Vraag en Antwoord Hotel Lions Dive & Beach Resort****

1 2 3 4 5 volgende

Muggen?? (0 reacties)
Alma
17-4-2014
Zijn er veel muggen op Curaçao? Is het nodig om je in te smeren met muggenzalf?

snorkelen (2 reacties)
4-4-2014
Wie weet of je mooi kan snorkelen bij Lion Dives?dan bedoel ik mooi koraal en veel vissen. Moet je dan voor de rotsen snorkelen,of kun je ook achter de rotsen snorkelen. En als je nnar de open zee snorkeld heb je daar dan stroming? Groetjes Mini.

18-4-2014
Je kan aan bijde kanten snorkelen, van de stroming merk je niet veel. Wel uitkijken met kinderen aan de kant van de zee.

18-4-2014
Hallo Jan, Bedankt voor je antwoordt.Inmiddels is onze dochter terug uit Curacao, en heeft ook bij Lion Dives gesnorkeld.Volgens haar was er niet veel te zien, of heeft zij op de verkeerde plek gesnorkeld? Groetjes Mini

Appartementen (1 reacties)
meggie kempen
24-3-2014
hallo, Ik heb een vraag voor de mensen die in de standaard kamers zijn geweest voor 1-4 personen. Is deze badkamer met douche netjes? en is hier een ruime koelkast aanwezig?

Ingrid_60
5-4-2014
Van de kamers die ik gezien heb, zijn het nette badkamers met douches en er staat op iedere kamer een klein koelkastje met een vriesvakje.

Vervoer van en naar de luchthaven (1 reacties)
Alied Rijnvis
16-3-2014
Is er vervoer van Lions Dive als je aankomt op de luchthaven? Is het betrouwbaar alleen een taxi te nemen als vrouw? Weet je hoe duur een taxi ongeveer is om van de luchthaven naar de Lions Dive te gaan?

17-3-2014
Je kan als vrouw alleen gemakkelijk een taxi nemen, de kosten zijn ongeveer 30 dollar. Het 20 min. Rijden naar lions dive

Internet (1 reacties)
Sylvia
9-3-2014
Is er gratis internet op de kamers van het resort??? En bij het zwembad en het strand?

17-3-2014
Je kan op de kamer wel internet ontvangen. Maar op het strand kun je de gratis internet niet ontvangen.

prive gids (0 reacties)
5-2-2014
Hallo, Wie weet een taxichaufeur (gids) die prive met mensen op pad gaat?

drinken (2 reacties)
29-1-2014
Hallo, Mag je op het strand ook zelf meegenomen drinken of b.v.schips eten? Groetjes Mini.

29-1-2014
Dat is geen probleem. Je kan zelf wat halen in de supermarkt.

30-1-2014
Hallo Jan, Bedankt voor je reactie. Groetjes Mini.

Betaal je los voor je drankjes (0 reacties)
Maria
12-12-2013
Wie weet of de drankjes zijn inbegrepen bij half/vol pension? En zo niet, of het erg prijzig is?

Half pension (1 reacties)
Sylvia
1-10-2013
Ik wilde graag weten of er iemand ervaring heeft met het half pension. of je in alle 3 de restaurants kunt eten of dat je daar dan een extra bijdrage voor moet doen. Hoe is het eten met half pension, is er veel keuze???

jeijnsbergenvan
28-10-2013
Geen half pension geboekt maar hadden we wel kunnen doen omdat uiteindelijk het daar prima eten is. Nemo viel ons beetje tegen ( wel mooi restaurant) maar bediening bij ons onderbezet en het eten niet van het niveau dat wij hadden verwacht. Hemmingway netjes en met een ieder wat wils kaart. Met name 's avonds een prima team. Pizza restaurantje vonden wij erg eenvoudig. Wel prima broodjes en een simpele pizza. Eigenlijk meer voor de lunch. Hebben uiteindelijk vrijwel iedere avond bij hotel gegeten. Boodschappen halen en zelf koken hoeft niet perse goedkoper te zijn :-)

Handdoeken (2 reacties)
Katja Brands
24-9-2013
Als je in Lions Dive verblijft op appartement basis, zit daar aan de handdoeken service bij? Scheelt een hoop plek in de koffer. Alvast dank voor het antwoord.

Ingrid_60
24-9-2013
Hoi Katja, er zit handdoeken service bij!! Je kunt deze ook zo vaak je wilt wisselen voor schone, dit kan zowel bij de receptie als bij de guestrelations!! De appartementen worden iedere dag schoon gemaakt en je krijgt ook iedere dag schone handdoeken in de badkamers!

Katja brands
24-9-2013
Dag Ingrid, Super dnak je wel, scheelt weer wat ruimte in de koffer. Heb er super veel zin in.....

Appartement Lions Dive (2 reacties)
Katja
27-8-2013
Als je een appartement boekt bij Lions Dive, zit er dan altijd een keukentje in het appartement? Alvast dank...

Ingrid
29-8-2013
Er zit een keuken in de appartementen met grote koelkast plus vriezer, combimagnetron en zelfs een vaatwasser! De keukeninventaris is voor 6 personen, dus echt compleet!!

Katja Brands
24-9-2013
Dank je wel voor je antwoord, we hebben er zin in.

Afstand lion en kontiki (1 reacties)
Devon
21-8-2013
Weet iemand de afstand tussen Kontiki en Lions dive, hoeveel min is dat lopen?

R. Meeder
23-8-2013
Afstand is 2 min lopen. Zitten beiden aan hetzelfde strand.

Wind (2 reacties)
sandersdalenk
10-8-2013
Wij zijn 2 jaar geleden in febr. naar het marriott resort geweest, en konden toen bijna niet op het strand liggen vanwege de wind (zandstralen). Ik weet dat er op die eilanden altijd veel wind is, maar dit was niet te doen. Hebben wij gewoon pech gehad, of is dit regelmatig zo.

Frank
15-8-2013
Bij Lionsdive heb ik helemaal geen last gehad van zandstralen en was het gewoon een heerlijk privestrand om op te vertoeven...

sandersdalenk
16-8-2013
Dank je voor de reactie. Mooie foto trouwens. Ik heb bijna dezelfde foto uit mexico, geweldig!

elektra (1 reacties)
monique
24-7-2013
Wie weet of je de IPAD gewoon kan opladen in het hotel of heb je een adapter nodig ivm een andere voltage?

Frank
15-8-2013
In Lionsdive zelf heb ik geen aparte adapter nodig gehad, maar volgens internet kan dit per lokatie op Curacao wel verschillen, dus laat je goed van te voren informeren hierover... (en anders gewoon een wereldstekker kopen)

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?