Hotel Hilton Curacao ****

Hilton Curacao

210 reviews over Hotel Hilton Curacao in het Nederlands

nooit meer

andrea, 30-6-2017

hotel is aan vernieuwing toe het is gedateerd. vogels zitten te loeren om je eten te stelen. schoonmaken van kamer laat te wensen over.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Fantastische ligging, goede accomodatie en service

Ysbrand, 20-5-2017

Mooie rustige ligging, zwembaden, strand, duiken, gratis shuttle-service naar Willemstad. Verzorging uitstekend.

Kamerschoonmaak service kan beter. Prijzen restaurant en bars wat aan de hoge kant.

Gereisd met partner in december 2016

Beste Ysbrand,

Bedankt voor uw reactie op Zoover.

Bedankt voor het uitlichten van onze ligging, zwembaden , strand, duiken, de verzorging en onze gratis shuttle-service! Wist u dat we ook een tweede strand hebben dat een stuk groter is? Wij waarderen uw waardevolle feedback met betreft onze kamerschoonmaak service. Wij zullen dit nader onderzoeken.

Met betrekking tot the prijzen, omdat wij op een klein eiland zitten hebben de invoerbelastingen invloed op onze algemene prijzen rondom het eiland. Maar wij beoordelen voortdurend onze voedselprijzen om ervoor te zorgen dat onze prijzen relevant zijn op de lokale markt.

Nogmaals bedankt voor uw reactie en wij hopen u snel weer te verwelkomen!

Paradijs!

Rudi vd Staaij, 20-5-2017

Goed hotel met vriendelijk personeel! Een prachtige "grote achtertuin" met o.a. een buitenbar, zwembad en gelegen aan zee met eigen strand!
Gereisd met vrienden in januari 2017

Beste Rudi,

Bedankt voor uw erg vriendelijke beoordeling op Zoover!

Het was een plezier om uw vriendelijke woorden over onze hotel en personeel te lezen. Wist u ook dat we een tweede privé strand hebben dat zelfs groter is?

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen om de gelegenheid te pakken om u ons tweede privé strand te mogen laten zien!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Curacao bij:

Niet echt voor herhaling vatbaar

Iris, 23-3-2017

De ligging om te snorkelen is super. Er is veel te zien. een kleine baai waar kleine kinderen goed in de gaten gehouden kunnen worden. een auto huren is wel een must!. 2e strandje niet echt duidelijk aangegeven. 2 speeltuintjes, een apart kinderbad. Dichtbij gelegen restaurantjes met erg goed eten. Voor ons was deze vakantie erg belangrijk dat de kinderen (beiden 4 jaar) zich zouden vermaken. al met al hebben ze zich vermaakt op het strand. Je maakt er het beste van. het personeel is vriendelijk, alleen bij de frontdesk erg aanmatigend. Het kinderbad is zwaar aan onderhoud toe zoals meerdere plekken en werd slecht schoongemaakt. er dreef zelfs een stuk vissenvlees in. De kinderspeelplaatsen zijn niet altijd toegankelijk omdat er bijna geen schaduwplekken zijn. de kamers zijn zeer kindonvriendelijk. bij aankomst voelde onze kamer van alle kanten klam en vochtig aan. vloer, beddengoed. Je wilde er niet op blote voeten op lopen. de reden was niet echt verklaarbaar. de bedden hebben scherpe hoeken, boxsprings een stuk smaller dan ombouw. ze zijn te hoog voor kleine kinderen en er is in de badkamer geen krukje voor de kids om te kunnen tandenpoetsen bijv. al met al is deze Hilton erg gedateerd. de prijzen liggen erg hoog, alles is in dollars. het heeft zijn pluspunten, maar ook sterke minpunten voor kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Beste Iris,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover.

Het was een plezier om te lezen dat uw kinderen zich hebben vermaakt op onze privé strand. Bedankt voor het uitlichten van onze snorkel locatie en de klantvriendelijkheid van ons personeel. Met betrekking tot onze kinderbadje, momenteel zitten wij in het midden van een renovatieplan waarin onze Cielo restaurant over het kinderbadje zal worden gevestigd.

Gelieve mijn oprechte excuses te aanvaarden voor de klamme gevoel en vochtigheid die u op uw aankomst heeft meegemaakt in uw kamer en andere ongemakken die u heeft mee moeten maken. Ik waardeer uw feedback en adviezen met betrekking tot gebieden die verbeteringen nodig hebben met betreft de kindvriendelijkheid in onze kamers en zal je punten aan de desbetreffende afdelingen adresseren.

Desondanks hopen wij u in de toekomst weer te mogen verwelkomen om u onze renoveringen te mogen laten ervaren.

Prima hotel

Joey, 22-3-2017

Heerlijk hotel, vriendelijke mensen. Personeel wil je graag met van alles helpen.

Kamers heel ruim en schoon met grote kingsize bedden. Alle kamers hebben een balkon.

Hilton is nu een gewoon hotel maar als je een beetje oplet zie de de allure die het ooit had. Het heeft een mooi zwembad en perfect strand.

De Isla is niet echt heel nadrukkelijk aanwezig. Heel soms aan het einde van de dag ruik je iets buiten, maar op de kamers zeker niet.

Gereisd met partner in maart 2017

Beste jomi055,

Bedankt voor uw beoordeling over ons hotel op Zoover.

Het was een plezier om uw vriendelijke woorden over onze kamers, personeel, zwembad en strand te lezen. Wist u dat wij ook een tweede privé strand hebben die zelfs groter is?

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen zodat wij u onze tweede privé strand kunnen laten zien!

Fantastisch, heerlijke vakantie!

Gerard en Sary, 22-3-2017

Heel vriendelijk personeel, mooie accomodatie, mooi prive strand.

Weinig entertainment in het hotel!

Gereisd met vrienden in maart 2017
Cedric Nubul - General Manager, General Manager, 9-6-2017

Geachte Gerard en Sary,

Bedankt voor uw reactie over ons hotel op Zoover.

We zijn verheugd dat jullie bij ons zijn gebleven en we waarderen jullie vriendelijke woorden over ons personeel, strand en accommodatie. Houd er rekening mee dat we verschillende thema-avonden hebben waarin we live entertainment hebben.

Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen, zodat we jullie kunnen uitnodigen voor één van onze thema-avonden!

Cedric Nubul - General Manager

Heerlijk ontspannen op het prive strand

Renate van de Logt, 15-3-2017

Heel vriendelijk personeel. Lekker ontbijt. Kamers zijn wel wat verouderd, wel schoon. Wel handig om een auto te huren, want in de buurt van het hotel is niet veel te vinden, zoals winkels, restaurants enz. Wel een fijn prive strand, om heerlijk tot rust te komen.
Gereisd met partner in september 2016

Fijn hotel met Super locatie

Jhonny, 10-2-2017

Goede accommodatie, in een zeer mooie omgeving.

Het Zwembad en het privé strand waren zeer netjes en prettig.

Ontbijt was prima en uitgebreid.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd anders in februari 2017

Beste Jhonny,

Bedankt voor uw reactie op Zoover.

Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze accomodatie. ontbijt, zwembad, privé strand en onze mooie omgeving. Wist u dat wij ook een tweede privé strand hebben die zelfs groter is? Wij waarderen uw complimenten over de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ons personeel.

Voor en nadelen

Anne, 19-1-2017

Het aller ergste aan dit hotel is de continue geur van verbrande olie, het is echt verschrikkelijk!!! S nachts werd ik er zelfs wakker van met het idee dat het hotel in brand stond. Zelfs in je kamer heb je er last van. Erg slecht voor de gezondheid. Ga hier niet heen als je slechte longen hebt!

Mocht je toch gaan, zou ik een executive room aanraden. Het is eigenlijk een mini all inclusieve. Hele dag fris en fruit te halen. Prima ontbijt. Borrelhapjes en happy hour tussen 17-19 uur.

Klein strandje, op zich prima. Maar niet te vergelijken met het Marriot.

Personeel vond ik persoonlijk wel erg vriendelijk.

Het hotel heeft inderdaad veel mankementen, denk niet dat de Hiltons hier ook maar stap zelf binnen zouden zetten. Dingen vallen van ellende uit elkaar.

De gym vond ik dan wel weer prima.

Kortom; ik zou hier niet meer terug komen, kies iets anders!!

Gereisd met partner in januari 2017

Beste Anne,

Bedankt voor uw beoordeling op Zoover.

Bedankt voor het uitlichten van onze executive lounge, ontbijt, gym en ons personeel. Wij hopen dat u ook de gelegenheid heeft genomen om gebruik te maken van onze tweede privéstrand die veel groter is.

Ik ben erg teleurgesteld dat we niet aan uw verwachtingen van uw verblijf in ons hotel hebben kunnen voldaan. Gelieve mijn oprechte excuses te aanvaarden voor de ongemakken die u tijdens uw verblijf heeft meegemaakt. Ik waardeer uw feedback met betrekking tot gebieden die verbeteringen nodig hebben en zal je punten aan de desbetreffende afdelingen adresseren. Ik wil u graag informeren dat de regering momenteel deze geur kwestie van de Raffinaderij aan het oplossen is.

Prachtige locatie, middelmatig hotel

Herman Helmich, 2-1-2017

Laat ik beginnen met het goede nieuws; de ligging van het hotel, inderdaad zoals de foto's beloven.

Het personeel: i.h.a. voelde ik me correct behandeld.

De kamers zien er behoorlijk ouderwets uit, maar daar maal ik niet om, wel om het feit dat de hal echoot als een bouwput en de deuren geen enkele vorm van demping hebben bij het dichtslaan. Ander nadeel vond ik de ijskoude airco, . Positief aan de kamers zijn de privékluisjes, het balkon, wifi, koelkast, grootte en de roomservice.

Het eten: Laat ik het zo zeggen; het eten uit het italiaanse restaurant Cielo smaakt goed. Wel duur. Een mega-bummer voor mij persoonlijk is dat je zelfs in een Hilton het meeste eten gefrituurd krijgt.:30 euro voor een stukje drooggebakken botervis (verkocht als tonijn) met droge rijst, een bakje olie en een plukje sla.. serieus! Brengt me bij de prijs/kwaliteitverhouding. Een dagje Hilton kost je met ontbijt, lunch en diner al gauw een heel vette 200 euro. Ouch!!

Gereisd met partner in december 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Curacao bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Curacao in Willemstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Curacao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Curacao scoort een 7.03 uit 10 op basis van 211 reviews.