Vraag en Antwoord Hotel Lions Dive & Beach Resort****

1 2 3 4 5 6 volgende

Suites (2 reacties)
Jan en evelien
7-9-2014
Hallo, wij hebben voornemens om een lions suite 3 kamer te reserveren frontaal zeezicht zou iemand ons kunnen vertellen of de begane grond van deze suites mooi uitzicht heeft over de zee en de baai Mvg jan en evelien

8-9-2014
Hoi Jan en Evelien, de 3-kamer Lions Suites zitten vanaf het strand op de 1e of 2e verdieping en hebben allemaal een groot balkon! Onder de suites op de begane grond heb je ocean front kamers. De suites hebben vanaf het balkon dus allemaal fenomenaal uitzicht!! ;)

Jan en evelien
8-9-2014
Halo Ingrid, dank je wel voor de info we weten weer wat meer Mvg jan en evelien

Ontbijt (2 reacties)
Ina van marle
31-8-2014
Waar bestaat het ontbijt uit? Ik lees Amerikaans ontbijt. Dat lijkt mij niet zo. Is er keus genoeg voor ons Nederlanders? Ik bedoel, koffie en thee en verschillende broodjes met normaal beleg?

8-9-2014
Het ontbijt is zeer goed! Koffie, thee en sapjes. Verschillende soorten brood en broodjes, kaas, ham en zelfs heerlijke gerookte zalm. Er ligt vers fruit en yoghurt, maar ook heerlijke warme gerechten, je kan een vers ommeletje naar keuze laten bakken en er zijn pancakes!! Alles is vers of wordt vers gemaakt, heerlijk buffet dus!

Ina van Marle
9-9-2014
Hartelijk dank voor het antwoord . Wij hebben nu alsnog besloten om ontbijt bij te boeken! We laten ons verrassen. Dank je wel, klinkt erg lekker.

kamers (2 reacties)
don
9-8-2014
Zit er in elke 2 of 4 persoonskamers een keuken in?

Jolanda
24-8-2014
Wij hadden een 3 kamer app en dat was van alle gemakken voorzien.

8-9-2014
De appartementen en de suites hebben een keuken, de kamers hebben wel een koelkastje en koffie en thee faciliteiten, dus geen keukentje.

appartement (1 reacties)
Monique
24-7-2014
Hallo, Beschikken de appartementen over een koffie apparaat met senseo pads of filterkoffie?

26-7-2014
De appartementen rond het 50 meter bad hebben een filter koffiezetapparaat.

sea aquarium (1 reacties)
patricia
13-7-2014
is een pas voor het sea aquarium automatisch inbegrepen? groeten, patricia

Piet
15-7-2014
Nee, deze zitten er niet meer bij. Je moet zegt een toegangs kaartje kopen. Enkele jaren geleden kreeg je deze er nog bij. Piet

Muggen?? (1 reacties)
Alma
17-4-2014
Zijn er veel muggen op Curaçao? Is het nodig om je in te smeren met muggenzalf?

Paul Aarts
23-4-2014
Nee

snorkelen (2 reacties)
4-4-2014
Wie weet of je mooi kan snorkelen bij Lion Dives?dan bedoel ik mooi koraal en veel vissen. Moet je dan voor de rotsen snorkelen,of kun je ook achter de rotsen snorkelen. En als je nnar de open zee snorkeld heb je daar dan stroming? Groetjes Mini.

18-4-2014
Je kan aan bijde kanten snorkelen, van de stroming merk je niet veel. Wel uitkijken met kinderen aan de kant van de zee.

18-4-2014
Hallo Jan, Bedankt voor je antwoordt.Inmiddels is onze dochter terug uit Curacao, en heeft ook bij Lion Dives gesnorkeld.Volgens haar was er niet veel te zien, of heeft zij op de verkeerde plek gesnorkeld? Groetjes Mini

Appartementen (1 reacties)
meggie kempen
24-3-2014
hallo, Ik heb een vraag voor de mensen die in de standaard kamers zijn geweest voor 1-4 personen. Is deze badkamer met douche netjes? en is hier een ruime koelkast aanwezig?

5-4-2014
Van de kamers die ik gezien heb, zijn het nette badkamers met douches en er staat op iedere kamer een klein koelkastje met een vriesvakje.

Vervoer van en naar de luchthaven (1 reacties)
Alied Rijnvis
16-3-2014
Is er vervoer van Lions Dive als je aankomt op de luchthaven? Is het betrouwbaar alleen een taxi te nemen als vrouw? Weet je hoe duur een taxi ongeveer is om van de luchthaven naar de Lions Dive te gaan?

17-3-2014
Je kan als vrouw alleen gemakkelijk een taxi nemen, de kosten zijn ongeveer 30 dollar. Het 20 min. Rijden naar lions dive

Internet (2 reacties)
Sylvia
9-3-2014
Is er gratis internet op de kamers van het resort??? En bij het zwembad en het strand?

17-3-2014
Je kan op de kamer wel internet ontvangen. Maar op het strand kun je de gratis internet niet ontvangen.

marion
23-4-2014
Wij zijn vorig jaar maart geweest en wij hadden wel internetverbinding op het strand (wifi van lionsdive) Kon zelfs nog skypen.

prive gids (1 reacties)
5-2-2014
Hallo, Wie weet een taxichaufeur (gids) die prive met mensen op pad gaat?

Jolanda
24-8-2014
Ik zou het bij het hotel vragen!

drinken (2 reacties)
29-1-2014
Hallo, Mag je op het strand ook zelf meegenomen drinken of b.v.schips eten? Groetjes Mini.

29-1-2014
Dat is geen probleem. Je kan zelf wat halen in de supermarkt.

30-1-2014
Hallo Jan, Bedankt voor je reactie. Groetjes Mini.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?