Uitstekend

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lions Dive & Beach Resort**** bij :

83 reacties Hotel Lions Dive & Beach Resort

wikawel

wikawel, 31-5-2017
Kun je bij Hemingway ook binnen eten

2-persoonskamer gedeeltelijk, zeezicht

Gertrud, 15-5-2017

In de beschrijving van Tui staat dat er een gedeeld balkon of gedeeld terras met zitje is. Betekent dit dat je dan gewoon bij iemand anders zijn kamer in kan lopen? Of is er een gedeeltelijke afscheiding of iets dergelijks?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Twijfel ook om naar Chogogo te gaan. Wat vinden jullie beter?

Voordeelkamer

Kylana, 31-1-2017
Heeft iemand ervaring met het boeken van een voordeelkamer in dit hotel? Is dit vergelijkbaar met een gewone kamer?

leguanen

Kylana, 18-1-2017

Hallo,

Heb je veel last van leguanen bij het hotel? En dan met name bij het zwembad en strand?

Jeugd zomer

Daphne, 17-1-2017

Hallo allemaal,

Mijn vraag of dat er In de zomervakantie voldoende oudere jeugd (18/19 jaar) aanwezig is die samen 's avonds bijvoorbeeld met elkaar optrekken. Heeft iemand hier ervaring mee?

Dankjewel!

Taxi

Geke, 7-10-2016
Wat kost een taxi van het vliegveld naar Lions dive?

Lions dive of kontiki?

anjagraus, 15-7-2016
Wij willen in september naar Curacao gaan maar twijfelen erg tussen lion's dive en kontiki. Kan iemand ons adviseren en zeggen wat de verschillen zijn?
2 reacties

Lion's dive of Kontiki

Sonjagroot, 15-7-2016
Wij willen in september naar Curacao gaan en twijfelen erg tussen lion's dive of kontiki. Kan iemand ons tips geven?

Restaurants

Linda, 5-6-2016
Wij willen misschien binnenkort een verblijf in dit hotel boeken maar ik wil graag weten of er in de nabije omgeving van het hotel restaurantjes zijn

zwemmen in zee

Karin van Wel, 29-5-2016
Liggen er veel stenen of rotsen in zee of is het makkelijk om het water in te gaan