkaar wel tegen?? Ik hoop je aan mijn advies en tips wat hebt! ;-)

Diana 04 november 2014

Hoi Ingrid, wederom dank voor je reactie en tips: hebben alles goed uitgezocht qua accomodatie ( veel gehad aan jouw mening ) en de vliegreis. Voor ons wordt het ook vliegen met de Dreamliner daar de KLM een veel te dure optie bleek te zijn. Gaan in juni 2015 en hebben alles zo bij elkaar gezocht dat wij rechtstreekse vluchten hebben heen en terug ( tenminste... als het niet veranderd ;) Leuk vooruitzicht... wij zijn in het verleden al diverse malen op Aruba geweest als ook op Bonaire, altijd zeer goed bevallen en nu dus samen met onze dochter.... de vliegreis zien we wel een beetje tegenop maar afijn, het is de moeite waard! Laat je nog eens een berichtje achter als je weer terug bent van vakantie?? Nogmaals dank en hartelijke groet!

Kiezen..... (2 reacties)
Beer 23 oktober 2014

Willen volgend jaar naar Curaçao.....Lions Dive lijkt prima voor ons, gezin met dochter van 16, maar de Beach House accomodatie is ook heel mooi...iemand ervaring met beide locaties en wil ons een advies geven? Alvast bedankt!

Ingrid_60 23 oktober 2014

Beach House zijn nieuwe appartementen en zien er inderdaad erg modern uit. Lions Dive bestaat echter al 25 jaar en heeft recentelijk gerenoveerde kamers met zowel tuin-, zee-als frontaal zeezicht, maar ook de 3-kamer suites zijn in juni helemaal gerenoveerd en hebben allemaal frontaal zeezicht met een mega groot balkon en er zijn ook prachtige 3-kamer appartementen rond het 50 meter zwembad gelegen. Ik denk dat Lions Dive qua faciliteiten veel meer te bieden te heeft maar ook zeker qua sfeer en service! Het privéstrand waar Lions dive aan gelegen is is ook veel groter en heeft voldoende schaduwplekken. Ze liggen beide aan Seaquarium Beach en tussen Beach House en Lions Dive ligt Cabana's, Mambo en Curaçao Beach Boulevard. Succes met het maken van je keuze ;-)

Beer 23 oktober 2014

Hoi Ingrid, Ontzettend bedankt voor jouw reactie......wij hebben veel aan jouw informatie en de pluspunten die jij hebt aangegeven voor wat betreft Lions Dive, het maakt onze keuze een stukje makkelijker ! Vriendelijke groeten, Diana

halfpension/volpension (8 reacties)
Chantal 20 oktober 2014

Hallo, in maart willen wij naar Lions Dive. Ik kan echter niet vinden hoe halfpension/volpension georganiseerd is. Kun jij uit een van de restaurants kiezen? moet je vooraf reserveren? is het buffetvorm of a la carte. Wie kan mij antwoord geven op mijn vragen? Alvast bedankt. Groet, Chantal

Ingrid 23 oktober 2014

Hoi Chantal, Voor half- of vol pension krijg je vouchers. Je kan hiermee vanuit een menu kiezen of bijvoorbeeld bij Nemo heeft het voucher een bepaalde waarde en betaal je bij als je hier over heen zit. Het is absoluut verstandig om altijd vooraf te reserveren voor zekerheid van plaatst en dit kan gewoon op de dag zelf. Bij HP en VP kan je kiezen tussen de restaurants Hemingway, Piazza en Nemo, alleen bij Nemo geen lunch. Ik weet niet of je de vouchers ook kan gebruiken bij Chill op het strand. dit zou je even na kunnen vragen bij Lions Dive zelf. info@lionsdive.com Ik hoop dat je vraag beantwoord is :-)

Ingrid_60 23 oktober 2014

Hoi Chantal, Je kan bij alle 3 de restaurants gebruik maken van HP of VP. Het ontbijt 's ochtends is bij Hemingway en dit is in buffetvorm. Op zondagavond is het Cubaanse avond bij Hemingway en dit is ook buffet. Verder kan je volgens mij bij Piazza en Hemingway van de kaart kiezen tot een bepaalde prijs en bij Nemo was het altijd een vastgesteld menu of naar eigen keuze tot een bepaald bedrag met bijbetaling. Het is zeker verstandig om te reserveren omdat je dan zeker bent van een tafeltje naar keuze. Wat een heerlijk vooruitzicht! :-) Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen met je vraag.

chantal 24 oktober 2014

Ingrid, Je hebt mij zeker geholpen met je antwoord. Je geeft zeer waardevolle informatie. Nog een vraag die eigenlijk wellicht eerste gesteld had moeten worden. en in hoeverre jij deze kan beantwoorden: Is het zinvol om HP/VP te boeken? of biedt het naburige boulevardje voldoende alternatieven? Wij gaan met een kind van 4 en willen het onszelf gemakkelijk maken maar een kleine wandeling voor een maaltijd is geen probleem en je kunt natuurlijk ook gewoon gebruik maken van de restaurants bij Lions Dive. Dus loont het om HP/VP te boeken? Wederom bedankt voor je antwoord. groet, Chantal

Ingrid_60 24 oktober 2014

Chantal, voor hoeveel dagen willen jullie gaan? Je heb inderdaad genoeg restaurantjes in de nabije omgeving! In de Boulevard Beach Curacao maar ook bij Mambo en Cabana's kan je heerlijk eten. Ik zou sowieso logies/ontbijt doen, heerlijk iedere ochtend met je voetjes in het zand ontbijten 😎 bij Hemingway en Piazza is het goed eten en absoluut niet duur! Bij Nemo is het wat duurder, maar zeer goed en wat exclusiever! Vrijdag, zaterdag en zondag kan je 's avonds ook bij Chill eten, ook weer heerlijk met je voetjes in het zand 😉 Mocht je een keer buiten het resort willen eten, ga dan eens langs Dalies van de questrelations, want er is ook shuttleservice naar verschillende restaurantjes in de omgeving, die zij dan weer kan regelen! Wanneer willen jullie gaan?

Chantal 25 oktober 2014

Ingrid, Wij willen in maart voor 14 dgn gaan. Zoals eerder gezegd hebben wij een kind van 4. Ontbijt erbij is in iedergeval een must. We willen lekker relaxen en het gemak in de buurt hebben. Vandaar dat wij voor Lions Dive hebben gekozen want (voor ons nog op papier) je zit aan het strand maar ook zwembaden, het see aquarium zit om de hoek, Willemstad is dichtbij en de boulevard. Ik wil niet afhankelijk zijn van een auto om een maaltijd te kunnen nuttigen en ik wil keuze genoeg hebben. Mijn kind is op vakantie niet zo'n fan van de auto. We willen wandelen voor een hapje maar deze vakantie gaan we voor gemak/luxe dient de mens. Er wordt dus ook geen maaltijd door mijzelf bereid :-) Het wordt sowieso LO maar nu de keus voor HP of VP. Voor zover ik op de website van LD kon zien is het duurder om het daar bij te boeken. Het is overigens geen probleem om als we HP/VP hebben een avond elders te eten. In afwachting van je reactie. Groet, Chantal

Ingrid_60 26 oktober 2014

Beste Chantal, ik ben zelf vanaf 27 maart voor een maandje op vakantie in Lions Dive 😎 zoals ik ook eerder heb aangegeven heb je genoeg restaurantjes op loopafstand van Lions Dive. Ik vind het uit eten echt niet duur en ik denk dat het ook sterk afhangt van wat je neemt en of je een grote eter bent. Als je NIET voor HP of VP kiest ben je natuurlijk veel vrijer in je keuze om te gaan eten wat en waar je maar wilt!! Het voordeel van HP of VP is dat je buiten je drankjes en andere optionele uitgaven je vooraf al weet wat je kwijt bent. Ik zou bij mezelf nagaan Chantal, wat voor jullie het prettigst is en het beste aansluit bij jullie vakantie beleving!! Het verblijf opzich al op Lions Dive is een grote verwennerij!! 😉 je gaf aan dat het voor jullie ook een luxe vakantie moet zijn, tip van mij: Boek de 2-slaapkamer Lions Suite, deze zijn in juni allemaal gerenoveerd en hebben prachtig grote balkons met allemaal frontaal zeezicht!! Grtz Ingrid

Chanta 26 oktober 2014

Ingrid wat een heerlijk vooruitzicht om een maand bij Lions Dive te vertoeven. Ik ben er inmiddels uit. Ik kies voor LO. Bedoel jij de Lions Suite 2-kmr app (inclusief keuken)? en dus niet de 2-persoonskamer? Ik denk idd dat we voor de Lions Suite gaan. Ingrid super bedankt voor alle info. Groet, Chantal

Ingrid_60 31 oktober 2014

Beste Chantal, ik bedoel de Lions Suite 3-kamer appartement met 2 slaapkamers!

Suites (2 reacties)
Jan en evelien 07 september 2014

Hallo, wij hebben voornemens om een lions suite 3 kamer te reserveren frontaal zeezicht zou iemand ons kunnen vertellen of de begane grond van deze suites mooi uitzicht heeft over de zee en de baai Mvg jan en evelien

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe verdiep jij je in de cultuur als je op vakantie bent?

Bent u de eigenaar?