Bed and Breakfast La Palmeraie ****

9,6

66 reviews over Bed and Breakfast La Palmeraie in het Nederlands

Fantastische aanraader

marcelle en pierrot, 25-1-2017

Mooi en zéér verzorgd mini-resort. Hartelijke ontvangst, zeer klantvriendelijke en gastvrije eigenaars... niets is hen teveel. Heel rustig gelegen. Elke morgen heerlijk en copieus ontbijt. Keuze tussen bungalow, appartement of kamers... alles is altijd schoon en netjes. Gezellige tuin met mooie palmbomen en een swimming pool met 3 niveaus. Dank u Thierry en Pascale... wij komen zeker terug !
Gereisd met partner in december 2016

Super verblijf!

Shirley, 4-1-2017

Super verblijf! hele aardige bewoners!

Kamer was netjes en schoon!

Alleen jammer dat wel een beetje uit de richting is, met een auto is het goed te doen! Wij zouden zeker nog een keertje terug gaan!

Gereisd met vrienden in december 2016

Een paradijsje op een wondermooi eiland

B. Dewinter, 21-2-2016

La palmeraie is een prachtig verzorgd mini resort héél rustig gelegen dicht bij Willemstad. Wij verbleven in het appartement dat gezellig en praktisch ingericht is met privé terrasje dat uitkijkt op de tuin. Alles is aanwezig en heel proper, handdoeken worden ook telkens op tijd ververst. Er is een mooi zwembad in 2 niveaus en rustgevende tropische tuin met vele palmbomen. Thierry en Pascale zorgden voor een mooie persoonlijke ontvangst en ze zorgden er telkens voor dat je niks tekort komt en geven goeie tips over het eiland. Pascale is tevens een echte kunstenares die met kokosnoten de mooiste figuren maakt. Onze wagen die we via hen huurden was perfect geregeld.

Ons verblijf was veel te kort maar wij komen zeker terug!!

Eén tip voor de eigenaars..vergeet zelf ook niet te genieten van jullie paradijsje!

Gereisd met partner in februari 2016

Absolute aanrader

Aad van Wijk, 3-10-2015

Een oase van rust en prive in de prachtige tropische palmentuin (vandaar de naam Palmeraie) met zwembad. Wij wilden absoluut niet weg. Alles is uitstekend verzorgd tot in detail. Netjes, en de gastheer/vrouw zijn supervriendelijk. Wij hadden het appartement en die was echt gezellig en netjes. Inclusief een muggennet en raamhorren, wat echt niet overal zo is. Vrolijke kleuren, een fijn (groot!) bed. De mooie wijk Santa Catharina is heerlijk rustig en veilig. De huurauto staat veilig op het terrein achter hekken. Je waant je echt in een tropisch paradijsje. Wij gaan zeker terug! Bedankt Thierry en Pascale voor de supervakantie die jullie ons gegeven hebben.
Gereisd met partner in september 2015

Geweldig!

Sandra, 21-9-2015

Supervakantie gehad. Lekker rustig, mooi zwembad maar vooral Thierry en Pascale, de eigenaren waren super. Niks was ze teveel, je kon ze alles vragen. Nette, schone kamers. Elke morgen heerlijk ontbijt. Goed advies qua restaurants.
Gereisd met partner in september 2015

Top plek. met zeer vriendelijke eigenaar

Roy Boetzel, 14-9-2015

Wij zijn net terug van een paar heerlijke dag la palmerai. We hadden de bungalow. Echt heerlijk. Een eigen keuken met een mooie woonkamer, zeer ruime douche en mooie slaapkamer. Erg leuk op naar toe te gaan is de struisvogelboerderij. Pascalle en thierry zijn erg behulpzaak en denken graag met je mee. Echt een aanrader!!
Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Het paradijsje

Annick & Fabian, 14-10-2014

De B&B van pascale en Thierry is echt een paradijsje

Prachtige tuin met mooi zwembad

Verzorgde kamers

Heel vriendelijke uitbaters waarvoor niets te veel is

Gereisd met partner in september 2014

Paradijsje

I. Verbeek , 12-9-2013

La Palmeraie is een zeer sfeervolle accommodatie gerund door een lief en behulpzaam Belgisch stel. Het zwembad is erg mooi (zeker gezien het privékarakter). De locatie vraagt om een auto. Dan is alles ook prima te bereizen (een grote nieuwe supermarkt op 5 minuten rijden). In de directe omgeving is niet veel te beleven.

Een absolute aanrader voor jonge gezinnen en mensen die vanuit een luxe onderkomen het eiland willen verkennen.

Curaçao is fantastisch!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Het paradijs op aarde !!

Petra De Mey, 18-4-2013

Deze bed en breakfast is altijd weer fijn om naartoe te gaan !! We weten dat een zonnetje op ons wacht , houden ervan de leguanen rustig te zien voorbijwandelen en vinden het fijn een BBQ'tje te doen met Thierry en Pascale. Een oase van rust voor mensen met een druk leven !! Zeker een aanrader !!
Gereisd anders in april 2013

Geweldig en rustige bed & breakfast accomodatie.

HERTSENS, 19-2-2013

Gewoon fantastisch. Zeer zeer goed onthaal door Pascale en Thierry.

Buitengewoon vriendelijk en een ongelooflijk goed en kopieus ontbijt.

Zeer goede service wat betreft het ophalen en wegbrengen naar het vliegveld alsook de dienst voor het lenen van een auto.

Mijn vrouw en ik komen zeker terug.

Gereisd met partner in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Palmeraie in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Palmeraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Palmeraie scoort een 9.6 uit 10 op basis van 71 reviews.