Appartement Iguana Inn ****

9,1

41 reviews over Appartement Iguana Inn in het Nederlands

Gewoon super!

Marius en Tini, 17-4-2016

Prima appartementen en super schoon. Hans weet leuke adresjes om te eten en niet te duur. Wij hadden 14 uur vertraging en hij heeft alles in het werk gesteld, zodat wij nog in het appartement konden verblijven. Top!

Wij waren er nu maar een kleine week, maar als we nog eens komen, kiezen we zeker weer voor dit appartement.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Heerlijk

Anne, 4-2-2016

Een heerlijk verblijf op Curacao gehad in Iguana Inn. Geen overbodige luxe, maar goede bedden, een compleet uitgeruste keuken en prima - warme - douche. Het was vooral de ongedwongen sfeer die Iguana Inn bijzonder maakt. Aanrader.
Gereisd met partner in januari 2016

Prima bevallen .

Annelies, 1-2-2016

Eenvoudig appartement, maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Genoeg ruimte om buiten te zitten, ook bij het zwembad. De eigenaar staat voor je klaar, heeft ook tips waar het leuk is om naar toe te gaan, wij hebben een fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in januari 2016

geweldig

Dorathé, 2-12-2015

Wat hebben wij genoten van de gastvrijheid van Helene en Hans. Het appartement was schoon heel compleet ingericht, rustige ligging maar wel centraal. Zalig terras met ochtend zon en aan de achterzijde groot terras met zwembad.Regelmatig werden we gevraagd of alles naar wens was of we de bagage allemaal mee kregen anders wilde Hans wel even meerijden, als de handdoeken nat waren kregen we nieuwe,een zorgzame Helena en Hans

Het was genieten met de hoofdletter G.

Bedankt namens Petra, Dré, Gerard en Dorathé

Gereisd met vrienden in november 2015

Merline, 29-9-2015

Het verblijf in Iguana Inn was uitstekend. Het apartement voldoet naar wat wij als groep naar zochten. Onze gastheer, Hans, was zorgzaam. Heel gastvrij en bood gauw hulp. Voor vragen konden we makkelijk naar hem toe. Het is duidelijk te merken dat hij veel om zijn gasten geeft uit liefde voor zijn job. Voor vele vakantiegangers is Iguana Inn een aanrader. Lekker centraal gelegen met supermarkets, UTS en andere winkelunits in de buurt. We komen zeker terug.
    Gereisd anders in september 2015

Super leuk

Sandra, 4-6-2015

Klein gemoedelijk complex. Eigenaar Hans doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Komen hier zeker een keer terug.
    Gereisd met vrienden in februari 2015

Top plek

sanne, 1-3-2015

Super centraal gelegen kleinschalig appartementen complex. Alles wat je nodig hebt is in het appartement aanwezig. Compleet naar Europese maatstaven. 4 wkn geweest en nog steeds uitstekend bevonden. S

Bij een volgend bezoek aan curaçao komen wij zeker weer.

Gereisd met partner in januari 2015

Super, volgende keer zeker weer naar Iguana inn

Marloes, 3-11-2014

Heerlijke 2 weken gehad met 4 personen. Top locatie, kleinschalig en centraal gelegen. Hans en Helene zijn super gastvrij, de appartementen zijn schoon en lekker ruim.
    Gereisd met vrienden in oktober 2014

Fantastische plek,gezellig,rustig!,

Fam beijen, 10-2-2014

Prima accomodatie,we waren erg blij met de warme douche die we op bonaire mistten!Prima centrale locatie.Hans is een zeer vriendelijke man,bij het ophalen v vliegveld kregen we ongevraagd een tour door willemstad.Op zijn tijd maakt hij een praatje en je kan voor alle vragen terecht bij hem.Hans nog bedankt voor de rottie en een klein advies,denk als je tank(t)!!!!! Als we nog een keer naar curacao komen boeken we zeker weer bij iguana inn!!!!
    Gereisd anders in januari 2014

We hebben hier heerlijk genoten!

Lonneke, 23-2-2013

Heerlijke plek: appartement was ruim en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Waren met kindje van 16 maanden, kinderbedje stond netjes klaar en we mochten zelf gaan schuiven waar en hoe.

Er lagen voldoende handdoeken klaar voor iedereen, heel fijn.

Konden altijd in de schaduw zitten, bij het zwembad was het wat smaller, maar ging prima en anders gingen we ergens anders rondom het zwembad zitten. Aan de andere kant veranda met zitje, geen andere mensen, meer rust.

Eigenaar Hans was zeer gastvrij en gaf informatie als we dat vroegen, maar ook de kinderstoel kwam hij nog netjes brengen. Alles heel goed geregeld.

Wij hebben verder geen gebruik gemaakt van ontbijtservice, ophaalservice e.d.

Het ligt super centraal, bent zo in Willemstad en de supermarkt Vreugdenhill ligt op 800 meter, prima te lopen (8 minuutjes ongeveer).

Ik heb eigenlijk niets op te merken als het gaat om dit verblijf, het was er heerlijk en de volgende boeking is al gemaakt!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Iguana Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Iguana Inn in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Iguana Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Iguana Inn scoort een 9.13 uit 10 op basis van 42 reviews.