Hotel Lions Dive & Beach Resort ****

Hotel Lions Dive & Beach Resort
Lions Dive & Beach Resort

Zoover award

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lions Dive & Beach Resort bij:

1001 reviews over Hotel Lions Dive & Beach Resort in het Nederlands

Wij willen nergens anders meer heen.

Ria Slootman-Vermeer, 14-9-2017

Heerlijk strand, alles binnen handbereik, vriendelijke mensen. Gewoon thuiskomen.
Gereisd met partner in april 2017
Management Lions Dive & Beach Resort, Revenue Manager, 15-9-2017

Beste Ria Slootman- Vermeer

Mevrouw Ria wij stellen uw loyaliteit zeer op prijs en heel erg bedankt voor het plaatsen van deze beoordeling.

Jullie maken inmiddels ook deel van het Lions Dive familie,

We hopen jullie snel weer te verwelkomen.

Aanrader

Shirley, 3-9-2017

Bij aankomst op het vliegveld vriendelijk ontvangen, transfer naar het hotel prima.

Hotel gelegen aan het strand waar voldoende strandbedjes zijn. Mooie omgeving om te snorkelen.

'S morgens een heerlijk ontbijt met je voeten in het zand en genoeg keuze aan avondeten.

Wel een aanrader om een auto te huren om de mooie plekken/stranden te ontdekken. Zeer vriendelijk personeel die je in de warme zon een koud drankje brengt aan het strand, niks is ze te veel.

De boulevard bij Mambo beach is leuk opgezet en kun je lekker eten en zijn leuke winkeltjes. Het zwemmen met dolfijnen bij de Dolphin Academy was geweldig maar kost wel wat en is erg commercieel. Dagelijks busje naar Willemstad en de supermarkt.

Wij hebben genoten en dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in augustus 2017
Management Lions Dive & Beach Resort, Revenue Manager, 7-9-2017

Beste Shirley,

Allereerst bedankt voor deze mooie review en dat u voor het Lions Dive & Beach Resort heeft gekozen.

Ons streven is om onze gasten een aangename verblijf te vezorgen en zijn blij als het is gelukt.

Uw dag begint met een heerlijk ontbijt met je voetjes in het zand, om daarna te genieten op het strand en sávonds bij mooi zonsondergang te dineren bij een van onze restaurants.

Zoals u aangaf niks is teveel voor ons personeel , wij staan altijd klaar om u tot dienst te zijn.

We zouden het fijn vinden om u nogmaals te kunnen verwelkomen .

Het was TOP!

Yvonne Fraser, 1-9-2017

Alles was naar tevredenheid. Wij hebben genoten van de omgeving en ook van de klantvriendelijkheid van het personeel.
Gereisd met vrienden in augustus 2017
Management Lions Dive & Beach Resort, Revenue Manager, 8-9-2017

Beste Yvonne Fraser

Bedankt voor deze mooie review.

We zijn blij te horen dat u van uw verblijf bij ons heeft genoten en dat alles naar tevredenheid was.

Namens het hele Lions Dive team bedankt voor uw verblijf en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Zonnige groeten.

Prachtig gelegen hotel met heerlijke restaurants

TT, 31-8-2017

Hotel ligt prachtig aan het einde van Mambo beach en beschikt over heerlijke restaurants waar je de rekening gewoon op kamernr kunt laten registreren, zodat je bij de check-out kunt betalen (Borg en eindafrekening kun je ook gewoon contant in Euro voldoen, Fijn!)

Dagelijks lekker ontbeten op het strand bij Hemingway!

Mambo BLVD is op 1 minuutje lopen en erg leuk (met snackbar!).

Fijne service: Bij de receptie is altijd heerlijk koud drinkwater te tappen.

Buiten het feit dat de vakantie hier top was, 2 aandachtspuntjes:

-Kamers simpel (niet erg), maar zéér gehorig. Zowel voor- als achterzijde zijn niet/nauwelijks geïsoleerd.

-Alhoewel het erg lastig handhaven is, kunnen ook zomaar wildvreemden gebruik maken van de prachtige 50m pool bij het hotel. Er is geen controle, waardoor je diverse gelukszoekers aan de pool tegenkwam.

Gereisd met partner in augustus 2017
Management Lions Dive & Beach Resort, Revenue Manager, 8-9-2017

Beste TT

Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf ervaring met ons te delen.

We zijn blij verheugd dat u van uw verblijf heeft genoten en van de faciliteiten die wij aanbieden.

Wij hebben uw aandachtspunten aan de desbetreffende afdeling doorgeven en zullen hieraan gaan werken.

Uw bevindingen stellen wij zeer op prijs ,

Wij hopen u weer in de toekomst te mogen verwelkomen en bedankt dat u voor Lions Dive & Beach Resort heeft gekozen.

Fantastische ervaring op Curaçao

Marco broekmans, 26-8-2017

Geweldig complex, naast zeeaqaurium. Hemingway gezellig om te eten. Alleen bij hemingway niet erg duidelijk hoe de happy hour in elkaar steekt, een mix wel en de andere niet ??? S'avonds kan je nog naar diverse andere strandtenten. Wij hadden een appartement bij het zwembad zeer mooi met zelfs 2 badkamers. Vierde onze 25 jarige huwelijk en mijn dochter was jarig tijdens vakantie op beide heeft personeel op een leuke attentie getrakteerd.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Management Lions Dive & Beach Resort, Revenue Manager, 9-9-2017

Beste Marco

Wij danken u voor uw verblijf en voor deze mooie review.

Wat fijn dat u heeft genoten van uw verblijf en zijn ook vereerd dat u bij ons uw 25 huwelijks jubileum heeft gevierd nogmaals gefeliciteerd.

Wij waarderen uw beoordeling en zullen onze F&B afdeling informeren om beter uitleg te geven betreft welke drankjes wel onder de happy hour valen, dit om misverstanden te vermijden.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Vies

Schoorl, 26-8-2017

De badkamer is vies. Schimmel in de voegen, douchewand die uit de rails hangt (gevaarlijk!!). Geen dopje voor in de wastafel. De fles water die ik vanmorgen in de koelkast heb gelegd is nu (10 uur later) nog steeds niet koud.

Tussentijds maken ze wel je bedden op, maar vegen niet de vloer en maken niets schoon. De wanden en de douche zijn glibberig van de shampoo oid waarschijnlijk van gasten die ons voor zijn gegaan. Kortom de kamers hebben echt aandacht nodig.

Er is simpelweg geen groente bij je avondeten te krijgen. Op een suffe groene salade na.

Mooie zwembaden en misschien wel het meest comfortabele strand van heel curacao. Locatie is super als je komt voor strand en zwembad. Voor kinderen veilig en kindvriendelijk.

Sportschool is ook erg prettig. Hotel heeft zeker veel voordelen, maar realiseer je wel dat je de faciliteiten belangrijker moet vinden dan de kamer. Alles behalve de kamer is namelijk dik in orde.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Management Lions Dive & Beach Resort, Revenue Manager, 9-9-2017

Beste Schoorl,

Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf met ons te delen.

Het Lions Dive & Beach Resort hecht veel waarde aan uw bevindingen en het spijt ons te mogen lezen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.

Uw bevindingen betreft het schoonmaak nemen wij serieus en hebben dit met de desbetreffende afdeling opgenomen ,

Wij hopen dat u ons nog een kans geeft om het bovengenoemde te verbeteren zodat u de volgende keer een onvergetenlijke vakantie te laten beleven.

Zonnige groeten

Super locatie maar de kamers zelf vallen tegen!

Died, 24-8-2017

Mooie zwembaden en direct aan zee. Na happy hour zo je bed in rollen. De locatie is perfect en het resort op zich ook. Daar kom ik al jaren. Wilde mijn bruiloft er houden en ging daarom nu zelf 3 nachten inchecken om de bruiloft te bespreken en de kamers te ervaren. De kamers zijn gewoon oud en zeker geen 196 dollar per nacht waard. Ze zijn verder netjes, ontbreekt nergens aan maar het zou zo 3 sterren kunnen zijn. Jammer! Die bruiloft gaat hem hier dus niet worden en ben blij dat ik over 3 dagen iets anders uit kan testen. De restaurants zijn ok.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Het ideale verblijf!

A. Kooijman, 18-8-2017

Schone kamers, schoon strand, lekker eten en erg vriendelijk personeel.

Het resort heeft een perfecte ligging omdat het aan het strand ligt maar ook omdat je snel in Willemstad bent of bij andere leuke stranden en locaties.

Door de aanwezigheid van het 50 meter bad en de sportschool zijn er ook sportieve mogelijkheden.

De kamers zijn prachtig en het personeel helpt graag.

Absoluut een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super!

Puck B., 18-8-2017

Wederom een fantastische vakantie gehad in Lions Dive! De kamer is van alle nodige faciliteiten voorzien. Service is goed en het personeel is vriendelijk. Meerdere zwembaden, restaurants en activiteiten horen bij dit hotel, voor iedereen wat wils dus. Heerlijke strandbedjes, de bediening van restaurant Hemingway loopt ook rond op het strand waardoor je op het bedje lekker kunt genieten van een drankje of iets te eten. Ik kom volgend jaar zeker terug!
Gereisd met partner in januari 2017

Dit nooit meer !!!

Marij, 10-8-2017

Smerig !! Onvriendelijk ontvangst , wc met bruine aanslag !

Schimmel op wasbak , in douch en koelkast ..... met klacht hierover werd niks gedaan !!!

Stoffige airco ..... balkon klein en over heet door uitgeblazen lucht van de airco .... je kon er niet met 2 zitten !!

Wil je na half tien een dessert bestellen dan gaat dit niet ! Kok is weg 😬

Ontbijt elke dag het zelfde , weinig keus voor 20 dollar pp

Na vele gemaakte reizen is dit de eerste x dat het hotel ronduit vies was en de service slecht !!!

Nog nooit klachten gehad hiervoor

Verder is er door iemand daar mijn horloge stuk gemaakt , pinnen verwijderd en sigaretten werden meegenomen , hotel lost klachten niet op !!! Zeer jammer ,

Gereisd met partner in juli 2017
Management Team Lions Dive, Revenue Manager, 18-8-2017

Beste Marij,

Wij danken u ten zeerste met uw beoordeling. Wij bij het Lions Dive & Beach Resort hechten heel veel waarde aan uw feedback en zullen dit gebruiken om onze service te verbeteren. Wij zien verbetering en verandering ook als een continue proces, waar we dagelijks aan werken.

De melding met betrekking tot uw kapotte horloge hebben we grondig onderzocht en uit onze bevindingen kon niet vastgesteld worden dat dit door een van onze medewerkers is gebeurd. Hierdoor konden we de aansprakelijkheid hiervan niet aanvaarden. We vinden het erg jammer dat u ons resort heeft verlaten met het gevoel dat we uw klachten niet oplossen, dat terwijl we u wel degelijk te woord hebben gestaan en u een geste hebben gedaan. Dit ter compensatie voor het ongemak en welke u ook heeft aangenomen. Daarmee is bij ons de indruk gewekt dat alles opgelost was, maar hadden wij geweten dat dit niet het geval was, dan hadden wij zeker er alles aan gedaan om samen een gedegen oplossing te vinden.

Nogmaals betreurt het ons dat wij niet aan uw verwachting hebben voldaan en hopen toch dat u ons in de toekomst een eerlijke kans zult geven. (English) Thank you for your review. We attach value to your feedback as it gives us insights how we can improve our service.

We conducted a thorough investigation in relations to your claims in relations to your broken watch, in our findings it could not be determined that this matter was caused by one of our employees. That’s the reason we could not accept liability for this. We regret you left our resort with the feeling that your complaints have not been solved, while we have had a conversation with you about this incident and we offered you a compensation for your experience, which you kindly accepted. We had the impression that everything was solved, otherwise, we would have done our utmost to find a suitable solution.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lions Dive & Beach Resort in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lions Dive & Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lions Dive & Beach Resort scoort een 8.97 uit 10 op basis van 1071 reviews.